Млијекопродукт подржава кошаркашки турнир у Бањој Луци

Највећа домаћа мљекара “Млијекопродукт” д.о.о. из Козарске Дубице учествоваће у организацији Међународног регионалног кошаркашког турнира за пионирке БЦАА-СЛ у Спортској дворани ”Обилићево” у Бањој Луци путем донације млијечних производа учесницима турнира. У склопу такмичења који ће се одржати 16. децембра прикупљаће се средства за дјецу са посебним потребама из Завода Др Мирослав Зотовић, саопштено је […]

петак, децембар 14, 2012 / 15:26

Највећа домаћа мљекара “Млијекопродукт” д.о.о. из Козарске Дубице учествоваће у организацији Међународног регионалног кошаркашког турнира за пионирке БЦАА-СЛ у Спортској дворани ”Обилићево” у Бањој Луци путем донације млијечних производа учесницима турнира.

У склопу такмичења који ће се одржати 16. децембра прикупљаће се средства за дјецу са посебним потребама из Завода Др Мирослав Зотовић, саопштено је из "Млијекопродукта".

"Млијекопродукт" константно ради на иновцијама и брендирању својих производа јер без циљаног и добро осмишљеног улагања у маркетиншке активности нема дугорочног успјеха на тржишту, рекао је Владо Сандић, директор маркетинга Млијекопродукта.

Сандић је последњих пар година окарктерисао као врло успјешне, јер се "Млијекопродукт" издвојио као лидер на домаћем тржишту, и као један од регионалних лидера у производњи млијека и млијечних производа.

"Стратегија је постављења ка повећању тржишног удјела, како откупа млијека, тако и продаје готових производа, затим прилагођавању потребама потрошача, ширење асортимана, развоју нових производа, континуираном квалитету и сигурности", истиче Сандић.

"Млијекопродукт" у свом производном асортиману има око 80 производа из категорије млијека, ферментисаних производа, сира, маслаца и врхње за кухање, а користећи припадност водећој мљекарској групацији у регији, допуњују га асортиманом повезаних компанија "Имлека" и "Суботичке млекаре" тако да на тржишту наступају са око 110 производа.

"Највећу продају остварујемо производима бренда ‘Виталиа’, који је и изворни бренд ‘Млијекопродукта’ а значајно учешће у продаји имају и производи врло јаког регионалног бренда ‘Моја кравица’, рекао је Сандић.

Он је додао да је "Млијекопродукт" за сада једина мљекара у БиХ која производи функционални јогурт представљен брендом "Баланс+".



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *