Јахорина опет у акцији

БАЊА ЛУКА – Филмом “Ухвати зиму, осјети Јахорину”, интерактивном мапом и мултимедијалним ЦД-ом о овој олимпијској љепотици отвара се могућност привлачења већег броја туриста и боље туристичке понуде, истакао је директор Олимпијског центра Јахорина Бранко Короман. "Сада када је очувано насљеђе као највећи развојни ресурс, и када је Република Српска у прилици дефинисати аутентичне развојне […]

понедељак, април 11, 2011 / 20:00

БАЊА ЛУКА – Филмом “Ухвати зиму, осјети Јахорину”, интерактивном мапом и мултимедијалним ЦД-ом о овој олимпијској љепотици отвара се могућност привлачења већег броја туриста и боље туристичке понуде, истакао је директор Олимпијског центра Јахорина Бранко Короман.

"Сада када је очувано насљеђе као највећи развојни ресурс, и када је Република Српска у прилици дефинисати аутентичне развојне интересеано природн, јахоринско природно и културно-историјско насљеђе треба вредновати другим мјерилима", рекао је Короман на промоцији овог филма, интерактивне мапе и милтимедијалног ЦД-а за зимску сезону 2011- 2012. година.

Према његовим ријечима, Јахорину и њене туристичке потенцијале препознала је и Влада РС, те систематским улагањем у инфраструктуру отворила простор туристичким радницима за проширење и обогаћивање туристичке понуде.

"Влада РС усвојила је план инвестиција који износи 41 милион КМ, док је мастер планом предвиђено улагање више стотина милиона евра на Јахорини. Потребно је, у сваком случају, повећати економску оправданост свих будућих инвестиција на овој планини", додао је Короман.

Он је оцијенио да је туристичка сезона 2010 – 2011. дјелимично успјешна, те да се због тога на Јахорини мора наставити са систематским улагањем.

"Због сезоне која је дјелимично успјела не смијемо да станемо, јер је Јахорина веома значајна за цијелу РС", закључио је Короман.

Помоћник министра трговине и туризма РС Јадранка Стојановић истакла је да је Јахорина најстарији бренд РС.

"Влада РС је препознала туристичке потенцијале Јахорине. Израђен је мастер план за Јахорину 2006 – 2016. година, а посљедњих година су уложена значајна средства за његову имплементацију", рекла је Стојановићева.

Она је напоменула да су мастер планом предвиђени додатни садржаји који ће омогућити да Јахорина "живи" цијелу годину.

"Влада РС ће наћи стратешке партнере за изградњу свих садржаја који ће омогућити да Јахорина функционише у пуном капацитету цијелу годину", закључила је Стојановићева.

Филмом "Ухвати зиму, осјети Јахорину", биће промовисана туристичка понуда Јахорине на домаћим и страним сајмовима, интернетским страницама и комерцијалним тв станицама.

Овај филм и промотивни материјал снимила је продуцентска кућа Студио Хрг из Загреба уз подршку Владе РС и Министарства трговине и туризма РС. 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *