Епл престигао Гугл као највриједнији бренд

Гугл се више не налази на првом мјесту листе највриједнијих брендова, а то је мјесто уступио једном од највећих конкурената, компанији Епл. Гугл, који се на овом мјесту листе највриједнијих брендова на свијету налазио четири године, сада је други, а његова вриједност се процјењује на 111 милијарди долара. Захваљујући великом успијеху АјПеда, Епл је успио […]

уторак, мај 10, 2011 / 10:42

Гугл се више не налази на првом мјесту листе највриједнијих брендова, а то је мјесто уступио једном од највећих конкурената, компанији Епл.

Гугл, који се на овом мјесту листе највриједнијих брендова на свијету налазио четири године, сада је други, а његова вриједност се процјењује на 111 милијарди долара. Захваљујући великом успијеху АјПеда, Епл је успио да порасте са 83 на 153 милијарде долара и тако заузме прво мјесто.

Фејсбук се, са растом од 246 посто, по први пут нашао на овој листи, али заузима тек 35. мјесто. У првих десет, налазе се још четири ИТ компаније – ИБМ, Мајкрософт, АТ&Т и Кина Мобајл.

Поред њих, на БрандЗ Топ 100 листи, између осталих, налазе се и ХП, Оракл, Интел, Сименс и Нокија, која је забиљежила највећи пад, од 28 посто.

Смјена на првој позицији нарочито је занимљива, наводи се у саопштењу, због различитих пословних стратегија ових компанија – отворености са једне и прилично затвореног система са друге стране.  



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *