И пожаревачки Бамби на продају

Генерални директор Бамби-Баната, Мирослав Милетић изјавио је да се разматра продаја те српске кондиторске компаније, након што инвеститор Салфорд жели продајом да уновчи своја петогодишња улагања у ову фабрику. "Бамби-Банат је на прагу изласка садашњег власника и почетку реализације стратешке идеје да буде у саставу неке веће групације", казао је он у интервјуу агенцији Бета. […]

недеља, новембар 7, 2010 / 14:32

Генерални директор Бамби-Баната, Мирослав Милетић изјавио је да се разматра продаја те српске кондиторске компаније, након што инвеститор Салфорд жели продајом да уновчи своја петогодишња улагања у ову фабрику.

"Бамби-Банат је на прагу изласка садашњег власника и почетку реализације стратешке идеје да буде у саставу неке веће групације", казао је он у интервјуу агенцији Бета.

Милетић је навео да Бамби-Банат у саставу има четири фабрике, двије у Пожаревцу у којима се производе кекси и двије у Вршцу у којима се производе чоколаде, чоколадирани и други производи са какаом.

Компанија Бамби-Банат се успијешно реструктурирала од 2005. године, када су је преузели инвестициони фондови којима управља Салфорд, истакао је он, наводећи да је модернизована производња, повећана продуктивност и ефикасност усредсређена на основну кондиторску делатност.

Бамби-Банат "сада стреми ка вишим облицима стратешког партнерства, ка мултинационалним компанијама, али до тада, уобичајено пословање се наставља", казао је он додајући да ће се улагати у рационализацију пословања, аутоматизацију, унапређење производње и развој нових производа.

Милетић је казао да је Бамби-Банат за првих девет мјесеци ове године повећао продају за 21 одсто и продао за милијарду динара више производа него у истом периоду 2009. године.

Према његовим ријечима, чоколада и чоколадирани производи допринијели су том расту са 50 одсто, а продаја кекса је била већа за 21 одсто, тако да је Бамби-Банат задржао лидерску позицију на српском тржишту и повећао и извоз за 20 одсто.

Остварени су добри резултати на тржишту Црне Горе, Босне и Херцеговине и Македоније на којма је Бамби-Банат међу три највећа кондиторска произвођача, истакао је Милетић.

Он је изразио очекивање да ће Бамби-Банат ову годину завршити као једну од најуспјешнијих, али је нагласио да ће ниво успијеха зависити од евентуалних нових поскупљења сировина.

"Наш план је да наставимо са јаком стратегијом раста у 2011, посебно у региону", казао је Милетић. Он је навео да се планира задржавање односа продаје двије трећине производње на домаћем тржишту и извоза једне трећине.

"Бамби-Банат је успео да освоји тржисте Румуније, као и оствари први контакт са тржиштима Бугарске и неким тржиштима земаља бившег Совјетског савеза", казао је Милетић.

Он је навео и да не очекују да то што је хрватска Алтантик група преузела Дрогу Колинску, у чијем саставу послује београдски Штарк, има утицај на пословање Бамби-Баната и да се не сматрају угроженим због тога.

То преузимање може да доведе до позитивног раста конкуренције на тржишту, оцијенио је генерални директор Бамби-Баната Мирослав Милетић.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *