Хаџиомеровић као рекеташ, изнуђивач и криминалац

Tеленовелични крај још једног мултиетничког брака из интереса, увијек оставља простор за нови. Некашњи новинар године по избору Жељка Копање и Независних новина, данас  је у истима постао рекеташ, јер су ове новине објавиле текст хрватског новинара Дениса Куљиша о томе како је Бакир Хаџиомеровић, уредник ”60 минута” на ФТВ, 2007. године рекетирао загребачку ИНА, и тако ”зарадио” 30.000 […]

среда, децембар 29, 2010 / 13:33

Tеленовелични крај још једног мултиетничког брака из интереса, увијек оставља простор за нови.

Некашњи новинар године по избору Жељка Копање и Независних новина, данас  је у истима постао рекеташ, јер су ове новине објавиле текст хрватског новинара Дениса Куљиша о томе како је Бакир Хаџиомеровић, уредник ”60 минута” на ФТВ, 2007. године рекетирао загребачку ИНА, и тако ”зарадио” 30.000 евра.

Бањолучки лист је објавио и документ који, наводно, потврђује ову мафијашку активност Хаџиомеровића

Документ који је послао директор предузећа "Интерина д.о.о." из Мостара, у власништву корпорације ИНА, Фрањо Божић предсједнику Управе у Загребу Томиславу Драгичевићу у којем га обавјештава да је по његовом налогу "обавио разговор с г. Бакиром Хаџиомеровићем" па договорио да овај више не напада у својој емисији конзорцијум ИНА-МОЛ-ЕНЕРГОПЕТРОЛ "ради чега му је плаћено 30.000 евра у готовини". Од тада у "60 минута" престају сви напади на овај конзорцијум.

Помиње се да овај доказ имају и државни адвокат Младен Бајић, УСКОК и полиција Хрватске и озбиљан је доказ корупције у коју су умијешани и они који су новац дали и они који су новац примали.

Уредник магазина "60 минута", човјек коме су управо Жељко Копања и Независне, 2006. године, додијељена награда за Новинара године (?), најављује тужбу против Копање и Дениса Куљиша који је објавио текст.

– Све је лаж. У суштини, ради се о бруталној конструкцији која је потпуно очекивана од мафијашке организације Жељка Копање, Милорада Додика и њиховог коалиционог партнера Драгана Човића. Што се мене тиче, тужићу и аутора текста и послодавца, и све медије који су ову причу објавили на такав сраман начин – изјавио је за Бакир Хаџиомеровић медијима у Сарајеву.

Хаџиомеровић  наставља у истом тону па вели да ће поред идеолошког рата који је водио са Копањом од сада прећи на потпуни рат.

Документ потиче из времена када је конзорцијум ИНА-МОЛ куповао компанију Енергопетрол БиХ, а медији су тада критиковали ту пословну комбинацију, када је ФБиХ остала без своје компаније за дистрибуцију нафтних деривата.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *