Кечап, љестве и виљамовка, најбољи производи у РС

У Привредној комори Републике Српске данас су додијељене награде за 15 најбољих привредних друштава из Српске у 2010. за производ или линију производа у категорији “препознатљив квалтитет и развој домаћег производа”. Награђени су: "Фрукта трејд" Дервента за производ томико кечап, "Максмара" Бањалука за алуминијске љестве, "МБ Импекс" Бањалука за златну виљамовку, "Стеко центар" Бијељина за […]

уторак, март 29, 2011 / 19:00

У Привредној комори Републике Српске данас су додијељене награде за 15 најбољих привредних друштава из Српске у 2010. за производ или линију производа у категорији “препознатљив квалтитет и развој домаћег производа”.

Награђени су: "Фрукта трејд" Дервента за производ томико кечап, "Максмара" Бањалука за алуминијске љестве, "МБ Импекс" Бањалука за златну виљамовку,
"Стеко центар" Бијељина за кућне брвнаре, "АМ Међугорје" Бањалука за собна врата "фолија", Бањалучка пивара за пиво "Црни Ђорђе премиум", "Бизнис" Бањалука за делта блок систем.
Међу награђенима су "Витаминка" Бањалука за ајвар, "Вода круна" Мркоњић Град за природну изворску негазирану воду, "Крајина клас" Бањалука за мјешавину ситних колача, "Млијекопродукт" Козараска Дубица за трајно млијеко "виталија", затим "Плантаго" Лакташи за филтер чај од нане, "Пчелица Маја" Билећа за одјећу за дојенчад, "Топлинг" Прњавор за биотоплинг котао на пелет, "Три бест" за теретне лифтове и платформе за аутомобиле .
Директор Привредне коморе РС Драгица Ристић изјавила је да заступљеност домаћих производа у тржним центрима у РС просјечно 40 одсто, и у посљедње вријеме евидентан је пораст куповине домаћих производа за 15 одсто, а код неких производа као што су млијечни и за 20 одсто.
Ристићева је истакла, да и подаци о спољнотрговинској рамјени у прошлој и првим мјесецима ове године биљеже пораст извоза домаћих производа РС на инострано тржиште.
"Ми желимо да проценат извоза индустријских производа буде што већи, а да би до тога дошло потребно је да акредитоване институције прате домаће произвођаче како би се цијели тај процес олакшао", рекла је она.
Према њеним ријечима, брендови Републике Српске свакако су "Витаминка" Бањалука и њен производ ајвар, "Млијекопродукт" Козарска Дубица са својим трајним млијеком, као и пиво Бањалучке пиваре.
Представник "Млијекопродукта" Козарска Дубица Небојша Ристић истакао је да ово признање значи не само њиховој компанији, већ и њиховим вјерним потрошачима који су свих ових година показали лојалност компанији.
"Наши производи заступљени су са 50 одсто на тржишту у РС и око 25 одсто на тржишту БиХ и то нас чини лидером, не само у РС, него и на нивоу цијеле БиХ", нагласио је Ристић.
Он је истакао добру сарадњу са Владом РС, која им пружа подршку у технолошкој производњи како би одређени производ био доведен до нивоа квалитета који задовољава строге критеријуме према европским стандардима извоза.
Награде су уручене у оквиру традициноналне манифестације "Избор најуспјешнијих у привреди Републике Српске за 2010 годину", која ће бити одржана сутра у Бањалуци, у Банском двору.


Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *