Јаху преправио и-мејл сервис

Јаху је представио нове верзије свог веб и-мејла, што је прва видљива промјена од када је прије пет мјесеци на мјесто извршног директора дошла Мариса Мејер. Јаху је представио верзије мејла за смартфоне и таблете и мало дотјерану верзију за пи-си кориснике у којој су избачени додаци зарад веће брзине. „Јасно и гласно сте нам […]

четвртак, децембар 13, 2012 / 09:14

Јаху је представио нове верзије свог веб и-мејла, што је прва видљива промјена од када је прије пет мјесеци на мјесто извршног директора дошла Мариса Мејер.

Јаху је представио верзије мејла за смартфоне и таблете и мало дотјерану верзију за пи-си кориснике у којој су избачени додаци зарад веће брзине.

„Јасно и гласно сте нам рекли да желите што мање ствари са стране које ће вас ометати када је ријеч о мејлу. Желите да се брзо улогујете, обавите комуникацију и наставите свој дан”, написала је Мејерова на свом званичном блогу.

Јаху је открио и унапређену верзију и-мејл апликације за смартфоне који раде на Андроиду као и прву самосталну апликацију за ајфон. Осим тога, ту је верзија за таблете и персоналне рачунаре који раде на Виндовс 8.

Према подацима Ком Скора, Јаху је први и-мејл клијент у САД и трећи у свијету, иза Гугловог Џи-мејла и Мајкрософтовог Хотмејла.

Али број јединствених корисника Јаху мејла је у посљедњих годину дана опао за 16 процената у САД и за 7% у остатку свијета. Аналитичари из Комскора кажу да је разлог за то млађа генерација интернет корисника која више воли да комуницира СМС-ом.

Некадашњи извршни директор Гугла, Мариса Мејер је веома цијењена у Силицијумској долини због познавања веб производа и први циљ јој је да ревитализује веб производњу Јахуа и заустави вишегодишње опадање прихода.

Она је рекла да је њен главни приоритет стварање кохерентне мобилне стратегије за Јаху и да жели да барем половина запослених буде укључена у рад на мобилним производима.

Јаху се убраја међу најпопуларније веб сајтове на свијету, са око 700 милиона посјетилаца мјесечно. Међутим, приходи компаније су опали захваљујући конкуренцији у виду Гугла и Фејсбука и промјенама на тржишту онлајн оглашавања.

Многи аналитичари сматрају да Јаху онлиајн поризводи нису успјели да се носе са конкуренцијом кад је ријеч о интегрисању иновативних опција за мобилне пларформе и друштвене медије.

Међутим, дионице Јахуа су порасле за 25 одсто од када је Мејерова постала CEO у јулу.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *