Има ли Вучића у авиону: Агенцијско рециклирање идеја и српски концепт крађе

У тзв реалном сектору, добар производ рекламира сам себе. Слично је и у продаји опсјена, какав је сам по себи маркетинг.



 Зато је одличан маркетиншки успјех кад добијете рекламу о којој сви причају и дијеле је по глобалној мрежи, а да им нисте платили. Успјело је то са новим авионским спотом Вучићу на самом почетку предсједничке кампање.

Послата је сликовита порука да пилот може бити само један. Која је засјенила чињеницу да предсједник према уставу више има улогу стјуардесе. А да се Николић до сада није отимао за контролну таблу, већ тихо обављао своју функцију, и трпио бесомучно иживљавање таблоида.Један је чак писао о његовој ванбрачној дјеци. 

Ако ништа, спот је барем открио да је дилема око подршке било преглумљивање, јер снимање спота је урађено прије него што је кандидатура званично саопштена. Што не може да замаскира податак да се спот појавио на мноштву другим мјеста прије него на званичној страници СНС. 

Одмах су се појавили они који су дијелили видео који је по идеји сличан, радња се дешава у авиону, али је порука другачија, и позива народ да преузме контролу авиона у своје руке. Па су оптужили Вучића за крађу. Премда је премијер Србије велики љубитељ маркетинга, још увијек се не бави њиме, већ препушта да се о томе бави агенција из Израела, Шавив стратеџи, која послује у више земаља Европе.

Прославила се радовима гдје се кроз уобичајене ситуације објашњава како направити политичку одлуку. Па почетну идеју одради и према потребама опзиције, власти, или "трећег пута".  У случају избора између пилетине и говедине у авиону, што је негирање избора између двије највеће странке. 

Иста агенција је заслужна за кампању Демократског фронта у Црној Гори, о којима су сви причали прошле године. Такође, урадили су и спот за Бенјамина Нетанијахуа који чува дјецу, Бибиситер (игра ријечи са његовим надимком Биби). Главна порука је била, да ли бисте повјерили будућност своје дјеце мени, или овим из опозиције.  

На крају, занимљиво је Вучића за крађу оптужила и страница Критична маса, за коју ни на самом почетку није требало много да се схвати да је дио кампање Вука Јеремића. Они су раније направили спот у коме Вучић има кошмаре од пада са власти, што су упоредили управљањем авиона. И умјесто да се похвале тиме што су "провалили тактику" они су дигли дреку о "крађи". Изгледа да је концепт крађе прилично несхваћен код Срба. 





КОМЕНТАРИ