Мардок продаје Мај спејс

Компанија „Њуз корпорејшн” медијског магната Руперта Мардока разматра продају свог вебсајта за дружење „Мај-спејс” због губитака, објавио је лондонски „Индипендент”. Према писању листа, Мардок је схватио да његов губиташ, купљен прије пет година за 580 милиона долара, тешко може да конкурише ривалима попут „Фејсбука” и „Твитера” и зато ће искорак тог медијског магната у свијет […]

среда, јануар 5, 2011 / 09:50

Компанија „Њуз корпорејшн” медијског магната Руперта Мардока разматра продају свог вебсајта за дружење „Мај-спејс” због губитака, објавио је лондонски „Индипендент”.

Према писању листа, Мардок је схватио да његов губиташ, купљен прије пет година за 580 милиона долара, тешко може да конкурише ривалима попут „Фејсбука” и „Твитера” и зато ће искорак тог медијског магната у свијет дигиталних медија ускоро пратити корак уназад.

„Њуз корпорејшн”, у којем је Мардок предсједник управног одбора и генерални директор, купио је сајт „Мајспејс” за 580 милиона долара 2005. године, што је тада најављивано као Мардоково „преображење у ентузијасту интернета”.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *