Кинези на Дан самаца потрошили рекордних 25 милијарди долара

Купци у Кини на Дан самаца, 11. новембар, за 24 сата потрошили су 25,3 милијарде долара и тиме поставили свјетски рекорд.

недеља, новембар 12, 2017 / 11:33

На трговинским платформама Таобао и Тмалл, у склопу Алибабе – највеће кинеске компаније за куповину путем интернета, за један дан је остварена куповина од 168,3 милијарди јуана (25,3 милијарде долара).

Тог дана је купљено више од 800 милиона производа домаћих и страних брендова, међу којима су се нашли електронски уређаји, одјећа, бијела техника и друго.

Алибаба је у јучерашњој онлајн трговини за 13 сати оборила прошлогодишњи рекорд од 18,1 милијарди долара.

Компаније које се баве онлајн трговином, сваке године настоје различитим промоцијама и великим снижењима привући што више купаца.

Највећи конкуренти овом кинеском празнику су амерички ”Сајбер понедељак” који се обиљежава првог понедељка након Дана захвалности и ”Црни петак”.

Американци су прошле године на Дан захвалности и ”Црни петак”, потрошили пет милијарди долара, а на ”Сајбер понедељак“ 3,39 милијарди долара.

У Кини је 2009. године, када се први пут на онлајн порталима за трговину у склопу холдинга Алибаба обиљежио 11. новембар, остварена онлајн трговина од само осам милиона долара.

Око 80 одсто трговине која се у Кини врши преко интернета, реализује се преко Алибабе

Празник ”Дан самаца” измислили су кинески студенти 90-их година прошлог вијека, као противтежу дану заљубљених.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *