Парк је наш: Окупљања настављена, сутра шетња на Кастел

Мирним окупљањем грађани Бањалуке наставили су и данас да изражавају незадовољство због уништавања зелене површине код "Медицинске електронике" на којој је почела градња стамбено-пословног објекта. Како су раније најавили, окупљањем и шетњом грађани желе да подсјете надлежне да су ту и да чекају одговор, односно достављање документације. Предсједник Центра за животну средину Миодраг Дакић рекао […]

субота, јун 9, 2012 / 21:25

Мирним окупљањем грађани Бањалуке наставили су и данас да изражавају незадовољство због уништавања зелене површине код "Медицинске електронике" на којој је почела градња стамбено-пословног објекта.

Како су раније најавили, окупљањем и шетњом грађани желе да подсјете надлежне да су ту и да чекају одговор, односно достављање документације.

Предсједник Центра за животну средину Миодраг Дакић рекао је да поједини медији систематски покушавају да искриве слику о окупљању грађана, те истакао да још нема одговора гдје су документи и када ће бити доступни јавности.

Дакић је навео да је окупљање грађана подржала Мрежа „Споразум плус“, која окупља око 400 невладиних организација у БиХ, као и „Зелена акција“, најјача невладина организација за заштиту животне средине у региону.

„Бићемо упорни и чак уколико се деси да престанемо са окупљањем и шетњама. Правна борба ће сигурно бити настављена. За то имамо довљно аргумената, а то је више од 6.000 потписа грађана који дају подршку и 12 невладиних организација које су тражиле хитан састанак са градоначелником Бањалуке Драгољубом Давидовићем“, рекао је Дакић.

Грађани се већ другу седмицу окупљају и протестују због почетка радова на локацији коју годинама користе као парк, уз захтјеве да се објави комплетна документација у вези са продајом земљишта на којем се изводе радови.

Грађевинска компанија „Гранд трејд“ бањалучког бизнисмена Миле Радишића почела је радове на зеленој површини испред зграде предузећа „Медицинска електроника“, на којој би на 30.000 метара квадратних требало да буде изграђен стамбено-пословни комплекс.



0 КОМЕНТАРА

  1. Znaci stvarno mi je vise preko glave, ove price o tzv. „parku“. Jednostavno nije logicno da u centru grada koji pretenduje da bude evropski, bude livada, i krajnje je logicno da se tu napravi moderan poslovni objekat, pa bilo to sada ili za 5 godina, i bio Investitor Mile, Gojko, Neđo ili ko vec.

    U ovom gradu se do sada desilo toliko stvari zbog kojih je trebalo protestvovati, i rušiti laktaški režim, ali na to niko nije pomišljao.
    Prilikom renoviranja parka Petar Kočić su oprani milioni, režim je ubio covjeka auto-bombom, i niko se nije pobunio, da bi sada par sminkera i dzibera, odlucili braniti parkic, jer su protesti trenutno hit u svijetu pa da i oni budu IN.

    Jedini koji su osteceni ovom gradnjom su stanovnici N. Varosi koji su navikli „upriječiti“ preko livade, a sad moraju okolo, i snajke koje su tu dovodile svoje divne i fensi psiće da vrše nuždu (nužda u centru grada je tako IN).

    Što se mene tiče treba napraviti kakvu staklenu grdosiju (poput Milne kod stadiona) i u parku u centru grada. Prevelik park je dobio pisac koji je napisao priču o 2 bika i o nevremenu.

  2. Bane, sto ne pravis ti umjesto mile na tom mjestu poslvno stambeni centar? Nije vazno sto nemas para, nije ni on imao nista vise od tebe kada su ga dovezli. Kuca pod hipotekom, traktor sa prikljucnim masinama, i mesarski alat…Uglavnom to jr toNista nisu imali vise ni ostali alibabici: spiric, radojcic, gensek, radmanovic, zgradoljub…Sada su kuvajtski seici za njih sirotani.
    Dokle im se sklanjati sa svoga. Ustukneli im se sada vrlo brzo cemo saznati da je mile zakonski vlasnik i nasih bubrega, i ostalih organa. Sve su nam uzeli pitanje je dana kada ce reci da nas je mile po svim zakonima kupio prije nekoliko godina..

  3. Bane, sto ne pravis ti umjesto mile na tom mjestu poslvno stambeni centar? Nije vazno sto nemas para, nije ni on imao nista vise od tebe kada su ga dovezli. Kuca pod hipotekom, traktor sa prikljucnim masinama, i mesarski alat…Uglavnom to jr toNista nisu imali vise ni ostali alibabici: spiric, radojcic, gensek, radmanovic, zgradoljub…Sada su kuvajtski seici za njih sirotani.
    Dokle im se sklanjati sa svoga. Ustukneli im se sada vrlo brzo cemo saznati da je mile zakonski vlasnik i nasih bubrega, i ostalih organa. Sve su nam uzeli pitanje je dana kada ce reci da nas je mile po svim zakonima kupio prije nekoliko godina..

  4. Мени су ови паркољупци докурчили. Никада овако нећемо срушити власт. Ово је само симулација незадовољства без стварних политичких посљедица. Крајњи им је домет бојкот избора и останак актуелне власти B-)

  5. Протести су пропали оног тренутка када су неки људи, појединци, постали заштитни знак истих. To je мишљење већине са којима сам разговарала на ову тему, ових дана. Мислим да је градска власт у дослуху са тим људима.

    Г. Дакић је одрадио сјајан посао, можда са закашњењем, али није требао да дозволи да појединци, које многи у овом граду третирају као проблематичне, преузму сјајно замишљену акцију и тиме је упропасте и обесмисле.

  6. anja banja luka, 10.06.2012. 21:26:05

    Гдје си ти, Ања? Ја се већ забринуо, мада ни сам не стижем да коментаришем. На које проблематичне појединце мислиш? Мислим да је проблем замор и засићеност. Сваки дан сличан концепт, окупљање код Храста и разговор с пријатељима. Шетња је већ мало боље. Мислим да треба ово одржавати, јер је власт нервозна, само да треба убацити нових садржаја. Како је други дан било око 1500 људи, показало се да постоје заинтересовани, само да је ријетко ко спреман свакодневно долазити. Људи имају и приватне обавезе, па не стижу, али ово има невјероватан значај за Бању Луку, с обзиром на општу летаргију и чињеницу да је удружена опозиција пред опште изборе извела на централни предизборни митинг тек 2000 људи.

    Ипак, пресудна за суштинске промјене ће бити појава независне листе кандидата и Твоја подршка истим, јер је познато да побјеђује онај коме Ања даје подршку. 😉

  7. Razmisljam kao Drazen.Potpisi su predani. Tiha voda brijeg nosi. Ali sve mi se cini da ce ga ovaj put odnijeti bujica. Voda nesto nosi. Ogromno je nezadovoljstvo. Bandi je najvise stalo da ostane na vlasti zbog zastare sudskih procesa i da im se ne pocnu odmotavati prljave rabote.
    Izbori u Srbiji su ih uzdrmali. Nece cuvar spasiti ni njegov sud niti njegove sudije.

  8. Погледај овог Дража Драгуљчета… како уредно води евиденцију… :D:D:D

    Не слажем се са вама. Отприлике, став многих је оно чувено наше „знам да ми је лоше и знам да је генерално све лоше, али ако ми тај и тај каже да је лоше… можда ипак и није баш тако лоше“. Јесте велики проблем „приватизација“ протеста од стране неких људи, мислим да је јасно на кога мислим. То није требало дозволити, као ни да све ово пређе у досаду.

    drazen78bl, 10.06.2012. 22:09:37

    П. С. Имала сам обавеза ових дана, знаш шта смо се „договорили“ да је приоритет.
    😛

    А за листу… тачно, сви знају да кога ја подржим тај побјеђује!

  9. anja banja luka, 10.06.2012. 22:30:04

    Ево, Ања, ја сам готово стално на протестима, и не знам о чему говориш.
    Ајде ти мени лијепо реци:
    1. ко је то „приватизовао“ протесте и
    2. ко су ти „проблематични“ и по чему су они „проблематични“?

  10. NOIR, 10.06.2012. 13:28:15

    Друже, ти ако хоћеш рушити власт – слободно изволи. Скупи групу људи, али пази, без „критичне масе“ нема ништа од рушења власти. Па сад, ти израчунај колико и како.

    Само, мнооого је лакше сједити код куће, а још боље у кафани, па уз кафицу или ладно пиво претресати шта треба, ко, како…

    Ипак, најбоље и најлакше је сједити и чекати да неко други одради посао.
    И, наравно, да „критичну масу“ неопходну за „рушење власти“ чине неки други људи.

  11. ovog puta se slazem sa komentatorkom Anjom.

    kad god se nesto suska, tu se pojave kadrovi nesposobne opozicije i sve pokvare. zna se na koga se misli, na Stevandica, Borenovica, i ostale.

    zimus se brukali sa onim radijatorima, pa onda sa borcima na trgu krajine, i evo sada se opet brukaju.

    njihovim pojavljivanjem su dali povoda vladajucem rezimu da cijeli protest proglasi ispolitizovanim. i stvarno, tako ispada.

    ovi protesti su imali smisla ne zbog zemljista i parka koji je vec unisten, vec sto je to mogao da bude povod za neke ozbiljnije stvari, podizanje svijesti gradjana o svom okruzenju, svjesnosti o kriminalu i korupciji, bla bla…

  12. E, pa inspektore da sidje sv Petar odozgo i njemu bi nasli zamjerke. Kritikovali bi ga sto nije podmazao kljuc, sto je otkljucao vrata ovome , a sto nije onome…Nije se rodio onaj ko ce svakome ugoditi.A, kad bismo sebe pogledali i bili realni imali bi sta da vidimo.
    Da nisu dosli Stevandic i Borenovic rekli bi da ne smiju , da su kukavice, da su ovakvi i onakvi. Kada su dosli, opet ne valja,opet imate primjedbe.E, pa jbg, onda je najbolje da pogasimo svjetlo, da polijezemo po cesti da nas mile dokraja ispisa i pokenja, a prije toga da ispraznimo sta nam je ostalo u dzepovima i odnesemo mu pred palatu.
    Umjesto da podrzimo ove hrabre ljude koji svako vece izlaze na ulicu, mi ih obeshrabrujemo i sve radimo u korist nase zajednicke stete.

  13. @Inspektore ….

    ne laprdaj i dodji na okupljanja jedan dan!!! Kakva opozicija, kavi bakaraci? Jesi li bar jedan dan bio ispod Hrasta?

    Neke iz rezima je sad malo strah ….Ova stvar se sad zakotrljala, narod je poceo bar malo da razmislja svojom glavom. Ne pise im se dobro na izborima.

    Ovo je pocetak kraja “crvene tiranije“

  14. Ника, не говорим ја већ поприличан број људи. Не видим зашто не желите да прихватите, не Ви лично, али и Ви, и другачији поглед на протесте?! Наравно да је позитивно то што се десило, али позитивно од првих неколико дана је замијенило ово о чему сам причала.

  15. Ања, драго дијете,

    твој немушти покушај типа „не говорим ја већ поприличан број људи“
    никако није одговор на конкретна питања која ти поново постављам:
    1. ко је приватизовао протесте?
    2. ко су „проблематични“ и по чему су проблематични?

    А то да радије вјерујеш „поприличном броју људи“ о догађају који се дешава буквално под твојим прозором, него да дођеш па се сама увјериш…
    е, драго дијете, то је већ једна сасвим друга прича.

  16. Ника, протесте су приватизовали ентитески медији који нас игноришу, објављују полуинформације и шире дефетизам да иза свега стоје неки неискрени људи. Ања ако вјерује у то, онда ништа. Када су дошли опозициони политичари на скуп, онда су режимски медији направили причу да је иза свега политика, ако се појаве представници портала, овога или неког другог, рецимо Буке, онда то јел нису подобни људи да причају. Ако дођу људи из невладиних организација, којима припада и Дака и то је проблем, хајде ти нама Ања нацртај, је ли анатема да тамо буде и Транспаренси и Симић и Бука и чланови савјета МЗ и новинари који не раде у Гласу или на РТ РС-? Ко је проблем?? Хајде, или долази искрено или не тражи длаку у јајету. Ако ти је добро онда ништа, али нападати људе који долазе је дегутантно и олошки метод који виђамо свих ових дана. Него де ти мени реци, шта мислиш о сједељци пштеног Миле Радишића са руководством Гласа и РТ РС-а???x-(x-(x-(

  17. Пантеру, нисам злонамјерна. Само покушај да се запиташ зашто је други дан било 1 500 људи, лично мислим и више, а зашто је већ сутрадан било неупоредиво мање. Не ради се само о досади већ о неким другим стварима. Конатантно се појављује 50- ак људи, толико коментарише и на ФБ страници, увијек исти, и мислим да имате погрешну представу о овоме што се дешава јер нисте спремни да прихватите и другачије ставове. Ово ће власт само да искористи у своју корист, пази шта ти кажем. Тако је било и за прошлогодишње фебруарске протесте, исто сам говорила. Има везе ако је тамо Пухало, Трифуновић… и ако су они у првом плану. Многи које знам су престали да иду због тога. Људи овде тако размишљају, многи, и то треба поштовати и узети у обзир. Опозиција НИЈЕ опозиција већ су повезани са властима и својом појавом су само омогућили медијима о којима говориш да се тако поставе. Много би корисније било да су искористили своје позиције одборника и посланика да се суштински позабаве овом причом. Чини ми се да су само г. Бореновић и др Стевандић поставили питање и изашли са конкретном иницијативом у НСРС, али то није довољно. Може се много више од тога.
    Ја сам увијек за суштинско дјеловање. Боље је одредити један дан за протесте. И много је корисније и боље дјеловати суштински, прикупљати документацију и сл. и то подржавам максимално.
    Мислим све најгоре о поменутом састанку, сједељци или како већ. Прва сам овде питала ко је тај Радишић, откуд му толики новац и сл. И прва сам подржала протесте, све док нису отишли у другом правцу.

    Ника, ја волим да чујем мишљење различитих људи и немам проблем са тим. Могу да га прихватим или не. Не волим да вријеђам људе и никада то не радим. Не волим да одређујем људима шта треба, а шта не треба да раде. Била сам једном и то је сасвим довољно да бих видјела о чему се радии куда то све води. Нисам потписала петицију, али јесу моји укућани. Мислим да сам Вам и више него конкретно одговорила на питања. У сваком случају, вријеме ће показати, али сам мишљења да ће они који су забетонирали град, сакривали регулационе планове, проводили јавне расправе ненајављено и полуилегално… који су потрошили милијарде од приватизације… само профитирати из овога.

    То свакако није позив да се одустане од протеста и настави као и до сада, ако тако желите и мислите да баш тако треба.

    Вољела бих да смо спремни да прихватмо и другачије ставове. Нажалост, нисмо. Критикујемо друге за једноумље, критикујемо друге који вријеђају новинаре, политичке противнике,…, а онда и сами то радимо.

  18. Прва сам овде питала ко је тај Радишић, откуд му толики новац и сл. И прва сам подржала протесте, све док нису отишли у другом правцу.

    Anja ajd ne kenjaj. Prva si ti ovde podržala i Milu i markiranje i fucking strukturalni dijalog. Ma ti si nama zlato uvijek prva.

  19. Ања драго дијете,
    ја те лијепо и културно питам да конкретно одговориш на 2 конкретна питања, а онда за одговор добијем есеј.

    Ако те добро разумијем за тебе су „проблематични“ Срђан Пухало и Александар Трифуновић. А онда си ту удробила неке политичаре.
    Па ми онда одржиш предавање о толеранцији на различита мишљења.
    И то све у цушпајзу од особе која је прва ускликнула „Ура за референдум“, одушевљено поздравила Кетрин која је дошла Мили „на ноге“, прослављала најаву историјског маркирања итд итд.

    Ања, драго дијете.

    😀

  20. Anja, slazem se s nikom. Sjecas li se kako si bila ushicena kada je
    Estonka dosla u BL? A, i onda sam govorio da je dosla jer vodja nije pitao za cijenu Libermana samo da je dovede. I, danas revizor iznosi da su potroseni silni milioni za tajna lobiranja. A, svaku marku je bukvalno oteo od nas.Od tebe, mene, onoga u Bileci i Dubici,Zvorniku i Trebinju…od svih nas.
    Sjecam se dobro da si rekla da je to nasa pobjeda, da je Mile odradio posao sjajno. A, mi u bezdanu , bez ikakve sanse da izadjemo iz rupace.
    I sada imas pogresnu procjenu. Kada je krenuo onaj Stefan sa ostrom ulom, govorilo se da je anonimus da nema sanse. Sada kada su ispod hrasta poznati, opet ne valja. Pa sta je dobro? Ne valja ovako, ne valja onako , a banditi nas zapisavaju i izivljavaju se nad nama svaki dan sve nemilosrdnije.

  21. Најлакше је извући нешто из контекста, као нпр. овај коментар који је Дражен поставио па на основу њега извлачити различите закључке. Поновићу да је боље да се прича око правосуђа отворила и да се бар покушало нешто урадити него да се ћутало као што се радило до тада, а и данас се опет ћути. И тада сам се оградила од разлога због којих је то учињено. Има ту много више коментара од овог, очигледно шаљивог. Маркирање је иста прича.

    Нисам говорила да је млади Филиповић непознат већ да ће они који су му се придружили упропастити све, као што се и десило касније.

    Ја нисам дијете, али ми је драго да сам зрелија од људи који су дупло или више старији од мене, а којима је до зезања и бављења неозбиљним стварима. Док ви протествујете без суштине и циља, а вјероватно многи од вас имају и неки интерес у томе… људи су гладни или губе посао или падају у несвјест у школи или им се одузимају инвалиднине. Те појаве неће зауставити ове активности које неки практикују ових дана, ОСИМ прва два дана ПРОТЕСТА. Та два дана се десио НАРОД, послије се дешавају невладине организације које имају своје интересе и које су ово све искористиле за ЛИЧНУ ПРОМОЦИЈУ.

    Подршка само г. Дакићу и његовој организацији која се бави овим са разлогом у смислу да наставе да траже документацију и да предузимају конкретне кораке у том правцу. Ова окупљања нису конкретни кораци већ ПОМОЋ Радишићу и свима око њега.

  22. Ја сам крив. Признајем. Што ште се окомили на Ању? Желио сам да се нашалим с њом, па поставио линк, а Ви се сви везали за ту причу. Дјевојка је млада и може да погријеши (тако је нешто пјевао и Митар Мирић, наше горе лист 😀 ). Она је данас свјесна својих грешака и њен глас и њених укућана неће добити актуелна власт. Људски је гријешити, посебно ако се извуку поуке и призна грешка.

    Синоћ ми један Додик југенд пише да се разочарао, да ће напустити РС, а прозивао ме да сам као Калимеро који стално виче „Ово је неправда!“. С поносом је истицао чланство у омладини СНСД, а данас је разочаран и некако се стиди. Каже да жели успјех независној листи, искрено. То и јесте мотив мене и мојих пријатеља, да покушамо нешто урадити прије него заувијек напустимо овај простор. Желимо да останемо овдје, али нећемо бити таоци наивног народа. Зато ћемо се борити и чини ми се да је зрела ситуација за суштинске промјене. За то је мало да тај став заступа шачица људи. Сви ми морамо бити покрет за промјене у РС, ако желимо да се извучемо из овог блата. Нигдје није лијепо као овдје. Сунце туђег неба гријати нас неће……….

  23. Квалитет ових протеста баш јесте што су раме уз раме Данијел Симић и Ацо Трифуновић, па још се додали и посланици различитих партија. Чак су и посланици СП и ДНС гласали различито од СНСД већине. Док се ми идеолошки дијелимо, свима нам неко завлачи руку у џеп и уништава нам град. Ово је борба за паркове, за град. Град је наш и ту нема мјеста подјелама осим на лопове и поштене. Требамо наћи најмањи заједнички називник, јер ћемо сви заједно потонути.

  24. drazen78bl, 11.06.2012. 23:52:05

    Ја се не стидим својих ставова и стојим иза сваког. Нисам сујетна и волим да чујем критику, цивилизовану.

    Окупљања су изгубила сврху, биће све мање људи, изгубиће се подршка медија који су ово, колико сам успјела да видим ових дана избивања из града, уредно пропратили и помогли. Без суштине и циља нема резултата! Обесмислиће се свака будућа значајна акција. Очигледно да је то некима циљ.

    Разговарајте са људима различитих профила, интересовања, статуса… Ја јесам и мишљења око окупљања су оваква или углавном оваква.

    Јесте народ разочаран, због тога и не треба правити грешке.
    Једноумље је исто, без обзира одакле долази.

    Немам намјеру да идем из ове земље, никада! И баш због тога што ми је стало желим да ствари поставимо на прави начин.

  25. anja banja luka, 12.06.2012. 01:17:20

    Надам се да се не љутиш што се мало нашалим. 😉

    Старчевица припрема обрачун с Топланом, па дођи као почасни гост да видиш како се обрачунавамо с онима који нам завлаче руку у џеп.

    http://www.youtube.com/watch?v=hgviD1bImec :D:D:D

  26. Ања ти си стварно опасно ограничена, пази теби смета Пухало, Трифуновић, теби сметају невладине организације (које је,онако успут да ти кажем, звао Дакић, јер га је страх да буде сам у борби против мафије), теби сметају сви који се боре наовај или онај начин да се овдје само транпсарентно одради посао. А пошто си ме изнервирала,немам намјеру да будем фин с тобом, зато што си безобразна, нисам примјетио да си негодовала што је Селман, што је Липовац, што су најокорјелији партијски другови преузели Уставни суд РС, на који се одмах сада попишам, јер је постао партијски.. Теби су проблем људи, аови ти узимају инвалиднине, ови узимају пензије, ускраћују радан мјеста, запошљавају своје, а теби је проблем Пухало, Трифуновић, невладине организације? О јебем те животе. Хајде ти на хладну воду, затури главу у Врбас и држи је колико год дуже можеш да не издахнеш, како би дошла себи. Одавно не чух веће глупости. Док је таквих као ти владаће само лопови и пљачкаши, али ти си толико плитка да и не препознајеш да си на страни режима. Нека је теби бароница дошла у БЛ, видим од тада нам руже цвјетају из дупета. Глупачица си права и ни за педаљ се ниси помјерила ни тамо ни овамо, једино си била мало резигнирана, када су ти ови твоји смањили неке апанаже за породичну инвалиднину или слично. Немој се јављати док не заледиш мозакB-)B-)B-)

  27. Drazene ovi tvoji izlivi nježnosti prema Anji su dosta priličniji Cukembergovoj mreži. Znači lagano upali flert-mašinu pa udaraj lajkove dotičnoj, ovde ljudi pokušavaju pričati ozbiljno B-).

    Ili izjavi ljubav ovde pred milionskim auditorijumom na Simićevom „fen pejdžu“ vrste Frontal, pa cemo svi pogurati, da se mladi vole :D.

    Ali ovi napadi „izdaleka“ (sto bi rek’o Ilija Graovac) stvarno više nemaju smisla 😉

  28. Дај Биги, ћути тамо билмезу један, разумијеш се у БЛ ко Мара у криви к…ц. Одјебаус одавде, одмах. Чуј тебе.. Дај бави се проблемима свога мјеста,уради нешто, а немој вјеровати оном пто теби у твоме селу јави Глас или објективни РТ РС.. Ти знаш чији је парк..

  29. Овдје можете прочитати тужбу коју је Центар за животну средину поднио против Министарства:

    http://www.slobodanvaskovic.blogspot.com/

    Инспектор:
    само ти дођи и донеси пиштаљку. Ако имаш ћуку, доведи. Ако возиш бицикл, довези се. Ако имаш дјевојку, фино ју узми за руку па дошетајте.

    Јуче на протесту видим једна дјевојка на паксиц бицикла ставила кавез са папагајем и лијепо га шета. Е, то је у читавом овом концепту размишљања о животној средини прави потез.
    Браво за дјевојку с папагајем!

  30. Bigeru, i Spasojevici i Legija su mislili da je njihov svijet. I nista ne ponesose u Citulju kao sto nece ni clanovi laktaskobanditskog klana.
    Ovo su bigeru golootocke godine. Samo sada je Goli Otok cijela mdrs. Sve nas je vrhovnisudijai tuzilac osudio na smrt ulisavajuci nas hrane i lijecenja. Naravno, izuzimajuci mdbandite.

  31. ne bih dolazio, iz vise razloga.
    prvo, misljenja sam da treba na toj livadi nesto urbano sagraditi (konacno), a drugo, imam pametnija posla – sve sto radim, radim za profit, u zakonskim okvirima naravno.

    protiv sam neregularnosti i ocitog kriminala koji se tu desio, ali o tome treba da se raspravlja na sudovima, u pravnim procesima, a ne na ulici. zato smatram da je tuzba koju je podnijela NVO dobra stvar, a bilo bi dobro da nam neki pravnik ovdje protumaci da li je ista osnovana na cinjenicama i pravu (prije svega rokovi i osnovanost).

    ako budemo dosli u situaciju da pravdu i pravo trazimo i dijelimo na ulici (mozda smo vec i dosli tu), onda nece valjati.

  32. Пантеру, никад ниси ни био фин према неистомишљеницима што те изједначава са оним којег критикујеш. Јасно је да имаш неки интерес у причи па ти не замјерим.

    Ви не знате шта је прави живот и шта су прави животни проблеми па вам и јесте до ових „активности“ које не воде никуда. Изван парка дешава се прави живот и живе људи са стварним проблемима. Јутрос сам упознала самохрану мајку троје дјеце који нема од чега да спреми доручак дјеци. Није јој до окупљања. Можете конкретније да помогнете нпр. у Колу српских сестара којима недостају активисти, а које раде КОНКРЕТНЕ ствари и помажу старима, болеснима… Међутим, то није модерно и мора да се ради. Овде мора само да се стоји, шета и губи вријеме, посматра како лик ради и ради иза ограде и приписује себи како сте неки заслужни грађани који, замислите, долазе редовно на окупљање. Тако се људима са стварним проблемима НЕ ПОМАЖЕ, напротив.

    Наставите са шетњама, будите у складу са модерним токовима. Ови људи ће се придружити када се понови први или други дан. До тад неће, морају да се сналазе за живот.

    Да не останем дужна, Уставни суд Републике Српске је постао политичка институција. Ето, изгледа да значи да баш ја то напишем.

  33. Nikad kao Bane, dobri sin, 12.06.2012. 10:13:08

    Нисам ја од тих типова, који се заљубљују преко интернета или телефона. Већ сам раније писао, иза ника „ања бања лука“ може бити и неко мушко, нпр. http://img831.imageshack.us/img831/2399/87181895336784641294466.jpg , као што је неко отворио профил с неком требом (Јеленом), лафо из Новог Сада, па постао пријатељ с пола политичке сцене. А заљубљивање на невиђено може бити проблематично и из других разлога, нпр. кад је први пут угледаш http://img198.imageshack.us/img198/8707/panskasestra.jpg .

    Плашим се да ћемо наљутити Ању, па ће поново гласати за СНСД. Дјевојка је јавно признала да је погријешила и не видим зашто је сад прогањати, кад је 42 000 људи овог града гласало за актуелног зградоначелника.

  34. Дражене, озбиљним људима је овде јасно да си ти озбиљан човјек и да се бавиш озбиљним стварима тако да не мораш да објашњаваш.

    Нисам гласала за ову градску власт тада па нећу ни сада.

  35. anja banja luka, 12.06.2012. 13:09:11

    Е, Ања, ти која знаш шта је прави живот и шта су прави проблеми (а притом живиш са родитељима који су запослени и финансирају твоје школовање)и коју је веома дирнула прича о самохраној мајци, ево ти приједлог да докажеш своју зрелост у коју се толико заклињеш:

    ево, нама је важно зеленило а ти си се сажалила на самохрану мајку која нема шта да скуха својој дјеци. Без да улазимо у то шта је важније, хајде нека свако ради оно што мисли да треба.

    Ми смо се побунили за уништавање зеленила, а ти, ето уради нешто за ту самохрану мајку. Нешто КОНКРЕТНО.

    Немој очекивати да то неко други уради, већ хајде буди ТИ та која ће нешто урадити.

    Ето, пошто смо ми модерни па бринемо за зеленило, хајде ти спаси савјест овог града и уради нешто толико ретроградно па помози самохраној мајци!

  36. Ника, мене не издржавају родитељи. Нисам неко ко воли да се хвали, али помажем људима, годинама уназад, са стварним проблемима. Немам само потребу да то истичем. Имате уторком и четвртком састанак у КСС па ако имате потребу и жељу да нешто заиста урадите, отиђите.

    Мислим да нисам била довољно јасна. Стало је и мени до зелених површина, свима је јасно да овај град сваки дан престаје да личи на себе, АЛИ ОВО НИЈЕ НАЧИН да се то спријечи.

  37. Ања дијете,

    кад се сабереш са самом собом, онда можемо озбиљно причати. Ово су озбиљне ствари а не нека студентска зезанција.
    Прво ти сметају људи који су приватизовали протест, онда се сјетиш мало политике која је ту умијешала прсте, па се онда предомислиш па ти смета начин на који се то ради, а онда се досјетиш да ипак можда има важнијих ствари које треба радити у животу…

    Извини, али губим инспирацију за даљи озбиљан разговор са тобом.

  38. Ника, свако ко изгуби аргументе, изгуби и инспирацију. Ја се не зезам када говорим о озбиљним стварима.

    Непристрасан, ово нису протести. Протести су били први и други дан када се десио НАРОД који је тиме послао поруку шта мисли о овоме што се десило. Све послије тога је скуп 50- ак невладинића који имају свој интерес и који само наносе штету.

  39. Ања дијете,

    примјетила сам да у дискусији ти никада не знаш кад треба стати него увијек прегониш (мислим да је ово прави израз) јер из неког разлога мислиш да твоја увијек мора бити посљедња.

    За разлику од тебе ја схватам да ударам главом у зид па стога одустајем.
    Теби су џаба и аргументи јер ти док сама не паднеш и сама се не удариш – све ријечи одлазе у вјетар.

  40. Ања, мој врло, врло близак пријатељ је у рату чувао Коло српских сестара, као припадник 2 лаке пјешадијске, једно два мјесеца. Знаш како је то друштво функционисало? Тако што би дошла војна полиција, склонила чувара да оде прошетати, а онда би оно што је прикупљено било подијељено, између Еуросплета и сличних бизнисмена. Тако да, пусти толеранцију. У рату је у мојој породици за дијете смртно болесно једини лијек био у Каритасу, а у Колу српских сестара ништа нису обезбиједили, него су обогатили разне апотекаре. Мени причаш о стварном животу, који сам рањен у рату? Мени причаш, је ли???? И ти и сви који мислите као ти можете да га посисате. Чуј шта је фукари проблем, ко стоји у маси, а не ко отиума од масе. Пизда ли ти материна глупа, а сада заби се у гузицу црбених и не злази наредних 6 мјесеци. И ти и истомишљенци, он колико сам ја људима до сада помогап ти нећеш моћи ни за два живота са тим промишљањем. Ти мислиш да је помоћ када заграбиш туђе паре и онда нешто некоме купиш. А ти Дражене, ако хоћеш гласове, одјеби овакве фуксе, овакви гласови ти не требају. Ја ћу гласати за тебе, али ако ова фукса гласа, онда сам сјебан..Мрш стоко.

  41. Да не буде забуне Дражене, задња реченица у претходном посту није посвећена теби, него твојој „љубимици“..
    О теби и даље мислим све најбоље, јер си заиста добар и племенит, ко је имао прилике да те упозна. Ања помаже некоме B-)B-)B-)B-)

  42. Nikad kao Bane, dobri sin, 12.06.2012. 10:13:08

    Нисам ја од тих типова, који се заљубљују преко интернета или телефона. Већ сам раније писао, иза ника „ања бања лука“ може бити и неко мушко, нпр. http://img831.imageshack.us/img831/2399/87181895336784641294466.jpg , као што је неко отворио профил с неком требом (Јеленом), лафо из Новог Сада, па постао пријатељ с пола политичке сцене. А заљубљивање на невиђено може бити проблематично и из других разлога, нпр. кад је први пут угледаш http://img198.imageshack.us/img198/8707/panskasestra.jpg .

    Плашим се да ћемо наљутити Ању, па ће поново гласати за СНСД. Дјевојка је јавно признала да је погријешила и не видим зашто је сад прогањати, кад је 42 000 људи овог града гласало за актуелног зградоначелника.

  43. Пинк Пантер,

    Прво, рад бањалучког КСС у рату под баба Видом је озбиљна и болна тема коју никако нисам хтјела да отварам. Просто зато што, ако је Ања ту активна и ради нешто добро, онда треба и да настави а не да јој ја разбијам илузију о добротворном раду КСС.

    Друго, није лијепо како се обраћаш Ањи и ријечи које употребљаваш. Знам да смо сви полуслуђени и са опасно кратким фитиљима, али пробај са женама мало лакше – такве ријечи нас вријеђају и боле.
    Тешка су времена, вриједи нам се у њима сналазити.
    Поздрав!

  44. Веља Сикирица, 12.06.2012. 14:38:08

    Не знам ти ја шта је то Хунт – скраћено од Хунтелар? Опет, знам за оног голмана али те никако не доводим у везу с њим.;)

    Елем, у вези локања на кориту:
    ако ја добро тумачим да се ради о парама, тј. да сви грабе из исте вреће, тј. од наших пара. Хм. Ово за Миле (множина), то знам – они се финансирају од наших пара. Пухало, колико знам, ради у оној приватној ПР фирми, дакле не финансира се из буџета. Мислим да повремено уради неке анкете али то се не финансира из буџета Српске. Бука – не знам тачно, претпостављам од страних пара а не из буџета Српске.
    И, ту ја не разумијем твоју поенту. Мислим, чак и да се сви финансирају из буџета – шта је у питању да иду једни на друге?
    Или ту има неки други план?
    С друге стране, ако прозиваш рад „невладинића“ – па зар није сврха дјеловања већине невладиних орг. управо заштита природне околине и афирмација грађанских иницијатива – а овдје се управо о томе и ради? Центар за заштиту природне средине је, ваљда, невладина орг. чији назив говори о њеној дјелатности.
    Укратко, ја тебе не разумијем.
    Па, ето, ако ти се да, а ти објасни.

  45. занимљиво.. КСС је функционисало тако што је долазила војна полиција и склањала твог друга? какве везе има КСС са тим што су неидентификовани бањалучки војни полицајци били криминалци и што твој друг није вршио своју дужност на коју је био распоређен? јел бар уписао на кутију цигара ко га је склањао?
    такође, ти си рањавањем постао експерт за стварни живот? теби рана служи да напушаваш клинке по нету? а човјека јбт..

    а о бањалучким протестима погледајте у филму „погрешно скретање 2“, пројекција на раскрсници преко пута фабрике дувана, вријеме: прошло. плот: бањалучка креативна елита је скренула десно према центру, гдје упркос превентивном и провјереном чанковић-сједите-на-земљу маневру, бива надјачана од стране издајничих матураната, да би на крају била третирана разређивачима пувалима и штифтунзима, упакована у тужбу против миле упућену додиковом суду и успјешно сведена на ово што се данас зове протести.

  46. pink panter, 12.06.2012. 15:41:06

    Не морамо вријеђати оне који другачије размишљају. Знам да смо због ненормалних услова у којима живимо емоционално раздражљиви, али не требамо се међусобно вријеђати. Поготово не женски род.

    Ању не познајем лично. Не знам ништа о њој осим да је данима нема зато што ради на наталитету, па не стигне ни у парк. Небитно ми је хоћу ли добити глас од ње или не, али нема смисла да се сви овдје обрушавају на њу. Може се неко „спустити“ и аргументима, а увреде нам не требају. Понашање друга Предсједника је много ближе неандерталцу него хомо сапиенсу, па ипак сам се увијек трудио да га не вријеђам лично, да не будем као он. Породицу, родитеље, жене и дјецу ниједног политичког противника нисам помињао. Мада су им родитељи криви, јер их нису васпитали.

    Мене су овдје прозивали прво зашто браним Стевандића и Пандуревићку од личних увреда (то је ваљда сугерисало да сам СДС-овац), па онда зашто сам поздравио на улици Мазалицу, а нисам га пљунуо (Херц ме напао), па сада и ово за Ању. Биће да ћу ја највише страдати, а браним право другог да другачије мисли. Ања има право да нешто не зна, не разумије, и да буде наивна, и глупа, и не знам каква. Ја мислим да није злонамјерна и безобразна. Овдје сам с њом „ратовао“ цијели септембар 2010., али сам се трудио да је не вријеђам.

    Спустимо лопту! Боље да идемо на пиво и у шетње, него да се вријеђамо.

  47. drazen78bl, 12.06.2012. 18:04:24

    Зашто бих ја била наивна и глупа зато што кажем да свакодневно стајање по неколико минута на једном мјесту, истих људи, не води никуда? Зар није наиван и глуп онај ко то још није схватио?

    Да ли сам ја рекла да је Радишић у праву? Да је власт легално одрадила све ово? Да није криминал на све стране за који нико не одговара, напротив, добија тапију да је невин и тиме легализује све унапријед наведено? НИСАМ. Само сам позвала да се уради нешто конкретно јер ово нема смисла и то је јасно свакоме. Прочитај шта је Хунт написао! Шта још треба да се каже? Невјероватно. Ово није „кратак фитиљ“ већ тешки безобразлук „човјека“ који није у стању да чује другачије мишљење које, гле чуда, уопште није различито од његовог, у великој мјери. За истог сам била одговорна и дивна док културно нисам указала на нешто. И није се само мени обратио овако, већ то иначе ради свакоме ко другачије мисли.

    Хунте, хвала!

    Ника хвала и Вама!

  48. Ако неко сматра да ће одбранити асфалтирање града и стати украј безобразлуку „градских отаца“ тиме што ће, повремено или стално, ићи на протесте, поштујем! Било какав отпор је бољи него никакав..ваљда је то јасно. Дај Боже да уроди плодом јер је већ крајње вријеме да се нешто мијења.
    Али,с друге стране, ако неко мисли да то није прави или најбољи начин да се дође до циља (за који ваљда већина вјерује да је исти), НИЈЕ У РЕДУ да се тај неко вријеђа и то на такав начин који је својствен ономе којег чика Приједор тако сликовито описује:)

    Нема везе што је у питању једна дјевојка, жена..није у реду било кога називати таквим погрдним именима како је то Пантер урадио Ањи, поготово имајући у виду чињеницу да та иста Ања никад никог није увриједила на овом Фронталу.

    Овдје ствари не треба посматрати у фазону „или-или“, а чини ми се да је баш до тога и дошло.

    Ања, мислим да ће те ово занимати http://jadovno.com/intervjui-reportaze/articles/podjimo-na-jadovno-24-juna-2012.html

    Воздрица!

  49. anja banja luka, 12.06.2012. 18:48:28

    Не кажем ја да си Ти „глупа“ или „наивна“, већ се односи на било кога у неким другим очима. Иаммо праљво да мислимо о другима шта желимо, али не и да их вријеђамо и омаловажавамо.
    Ми слим да је овдје Ники и Пантеру засметала чињеница да Ти сметају људи попут Пухала, Дакића и Трифуновића. И сам имам потпуно другачија политичка увјерења у односу на поменуте, али овај град је и Твој, и мој, и Трифуновићев, и Пухалов, да не улазимо сад у детаље да ли га више воле и осјећају као свој они који су ту одрасли. И Теби, и мени, и Ники, и Пантеру, и поменутима неко завлачи руку у џеп, неко нам превлачи градски буџет у свој завичај, а од тога немају никакву корист поштени грађани Лакташа. Они бетонирају НАШ град и уништавају НАШЕ паркове.
    ПОНАВЉАМ ДА МОРАМО НАЋИ НАЈМАЊИ ЗАЈЕДНИЧКИ ИНТЕРЕС, да овдје само има мјеста подјелама на раднике и нераднике, поштене и лопове. Кад протјерамо лопове из града, онда можемо поново играти „четника и партизана“.

  50. Веља сикирица, ти мислиш да си својим кратким доскочицама, оно шаман, лидер, вођа, краљ, шах, ајатолах?? Па да си био овдје, знао би како су ствари функционисале, већа сила је одређивала правила, мој пријатељ и други људи на дужности су се „морали“ склањати да не би били убијени, од веће силе. Ако си био овдје, а негдје ми се учинило да јеси, бар си чувао складиште на Крчмарицама, онда би знао да је ратно профитерство и уништило много елана и воље код обичних људи. Зато је ’95. све падало и зато је ’95. изабрана за договор као година када се више нико неће никоме озбиљно супроставити. Буди реалан, да није било Дејтона, не би нас уопште ни било у овом облику. Бањалука би била као Вуковар, а људи су како сам након свега сазнао, старији људи и жене са дјецом већ били спремни да се крене и да се заглави на мосту у Клашницама. Тако да, говорећи о томе, је ли мој пријатељ икога записао на кутији цигара, није. Као што то ниси урадио ни ти, а сигурно си видио девијантних ствари и појава, али ето о томе се тада није хтјело, смјело ни умјело. Зато данас може.
    Ањи се извињавам јавно на ријечима које сам написао, не мора уопште да уважи моје извињење, али и даље стојим да ми се нарушава логика идеје почетка било какавих друштвених процеса, а да нису политичари на челу колоне. Остајем при ставу да је крајњи цинизам, дегутантно и незрело да се људи који долазе на протесте сврставају на ове или оне, да вам то смета, а не биједа у којој живимо, која нас окружује и која ће свакога дана бити све већа са оваквим дјеловањем власти и полтронисањем свих актера. Не знам да ли смо сви толико љубоморни, фрустрирани и несрећни, па нам смета када на истом мјесту стоје власници најчитанијих портала у РС, Буке и Фронтала, људи који не дијеле исте погледе на политичке процесе, али људи који виде да се у Бањој Луци отима, краде и нарушава законодавство на најприземнији начин. Ко није препознао да је парк метафора, свега што нам се годинама и деценијама не дешава, једноставно онда није свјестан ни постојања реалног свијета и живота. Ви наставите како хоћете и мислите или мислите како они који вам узимају хљеб из уста хоће..

  51. Јесам ја то све, али питање да ли поменути лочу на истом кориту, или да ли заступају исте интересе овде, није никаква доскочица, колико год ти изневеровао.. У сваком случају хвала на одговору. Само не знам што си толико сигуран да „нико није хтио, смио и могао„, и поготово – да је данас другачије? Откуд толика сигурност јбт?

  52. pink panter, 13.06.2012. 09:02:21

    Ово је већ много боље. Видиш, извинио си се, што не значи твоју слабост, већ врлину да схватиш да си претјерао, можда погријешио. Тако је и Ања схватила своје грешке. Мислим да познајем добро психологију људи и да контам генезу Ањиних ставова, као и израженог националног осјећаја.

    Зашто се баш окомила на ове личности?

    Ацина „Бука“ је преносила редовно текстове из „Пешчаника“ у којој се Република Српска поспрдно назива „шумска“, за шта бих ја слао на робију. Мислим да просјечни Француз или Амер не би дозволили тако нешто. То је увреда свих нас, који овдје живимо.
    Пухало је активно учествовао у пројектима Наташе Кандић и ничим изазван писао текстове о Србима – лошим момцима, а не сјећам се да је писао о другој страни. Дакић је „лајковао“ оно тзв. „антифашистичко прекречавање клерофашистичких обиљежја“, у ствари српских националних обиљежја.
    Али то су њихови приватни ставови и дајем им право да потпуно супротно мисле, уколико ме не вријеђају. Свакодневно прочитам многе квалитетне текстове на „Бука“-и, али смо много чешће овдје, вјероватно што се више уклапамо ставовима.

    Међутим, наглашавам да је овдје у питању заједнички интерес, а то је наш град. Свако од нас има прилику да стане на чело овог, и поведе боље, ако мисли да може. Нико ни мени, ни Ањи, ни Вељи, не неком радикалу не брани да станемо на чело протеста. Они и немају лидера. Истина да се та иста екипа намеће увијек. Сјетимо се само дјечијег игралишта „Грађиш“. И тамо су се исти убацивали у организацију. Све је то јасно, али ако ћемо се дијелити на четнике и партизане, ови ће нам и даље бетонирати град, завлачити руку у џеп. Некад морамо правити компромисе.

    Ања није нпр. видјела да је „Бука“ пренијела изјаву др Стевандића, да је др Стевандић устао у одбрану Дакића, да у парку раме уз раме стоје Данијел Симић и Ацо Трифуновић, да је Ацо објавио Данијелов текст на зиду ФБ групе и цитирао га: http://img256.imageshack.us/img256/5091/trifunovipostavljasimie.jpg

  53. Веља Сикирица, 13.06.2012. 11:05:55

    Јест.
    Поучно кратко подсјећање.
    Ако је твоја поента у томе да је исто појило = стране паре и да је све већ негдје другдје ријешено…хм. Дало би се и о томе размишљати. Рецимо да је тако, ја опет не видим гдје се ту Пицин парк упетљао. Притом је сасвим могуће да ограничено гледам на цијелу ствар.
    Али, чак и да је све тако, па зар треба да им прећутимо баш све и да им пустимо да нам раде шта им је воља? x-(

    Заборавих – ово што си ме назвао заштитницом дрвећа – то је погодилу у сриду и ја то схватам као један велики комплимент. Само нешто укратко на ту тему:
    живим у Борику, а то ти је једно село поред БЛ. Е, прије 3 године, кад је Топлана у Борику мијењала старе цијеви, испало је да су липе (када идеш из града с десне стране) засађене прије 30-так година ТАЧНО изнад топловода. И, ако су требали мијењати цијеви, план је био да се читав десни ред липа посијече. Да скратим – једно јутро се појавили људи с моторкама, а онда се десило окупљање нас комшија и читава фрка…Било је ту трагикомичних сцена, али уз помоћ медија и једног разумног чике у Општини (не сјећам се имена, нажалост)успјели смо сачувати липе у Борику. Успјели смо издејствовати да се ископа нови канал 2 м од старог и у њега положе нове цијеви.

  54. Дражен и Пинк Пантер

    У суштини, ствар је веома једноставна: да, у питању је наш град. И ту смо заједно сви: и десни и лијеви, и црни и бијели, ту нема мјеста идеолошким ни било каквим другим разликама. Мој најбољи другар и ја, који готово редовно идемо на протесте, имамо потпуно различите политичке ставове, али њих остављамо по страни јер нам је овдје циљ исти.
    И, мислим да је управо у томе и највећа вриједност ових окупљања.

  55. ника, парк није битан. тако се и упетљао. а то за град као заједнички интерес, то је болест бањалуке. схвати како год хоћеш, нећеш бити далеко.
    п.с.

    то и јесте био комплимент.

  56. Све у свему, мислим да нико није прочитао и схватио оно о чему сам писала тако да је вјероватно до мене, не могу сви бити криви, мада за поједине поступке и ријечи нема оправдања.

    Окомила на поменути двојац? 😀 Невјероватно. Ја сам само пренијела став многих које знам да док је тај двојац главни и у првим редовима на протестима МНОГИ у овом граду НЕЋЕ ДОЋИ и ПРЕСТАЛИ СУ ДА ДОЛАЗЕ баш због њих, а из разлога који су наведени. То је, укратко, суштина комплетне приче + ово о чему је говорио Хунтелар.

    Дикси, хвала на информацији. Поздрав!

  57. Evo za sve koji su ovde ucesnici ovih protesta, da znaju!
    U Bijeljini u jedinom parku koji postoji u gradu, Mico Micic, SDSov nacelnik grada je isto kao i Davidovic, dao koncesiju na centralni dio parka i sad jedan Bijeljinski tajkun gradi tu kafic sa velikom bastom. U jednom gradu se bune svi zbog uzurpacije zelene povrsine a u Bijeljini isti oni koji vode proteste u Banja luci daju koncesiju na 15 godina za centar parka.
    Osnovna namjena parka je da ljudi, posebno penzioneri, djeca, mogu da odu u park i šetaju u miru uz cvrkut ptica, i sad se Mico dosjetio da pomogne svojim kolegama ugostiteljima i dao im da prave pare u parku.
    Samo nije jasno, sto ce nekome kafic u centru parka? ako hoce u zelenilo, medju ptice i drvece, onda ide u park, pogotovo ako nema novca za neka skuplja zadovoljstva. I sad nas Mico u Bijeljini ubjedjuje da je to dobro jer mozes setati i popiti pice i rakijicu i pojesti kolac!
    Onaj ko ima pare za kafanu ide u kafanu. Onaj ko ne voli buku i kafane ide u park i gle čuda, i tamo mu Mico napravio kafanu!!!!
    Svo vrijeme govorim da je to licemjerje. Sad neki ovde opravdavaju Micu sto je dao koncesiju da se gradi ugostiteljski objekat usred parka a drugi u Banjaluci prave scenu od toga sto je jedan neuredjeni zeleni prostor prodat nekome da bi taj gradio neki objekat. Kako sad djeci objasniti sta je dobro?
    Ako Davidovic proda park-to nije dobro i treba dici Borenovica i Stevandica na noge da se to sprijeci, bez obzira sto su njihovi glasali da se taj prostor da za izgradnju zgrade.
    Ako MIco Micic da koncesiju na 15 godina na park u Bijeljinii, tajkunu koji vec ima sedam kafana i ugostiteljskih objekata po gradu, onda Borenovic i Stevandic treba to da zdusno podrze i kazu da je to u skladu sa nacelima uredjenja zelenih povrsina itd….
    Dragi boze, koji su to licemjeri!!!!
    Jednom nesto valja a sutra to isto ne valja, pa tako u krug.

  58. Veljo, evo prilike da se i u Bijeljini borimo za zelene povrsine. Dodjite u park, pozivam vas, ja sam tamo vec poceo proteste i svako vece sam od 16 do 20 casova. Dodjite da sprijecimo da se i u parku gradi!!!!
    Kome treba klafana u parku? Treba nam zelenila i cvrkut ptica a ne muzika, buka ventilatora i frizidera i to da dok setamo, lokalni tajkuni ispijaju viskije u nasem parku.
    Banjalucani, ako ste iskreni borci za ekologiju i zastitu zivotne sredine, pozivam vas da dodjete u park u Bijeljini i da zajedno sprijecimo gradnju kafane u centru parka! Nema mjesta za to ovde, ovaj park je 150 x 100 metara i svaki pedalj je dragocjen.

  59. Данас код Старог Храста чујем да се у Требињу руши кула из 15. вијека а камен одвози за Андрићград и да су Требињци блокирали пут. Нисам баш све повјеровала, али кад се вратих кући, а оно већ текст:

    http://www.6yka.com/novost/24884/emir-kusturica-rusi-staru-tvrdavu-u-trebinju-gradani-blokirali-put

  60. Veceras u centru jedinog parka u Bijeljini, masine uveliko rade, objekat je iskolcen i iskopana rupa dubine 70 cm a dimenzija 40X30 metara. Super, nice jos jedna kafana, raduju se penzioneri i majke sa bebama!!!! To nam je trebalo! Dodjes u park i nemas gdje pivo popiti, sapucu penzioneri. Ovo ce biti vrh!
    Sad setas i cugas. A i ono drvece treba posjeci potpuno, u jesen pocne da opada lisce, ne mozes nacistiti!!!
    Srusiti drvece i napraviti jos dvije kafane, i internet kafe da mozes da igras igrice, a mozda bi dobro bilo napraviti i jedan kazino????
    U Banja luci se oni nesta bune, kako je super ovde, niko se ne buni i Mico nas je ubijedio da je to najbolje za nas, a posebno za djecu poginulih boraca.
    Ne znamo ni mi ni ta djeca zasto je dobro, ali valjda treba vjerovati Mici, nijen nas nikad,….pardon, nece nas valjda svaki put zajebati!?

  61. Bože ne znam šta mi bi….
    Ruše mi se parkovi…..

    Svake noci u mom snu, parkovi u plamenu, parkovi u palemnu….

    NOVA HIMNA BIJELJINSKE OMLADINE. OVDE SE NE RUSE PARKOVI, OVDE SE GRADE KAFANE U PARKOVIMA, DA BI DJECI PODGINULIH BORACA BILO BOLJE, JER MICO TO SVE RADI ZA NJIH!!
    NE ZNAMO KAKO, ALIBICE TO DOBRO ZA NAS.
    MICO VISE VOLI DA JE DOBRO NAMA NEGO NJEMU, I ZATO VJERUJEMO U TO!!! SLIJEPO!
    mICO JE JEDIONI KOJI POMAZE DJECU POGINULIH BORACA I STALNO IM DAJE NADU. oN IH POVREMENO PRIMI NA ODREDJENO PA IH OTPUSTI ALI TO JE TAKO JER MORA. aKO IMAS SRECE DATE NAPADNE mIJO ONDA SI SKORO PRIMLJEN, JOS AKO SE UCLANIS PA BUDES ČLAN, TI SI RIJESIO POLA POSLA.

  62. Читајући расправе о протестима, сјетих се једног текста Џозефа Штиглица: http://www.srbijadanas.info/jozef-stiglic-mmf-ov-put-do-prokletstva/

    Размишљам да при протестима треба бити опрезан да се не инфилтрирају неки људи, који би искористили невољу народа. Видим одушевљење чињениом да СИ-ЕН-ЕН поклања пажњу протестима, а то мене не радује. Ово је наша унутрашња ствар.
    На основу искуства грађана Србије 5.октобра, јасно је да је народу било свега преко главе и да је Слобо био зрео за отрести, као данас Миле. Али умјесто прогреса, народ је добио западне коњушаре, који су докрајчили Србију.
    Несумњиво је да су овдје потребне радикалне промјене, али уз опрез да нам послије Миле не доведу сличног и послушнијег. Управо враћањем на Штиглицев текст, јасно је да су прве три корака реализована, а да је 4. протест. Зато је добро све док је ово спонтана грађанска, искрена акција. Лично немам страха попут овог Ањиног од НВО сектора, јер је њихова снага тренутно у смислу утицаја на грађане можда и мања од снаге опозиционих странака. Имам из тог сектора и многе познанике, који су тамо редовно, а знам да су искрени родољуби. Сарајевска чаршија не може искористити ово на штету РС. Више ће нам наудити оваква власт, која уништава систематски Републику Српску својим потезима, који мало имају додира са здравим разумом.

  63. Nekad je narod bio izvor jeftine radne snage, ali i uslov masovne potrošnje. Sada, međutim, po uvidima Panarina, dolazi vreme kada je običan narod svuda nepotreban.

    Neprilagođene treba istrebiti, sasvim ih ukloniti iz sveta: oni nikom, i ni za šta, nisu potrebni.

    Međutim, postmoderni inženjeri globalizma više nemaju potrebe za celim narodima. S pozicije globalističkog konstrukcionizma, u svakom narodu postoji masa suvišnog (istorijski „otpad“ „nepojmljivih tradicija, nerazumnih obreda, svega neracionalnog i neartikulisanog“).

    Narodima koji se ne uklapaju u „vrli novi svet“ treba dati surove upravljače – kompradore koji će suvišne sunarodnike ukloniti sa lica zemlje. Da li vam je sad jasno šta se desava sa Srbima!

Оставите одговор