Има да јури жељезница

Жељезнице РС (ЖРС) су у прошлој години извршиле модернизацију дијела жељезничке инфраструктуре, поставиле нови електронски систем станичног осигурања, подигле ниво техничке исправности вагона, али и започеле постављање ЛЕД расвјете, као начина освјетљавања главних сигнала и предсигнала на пругама. Поред тога, у овој години планирају потписивање уговора за завршетак радова на ремонту пруге Костајница – Јошавка, […]

уторак, март 18, 2014 / 14:53

Жељезнице РС (ЖРС) су у прошлој години извршиле модернизацију дијела жељезничке инфраструктуре, поставиле нови електронски систем станичног осигурања, подигле ниво техничке исправности вагона, али и започеле постављање ЛЕД расвјете, као начина освјетљавања главних сигнала и предсигнала на пругама.

Поред тога, у овој години планирају потписивање уговора за завршетак радова на ремонту пруге Костајница – Јошавка, чијим би окончањем сљедеће године брзина саобраћаја била 100 километара на час.

Наиме, прошле године је у оквиру тог пројекта завршен грађевински ремонт дијела пруге од Костајнице до Јошавке, а на четири жељезничке станице, на прузи Бања Лука – Добој, пуштен је у рад нови електронски систем станичног осигурања.

На основу потписаног уговора о ремонту и реконструкцији теретних вагона, србијанска предузећа „Гоша“ и „Татравагонка“ су ЖРС испоручила 195 ремонтованих, 50 реконструисаних и 37 нових вагона.

Весна Вожни, помоћник министра саобраћаја и веза РС, рекла је да је Влада РС и у прошлој години подржавала рад ЖРС, те навела да ЖРС тренутно имају више од 1.000 исправних вагона за превоз расутих терета, што је од оснивања ЖРС до сада највише.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *