Европа окована снијегом и ледом, хаос у саобраћају

Цијела Европа окована је снијегом и ледом, температуре испод нула степени проузроковале су хаос на путевима и железници, а на највећим међународним аеродромима отказане су стотине летова. На франкфуртском аеродрому, који има највише летова од свих европских аеродрома, отказано је 400 од планираних 1400 летова, док су на лондонском Хитроу отказани сви летови до 17 […]

субота, децембар 18, 2010 / 20:21

Цијела Европа окована је снијегом и ледом, температуре испод нула степени проузроковале су хаос на путевима и железници, а на највећим међународним аеродромима отказане су стотине летова.

На франкфуртском аеродрому, који има највише летова од свих европских аеродрома, отказано је 400 од планираних 1400 летова, док су на лондонском Хитроу отказани сви летови до 17 часова.

На амстердамском аеродрому Шипхол јуче је отказано 250 летова, али се нова отказивања најављују и за данас с обзиром на лоше временске услове.

У Холандији су аутопутеви оковани ледом, а због два инцидента у тунелима, створене су километарске колоне аутомобила који се не покрећу, преноси Ројтерс.

Ситуација у Пољској је веома тешка, и у тој земљи је ове зиме већ умрло 93 људи од смрзавања.

Ледено вријеме је изазвало хаос у железничком саобраћају, гдје су путници сатима били заробљени у возовима без грејања.

Како је јавио Си-ен-ен и Сјеверну Ирску је погодило велико снијежно невријеме, за које се процјењује да је највеће у последњих 25 година, а проблеме додатно ствара несташица залиха соли за посипање путева, док се нове пошиљке очекују тек следеће недеље.

Лоше вријеме је погодило и југ континента, па је тако у Италији стотине путника остало заглављено у возу на улазу у Фиренцу када се воз заглавио у наносу снијега.

Слична је ситуација и у сјеверној Грчкој, уз границу с Македонијом гдје је на аутопутевима уведена обавезна употреба ланаца.

У Албанији је дошло до кашњења трајеката на линији Бари-Драч због лошег времена и немирног мора, а очекује се да температура једва пређе нулти подељак.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *