Филип Морис: Марлборо појефтинио након анализе тржишта

Филип Морис Интернешнал одржава стабилне и задовољавајуће пословне резултате на тржиштима региона Централна – Јужна Европа, гдје водећу позицију има тржиште Босне и Херцеговине. Пратећи динамику тржишта и промјене у регулативи пореза и акциза, ФМИ је одлучио снизити цијену бренда цигарета Марлборо на три КМ. Иван Ковалкович, менаџинг  директор за регион Централне и јужне Европе […]

петак, новембар 5, 2010 / 12:13

Филип Морис Интернешнал одржава стабилне и задовољавајуће пословне резултате на тржиштима региона Централна – Јужна Европа, гдје водећу позицију има тржиште Босне и Херцеговине.

Пратећи динамику тржишта и промјене у регулативи пореза и акциза, ФМИ је одлучио снизити цијену бренда цигарета Марлборо на три КМ.

Иван Ковалкович, менаџинг  директор за регион Централне и јужне Европе ФМИ, појаснио је да је одлука донесена након свеобухватне анализе кретања на босанскохерцеговачком тржишту.

"Чињеница је да је у врло кратком периоду, тачније у задњу годину дана, двапут дошло до повећања акциза, што је опет довело до поскупљења цигарета. Узели смо у обзир трендове на тржишту, промјене у навикама потрошача, економску ситуацију, након чега смо одлучили да донесемо стратешку одлуку о снижавању цијене нашег бренда", казао је Ковалковач.

Он је појасио је да је цјеновна стратегија један од кључних фактора пословања сваке компаније, али није могао прецизирати како ће нови потез компаније утјецати на даље пословање, с обзиром да се цигарете Марлборо по ревидираним цијенама продају тек од понедјељка, 1. новембра. Нагласило је да је ријеч је о истом производу, истог квалитета, из исте фабрике у Европској унији.

Представници Филип Мориса осврнули су се и на одлуку о новом повећању акциза на духанске производе, која ће се у БиХ почети примјењивати од 1. јануара 2011. године. Ковалкович је истакао да сви произвођачи морају мјесец дана раније доставити Управи за индиректно опорезивање БиХ своје нове цијене. Он није могао коментарисати цјеновну политику Филип Мориса у наредном периоду, односно да ли ће послије 1. јануара доћи до поновног повећања цијена Марлбора.

Приликом дружења са новинарима, ФМИ је дао добар увид у пословне резултате ФМИ-а у задњих пет година као и преглед активности које се одвијају на локалном тржишту. ФМИ је присутан у региону Централна – Јужна Европа од 2005 године, док је филијала у Сарајеву отворена 2006. године. ФМ БиХ се успио успјешно позиционирати на изузетно конкурентно тржиште, на којем данас нуди 18 ФМИ брендова. У ФМ БиХ је тренутно запослена 31 особа.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *