М:Тел у плусу 120 милиона – бруто

Компанија М:тел остварила је у прошлој години укупан приход од 488 милиона КМ и бруто добит од 120,28 милиона КМ, што је за 5,3 одсто више у односу на 2009. годину.  Представљајући годишњи пословни извјештај М:тела, генерални директор Предраг Ћулибрк рекао је да Компанија има 1 344 006 корисника мобилне телефоније, што је за 9,14 […]

среда, март 2, 2011 / 17:34

Компанија М:тел остварила је у прошлој години укупан приход од 488 милиона КМ и бруто добит од 120,28 милиона КМ, што је за 5,3 одсто више у односу на 2009. годину.

 Представљајући годишњи пословни извјештај М:тела, генерални директор Предраг Ћулибрк рекао је да Компанија има 1 344 006 корисника мобилне телефоније, што је за 9,14 одсто више у односу на 2009. годину, док је тржишно учешће у БиХ око 40 одсто.

"Настављен је и продор на тржиште услуга мобилне телефоније у Федерацији БиХ, а укупан број претплатника фиксне телефоније износио је 344 132. Број корисника брзог интернета повећан је за 52,89 одсто и износи 80 712", рекао је Ћулибрк.

Он је додао да је у 2010. години М:тел успио да заврши организациону трансформацију, понуди нове услуге "Опен Ај-Пи-Ти-Ви" и "Ајпи центрекс" и да за разлику од технолошки оријентисане, сада постане кориснички оријентисана компанија.

Према његовим ријечима, у овој години се очекује раст прихода, али и пораст добити без обзира на повећање фискалних оптерећења, а за то је потребно да власт у БиХ обезбиједи макроекономску стабилност.

"У овој години очекује се још већи раст опен корисника, ширење `Три ге` мреже, те укључивање стохиљадитог корисника АДСЛ-а", рекао је Ћулибрк.

Говорећи о приватизацији Телекома Србије, Ћулибрк је рекао да она неће утицати на пословање М:тел-а и да се његова власничка структура не мијења.

Извршни директор за финансије у овој компанији Јасмина Лопичић изјавила је да је ЕБИТДА маржа у прошлој години износила 46,72 одсто што је у односу на 2009. годину повећање од 5,8 одсто и једно је од највећих у региону, док је зарада по акцији износила 0,22 КМ и за 4,8 одсто је већа у односу на 2009. годину.

"Расход од 367 милиона КМ је за три ОДСТО /односно 11,6 милиона КМ/ мањи него у 2009. години и резултат је рационализације пословања", истакла је Лопичићева.

Извршни директор за маркетинг и продају Миленко Цвијановић је рекао да ће М:тел и даље да унапређује пословну понуду, у оквиру које су нове "Френд" тарифне опције, нови уређај "Самсунг галакси таб" који је комбинација нетбука и мобилног телефона, те посебне понуде поводом Дана жена.

"У оквиру сарадње са УНИЦЕФ-ом, проводимо кампању ‘Најбољи почетак за свако дијете’ којом се широм БиХ успостављају интегрисани центри за рани раст и развој дјетета, а осим стипендија за студенте електро-техничких факултета, пружићемо прилику ученицима да учествују у развоју мобилних апликација", рекао је Цвијановић



0 КОМЕНТАРА

  1. Из добити Телекома у претходне 3 године, извучено је већ 40% инвестиције које је уложила Србија. Сада да га продају у пакету, само ће доказати да су Србијанци одлични трговци, а ми наивни играчи. Нека добили смо зграду Владе, Пореске, Инспектората, ах да види ђавла и кирије које Влада РС плаћа су дупло веће него 2007. године. Срећа ту је ММФ и идила се наставља, док Џомбић вози спуст на Јахорини..

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *