Марковић: Независност се може десити само под управом Милорада Додика

Члан Главног одбора СНСД-а Милица Марковић изјавила је Срни да се независност Републике Српске може десити само под управом предсједника Републике Милорада Додика и СНСД-а. Марковићева је рекла да СДС нема снаге за такав потез, нити ће икада смјети покушати због бројних хипотека које има. "Убијеђена сам да је независност оно што је сан велике […]

субота, март 29, 2014 / 16:45

Члан Главног одбора СНСД-а Милица Марковић изјавила је Срни да се независност Републике Српске може десити само под управом предсједника Републике Милорада Додика и СНСД-а.

Марковићева је рекла да СДС нема снаге за такав потез, нити ће икада смјети покушати због бројних хипотека које има.

"Убијеђена сам да је независност оно што је сан велике већине народа у Републици Српској. СДС је потпуно неозбиљан, јер се баве политиком као кад се играју дјеца", оцијенила је Марковићева, која је и посланик у Представничком дому Парламентарне скупштине БиХ.

Коментаришући данашње изјаве потпредсједника СДС-а Огњена Тадића да Додику није циљ самосталност Српске, она је рекла да понашање СДС-а и њихових функционера у посљедња два, три мјесеца говори да су потпуно неозбиљни и партија и људи из те странке, јер ништа не раде, само прате гдје је лидер СНСД-а Милорад Додик, шта је рекао и шта ради СНСД.

"Зато ће они ове изборе и да изгубе, јер ништа озбиљно и конкретно немају да понуде народу, осим тога да себе смјесте у функционерске фотеље", нагласила је Марковићева.

Потпредсједник СДС-а Огњен Тадић изјавио је да је ова странка упутила захтјев, приједлог и позив СНСД-у и предсједнику ове странке и предсједнику Републике Милораду Додику да, уколико има услова, референдум о самосталности Српске распише у року од 30 дана, а да, уколико нема услова, "престане злоупотребљавати ту тему, јер је очигледно да се ради о предизборној реторици".



0 КОМЕНТАРА

  1. Није ми јасно како се људи досјете ових надимака.
    Сташа ти си најбољи, многи нису у стању да прихвате успјех СНСД-а зато и блате ове људе који Републику Српску чувају и бране.
    СНСД је најбољи, само напријед 😀

  2. Nika1, nadimci su oličenje onih koji ih nose, i oni see prilijepe za vlasnika i žive s njim , a poslije ih nose njihovi nasljednici.
    – jesi li ti unuk onoga pinokija?
    -A, što su tvoju baku zvali mica prasica?
    – Ti , bolje ti je da ćutiš. tvoj deda je krao sa crkve crijep, zato su ga zvali klšoarac ciglar…

    Nego, NIKIce jedinice, da ti nisi skidao s njim crijep sa crkve čim ga toliko braniš?

  3. Приједор,
    Да јесу ,слажем се са тобом зато је твој надимак вјероватно сероња- извини на ружном ријечнику али ништа друго не може да ме асоцира док читам твоје коментаре:/
    није ми јасно зашто теби смета што ја Сташу браним, ваљда по врлинама које посједује нисте у стању ни да му примиришете па вас то толико боли. Просто ми је зао људи који не могу да поднесу нечији успијех.
    Сташа само напријед, не могу ти ништа 😉

  4. Приједор,
    Да јесу ,слажем се са тобом зато је твој надимак вјероватно сероња- извини на ружном ријечнику али ништа друго не може да ме асоцира док читам твоје коментаре:/
    није ми јасно зашто теби смета што ја Сташу браним, ваљда по врлинама које посједује нисте у стању ни да му примиришете па вас то толико боли. Просто ми је зао људи који не могу да поднесу нечији успијех.
    Сташа само напријед, не могу ти ништа 😉

  5. Nikice jedinice, nisam čuo da imam nedimak, da imam vjerovatno bi me pitala moja djeca i unuci što te de da tako zovu.
    Nadimak seronja da znaš da nije uvredljiv, niti pogrdan ,svakom se desi da se ukenja u nezgodan čas.

    Ja sm zvao svoga unuka tako sve dok nije prestaoo da nosi pampers.To me je potsjetilo na to, i baš mi je to draga uspomena.
    Ali , nedo dragi Bog, da mi unuk dodje i pita :je li deda istina što pričaju da si ti skidao crijep sa crkve pa te zovu ciglar, crepar, opekar, ćerpićar…

    E, tu ljagu ne bih mogao da podnesem.
    Ali, klošarac je zaista klošarac, on može.

