Фејсбук после лајковања увео сендовање
Недавно се навршило тачно годину дана од како је Фејсбук увео опцију "Свиђа ми се" (Like), а од јуче, садржај на интернету добио је још једно ФБ дугме – "Пошаљи" (send). За разлику од Лajк опције која обавештење о садржају који сте "лајковали" шаље на ваш Зид, односно Њуз Фид ваших пријатеља, код опције Сенд […]
Недавно се навршило тачно годину дана од како је Фејсбук увео опцију "Свиђа ми се" (Like), а од јуче, садржај на интернету добио је још једно ФБ дугме – "Пошаљи" (send).
За разлику од Лajк опције која обавештење о садржају који сте "лајковали" шаље на ваш Зид, односно Њуз Фид ваших пријатеља, код опције Сенд ви уносите име пријатеља, њихову адресу електронске пошто или назив групе, и садржај који им препоручујете стиже право у њихово пријемно сандуче. Поред линка, могуће је написати и поруку.
Из Фејсбука кажу да су препознали потребу корисника да садржај на интернету деле само са одређеним бројем људи, и да је нова опција настала као резултат тога.
Што се бројача на страни тиче, у број лајкова ће сада бити урачунат и број послатих линкова, као и лајкова и коментара унутар порука са линком које су послате.
Фејсбук је недавно изнио податак да је у току првог мјесеца "Свиђа ми се" дугме нашло своје место на преко 100 хиљада сајтова.
Сенд је за сада пронашао пут до око 100 сајтова, а они који желе да га укључе на своје сајтове, могу се информисати како да то учине овде.