Оглашавање: Штампа губи утакмицу против дигиталних медија

Амерички магазин "Атлантик" објавио је статистику пропадања штампаних медија – прошле, 2012. године, новине су изгубиле 16 долара у штаманим издањима у односу на један добијени долар у дигиталним медијима! Прије двије године омјер је био 10 према 1, да би данас, за само годину дана, "нарастао" на омјер 16 према 1. Дигитална револуција остаје […]

четвртак, март 21, 2013 / 10:34

Амерички магазин "Атлантик" објавио је статистику пропадања штампаних медија – прошле, 2012. године, новине су изгубиле 16 долара у штаманим издањима у односу на један добијени долар у дигиталним медијима!

Прије двије године омјер је био 10 према 1, да би данас, за само годину дана, "нарастао" на омјер 16 према 1.

Дигитална револуција остаје изван домета већине штампаних медија, а то објашњава зашто су "Њујорк тајмс" и "Вол стрит журнал" одлучили да пребаце претплату на веб странице да би ојачали раст дигиталних огласа.

"Атлантик" је објавио "граф", односно пресјек смањења огласа у принтаним издањима у корист повећања огласа у дигиталним медијима.

Тако је од 2003. године до данас приход са 45 милијарди долара од огласа у штапаним свјетским медијима пао на свега 19 милијарди долара?!

У истом периоду дигитални огласи повећали су се са 1,2 милијарде долара на 3,3 милијарде.

Веб-странице нуде директне информације о некретнинама, аутомобилима и осталом робом и услугама које су некада имале мјесто на специјализованим новинским страницама.

"Атлантик" у анализи додаје да су штампани медији од 2000. године изгубили више од три четвртине прихода, који су долазили од малих огласа!

Али, већина губитака од 2003. па даље односи се на пад прихода од малопродајних огласа и националног оглашавања.

У току десет година у оваквом оглашавању изгубљено је око 25 милијарди долара.



Оставите одговор