    Nikice jedinice, ti njega hrabriš da ide naprijed na druge krovove da mu niko ništa ne može.

    Veća ljaga mu je da nosi taj nadimak nego da je bio sto godina u zatvoru.
    Zatvor je za ljude, odeš i dodješ.
    Alim repinu da je krao crijepove i cigle sa crkve nosaće mu i praunuci.

    KLOŠARAC-CREPAR-CIGLAR- OPEKAR… kako to fuj zvuči!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Могао бих се дјелимично сложити са Милицом гледе способности садашњег најужег руководства СДС-а, али и она и њен, назови лидер су се више и Богу и народу попели на неку ствар својом шупљом причом. Не бих се ни укључивао, али западе ми за око „ника 1“, па би је приупитао, који је то, како она СНСД-овски писмено написа, „успијех“ овога што га приједор назива клошарцем? Да није добио неку књижевну награду, да није креирао лијек против какве болести, да није својим способностима створио неколико радних мјеста…….да није, макар, какав афоризам написао? Ако је успјех, да у времену кад су паметни заћутали и повукли се, као подгузна режимска муха, као климоглавац….испливаш на површину и примаш неколико просјечних плата мјесечно од тога што задужиш покољења и јефтине политичке поене скупљаш по парастосима…..онда ни себи, а ни ником нормалном не бих пожелио такав, како „ника 1“ рече, успијех.

  7. Ма тај Кокошарац је предводник генерације „ко не зна себи, не зна ни народу“, изразито лош политичар на локалном нивоу, али зато је још гори на ентитетско-државном, таквим се смијеши свјетла будућност, без наше садашњости. Марковићка мисли да јој се још нешто може десити, па пробај девет мјесеци није неки баук, можда се и деси.

  8. Ja mislim da je i ona sama svjesna kakvu je glupost izjavila.Bilo bih dobro kada bih ova dobro uhljebljena gospođa i li gospođica odgovori.Kako je moguće da onaj ko nije stvarao RS jedini može da joj donese samostalnost i kakav je to izraz „pod upravom“.Valjda ste htjeli reći da je vaš šef glavni „Baja“i da upravlja RS,što je u najmanju ruku neprimjereno demokratskim društvima.

  9. Travničanin, 30.03.2014. 08:13:47

    “Kako je moguće da onaj ko nije stvarao RS jedini može da joj donese samostalnost“

    Ову причу о стварању РС вртите ко покварену плочу.
    Милорада Додика је рат затекао на мјесту посланика у скупштини БиХ. Са још 82 посланика је напустио ту скупштину и прешао у новоосновану скупштину српског Народа у БиХ. Та 83 посланика су 9.јануара 1992.године прогласила данашњу РС. Та осамдесет тројица су, буквално речено, створили РС и међу њима је био и Милорад Додик. За то дјело им је предсједник Радован Караџић свима уручио највиши орден, орден Његоша. Међу носиоцима тог ордена је и Милорад Додик.
    Даље, НСРС у којој је СДС имао апсолутну већину је свим тим посланицима као ратни распоред одредио рад у народној скупштини и признао им свима пуни ратни стаж. Међу тим који су на тај начин остварили пуни ратни стаж је и Милорад Додик.

    Занимљиво је да нико за тај борбени пут не прозива посланике СДС са Момом Крајишником на челу, него само Милорада Додика.

    Једино што могу рећи да то није поштено и да је то још један доказ да СДС или не зна или неће да на Додика упери прстом за оне ствари за које је заиста одговоран, а бављење овако тривијалним стварима показује да СДС нема ни кадра ни идеје за било шта ново и да би њихов долазак на власт било беспотребно губљење времена.

  10. SDS ne može da bude vlast više nikada i sa tom pričom treba završiti za sva vremena.
    Od SDS-ovih ljudi treba uzeti samo Tadića i dati mu ministarstvo pravde da vodi pošto on i sam najviše poklanja pažnje kriminalu, korupciji, lopovlucima. Dakle dati čovjeku resor i neka ga vodi kako najbolje zna i po principu ni po babu ni po stričevima.To je to.
    Ostali kadar SDS-a je uzeti onu stvar pa pomokriti.

  11. Veliki Srbin i zaštitnik Dodika predvodio “OTPOR”
    Ukrajina je jedna od zemalja u kojima je „Kanvas” delovao, ali i Gruzija, Belorusija, Egipat, Tunis, Bliski istok…Vikiliks nam ovih dana ponovo otkriva tajne podatke o tome kako naši ljudi, odnosno ovdašnje organizacije (poput „Kanvasa“, Centra za primenjenu nenasilnu akciju i strategiju, sa sedištem u Beogradu, nastalog na ruševinama ,,Otpora”), nastavljaju da utiču na važna svetska zbivanja.
    Džulijan Asanž tvitovao je početkom decembra da „Otpor” (koji, kako je dodao, „podržavaju SAD“) izgleda učestvuje u demonstracijama u Ukrajini protiv Viktora Janukoviča.
    O međunarodnim aktivnostima „Otpora”, to jest „Kanvasa“ Srđe Popovića, nekadašnjeg lidera „Otpora”, najviše smo saznali kada je „Vikiliks” u februaru 2012. objavio više od pet miliona mejlova „globalne obaveštajne“ kompanije Stratfor iz Teksasa, koja je podacima snabdevala američku vojsku i obaveštajne službe.
    Za mesto pod medijskim suncem izborila se za vreme bombardovanja Jugoslavije, pomoću sajta„Kosovski krizni centar“ koji je svakodnevno objavljivao podatke i mape o metama NATO u Srbiji, položajima srpske vojske i protivraketne odbrane. U mreži saradnika Stratfora nalazio se i Srđa Popović kog je na vezi držao analitičar Marko Papić
    „Još uvek zavise od finansiranja SAD i njihov posao je da idu po svetu i ruše diktatore i autokratske režime (one koje Sjedinjene Države ne vole)“. Tako Papić preporučuje šefovima „Kanvas”, čije članove opisuje kao veoma impresivnu grupu momaka, i dodaje: „Kada su iskorišćeni na pravi način, moćniji su od operativne jedinice na nosaču aviona“.
    „Preteruje“, odgovorio je Srđa Popović na Papićeve opaske, a kao „argument“ navodi da ,,Kanvas” ima samo 80 kvadrata na Novom Beogradu.
    Članovi ove organizacije su, međutim, po sopstvenom priznanju, proteklih desetak godina bili prisutni u nekoliko desetina zemalja u kojima su njihove usluge bile od koristi u podizanju lokalnih buna.
    Ukrajina je jedna od zemalja u kojima je ova organizacija delovala, ali i Gruzija, Belorusija, Meksiko, gde su obučavali protivnike Uga Čaveza, Egipat, Tunis, Bliski istok, gde su nedavno upućivali sirijske aktiviste protiv Bašara El Asada u metode „nenasilnog otpora”. Ove metode nisu sami izmislili, već su ih preuzeli od njihovog ideologa, Džina Šarpa, čija je knjiga „Od diktature do demokratije” (prevedena na dvadesetak jezika, uključujući i srpski) poslužila kao priručnik za podizanje pobuna.
    Šarpa, koji je prvu knjigu o politici nenasilnih akcija napisao još 1973, nazivaju „Makijavelijem nenasilnog otpora”. U svojim knjigama je detaljno opisao akcije za rušenje režima, sve do lupanja u šerpe i kampanja sa šaljivim porukama. Na sajtu njegovog instituta (,,Albert Ajnšajn”) piše da je inspirisao litvanske, latvijske i estonske vlade početkom 90-ih u borbi protiv sovjetske vlasti, i navodi se izjava bivšeg litvanskog ministra odbrane da bi „radije imao ovu knjigu nego nuklearnu bombu”.
    Šarpov vodič za podizanje revolucija inspirisao je potom „Otpor”. Elan studentskih demonstracija i autentični bunt protiv režima Slobodana Miloševića iskorišćen je za stvaranje „soft power”, mekane sile koja iznutra utiče na promenu režima. Reč je o američkoj politici podrške pokretima i organizacijama za koje se procenjuje da rade u njihovom interesu. „Otpor” je bio samo jedna od ovih organizacija.
    „Njujork Tajms” je 2000. pisao da je između 1998. i 2000. godine „Otpor” primio tri miliona dolara od Nacionalne zadužbine za demokratiju (NED), 1,8 miliona dolara od Međunarodnog republikanskog instituta (IRI) i nekoliko hiljada dolara od Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). O namerama ovih organizacija, koje delom finansira američki Kongres, najbolje govori izjava prvog predsednika NED-a, Alena Venštajna iz 1991: „Veći deo onoga što sada radimo je pre 25 godina tajno radila CIA”.
    U mejlu od 30.januara 2011, na opasku Džordža Fridmana, osnivača „Stratfora”, da nije siguran koliko je „Otpor” bio samostalan u planiranju, jer je „Srbija bila poražena zemlja koja je pokušavala da se dodvori svojim neprijateljima”,Papić objašnjava da su se „američke obaveštajne agencije uključile kasnije, pokušavajući da izvuku korist od srpske revolucije”.
    U žižu interesovanja „Kanvas” je došao nakon arapskog proleća i prevrata u Egiptu, Tunisu, Libiji, gde su se pojavili isti simboli i primenjene iste metode „Otpora” kao što je prethodno bio slučaj u istočnoj Evropi. Zapadni mediji su brzo videli vezu sa organizacijom sa sedištem u Beogradu i Srđa Popović je u reportažama stranim televizijama objašnjavao kako je obučavao egipatske „otporaše”.
    Nije, međutim, bilo poznato da je Popović slao podatke o egipatskim aktivistima Marku Papiću u „Stratforu”. I ne samo o egipatskim. U mejlu od 30. januara 2011 Papić piše: „Obučavali su neke ženske aktivistkinje iz Irana u Azerbjedžanu. (…) Obaveštavaju me o Venecueli kroz sigurne kanale”.
    U „sigurnim kanalima” Popović, koji se vodi pod šifrom SR501, analizira za „Stratfor” studentske proteste protiv Uga Čaveza. Ovaj „profesionalni revolucionar”, kako ga naziva Papić, izveštava „Stratfor” i o situaciji u Srbiji, kao što pokazuje mejl od 29. jula 2008. godine, u kome govori o „nacionalističkim demonstracijama koje su poslale u svet ružnu sliku o Srbiji”
    Njegova prepiska sa Papićem se nekada odvija na srpskom jeziku, kao kada u decembru 2010. komentariše odluku srpske vlade da bojkotuje dodelu Nobelove nagrade za mir kineskom disidentu Liju Sjaobou: „Mi uzeli nagradu danas ovde u Danskoj a ovi naši debili bojkotuju Nobelovu ne bi li se ušlihtali Kinezima za prošlu godinu i Ahtisarija”.
    Izvor:POLITIKA

  12. Simo.P.Oroz,
    Vidim da braniš ovu vlast oličenu u čovjeku koji kako kažeš nosi Orden Njegoša.Samo si zaboravio da nam napišeš i čime se za vreme rata bavio ovaj nosilac ordenja.Možda ti je to malo neprijatno.Ja znam poslanika NSRS koji je u ratu nosio pušku,a na sjednice NSRS išao kada ga pozovu.I nije tačno da su narodni poslanici u ratnom sazivu stvorili RS.RS je stvorio njen narod sa svojim borcima,koje je danas vlast koju ti braniš dovela do prosjačkog štapa.

  13. Па да логично,пошто је Додик бранио РС с пушком у руци,пробио коридор голим рукама,организовао снабдјевање кроз исти,диверзантси продавао цигарете Муслиманима за вријеме рата само да би ови попушили,сасвим је нормално у свијетлу ових „чињеница“ у које вјерује сваки СНСД дебил,да само он може од РС направити државу.Наравно уз помоћ својих кумова!

  14. Није поштено ни да се заслуге због прикључивања Милорада Додика „новооснованој“ скупштини српског народа приписују њему исто као да је он ту скупштину основао, а није, то бар и птице на грани знају.
    Који закон или пропис је испословао тадашњи посланик Милорад Додик у НСРС? Осим што се повремено појављивао на сједницама, долазећи из Београда да наплати какву дневницу или излобира неко рјешење против СДС-а, за Милошевића или онако за западне ултиматуме, као што је рецимо био Венс-Овенов план. Не би он чак ни тада долазио на сједнице, али му је с времена на вријеме била потребна нека потврда бораква и цивилне службене обавезе, да га случајно не би београдска полиција покупила и послала директно на фронт, као што се дешавало неким од тих дезертероса у Београду.

    И сада би то његово политиканство да неко пореди са рецимо оним послаником СДС-а из Сребренице Зекићем који је погинуо на муслиманској барикади код Зеленог Јадра. Нема смисла.

