Њујорк Тајмс се сели на геџете

Престижни лист Њујорк Тајмс направио је корак напријед и покреће своје дигитално издање, чије ће цијене претплате бити откривене за 11 дана. Тиме је лист итекако изабрао страну у ‘рату’ веба и апликација. Како сваки модернији мобилни уређај у данашње вријеме има могућност сурфовања интернетом и коришћења популарних броузера, одлука управе Њујорк Тајмса је више […]

петак, март 18, 2011 / 19:40

Престижни лист Њујорк Тајмс направио је корак напријед и покреће своје дигитално издање, чије ће цијене претплате бити откривене за 11 дана. Тиме је лист итекако изабрао страну у ‘рату’ веба и апликација.

Како сваки модернији мобилни уређај у данашње вријеме има могућност сурфовања интернетом и коришћења популарних броузера, одлука управе Њујорк Тајмса је више него логична.

Корисници који имају претплату на штампано издање имаће приступ дигиталном издању, баш као што имају и интернет издању. А корисници који немају претплату имаће мјесец могућност да прегледају двадесет линкова путем дигиталне верзије Њујорк Тајмса, а након тога ће им се појавити порука која сугерише да узму претплату како би могли безбрижно да прегледају свој омиљени медиј.

У плану је да ће за 15 до 35 долара корисници моћи да прегледају Њујорк Тајмс на свом АјФону или АјПеду четири недеље. Зависно од тога желе ли да га користе за све дигиталне уређаје или поједине. Цијене се можда чине високим, али ако се узме у обзир да су цијене за штампану верзију 45 долара, цијена за дигиталне се чини прихватљивом.

Ово су први учинили листови попут Вол Стрит Журнал и Фајненшел Тајмса, међутим они нуде опширне анализе корисницима који од тих анализа живе. Због тога, медијски стручњаци помно прате ове кораке, јер ако читаоци не буду спремни да плаћају за Њујорк Тајмс апликацију, извјесно да неће бити спремни ни за друге.

А прогнозе нису добре јер Њујорк Тајмс мјесечно посјети више од 30 милиона читалаца. Но, сматра се да тек незнатан проценат посјетилаца плаћа за пун приступ страници. Колико тај проценат тачно износи, није познато, јер из ове медијске куће не износе, а претпоставља се да би то чинили, да је бројка репрезентативна. 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *