Никола Алексић: Тишина?!

Након Моамера Зукорлића и Златка Лагумџије, паралелу са дешавањима у сјеверној Африци, повукао је и нови колумниста Фронтала. Никола Алексић, предсједник Актива младих и члан предсједништва НДС. Либија, земља од 5,7 милиона становника. 21% људи је незапослено, а само 6% живи испод границе сиромаштва? Богата нафтом, увозник радне снаге?!Почетком осамдесетих година, била је једна од […]

петак, март 4, 2011 / 08:49

Након Моамера Зукорлића и Златка Лагумџије, паралелу са дешавањима у сјеверној Африци, повукао је и нови колумниста Фронтала. Никола Алексић, предсједник Актива младих и члан предсједништва НДС.

Либија, земља од 5,7 милиона становника. 21% људи је незапослено, а само 6% живи испод границе сиромаштва? Богата нафтом, увозник радне снаге?!Почетком осамдесетих година, била је једна од најбогатијих земаља на свијету. Образовање у Либији бесплатно је за све грађане, те обавезно све до средње школе.У фебруару 2011. године захваћена је низом крвавих протеста којима грађани изражавају своју жељу за промјенама.

Босна и Херцеговина,земља од 4 милиона становника (није вршен попис од 1991. године, па се овај податак не може узети као апсолутно поуздан). 45%-50% људи је незапослено, а податке који се односе на ниво становништва који живи испод границе сиромаштва нико не смије да објави, пошто би исти били застрашујући.

Није богата природним ресурсима, далеко је од тога да било која нормална особа жели да дође да ради у БиХ. 2-4% становништва је високообразовано. Није забиљежен било какав облик противљења постојећем стању, осим спорадичних протеста покојег борца испред зграде владе.

Зашто у релативно богатим сјеверно афричким земљама, које из године у годину напредују у сваком погледу, економском, политичком, културном, социјалном итд. протести се шире ненормалном брзином, а у земљама (БиХ, Србија, Хрватска, Црна Гора) које од осамдесетих година биљеже константан пад у истим параметрима, нема ни једног јединог гласа побуне?! Показатељи су јасни и врло лако се може доћи до закључка.

Они су бољи од нас у скоро сваком погледу, а ипак се буне и желе да им буде боље. И то се буне не било како.

А ми ћутимо?! Земља у којој цијене дивљају из дана у дан, у којој влада јавно каже да не може да контролише раст истих, те да је на дистрибутерима нафте да одређују цијену без икаквог уплитања државе.

Земља у којој ријетко која институција функционише,у којој власт на државном нивоу није формирана већ 6 мјесеци.

Земља из које млади бјеже главом без обзира,па имамо ситуацију да нам високообразовани кадрови,који требају да буду носиоци развоја, продају хамбургере и чисте прозоре у западним земљама, за три пута већу плату него што код нас има факултетски професор!

И опет тишина?! Покоја група на Фејсбуку, која окупља истомишљенике незадовољне постојећим стањем (не могу да кажем режимом, пошто је БиХ конципирана тако да постоји безброј малих режимчића).

Зар је наш највиши домет побуна на Фејсбуку?! Колико лоше морамо да живимо да бисмо подигли глас? Које дно сада морамо да дотакнемо? Оно што знам и на шта могу да дам одговор, као млада особа без пуно животног искуства, јесте да нам је потребна свеопшта промјена, политичка, културна, социјална…

Више не смијемо да затварамо очи пред проблемима и да исте гурамо под тепих. Испливаће прије или касније, и биће нам много теже да их ријешимо.

Чека ли БиХ арапски сценарио?! Сумњам. Људи су овдје уморни од револуција и ратова. Прошли смо ми све то и платили крваву цијену. И плаћаћемо је још дуго. Али и даље лоше живимо. Уморни да промјенимо нешто, а гладни?!

Никада нисам био присталица радикалних промјена, нити револуција, јер сам као млад, учећи историју у херцегновској гимназији, запамтио ријечи француског револуционара Робеспјера:“У револуцији постоје двије групе људи, једна која за револуцију гине и друга која се револуцијом користи“.

Сматрам да нема потребе да на овим просторима више било ко гине, крви је већ исувише проливено; али да је сазрело вријеме за промјене, сазрело је… и то давно.

Народ живи лоше, од краја рата никада лошије. И нема изгледа да ће да буде боље. Телеком смо продали, пара више нема. Аутопут нисмо направили, пара више нема. Фонд ПИО дугује десетине милиона, пара више нема. Набрајање се наставља у недоглед, али пара и даље нема.

А ми и даље ћутимо?!



0 КОМЕНТАРА

  1. Arapi se bore protiv diktatura i kontaju da će im demokratija donijeti pravedniju raspodjelu bogastva. Nervira ih ta prebogata oligarhija koja je izgubila svaku vezu sa realnošću i razularena šenluči po bijelom svijetu. Sive eminencije kontaju da će lakše gospodariti naftom ako Arapima pruže privid demokratija i ako ih uklope u MMF okvire. Svima dobro, osim tim oligarsima i njihovim poltronima.

    Sa druge strane smo mi koji nemamo problem sa raspodjelom bogastva jer bogastva i nemamo. Mi imamo problem sa stvaranjem bogastva. Stvari su i tu kristalno jasne – valja se uhvatiti motike i raditi. Raditi mnogo, ne manje od 10-12 sati dnevno. To je ružno, glupo i dosadno. Mnogo je bolje palamuditi kako nam je teško i kako se ne bunimo zbog toga. Mnogo je lakše prihvatiti demagogiju i floskule kao politički stav, životni stil i put ka dobroj egzistenciji.

    Srećno ti bilo Nikola Aleksiću i da se brzo zaposliš u nekom skupštinskom organu, pa onda za desetak godina – postaneš poslanik i riješiš svoje egistencijalno pitanje.

    Nas ko j.ebe.

  2. To rece covjek koji je u NDS-u partiji koja je glasala za sva zla koja je predlozio SNSD u novom sazivu skupstine,prosto nevjerovatno.
    Protesta ce biti,organizator „Glas naroda“ i to veoma uskoro i konkretno,a dok masa laprda ovako iza monitora mi izlazimo odlucno na ulicu,politicka govna pocnite djelovati dok jos mozete !

  3. Za „Qerty“
    Moje egzistencijalno pitanje je davno riješeno i posao imam.I sve sam to imao prije političkog angažmana.
    Ja razumijem bijes određenih ljudi,ali pokušajte da budete konstruktivni.Ja se trudim da iznesem svoje viđenje nekih stvari kao mlad čovjek,tako da nema potrebe za vulgarnostima.A ako već hoćete na taj način da komunicirate barem imajte obraza pa se potpišite svojim imenom i prezimenom.

  4. Grijesite dusu prema ovom momku ali to ce se cuti tek… O tom po tom. Ja postenijeg i sposobnijeg 23godisnjaka nisam upoznao a ni vi koji ga kritikujete a priori bez imalo namjere da se realno nosite s tim sto je napisao. Sve je tacno. Sve je na mjestu… Kako ocekujete promjenu kad ne prepoznajete covjeka koji je nosi. Zalosno je da zasljepljeni mrznjom prema mladim uspjesnim i mozda sutra velikim politicarima i vodjama stavljate takve komentare a da se nadate bilo kakvom napretku. Sto ne napadate crkvu i popove koji hiljadu godina varaju i pljackaju narod? Sta mislite da ce se Dodik pocestai zbog par hiljada ljudi na ulici… To se drugacije radi. Pocinje samokritikom a nastavlja se planom i akcijom. Ovaj mladi covjek je zasluzio moje postovanje aktivizmom i borbom, zrtvujuci svoje vrijeme da bi se nesto pozitivno napravilo… Nemate pravo davati takve komentare… Nikola je jedan od 10 000. Zapamtite sta sam Vam rekao.

  5. @ Drasko ti rece „Sve je tacno. Sve je na mjestu… “ sve je to OK sto je on rekao nego mi je neshvatljivo da on nesto govori o nekim promjenama a NDS je u vlasti sa mafijasem Milom,ako zeli neke promjene nek krene prvo od svoje stranke.Jedno drugo iskljucuje,ovamo se kritikuje stanje,a sa druge strane dajes glas mafijasima.
    p.s.tako je i Mubarak govorio sta moze meni par hiljada ljudi.Ako sjedis za kompom kuci tvoje rijeci ce se slabo cuti,samo jezik ulice ovi gore razumiju.

  6. „Кверти“ је у праву!!!
    Све је то само паламуђење младог политичара који је већ одабрао каријеру „својим активизмом“ и мерачи фотеље ових старих и ислужених мазги по Скупштини и Влади!
    Ово је на нивоу абера за кафицом, ја се теби жалим, а ти ми набрајаш своју муку и невољу! КАКО, покренути производњу, пољопривреду, нове технологије су вијек испред нас ЧАК и поготово у призводњи хране, с ким, с чим, имате ли млади господине какве контакте са страним инвеститорима, јесте ли повезали којег домаћег генијалца са свјежом идејом и жељног напорног рада са каквом страном банком итд…?
    Или је оно наше класично: „Гласајте за мене и ја „обећајем“ 80000 радних мјеста“ као Млађо Иванић ономад нема ни пет-шест година?
    Јадна нам мајка кад млади интелектуалци своју визију останка овдје и заснивања породице вежу уз власт, политичку партију и буџетску сису!!! Нема ту ни државе ни народа…