  15. Travničanin, 30.03.2014. 14:03:37 [110466]

    Hvala ti što me citiraš kao i još mnogi ovde.Dakle, RS jeste stvorila politika izglasavanjem u skupštini jer je to želio srpski narod, a onda smo je mi vojnici odbranili i nema tu ko da se kiti ordenjima stvaraoca, ni jedan političar, a tim perjem se najviše kite ratni profiteri SDS-a pripisujući sebi stvaralački mit o Republici. Za stvaranje Republike glasali svu svi politički faktori i sve do jednoga je zaslužan što se političkog dijela posla tiče, a onda sve do jednog borca. Međutim SDS je izordio neke prodane duše, izdajice, raspnike i mlakonje koji su u vidu Čavića, a potom koalicionih partnera u vidu Ivanića oslabili RS i doveli je do ne postojanja predavajući insitiucije na nivo BiH, sve jednu po jednu, a onda pritiscima sa strane Ivanić strancima obeća i elektroprivredu, srećom skontašmo ga na vrijeme i kaznišmo ga. Tačno je da su vlasti RS-a tada bili pod žestokim pritiscima, ucjenama, lobiranjima ali je tačno da i dan danas imamo te iste ucjene i ultimatume za promjenama (mislim na ustav,Sejdica,zakone koje MMF želi nametnuti)itd ali danas te ucjene ne mogu proći kao što prođoše tada kada su popuštali Čavić i Ivanić. Tada su se ponašali ko paščad na vlasti, stranci ih namagarčili, obećavali kule i gradove i podršku da ostanu na vlasti ako ključne nadležnosti budu na nivou BiH i ne pitajući narod dadoše 60 institucija koje nam danas prave probleme, usporavaju administraciju, zarobiše nam stotine miliona i još nam ta ista BiH duguje non-stop.
    Eto zato više ni SDS ni PDP neće moći da budu vlast u RS-u jer su nas prodali za sva vremena i napravili nam probleme megalomanskih razmjera. Tačno je da je dosta tih ljudi koji su bili u SDS-u ili PDP-u izašli iz te priče i krenuli samostalno ali opet nam se nude ti isti ljudi, što samostalno što kroz koalicije sa tim istim SDS-om i PDP-om koji bi tražili isto dio kolača kada bi jedna od ove dvije opcije pobijedile. Dakle imamo opasnost da neposredno pobjedom SDS-a ili PDP-a na vlast dođu ti isti ljudi koji su razvlačili RS kao hijene i plijen dijelili na nivou BiH.

    E pa gospodo ne može!!!Ove dvije opcije neće moći da vode RS više nikada.Dosta je narodu više mlakonja na vlasti u vidu Bosića, Čavića i Ivanića koje zapdad jedva čeka da sjednu u fotelje pa da iskoriste njihov labavi karakter da uzmu i ovo malo institucija što nam je ostalo. Ne može i tačka!

  16. Hahah, bušač betona drži stranu baji mesaru…
    I čudimo se što je Srpska ostala prazna mješina…
    Hajd, kad je dežurni serbinium, bože i pomozi. al kad su na dežuri hercika pod raznim nikovima, pa nika1 koji je izgleda klošarac…. sprdačina…

    E, big pleter kad se javi dogorilo je do nokata. Poglavnik dobio napad…bojovnici su na bojišnici.

  17. Travničanin, 30.03.2014. 14:03:37

    “Samo si zaboravio da nam napišeš i čime se za vreme rata bavio ovaj nosilac ordenja.Možda ti je to malo neprijatno“

    Травничанин, мени није непријатно да кажем да се Додик у рату бавио шверцом. Зашто би ми било непријатно?

    Оно због чега ја пиздим је то да ти и многи други покушавате провући причу да је Додик био највећи шверцер у рату, а врло добро знаш да се ни флаша ракије није мпогла прошверцовати а да у шверцу није умијешан СДС или неко из СДС-а. То је једноставно било немогуће.
    Ако се већ Додик прозива за шверц, зашто се аболирају они који су то стотинама пута више радили.
    Немој се правити да за то не знаш. Знаш врло добро, само ти је то непријатно признати.

  18. То што је било још починиоца кривичних дјела,лопова,шверцера и ратних профитера не аболира Додика од одговорности.Све то треба процесуирати а нелеглно стечену имовину одузети.

  19. Travničanin, 31.03.2014. 08:57:43

    “Nije meni neprijatno priznati da su se pojedinci iz SDS u ratu bavili švercom i lopovlukom“

    Ја и нисам тврдио да су се сви из СДС-а бавили шверцом и лоповлуком. Ја само тврдим да се нико није могао бавити шверцом и лоповлуком без аминовања од стране СДС-а.

Оставите одговор на herctref Одустани од одговора