Нокија: Сви производи под један бренд

Финска компанија је увелико кренула са спровођењем своје нове стратегије која би требало да јој помогне да задржи садашњи положај на тржишту и спречи даље губитке. Након одбацивања МиГо и Симбиан платформи, још једно обиљежје старе Нокије више неће постојати. Почевши од јула или августа ове године сви Ови сервиси више се неће тако звати, […]

понедељак, мај 16, 2011 / 17:50

Финска компанија је увелико кренула са спровођењем своје нове стратегије која би требало да јој помогне да задржи садашњи положај на тржишту и спречи даље губитке.

Након одбацивања МиГо и Симбиан платформи, још једно обиљежје старе Нокије више неће постојати. Почевши од јула или августа ове године сви Ови сервиси више се неће тако звати, већ ће бити преименовани у Нокиа, на пример Нокиа Мапс.

Процес би на свим тржиштима и свим уређајима требало да буде завршен до краја 2012. године. Они који буду купили нове Нокија уређаје, на њима ће добити сервис под новим брендом, док ће код корисника старијих уређаја до промјене доћи при ажурирању софтвера.

Циљ ове промјене, према ријечима Џерија Деварда из Нокије, је централизовање идентитета Нокија сервиса под једним брендом, како би се он ојачао.

"Разлози за ову одлуку укључују чињеницу да је Нокија познат и прихваћен бренд широм свијета. Наше мобилно искуство уско је повезано за нашим уређајима", рекао је он. "Уколико корисник жели најбољу навигацију за мобилне уређаје, он ће знати да може да се ослони на Нокију."



Оставите одговор