Представљена Шкода Рапид

Шкода је на сајму аутомобила у Паризу 2012. публици представила нову компактну лимузну, модел Рапид. Нови модел новинарима је презентовао предсједник управног одбора Шкоде, Винфрид Валанд. Рапид је први серијски аутомобил на ком је Шкода испробала нови дизајн својих будућих модела. Овај дизајн карактеришу агресивнији изглед предњег дијела аутомобила и оштре линије каросерије. Иако је […]

недеља, октобар 7, 2012 / 11:09

Шкода је на сајму аутомобила у Паризу 2012. публици представила нову компактну лимузну, модел Рапид.

Нови модел новинарима је презентовао предсједник управног одбора Шкоде, Винфрид Валанд. Рапид је први серијски аутомобил на ком је Шкода испробала нови дизајн својих будућих модела.

Овај дизајн карактеришу агресивнији изглед предњег дијела аутомобила и оштре линије каросерије. Иако је ријеч о лимузини, Рапид има пета врата попут хечбек модела.

Нова Шкода дугачка је 4.483 мм, широка 1.706 мм и висока 1.461 мм. Међуосовинско растојање износи 2.602 мм.

Шкода овај модел дизајнирала прије свега као породични возило. У тој компанији кажу да Рапид има највише простора за главе и кољена путника у класи.

У Шкоди истичу и пространи пртљажњик са запремином од 550 литара, који се захваљујући петим вратима и преклапањем задњих сједишта може повећати до 1.490 литара.

Рапид ће купцима бити доступна у три нивоа опреме и са шест погонских агрегата.

Што се тиче бензинаца, најслабији 1.2 литарски троцилиндрични МПИ развијаће 75 кс и 112 Нм обртног момента. Турбо-пуњени 1.2 литарски ТСИ имаће двије верзије – са 86 кс и 160 Нм, и са 105 кс и 175 Нм. Најснажнији бензински мотор који ће Шкода уграђивати у Рапид је 1.4 литарски ТСИ са 122 кс и 200 Нм обртног момента.

У понуди су и двије дизел верзије 1.6 литарског ТДИ мотора. Снажнији агрегат располаже са 105 кс и 250 Нм и биће доступан од почетка продаје Рапида, док основна варијанта развија 90 кс и 230 Нм, а купцима ће бити понуђен у другој половини 2013. године.

У зависности од тога којим мотором је аутомобил опремљен, снага ће се на точкове преносити путем петостепеног или шестостепеног ручног мјењача, односно опционог седмостепеног ДСГ мјењача са дуплим квачилом.

Серијска производња Шкоде Рапид почела је крајем августа у фабрици Млада Болеслав у Чешкој, а аутомобил креће у продају током октобра 2012.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *