Потрошачима треба боља едукација

Заштита потрошача је нова и динамична област чији је развој у вези са процесом приближавања европским интеграцијама предвиђеним Споразумом о стабилизацији и придруживању између ЕУ и БиХ, изјавила је стручни сарадник у Министарству трговине и туризма Републике Српске Марица Ђокић. Ђокићева сматра да се указује потреба за новим моделима едукације потрошача као што је допуна […]

понедељак, март 28, 2011 / 17:27

Заштита потрошача је нова и динамична област чији је развој у вези са процесом приближавања европским интеграцијама предвиђеним Споразумом о стабилизацији и придруживању између ЕУ и БиХ, изјавила је стручни сарадник у Министарству трговине и туризма Републике Српске Марица Ђокић.

Ђокићева сматра да се указује потреба за новим моделима едукације потрошача као што је допуна наставног програма у образовним институцијама материјом из области заштите потрошача, чији је крајњи циљ квалитетно образовање о правима, обавезама и заштити потрошача.

"Право на образовање о питањима потрошача и право на информисаност основна су и неотуђива права сваког потрошача која су им дата Законом о заштити потрошача у БиХ", истакла је Ђокићева на конференцији у Добоју о теми "Могућности за едукацију потрошача кроз систем образовања".

Према њеној оцјени, потпуна и благовремена информисаност потрошача немогућа је без активне улоге свих средстава јавног информисања, као најефикаснијег начина обавјештавања потрошача о производима и услугама које користе или ће их користити.

Организатор тематске конференције из пројекта "Информисање и едукација потрошача", који финансира Министарство трговине и туризма РС, било је Удружење грађана Толеранцијом против различитости "Топеер" из Добоја.

Конференцији у Подручној привредној комори Добој, присуствовали су представници 14 републичких институција и надлежних органа, те Удружења потрошача РС и невладине организације из општина Брод, Шамац, Дервента, Модрича, Теслић и Добој.



Оставите одговор