Еуро Eкспрес брза пошта: Наши курири нису продавци онлајн производа

Из компаније ЕуроЕкспрес брза пошта истичу да свјетски тренд онлајн куповине који доноси бројне погодности и удобност куповине из сопственог дома, истовремено отвара и простор у којем се дешавају злоупотребе повјерења потрошача као и разноврсне преваре. Наводе да је врло важно да се сви купци онлине производа веома пажљиво упознају са условима онлајн продаје, да […]

четвртак, јул 2, 2015 / 13:34

Из компаније ЕуроЕкспрес брза пошта истичу да свјетски тренд онлајн куповине који доноси бројне погодности и удобност куповине из сопственог дома, истовремено отвара и простор у којем се дешавају злоупотребе повјерења потрошача као и разноврсне преваре.

Наводе да је врло важно да се сви купци онлине производа веома пажљиво упознају са условима онлајн продаје, да од продавца траже сва додатна објашњења могућности поврата/замјене купљеног производа и сл. Посебно користан алат којим се грађани и сви потрошачи могу користити јесте да од продавца онлајн производа захтјевају да приликом слања пакета означи да се исти може отворити прије преузимања, како би се купац увјерио у исправност пошиљке.

Изричита је одговорност продавца за садржај пакета који шаље, те свако избјегавање контакта или сагласности за отварање пакета, јасан је знак упозорења.

Оно што је битно истаћи јесте да курири компаније ЕуроЕкспрес брза пошта не могу ни на који начин да одговарају за садржај пошиљке, с обзиром да они као ни било ко од запослених немају увида у исти. Треба навести и да у компанији постоји ефикасан систем контроле рада курира и управљања пошиљкама, те да у том смислу нису могуће интерне злоупотребе.

Посао курира јесте да достави преузети пакет/пошиљку до наведене адресе, те да у том поступку поштује процедуре компаније и услове пословања.

Управо ради заштите наших курира желимо да истакнемо да ЕуроЕлспрес неће толерисати било какво насиље над својим запосленицима, те да јавно осуђује недавни инцидент који се десио нашем куриру приликом достављања пакета.

Став управе компаније јесте да физичко насиље и малтретирање, које је извршено над куриром, апсолутно недопустиво, без обзира на околности које су условиле незадовољство примаоца пакета тачније купца онлајн производа. Курир је на апсолутно професионалан начин обављао свој посао, а вербални напад купца је прерастао у физички који је узроковао теже тјелесне повреде курира.

Из наведених разлога из ЕуроЕкспреса апелују на физичка и правна лица да додатно обрате пажњу на вјеродостојност интернет сервиса преко којег врше куповину и/или на пословност онлајн продавца, али и да разумију улогу и ограничења које курири имају приликом оваквих достава.

Услови пословања ЕуроЕкспреса дефинисани су и усклађени са свим позитивним законима о поштанском саобраћају у БиХ. Из компаније наводе да очекују да у наредном периоду овом питању више пажње посвети и Агенција за поштански саобраћај БиХ, као кровно тијело које прати рад поштанских и курирских оператера, те контролише поштовање законских правила и процедура.
 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *