Има да јури жељезница

Жељезнице РС (ЖРС) су у прошлој години извршиле модернизацију дијела жељезничке инфраструктуре, поставиле нови електронски систем станичног осигурања, подигле ниво техничке исправности вагона, али и започеле постављање ЛЕД расвјете, као начина освјетљавања главних сигнала и предсигнала на пругама. Поред тога, у овој години планирају потписивање уговора за завршетак радова на ремонту пруге Костајница – Јошавка, […]

уторак, март 18, 2014 / 14:53

Жељезнице РС (ЖРС) су у прошлој години извршиле модернизацију дијела жељезничке инфраструктуре, поставиле нови електронски систем станичног осигурања, подигле ниво техничке исправности вагона, али и започеле постављање ЛЕД расвјете, као начина освјетљавања главних сигнала и предсигнала на пругама.

Поред тога, у овој години планирају потписивање уговора за завршетак радова на ремонту пруге Костајница – Јошавка, чијим би окончањем сљедеће године брзина саобраћаја била 100 километара на час.

Наиме, прошле године је у оквиру тог пројекта завршен грађевински ремонт дијела пруге од Костајнице до Јошавке, а на четири жељезничке станице, на прузи Бања Лука – Добој, пуштен је у рад нови електронски систем станичног осигурања.

На основу потписаног уговора о ремонту и реконструкцији теретних вагона, србијанска предузећа „Гоша“ и „Татравагонка“ су ЖРС испоручила 195 ремонтованих, 50 реконструисаних и 37 нових вагона.

Весна Вожни, помоћник министра саобраћаја и веза РС, рекла је да је Влада РС и у прошлој години подржавала рад ЖРС, те навела да ЖРС тренутно имају више од 1.000 исправних вагона за превоз расутих терета, што је од оснивања ЖРС до сада највише.



Оставите одговор