  7. NDS je podržala Vladu RS koju, nažalost predvodi SNSD, to je tačno, ali tako bi podržali i svaku drugu opciju da je imala priliku da formira Vladu. I nemojte reći da je to politička prostitucija, jer se zna da NDS nije u lovu na fotelje, pa tako nema ni jedno ministarstvo, niti direktorsko mjesto..itd…Konačno je važno da se shvati da je narod taj koji treba da ne dozvoli da se, na primjer uvozi pšenica, dok HEKTAR OBRADIVOG ZEMLJIŠTA po glavi stanovnika u RS, zarasta u korov. KAO ŠTO JE SVJETSKA BANKA PORUČILA SRBIMA, TREBA SE STVARNO LATITI MOTIKE, a ne živjeti od ADMINISTRACIJE. NDS će uvijek da ukaže na takve I SLIČNE stvari…Nikolu podržavam jer je jasno rekao da ovdje nema prave revolucije jer NAROD zna da uvijek kao pobjednik izađe ona druga strana, iz Robespjerove izjave i okoriste se o revoluciju…Toliko za sad…Molimo Vas da se potpisujete PUNIM IMENOM I PREZIMENOM i da kvalitetno razmijenimo mišljenja…

  8. Божо Чукеранац 04.03.2011. 21:42:35 [424]
    „Кверти“ је у праву!!!
    Све је то само паламуђење младог политичара који је већ одабрао каријеру „својим активизмом“ и мерачи фотеље ових старих и ислужених мазги по Скупштини и Влади!

    Ja sam svoju karijeru odabrao kad sam diplomirao na Pravnom fakultetu sa 22 godine,kao najmlađi u generaciji.
    Ja ne trebam politiku,ali politika treba mene,kao što treba i druge mlade ljude koji su spremni da se žrtvuju da bi bilo bolje.

  9. Nikola, da se razumijemo u odnosu na onog malog iz Čavićeve partije, što više nije tamo i što je pokušao pisati o demagogiji, ti si napisao ekstra tekst. Tu si negdje na nivou onog SNSD Baštinca.

    U ovom komentaru si napravio bezvezno poređenje arapskog svijeta i nas. Nisi zagazio u suštinu problema, nisi ni zagrebao.

    Ignorisao si desetak hiljada ljudi u ZGB sinoć. Nisi ih ignorisao, još gore – nisi ih predvidio. Hrvati mogu za prvi neradni dan sakupit i 50 hiljada ljudi na demonstracijama. To je ozbiljan izraz bunta i nezadovoljstva.

    Onda si krenuo sa nekom popularnom Dodikovom intervencionističkom tajkunskom pričom koja apsolutno guši izvoz i investicije, a bez toga smo donji.

    Priča o bježanju glavom bez obzira, divljanju cijena, sveopštoj promjeni, guranju pod tepih i zatvaranju očiju je glasična demagoška šuplja. Duplo golo.

    Od tebe sa punim pravom očekujemo mnogo više.

    Srećno ti bilo i bolji nam bio.

  10. „Ja ne trebam politiku,ali politika treba mene,kao što treba i druge mlade ljude koji su spremni da se žrtvuju da bi bilo bolje. „

    Само ти испуцавај пароле момче! Далеко ћеш догурати, то сам ти и предвидио. Него, ови остали којима је гадљива политика и које политика НЕ ТРЕБА?
    Мој син би требао да дипломира ове године, још увијек чита поезију, и замисли – Политикин забавник. Кад угледа вас политичаре на тв, не мијења канал него гаси апарат одма’!!!
    Е њему сам очински препоручио да пресавије своју диплому у џеп, своју цурицу за руку, и брише из ове тајкунске запиздине преко бијела свијета. Дуже ће да живи, а неће му требати бенседини кад зађе у моје године!

  11. @ Bozo postoje samo dvije opcije ili da mi sami promijenimo ovdje nesto na ulici ili da se ide odavde.Zato sam rekao pokusacu sad nesto da promijenim,a ako to ne ide Swajcarska eto me.
    Po gradu su se vec pojavile naljepnice „GLAS NARODA“ 19. mart,Trg Krajine,12h,VELIKI NARODNI PROTESTI.Zahtjevi prema vladi ce biti upuceni i bicete pravovremeno obavjesteni kada bude osnovana grupa na facebooku,za sada vam mogu reci samo ovo sto i sami mozete vidjeti na naljepnicama.

  12. Шта ћеш ти да промијениш???
    Е мој синко!
    Једино што ћеш ти да промијениш овим својим помодарским „устанком на фејсбуку“ јесте ниво адреналина и тестостерона у крви, а и то је нешто за твоје године. Што се тиче других промјена према народу и националним богатствима, то је тлапња, ни сам ниси свјестан да си изманипулисан од стране чича Дејвида и чича Јакоба, јуче они шездесет осмаши на „црвеном универзитету Сорбона“ данас ви на фејсбуку, јер таква је технологија јел’?!
    Ево ако ти се да, па прочитај шта се дешава:http://standard.rs/vesti/41-svet/6745-goran-orevi-ta-je-konani-smisao-arapskog-februaraq-.html

  13. Једно од могућих објашњења за тишину сам оставио на Милков текст о Гадафоманији. Изгледа већина револуција почиње не зато што је ситуација јако лоша, већ што побољшање не осјаћају сви једнако, тј. они ближе извора се први напију воде.
    Мада, нама је револуција 2012. неминовна, рате за враћање кредита нам се учетворостручавају, а већ ове године се види да је догорило, политичари „одвајају од уста“ директора јавних предузећа.

  14. U ovom komentaru si napravio bezvezno poređenje arapskog svijeta i nas. Nisi zagazio u suštinu problema, nisi ni zagrebao.

    Ignorisao si desetak hiljada ljudi u ZGB sinoć. Nisi ih ignorisao, još gore – nisi ih predvidio. Hrvati mogu za prvi neradni dan sakupit i 50 hiljada ljudi na demonstracijama. To je ozbiljan izraz bunta i nezadovoljstva.

    Onda si krenuo sa nekom popularnom Dodikovom intervencionističkom tajkunskom pričom koja apsolutno guši izvoz i investicije, a bez toga smo donji.

    Priča o bježanju glavom bez obzira, divljanju cijena, sveopštoj promjeni, guranju pod tepih i zatvaranju očiju je glasična demagoška šuplja. Duplo golo.

    Od tebe sa punim pravom očekujemo mnogo više.

    Ovo je tek prvi tekst koji pišem.Naravno da ću da ponudim neka od mogućih rješenja,pa da zajedno odlučimo koje je najbolje i da pokušamo da ga sprovedemo u djelo.Morate da razumjete da nisam sve u jednom tekstu mogao da napišem,i problem i rješenje problema,ali svakako stoji opaska da se ne može sve završiti na konstataciji da problem postoji.
    Božo,ne slažem se sa tobom kad kažeš da sinu govoriš da treba da ide odavde.Smatram da se bježanjem sa ovih prostora problem neće riješiti.A na kraju krajeva,šta ćemo sa onima koji nemaju gdje da pobjegnu?!

  15. Није то бјежање синак, то је гледање свога посла!А и широк је свијет! Има мјеста за све. Ја сам ’91. мислио да је бјежање ако не учествујем у одбрани народа и земље, а недавно сам скужио да сам се зајебао. Стално ми је у глави одзвањало моје лично правдање свих оних година док сам се акао по рововима и теренима: „па не можемо сви побјећи и оставити балијама земљу!“
    Е сад видим да су многи „побјегли“, па се вратили на своје, јербо је приватна својина светиња! И још раде као новинари по телевизијама и серендају како је „некад било“!!!

  16. Нисам баш присталица „арапског модела“ на нашим просторима (под нашим просторима подразумјевам Балкан тј. бившу Југу). Међутим, протести на овим просторима се дешавају, сјетите се само ’97 и истјеривања „великог“ Крајишника из хотела Босне. И овима садашњим моћницима ће се вјероватно десити сличан сценарио.
    Слажем се појашњењем г.Жељка Дерајића о НДС-овој подршци Влади РС, намјерно кажем Влади РС, а не СНСД-у, јер НДС подржава Владу РС.
    Николи препоручујем да настави писати и да покуша задржати осјећај за реалност тј. непристасан приступ без обзира на страначку припадност.

  17. @Никола Алексић
    Није ли твоја странка подржала постојеће стање или ти „режимчић“ – како већ умањујеш злочиначку организацију на власти. Не могу да вјерујем, које лицемјерство!? Још једна продана душа. Никад неће овдје бити напретка, поготово ако су носиоци истог такви као ти. Фуј!

  18. @Bojan Nišević

    Željko Derajić ti je objasnio sve vezano za podršku.Takođe ne bi bilo loše da pročitaš komentar iznad svoga.
    Ja jesam nosilac razvoja za razliku od tebe i takvih kao što si ti,destruktivaca,koji samo sjede i ne rade ništa da bi RS učinili boljim mjestom za život,ali zato kad je u pitanju kritika,nema vas jačih i pametnijih.
    Za razliku od nekih,ja se trudim,radim,pišem,učim pa možda i promjenim nešto,ali znam da je vrijedno pokušati.

  19. – svim negativcima i malicioznim komentatorima mogu reci samo ovo: Gadite mi se u svem svom neznanju i svoj svojoj nadmenosti a spali ste na to da je ovdje ispoljavate na komentaru mladog covjeka koji je legao u krevet koji nije on napravio ali ce se boriti k’o lav za sve pozitivno. Mora se negdje poceti… Da bi se negdje promjenilo. Nikola je od velike pomoci kao jos mnogo drugih prijatelja projekta Grad Zena (potrazite grupu na FB 5600 clanova… Nikola niti ima dlake na jeziku niti ima i jedan razlig da je ima. A… za one koji bi nesto konkretno moj FB profil je otvoren ne kao muzej nego kao casino, pa onda dodjete pa vidite na cemu momak radi mimo posla i stranackih obaveza i svega ostalog pa onda serete nesto kvazi intelektualno… Nikola je zasukao rukave i radi na tome da nijedno dijete vise nikad ne ode odavde trbuhom za kruhom… Svim dobronamjernim zahvaljujem na vjeri u mlade ljude koji se probijaju do pozicije na kojoj mogu uticati na promjene. Drugacije nema naprijed. posjetite informativno i prijavite u grupu koja radi i gura za opste dobro a to opste dobro izgleda fenomenalno i ostvarivo je prakticno bez nasih ulaganja i kredita nego na osnovu koncesija i komunalija… Dobro jutro pomirisite kafu…

  20. – svim negativcima i malicioznim komentatorima mogu reci samo ovo: Gadite mi se u svem svom neznanju i svoj svojoj nadmenosti a spali ste na to da je ovdje ispoljavate na komentaru mladog covjeka koji je legao u krevet koji nije on napravio ali ce se boriti k’o lav za sve pozitivno. Mora se negdje poceti… Da bi se negdje promjenilo. Nikola je od velike pomoci kao jos mnogo drugih prijatelja projekta Grad Zena (potrazite grupu na FB 5600 clanova… Nikola niti ima dlake na jeziku niti ima i jedan razlig da je ima. A… za one koji bi nesto konkretno moj FB profil je otvoren ne kao muzej nego kao casino, pa onda dodjete pa vidite na cemu momak radi mimo posla i stranackih obaveza i svega ostalog pa onda serete nesto kvazi intelektualno… Nikola je zasukao rukave i radi na tome da nijedno dijete vise nikad ne ode odavde trbuhom za kruhom… Svim dobronamjernim zahvaljujem na vjeri u mlade ljude koji se probijaju do pozicije na kojoj mogu uticati na promjene. Drugacije nema naprijed. posjetite informativno i prijavite u grupu koja radi i gura za opste dobro a to opste dobro izgleda fenomenalno i ostvarivo je prakticno bez nasih ulaganja i kredita nego na osnovu koncesija i komunalija… Dobro jutro pomirisite kafu…

  21. Добро је бити гадљив. То је предуслов за било какав моралан став. Само… Требало би личност заокружити још и знањем, стрпљивошћу и жељом да се саслуша критика. Тада се постоји велика шанса да се избјегне бламажа у животу, и да те средина не акцептира као само још једног галамџију и „будалу“!

  22. @Бојан Нишевић
    НДС је на прошлим изборима наступала самостално и без икакве финансијске и материјалне подршке од било кога (сем чланова и симпатизера)освојила два посланичка мјеста.
    Након објављивања резултата и формирања Владе РС, НДС је подржала Владу РС, али и даље ће наступати самостално и звијек ће подржавати већину изабрану на легалним изборима и то је једино зрело политичко дјеловање, а не дјеловање по принципу „држ’те лопова, док ја не добијем прилику да будем на мјесту садашњих лопова.“
    Пустите Николу на миру, нисте његова лига, котирате далеко ниже…

  23. @qwerty
    Тачно.
    Али у односу на нпр. радикале и Михаљицу, нису за поређење медијски простор и финансије прије избора и резултати након избора.
    Али се слажем да је НДС могла остварити и бољи резултат, зато и подржавам Николу и сличне младе снаге….

  24. @Božo Čukeranac

    Gospodine Božo,iz vaših komentara sam mogao zaključiti da imate sina mojih godina (23).Mislim da bi bilo uredu i normalno da podržite aktivizam i društveni angažman mladih ljudi, u ovom slučaju mene, ako ništa a ono sa očinske perspektive.
    Kritika je dobrodošla,ali konstruktivna a ne maliciozna.Niko od gospode koja su kritikovala članak nije predložio ništa o čemu bi se moglo raspravljati.Sve se to završavalo na „fuj,gatite mi se,prodana duša“ itd.,ljudi koji mene vjerovatno nikada nisu ni vidjeli u životu,niti su upoznati sa mojim radom.

  25. @ Krivo srastanje, 06.03.2011. 21:51:17

    E pa kad je to tačno, onda nam nemoj prodavati fazone ovog tipa: „НДС је на прошлим изборима наступала самостално и без икакве финансијске и материјалне подршке од било кога (сем чланова и симпатизера)освојила два посланичка мјеста.“. Nismo sisali vesla.

    @ Nikola Aleksić, 06.03.2011. 21:53:58

    Ni ti nisi ništa konkretno predložio. Činjenica je da su 2 narodna poslanika iz NDS već godinama i decenijama u politici. Ovaj vaš iz okoline Doboja nema ni fakultet završen.

  26. Novi kolumnista Frontala ??? Svjestan sam da se Frontal podijelio i da je borba ljuta za svako celjade B-), ali mislim da je ovo mnogo bolji dio i da ipak treba zadrzati odredjeni nivo i pazljivo birati blogere, koji imaju dar pisanja, i ciji su tekstovi zanimljivi i edukativni, npr Puhalo:), a ovo je realno ispod prosjeka i veoma „tanko“. Ako se htjelo izaci u susret svim partijama u RS onda je trebalo ponuditi Krstu (predsjednika stranke sa pcelicom:D i bivseg socijalistu) da nesto napise. Sumnjam da bi i on bolje, jer se ne sjecam ni njekih njegovih pametnih rijeci, ali vrijedilo je pokusati. Jedino ako je on ne zainteresovan za pisanje, vec ga zanima jedino kako dobiti koji glas u Sipovu (uz sve simpatije prema Iliji Grahovcu i Baji (Nedeljku, ne Knindzi)B-)), pa se na osnovu toga ugurati nekako u parlament i odmah podrzati Vozda, ne bi li se dobila kakva funkcija, za stranacku nejac, pa makar i domara u podrucnoj skoli;). Ali nista. Ne da MIle, tvrd covjek, bez duse:D, tako da ostaje jedino zal do narednih izbora. Predaj se srce…..:)

    P.S. Simicu svaka cast za logovanje, znao sam da ces odraditi stvar, stara kajla 😀

  27. @Nikad kao Bane, dobri sin

    Држати лекцију да је чланак „танак“ и дјелити савјете о квалитети блогера, а онда маниром „једне бабе трачаре“ правити анализу о доктору медицинских наука (Крсто Јандриђ) и везивати га са Илијом Граховцем и Бајом, па стварно је дно дна.
    Покушајте конструктивно критиковати, а не „као да гледате у шољу“ причати о скривеним намјерама неке партије.

  28. To sto je Krsto doktor nauka ja naravno postujem, ali to nema bas puno veze sa politikom, to vise znaci da je proveo odredjeni broj godina na fakultetu, da je ucio i trudio se i to je OK. Ja sam zavrsio fakultet i ne mislim da sam bolji covjek nakon toga. Politika je druga stvar, doktor nauka je i Nikola Spiric, pa je u narodu poznatiji kao „Ronaldo“ zbog cestih transfera (tacnije bio u svim strankama sem mozda kod Krste 😀 ), eh, taj narod…

    Sve sto sam napisao u prethodnom komentaru je istina, sad sto vi to hocete da usminkate, pa kao mi ne podrzavamo SNSD, vec Vladu RS, ma je li boga ti, a ko je to Vlada ? To cak nije ni jedna partija, vec jedan covjek, JEDAN, kome zamjeram milion stvari, ali jedino uvazavam to sto izbore dobija sam (one-man show), sam uzme mikrofon i otpjeva „pogledaj me jednom njezno“, uh da se najezis B-), sam prevari masu naroda, sam razbije opoziciju, sam…

    Sad sto meni ponekad „proleti“ neki neadekvatan termin, jbg, boravak po kafanama, nerijetko i kladionicama je ucinio svoje, zato i jeste takav nick 🙁

    Samo sam zelio da kazem kako je besmisleno kritikovati Vlast, a biti dio skupstinske vecine, tacnije dizati ruke, ako zatreba, cak vas i Mile ignorise (valjda zna ko je Krsto, valjda 😀 ). Ne mozes ciniti vecinu, a kritikovati vlast, isto kao sto ne mozes biti malo mrtav ili malo trudan, ne moze, stvar jasna….

    Ne znam sad je li moje povezivanje Krste i Ilije Graohvca dno dna, ali slazem se da nije eksra – vrh sigurno B-)(taj divni termin manekenki i fudbalera, izgleda i Krstine omladine ;))
    Vjerovatno sve ovo pises “ po difoltu “ kao odan clan partije, stoga i ne zamjeram ;). Isplatice se, mozda.

    P.S. posto su se neki bolesnici poceli koristiti mojim nick-om (kao da je neki nick), morao sam ga redizajnirati, kao Simic, Frontal B-).

    Pozdrav i svako dobro!

  29. @Никад као Бане, добри син
    Па коју опцију ти подржаваш или сматраш, прихватљивом…
    Немој рећи ниједну, док пишеш коментаре политика те интересује, па те молим да не избјегаваш одговор у смислу „сви су лоши…“

  30. Kao što sam mogao i pretpostaviti, gomila neispunjenih, nezadovoljnih, vrućih glava koji samo čekaju da neko izadje sa bilo kakvim kritičkim mišljenjem pa da rafalnu paljbu osipaju po njemu a na da usmjere energiju na ono što je mnogo važnije i što se provlači kroz članak.

    Jel bilo ko od vas vidi neku paralelu izmedju desavanja u Libiji i situacije kod nas. Jeste li toliko slijepi!!? Tamo je narod ustao, vodjen ideologijom, zeljom, htenjem, a ovde je narod saren. Vlast se ne bira od naroda za vlast vec od naroda za narod. Jedni zagovaraju promjene dok se drugi njima okoristavaju. Nije nama vlast kriva, ovo je 3,4 vlast u RS od zakljucenja mira u BiH. Na pocetku je bilo dobro jer se gomila novaca slila u ovaj nas „Bermuda triangle“ novca je iznenada nestalo…tad je trebalo započinjati bune i ustanke, mjenjati sebe, širiti poruku, bojim se da je sad već odveć kasno. Vidjeli ste sudbinu od nase strane proglašenih bratskih Srba preko Drine, mislite da im je bolje nešto od svrgavanja Miloševića, aha jest, al juče. Jedan čovjek bio to Mile, Djuro, Dušan ne čini pobjedu, sistem ostaje, mašina ostaje, mnogo energije, a malen učinak.
    Priznajem, ljudima je dosta revolucija, ratova, sukobljavanja, al rodio si se na Balkanu ili prihvati sudbinu ili otidji, izlaz uvjek mozes naci, navikli smo čekati, ajde čekamo…..Nažalost, dvadeset godina života u getu, kutiji je učinilo svoje. Čuo sam i ja za taj 19.Mart, pozdravljam bilo kakav napor, akciju….dragi moji za tako nesto treba plan, struktura, ideja, ho-ruk sistem ne pali, vjerujte mi, znam.

    Ovakav jedan članak je samo početak, treba ih više, ne mora to da bude Nikola, neka bude običan gradjanin sa običnim problemima. Al neka to budu mladi ljudi, nek se kritička misao razvije, makar nešto:D. ;).

  31. Al se ovaj Aleksic provaljuje, on nasao da komentarise SNSD,a i sam bio njegov clan! Vjetovatno njegovu bahatost i narcisoidnost niko nije prihvatio pa je otisao rezigniran. Kako te nije sramota reci bilo sta o SNSD-u kad sada tvoja nova partija je podrzala tu istu vlast. Ako si posten izadji iz NDS-a, budi doledan posto se tako predstavljas ovde i onda mozes da pricas o SNSD-u. A ne kritikujes nesto sto si podrzao???? Kazes mi ne podrzavamo SNSD, vec vlast, ajde onda objsni, kad je NDS podrzao usvajanje budzeta grada Banjaluke na kraju ove godine( a koji je SNSD skroijo) da je i to bila podrska Banjaluci, a ne vlastima. A ako je i podrska Banjaluci, trebao bi znati da je to los budzet na kojem je 3 buta vrsen rebalans i koji je umanjen, pa kako vi kao savjesni to da podrzite? Aleksicu ti si u koliziji sam sa sobom! Nasao si ti da nam pricas kako cemo(o muko moja) a iz Crne si gore, tamo imas problema za izvoz pa njima drobi, a o ovim stvarima nemas pojma ili povrsno znas.
    Govoris da si najbolji student bio, a nije tacno. Dodijela diploma bila, bilo na Simic tv, pa „slucajno“ vidjeh da je moja rodjaka,a sigurnu znas Jelenu proglasena za najboljeg studenta. Dakle ne lazi!!! Svi na pravnom fakultetu znaju da si patoloski lazov i slihtator i mnogi znaju kako si ti ispite polagao, kao i jos neki tvoji drugovi, al sad to nije tema, vec je tama „tisina“ 🙂 Pa za tebe je najbolje da cutis.B-)

  32. Nikola Aleksić

    Iako više ne praktikujem da dajem komentare na svoje članke, kolumne (nazovite ih kako hoćete) mislim da „daliboru“ treba pojasniti neke stvari.

    1.Niko ne spori da sam bio u SNSD-u,bio,vidio nije mi se svidjelo i otišao.Po meni pošteno i to mi ne umanjuje pravo da isti taj SNSD kritikujem.

    2.NDS će podržati svaku novu vladu bez obzira ko je sastavljao,jer treba ljudima pružiti šansu,pa ako ne budu radili kako treba,onda ispravljati,kritikovati ili šta već,a ne unaprijed osuđivati.Neke stvari dobro rade,neke loše.Ono što je dobro hvalim (članak o Termoelektranama), a ono što je loše kritikujem.

    3.Crna Gora.Rođen 16,03,1987, u Banjaluci.Osnovnu i srednju završio u Herceg Novom.Fakultet u Banjaluci.I ne znam što je sporno da neko ko ovdje namjerava da živi priča o onome „kako ćemo i šta ćemo“.

    4,Fakultet.Ja nisam rekao da sam bio najbolji već jedan od najmlađih.A Jelenu ne znam,ali u svakom slučaju čestitam djevojci na njenom uspjehu.Kako sam polagao ispite to svi znaju , jer je na Pravnom fakultetu ispiti polažu pred ostalim kandidatima ili pred minimum dva svjedoka, tako da ta aluzija da sam nešto sređivao pada u vodu a mogla bi biti i predmet tužbe za klevetu ( ali ne brini se , neću je podnijeti)

    P.S.

    Čim tako govorite, vjerovatno je da ste vi jedan isfrustrirani student prava ili nekog drugog fakulteta,koji nije u stanju da položi ispita pa pljuje po onima kojima to ide od ruke.

    Prijatno.

  33. Alexxx, знам мало боље како се испити на Правном факултету полажу и како појединци факултет завршавају, зато немој ниједне зборити о Правном факултету! Само дјеца професора и судија уз дјецу понеког „угледног“ адвоката заврше на вријеме, остали мученици по 2 године морају провести на једној. О том идиотском факултету и његовим кадровима мислим све најгоре, то су највеће љиге људске, морални шљам друштва, који своје незнање крије тако што се парадирају у скупим одјелима, а кад им погледаш књиге које пишу све преписано, толико су некултурни у преписивању да ни изворе не наводе, ај што је преписују него што истргају реченице да ти се утроба окрене, и они као такви оцјењују (сакате) генерације студената.

    За оне који желе да упознају се са радовима (квалитетом) „еминентних“ професора на Правном факултету, нека погледају магистарске и докторске дисертације тих еминентних стручњака Правног факултета и све ће вам бити јасно.

  34. DNS je jedna tipična komunjarska partija. Kada se vidi ko je vodi nije ničudo.
    Nikola Aleksić
    Tvoje viđenje situacije u Libiji nema veze s vezom, lupetaš bezveze.Viđenje stanja u BiH ovakvo svi već znamo.
    Izvoli momče na ulicu pa mijenjaj ako imaš muda a ne zamlaćuj narod površnim škrabanjima, ili te je ovako pripremio onaj prepredeni komunjara Jandrić

  35. ej aleksicu, istina je sta ljudi kazu. prvo kome ti da pricas sta ce da radi, kad si postao ko mali nikola spiric, tako mlad, a vec dvije partije mijenjas. to je odlika nedoslednih ljudi, strogo orijentisani na interes(licni). mnogima se ne svidja u njihovoj partiji, al ne treba odmah da idu vec ako su karakter i ako su dobronamjerni ostace da stvari mijenjaju iznutra! nemoj nam reci da ti sve odgovara i u nds-u? sigurno ne, ali ti ides tamo gdje imas interes, jbg sam si to vise puta govorio, ja te znam licno! mogu ovde detaljnije o tebi da pricam, naravno da necu svoje ime reci, jer kad bih rekao onda bi mogao reci ono sto znam o tebi samo jednom i posvadjali bi se vjerovatno, a ovako imam priliku da te handrim koliko hocu(jer likovi kao sto si ti to i zasluzuju, licemjerstvom protiv licemjerstva). mozda ce se neko pitati sto, pa zato sto je jedan pametan covjek rekao zlo se radja, samo onda kada dobri ljudi cute. e pa necemo da cutimo 🙂 kad su ti vec puna usta toga sto mladi cute, mogu mnogi i da progovore 😛

  36. Користим прилику да се извиним свима који у последње вријеме читају коментаре мислећи да их ја пишем. Наиме, на овом Фронталу се појављују коментари које ја не пишем, него је неко злоупотријебио чињеницу да се ја оба Фронтала користим исту лозинку.

    Нарочито се извињавам Божи, мом идеолошком неистомишљенику до чијег мишљења изузетно држим. Такође и Ањи.

    Сада сам промијенио лозинку па ћемо видјети.

  37. паја патак

    Никола је изашао на „улицу“ тј. на портал, а гдје си ти?
    Ако СНСД не ваља, ДНС су комуњаре, НДС није твој избор, па шта је онда…
    Лако је бити против свих и све критиковати, покушај донијети одлуку и објави је, па нам остави простор за критику…

    „Ако желиш да мијењаш свијет, не одмећи се…“

  38. Krivo srastanje, 08.03.2011. 08:08:18

    “правити анализу о доктору медицинских наука (Крсто Јандриђ) и везивати га са Илијом Граховцем и Бајом, па стварно је дно дна.“

    Ти баш не разумијеш шта ти Бане каже. Не повезује он Крсту и Змаја од Шипова без везе. И данас се као једна од главних зајебанција у Шековићима препричава Крстин и Змајев заједнички долазак на ликовну колонију код манастира на Озрену.

    Бане је стари хајдук и он за то сигурно зна.

Оставите одговор на tarantula Одустани од одговора