Курир хоће Политику, а против Радончића и ЛДП

Српску медијску сцену окупира питање да ли је београдски лист Курир добио новац од државе да преузме удио страног издавача ВАЦ који он има у листовима Вечерње Новости, Политика и Дневник. Либерално-демократска партија затражила је данас од Агенције за борбу против корупције и Тужилаштва за организовани криминал да испитају те наводе. Посланик ЛДП Зоран Остојић […]

четвртак, децембар 15, 2011 / 11:03

Српску медијску сцену окупира питање да ли је београдски лист Курир добио новац од државе да преузме удио страног издавача ВАЦ који он има у листовима Вечерње Новости, Политика и Дневник.

Либерално-демократска партија затражила је данас од Агенције за борбу против корупције и Тужилаштва за организовани криминал да испитају те наводе.

Посланик ЛДП Зоран Остојић је казао да постоје индиције да је „Курир” добио паре од државе Фонда за помоћ медијима (у неким агенцијама се помињу европски фондови, а не државни) у кризи да купи ВАЦ-ове удјеле у тим листовима.

Остојић је запитао зашто држава сама не откупи власништво у медијима, него то ради преко те "опскурне новине још опскурнијих власника иза којих свакако стоји Демократска странка".

Представници Курира и ЛДП већ су се сукобили у једној ТВ емисији, у коме су након ових оптужби странке (чија је политика отворено антиуставна према позитивним законима Србије) пале контраоптужбе да ЛДП лобира за интересе "познатог сарајевског издавача".

Више је него јасно да се ради о Фахрудину Радончићу, који је у великој офанзиви куповине медија у региону, а учестало се говори да актуелна црногорска власт чисти дугове Побједе, како би Радончићу обезбиједила "неукаљано" предузеће, које узгред речено посједује земљиште на коме се може зарадити и 20 млиона евра.

Курир се огласио патриотском причом по којој не жели да српска медијска сцена допадне странцима. Власник „Курира” Александар Родић назвао је апсолутно лажним наводе ЛДП да је тај лист добио новац из Фонда за помоћ медијима у кризи да преузме удио ВАЦу листовима „Вечерње Новости”, „Политика” и „Дневник”.

Како је навео Родић а пренијела БЕТА, власник Курира ће на Тргу Републике у центру Београда, пред грађанима цијеле Србије појести документ којим се потврдују наводи ЛДП да је „Курир” новцем Европске уније за подршку медијима купио удјеле ВАЦ у наведеним медијима.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *