Обнавља се градски превоз у Бањој Луци

Предузеће "Аутопревоз" Бања Лука купило је девет нових нископодних, климатизованих аутобуса укупне вриједности 1,5 милиона КМ. Генерални директор "Аутопревоза" Драгослав Михајловић рекао је на конференцији за новинаре да ће аутобуси кинеске марке "кинг лонг" саобраћати на градским линијама у центру града и да ће се у саобраћају наћи за десетак дана. Он је нагласио да […]

петак, новембар 11, 2011 / 12:22

Предузеће "Аутопревоз" Бања Лука купило је девет нових нископодних, климатизованих аутобуса укупне вриједности 1,5 милиона КМ.

Генерални директор "Аутопревоза" Драгослав Михајловић рекао је на конференцији за новинаре да ће аутобуси кинеске марке "кинг лонг" саобраћати на градским линијама у центру града и да ће се у саобраћају наћи за десетак дана.

Он је нагласио да "Аутопревоз" задржава тренд превозника са најмлађим возним парком у градском превозу Бање Луке, додајући да је просјечна старост аутобуса на градским линијама 10,7 година.

Према његовим ријечима, аутобуси, осим стандардне опреме са клима уређајима, имају улазну и излазну рампу за лица са инвалидитетом, те видео и аудио надзор.

Алан Хигл, генерални директор "Евро буса" из Загреба који је генерални заступник фирме "Кинг лонга" за Хрватску и БиХ, рекао је да је испоруком девет аутобуса компанији "Аутопревоз" најављен долазак ове марке аутобуса на тржиште БиХ.

"Кинг лонг", једна од највећих кинеских марки на европском тржишту аутобуса, годишње произведе више од 20 000 великих аутобуса или око 60 аутобуса дневно.

Девет аутобуса из Кине бродом је допремљено до Белгије, гдје су их преузели возачи "Аутопревоза", а "путовање" аутобуса од Кине до Бања Луке трајало је 43 дана.

Представници "Аутопревоза" и компаније "Евро бус" позвали су грађане, пословне партнере и медије на промоцију и свечано пуштање у саобраћај "Кинг лонг" аутобуса које ће бити одржано данас на платоу нове аутобуске станице са почетком у 10.00 часова.



0 КОМЕНТАРА

  1. ШикуљакM, 12.11.2011. 13:54:20 [18902]

    Најљепше од свега је ми је видјети аутобус за БАКИНЦЕ, ај што је крнтија која се распада, ал’ што чади горе него онај Фирме Крсић.

    Кад видим ту еколошку макину(чини ми се 32 или је 7А нисам сигуран, мислим да је број 32, запамтио сам да пише Бакинци), црвене боје, тамних застора на стаклима, распаднут, растурен, како сукља онај црни дим иза ње (вјероватно газда сипа лож уље умјесто дизела).

    Тај аутобус је суштина ОВЕ ВЛАСТИ.

  2. Градској управи Бањалуке треба дати Нобелову награду за бригу о грађанима, јуче сам у вијестима фронтала прочитао информацију која је вјероватно повезана са набавком аутобуса, а то је да се градско гробље проширује за 800 мјеста, кад се сабере капацитет 9 возила, ту је то негдје, јој, кад се попале лампице, једино што кинези знају направити………Немојте их возати по низбрдицама. Видео надзор, клима и сл. раде само док су бусеви у излогу, исто ко кад купиш кинески транзистор, не може ухватити радио Брчко ни кад си у Клостерској.
    Један приједлог, могу ли икако бусеви бити паркирани испред АЦ-а, да имамо све кинеско у РС на једном мјесту.

  3. Мени лично смета као човјеку што се домаћински не троши новац.
    За те паре које су дате уз мало политике и домаћинског пословања могло се добити из ЕУ 30 половних 5-7 година старих аутобуса МАН или Мерцедес да надживе и ову кинеску фабрику смећа а о њиховим аутобусима да не говорим.

  4. Овај аутобус у Кини не вриједи ни 30000 еура, а наши су га платили петоструко више, зашто, па ИМТ, онај ко је платио фактуру уградио се…..машала, али ту тему је начео уважени Млађо. Пошто сам и ја неки мајстор, волио би да видим реакцију механичара у Аутопревозу кад за пар дана почне да отказује дио по дио, кад мајстори изваде кинески алтернатор или алнасер, а они ко миксери, пластика и жица која није видјела бакра. Јебаће мајку мајчину ономе ко им је омогућио 9 „нових“ возила. Додуше, нашој Ањици су слатки, то елиминише све потенцијалне проблеме. Само да не буде да у ово конеско смеће мајстори не морадну уграђивати дијелове са расходованих Икаруса. Хахахахаха, док Давидовић енд цо, под гузицом имају аудије 6 и 8, блиндиране мерцедесе, ти се стоко возај у радиоактивним пластичним кинг лонговима.

  5. Чекајте мало, немојте подцјењивати кинезе. Видјећемо како ће се показати аутобуси. Драго ми је да је Бањалука добила нове аутобусе, да се колико толико достојанство врати људима, па макар се возили НОВИМ кинеским аутобусима. На крају крајева Аутопревоз је акционарско друштво, и ми немамо никакве везе са њиховим пословањем. Њихове паре, њихов избор!

    Заиста имамо велики проблем са начином размишљања. Ником не пружамо могућност да се докаже, у старту све осуђујемо.

    Желим Аутопревозу да их Кинези служе добро и да их новим и бољим замјене кад дође вријеме!

  6. zlizo, 13.11.2011. 11:52:57 [18971]

    „…bolji je polovan Nijemac nego ovo kinesko sranje…“

    Србима је светиња голф2 и нокиЈа 3310… Никако да промјешамо тај бетон у глави…

    Њемачки, па њемачки, као да у животу ништа друго не постоји осим њих… јебо вас швабо! Мени је добра и Дачија Сандеро Степвеј који нов кошта колико и швапски поло стар 10 година, одличан ми је Пик (продавница кинеске спортске опреме, штета што немају патике великих бројева 46+), гле чуда идентичан квалитет адидасу, ал’ нико неће да купи пик патике већ сви фурају адидас, јер је „бољи полован Нијемац“…

  7. И ја сам да се пружи шанса кинеским аутобусима и свим осталим производима али не за наше паре.
    Нека Кина поклони или да на пробну вожњу годину дана један аутобус,неће јер зна да је њихова роба смеће.
    Брчко је баш град криминала,али наш градски превоз има од скора половне аутобусе (мислим да су МАН) које Бања Лука може само да сања.
    Да сте паметни,ви би такве аутобусе добили џаба од Њемачке,као што је Тузла добила из Холандије.
    Ово је само један од бројних примјера да ми немамо систем,план за два наредна корака.
    Кад је већ почело са је и бе,јебала вас Кина.

    :D:D:D

  8. Млађан Динкић, 13.11.2011. 16:16:32 [19011]

    Била је донација јапанске владе 1998 и за ових 10 година половина тих МАН аутобуса је слупана, разјебана, раздрандана.

    Заиста не знам о каквим ТВОЈИм парама причаш кад су то паре Аутопревоза који није више државна фирма. Де мало промјешај си тај бетон у глави.

  9. zlizo, 13.11.2011. 17:57:11 [19017]

    Извини ако си осјетио се прозваним. Није ми намјера била да тебе лично увриједим, само сам хтио да кажем како треба пружити прилику и да је наш начин размишљања погрешан.

    Пријатељ ми је куповао аутомобил па смо данима претресали форуме, блогове и читали искуства о аутомобилима. Оно што смо открили јесте чињеница да тренутно не постоји ЛОШ аутомобил, већ да су у питању су нијансе. Колико даш новца за њемачки аутомобил у основној верзији, за исти новац можеш добити француски аутомобил млађи и са бољим пакетом опреме.

  10. Slucajno sam dobro upoznat sa nacinom funkcionsanja „Autoprevoza“,pa tako mogu slobodno da kazem da mi je izuzetno drago sto ja necu biti pokusni kunic za te kineske naprave! Nije to nimalo „lijepa“ vijest!Jedino sto krasi te „autobuse“ je to da su jeftini,i da smece su! Autoprevoz je sinonim za beskrupuloznost i bezobzirnost!Ko to nije vidio ocima ne moze ni razumjeti!Kakvi su to „alavci“ i prevaranti,ej covjece.

  11. Мој ујак је читав радни вијек провео у Аутопревозу. Од 1991-1996. био је у рату и као борац прве категорије ове године је, на 23 месеца до пензије проглашен технолошким вишком, заједно са стотињак других радника.

Оставите одговор на Заметица Јован Одустани од одговора