Кинески Баиду жели и на друга тржишта

За разлику од већине земаља, у Кини Гугл није најпопуларнији претраживач. То мјесто припада домаћем претраживачу Баиду. Из ове компаније сада долазе најаве о изласку на глобално тржиште. Јапанска верзија је већ лансирана, а потпредсједника Баидуа рекао је да се тренутно испитује која тржишта би била погодна за даље ширење пословања. Из Баидуа кажу и […]

петак, мај 27, 2011 / 09:27

За разлику од већине земаља, у Кини Гугл није најпопуларнији претраживач. То мјесто припада домаћем претраживачу Баиду.

Из ове компаније сада долазе најаве о изласку на глобално тржиште. Јапанска верзија је већ лансирана, а потпредсједника Баидуа рекао је да се тренутно испитује која тржишта би била погодна за даље ширење пословања.

Из Баидуа кажу и да се припрема вишејезична платформа, како би се лакше прилагодили изласку на глобално тржиште.

Према подацима компаније АјРисрч који се односе на последњи квартал претходне године, Гугл на кинеском тржишту претраживача има удио од 11,1 посто, док Баиду држи чак 83,6 посто тржишта.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *