Џевад Махмутовић и званично кандидат СДА за министра у Влади Српске

Џевад Махмутовић кандидат је СДА за министра трговине и туризма Републике Српске, рекао је предсједник ове странке Сулејман Тихић. Тихић је, након сједнице Предсједништва странке, рекао да је ово важно министарство, које обухвата како послове трговине тако и туризам, инспекцију и робне резерве. "То је сегмент у коме наш кандидат може да покаже знање и […]

четвртак, март 7, 2013 / 16:45

Џевад Махмутовић кандидат је СДА за министра трговине и туризма Републике Српске, рекао је предсједник ове странке Сулејман Тихић.

Тихић је, након сједнице Предсједништва странке, рекао да је ово важно министарство, које обухвата како послове трговине тако и туризам, инспекцију и робне резерве.

"То је сегмент у коме наш кандидат може да покаже знање и заштити интересе оних које заступа у Влади Републике Српске", рекао је Тихић новинарима.

Он је додао да је Предсједништво СДА донијело на сједници у Сарајеву једногласну одлуку да ће ова странка учествовати у Влади Републике Српске.

"То је интерес оних који су гласали за нас у Републици Српској да буду представљени у Републици Српској и да преко тог министарства и Владе штитимо интересе оних који су за нас гласали", рекао је Тихић.

Предсједник Републике Српске Милорад Додик изјавио је данас да у новој влади Српске неће бити неко ко има сумњиву ратну прошлост и да тако нешто није ни званично најављено.

Додик је рекао да нико није званично потврдио да ће у нову владу Српске ући министар из СДА, који је носилац "златног љиљана".

Поједини медији јавили су да је Џевад Махмутовић из СДА, који је носилац муслиманског ратног признања "златни љиљан", најозбиљнији кандидат за новог министар трговине и туризма Српске.



0 КОМЕНТАРА

  1. Па то је логично усташе и комунисти сарђују још од 1935.године и чувеног споразума Будак-Пијаде.Па послије Чордаша,сад су се Додику придружили и муслиманске усташе које су у рату пријетиле да ће нам цитирам:“јебати мајку“ и вјерујте да хоће.

  2. Не треба ти то ДА ЋЕ НАМ, већ СУ НАМ Ј.М. само се не види на РТРС-у ЈОШ…
    …………………….

    Јадан народ на шта је осуђен. А зар очекивати нешто од небораца, кад они немају никакав осјећај и емпатију према светињама? Не чуди ме ништа.СВе је већ виђено и испланирано. Зарад власти ће и да нас трују као што нас трују храном сумњивог квалитета и поријекла. Пијемо млијеко из Сијера Леонеа, појели смо кенгуре, а недавно и коњетину и све залили отровним млијеком. У мојој средини у последњих неколико година није нико умро природном смрћу, већ тумор и нико да се запита : како, зашто од чега??? И треба нам овако када смо сопствени народ довели у најбиједнији положај. Па нека нам све златни љиљани буду у влади. Погледајте само профиле људи и њихове претке. Република Српска је жртва мијешаних бракова и интереса олигархије! Тако је било и у Србији све до Вучића,а наш Вучић још се није родио, а оће ли и кад? Не знам. Мислим да је код нас закаснио случај! Сви смо болесни редом.Неко од глади, а неко од преједања, па му га дође на исто!B-)

  3. Штетно је убацивање федералних партија у Владу Републике Српске. То ће се онима који су дошли на такву идеју, ма каквим комбинаторикама да се баве, врло брзо обити о главу.

    И предложени је апсолутно неприхватљив и добро је да је ово откривено на вријеме. Ето, већ се обило о главу СНСД- у.

    Господине Србине, шта је то Вучић урадио у Србији?

  4. Ања, у праву си. Цијеним твоје писање на овом порталу, а посебно цијеним став С.Антонића, као и магазин Печат.
    И ја изгледа од дрвета не видим шуму, али ја би се задовољио и да у РС неко притвори па макар и на мјесец дана неког олигарха, али ево и Илића ослободише у недостатку доказа.
    Одлична препорука.Хвала још једном! Срдачан поздрав из шкрипа! 😉

  5. Нема на чему. 😀

    И мени би било драго само се плашим да ће ово са Мишковићем да се заврши као и са Илићем овде. Дуже ће да траје, а грађани Србије могу и да буду у прилици да истом плаћају одштету.
    Суштина је да се овом причом без конкретних дјела скреће пажња народа са страшних, погубних потеза тренутне власти у Србији која је можда чак и гора од претходне.

  6. Управо сам то помислио када сам анализирао текст. Види се да смо на истом фону, а оправдавам себе што сам ових дана био заузет па нисам успио да се информишем, али Богу хвала па си ти ту. А и задњих пет печата сам пропустио, али сма примјетио да их баш и нема у истом:-)) (Вукадиновић, Антонић) и да Вучела навија за Вучића…Хм… Ања, заиста скидам капу. На вријеме све домаће задатке извршаваш:-)))
    Важно је да још има будних, а ја сам очигледно мало закуњао- БИО;)

  7. Сад дођосмо и до закључка да је Борис Тадић био патриота…мало касно али ипак.Кад је Дачић схватио да је Ђинђић био личност са визијом,све је могуће.

    Бесмислено је да се унапред прозива Вучић,како у негативно,тако и у позитивном контексту.За прве,било би у реду да се пусти човек да ради,па ће тек да се виде резултати.За друге,који га величају,да се потсетимо да још ниаквих резултата нема.

    Дражене,свака ти част,надмашио си сам себе,моја баба има политику у малом прсту у односу на тебе.Све више и више идеш у неке крајности,то никако није добро.

  8. Све додикове владе су биле гора од горе и све најгоре су нудиле овом слуђеном народу, у ком власт види једино пензионерски пилећи мозак, тог неспособног дијела популације, који је већина нажалост у РС, па сходно томе ни понуда „златног љиљана“ тој шизофреној групацији од стране режима, није никакво чудо!

  9. Супер, а Додик тамам се био ријешио бораца, кад – ето му првоборца у екипу. Иначе, борачка популација је била запостављена у Републици Српско, све до доласка министра Махмутовића. Браво Миле!

  10. A, šta bi to Mahmutović uradio što poglavnik već nije uradio? I kao predsjednikpremijer… želi Srpskoj bolje nego ljiljan? Nemamo mi većega dušmana, niti smo većega imali od ovoga kojega imamo. Poslije osmanlija, poslije hitlera, Pavelića, Golog Otoka… ostale su nam šume, rudnici, rijeke, ostalo nas je više ihajhaj, poslije ovoga crnoga zla ništa naše neće biti, a malo ko će da preživi ovaj nezapamćeni zločin.

    Uskoro će se škole u gradovima zatvarati jer djaka u njima neće biti, u selima su već zatvorene.
    Zbog toga , isto nam je, sa Mahmutovićem, ili bez njega.
    Osim toga, mahmutovića u vladi, i oko nje, koliko hoćeš.

  11. latamajstore, to poglavnik dovodi mahmutovića da se nasladjujući gleda kako srpski narod sahranjuje.
    Što se mene tiče, lakše bih podnio da su ovoo od nas uradili muslimanske i hrvatske ustaše nego što to uradi mile.Jest, da su najljuće ustaše bili prekrsti da bi se dokazali, i, eto, nažalost, uvjerismo se na našoj koži.
    Mislim da u režimskoj vladi ima najmanje, ili nema nikako Srba. Naviše je onih mixsanih. Kakvi su nam- tako nam je, koliko im je stalo do Srba i Srpske – tako i sreći stalo do njih..

  12. Човјек није добио „Златног лјилјана“, ако му га Цвијановићка не уручи. Он се ратним злочинима бавио само у докторској дисертацији и баш изгледа фино, феминизиранијије од мандатарке.;)

  13. Ово је примјер гдје се показује сва биједа наше опозиције. Јашу на овом Махмутовићу читаву седмицу, као да се нема ништа друго замјерити концепту нове владе.
    Да се мало вратимо уназад.
    Мандатар владе је дужан да обави разговоре са свим парламентарним странкама које то желе, било да на њих рачуна или не рачуна. Свака та странка има право да предложи било шта и да тај свој приједлог изнесе у јавност, као што је то учинила СДА. Некад су су то конструктивни, некад деструктивни потези. Странка о томе одлучује, а мандатар то прихвата или не прихвата.
    И шта се онда дешава.
    Додик као предсједник најјаче политичке странке неколико пута у јавност излази са тврдњом да тај несретни Махмутовић неће ући у владу. И неће. А зашто. Зато што Додик има већину и без СДА и не постоји начин да СДА уцијени Додика.
    Прије ће бити да је ова операција ‘Махмутовић’ договорена између СДА и СДС јер су у истој кожи. СДА је избачена из Савјета министара, а на добром путу је и СДС. Значи, СДА и СДС имају исти интерес, а то је у политици примарно.

    Међутим, ови смијешни коментатори као најјачи аргумент узимају то што је Адил Османовић рекао да ће Махмутовић бити министар, а ако ја кажем да се Адила ту ништа не пита, онда ће ме напасти да браним Додика.

    Па морам га бранити кад све ово видим. Једини показује бар малу дозу разума.

  14. Simo, zasviraj i za pas zadjeni. Treba imati mjeru, ne razmišljaj uvijek kao oroz, počni da razmišljaš i kao Simo.

    Imam osjećaj da svojim komentarima hoćeš da ljutiš većinu komentatora, da se mnogo ne razlikujemo po stavovima, da u tebi kuca Simino srce , a ne orozije. Ili se varam?
    Čini mi se da ti pišeš to , kako moja unuka kaže, kobajagi, jer ne mogu da zamislim da jednog Simu ova zbilja ne dotiče.

    Reci mi molim te da je to kobajagi.Pozdrav od čika prijedora

  15. Приједор,
    видим да ти једино схваташ да ја уопште нисам присталица СНСД. Чак шта више. Међутим, када видим како СДС, ПДП и остали мисле доћи на власт, а очити примјер је ово око око овог несретног Махмутића, у мени се пробуди такав револт па ми СНСД постане добар.

    Зар ико озбиљан мисли да ће Михаљица, Говедарица, онај несретни Крсмановић који неку вече на пасје прескакло изружи Додика како је уз помоћ муслиманских гласова постао премијер. А он два мандата добио од муслимана. Зар ниси свјестан да је Вукотић обични Иванићев пион, а распитај се мало о тој вези, па ће ти све бити јасно. Зар мислиш да Еко-јебач може направити неку позитивну промјену. Зра не видиш да у опозицији нема никакве идеје, нема човјека који било шта сувисло може рећи осим обичних трачева. Јебеш опозицију кад јој је Босић најбољи.
    Као озбиљан и одговоран човјек ја све то добро извагам и донесем одлуку кога подржати. Ја нисам од оних који кажу да су сви исти. Ја мислим да је опозиција гора.

    Некада смо ми из СПО нешто покушавали, имали листе, али није ишло. Програм нам је био оно што ја данас и заступам. Монархија, антикомунизам, осуда ратних злочина, исправљање неправде према четницима, ЕУ и НАТО. Народ нас није хтио, ни овдје ни у Србији. Шта да радим? Ја увјерења не мислим мијењати под старе дане.
    Ако се до избора не појави боља опција, Додик и даље може рачунати на мој глас.
    Ето, надам се да сам био јасан. Данас је баш 9.март, а прије 22 године сам био на демострација на којима је Милошевић извео тенкове на нас.

  16. Додик као предсједник најјаче политичке странке неколико пута у јавност излази са тврдњом да тај несретни Махмутовић неће ући у владу

    HA ha ha ma da, Milokrad se isto tako do groba zakleo da Zlatko L. ziv nece biti MVP 😀
    Ovaj mozda (samo mozda) nece postati ministar, zamo zato sto se u javnosti digla halabuka, da su u SDA bili malo tisi proso bi Mahmut bez ikakvih problema…

  17. vojo85

    “Ovaj mozda (samo mozda) nece postati ministar, zamo zato sto se u javnosti digla halabuka, da su u SDA bili malo tisi proso bi Mahmut bez ikakvih problema.“

    Није јавност дигла халабуку него глупа опозиција. Да је Миле био на њиховом мјесту он би цијело вријеме ћутио и на скупштини прије самог гласања дигао фрку.

    Због тога ја тврдим да је ова садашња опозиција, не само што непоштена, него и глупа.

  18. Симо П. Ороз

    Mislis da je opozicija nepostena zato sto ne igra po Dodikovim pravilima?
    U politici je sve dozvoljeno….

    Skroz nebitno ko je prosirio vjest o Mahmutu zlatnom ljiljanu.Cinjenica, da su u SDA cutali malo duze sve bi bilo ok, zar ti stvarno mislis da je velikom sefu stalo da li je neko zlatni ljiljan, ima li mozda srpske krvi na rukama? 😀 Kada se javnost malo uzburkala Mile ko fol reaguje i pravi se naivan, kako da ne
    Miletu Dodiku je do republike srpske stalo kao do lanjskog snijega, mora sto duze ostati na vlasti da bi sto duze ostao van zatvorskog sistema..

    Ustvari najmanje je bitno ko je i sta je Mahmutivic, je li Dodik znao ili ne, pravo pitanje je sta SDA odjednom radi u „novoj“ vladi? Kakve to dilove i smicalice nas vrli precjednik radi sa muslimanima, iza lednja naroda?

  19. Војо брате,шта год Додик добио(а ми изгубили),Симо ће га бранити из простог разлога што ради на дневницу.Зато ти је мој савјет да не губиш вријеме са тим усташко-комунистичким плаћеником.

  20. Ево нека је Миле најбољи и поштен.
    Нека је Жељка спасилац Републике Српске.
    Нека су сви у власти поштени а у опозицији непоштени.
    Све ти Симо вјерујем али мислим да ћеш за ово што радиш поштеним људима и родољубима, што вријеђаш а никад ниси упознао те људе и њихове породице одговарати и пред Богом а сигуран сам и људима.
    То што ти радиш као дио власти је сасвим у реду да се супростављаш, али вријеђање и дискредитација људи, коментарисање других који апсолутно нису предмет текста коментара, изношење неистина које могу тим људима нанијети несагледиве последице у породици је кривично дјело али и најнижи неморалан чин.

    Молим те као човјека да никад више не пишеш о било коме лично и користиш разне називе, друга је ствар ако расправљаш са неким о некој теми па у жару борбе ако је тај неко прихвати буде која грубља ријеч.

    Уз дужно поштовање немој сутра рећи да ниси замољен од човјека који жели добро свима без обзира којој партији припадају или су само људи који покушавају да преко овог угледног портала укажу на лоше стање или похвале ако је нешто добро.

  21. Сутјеска,

    Ја претпостављам да ти мислиш да ја вријеђам Николу Лазаревића. То уопште није тачно. Ја сам само линковао неки његово интервју неком београдском порталу за који кажу да је антисрпски. Ако је тако, зашто је онда Лазаревић пристао таквом порталу дати интервју? Ваљда му нисам ја крив за то. Нисам му ја крив што га је новинарка израдила, јер неко ко жели да се бавио политиком неби смио бити тако наиван.
    Колико се јавних личности дневно напада на Фронталу? Неко спомиње бандере, неко прича да су нечија дјеца наркомани, да не спомињем љубавнице и љубавнике, ниске шовинистичке цаке итд.
    Ако си примјетио ја не нападам личности, ја нападам потезе и реагујем на јавно изговорену ријеч.
    Не постоји колумна на Фронталу којој нисам нашао ману, а никоме нисам ништа опсовао осим Риксадуу, а он зна зашто. Осталима само враћам истом мјером.
    Мој стил писања коментара је провокаторски и посебно га његујем. На њега сам поносан. Провокација рађа отворену дискусију без рукавица, што нашој политичкој сцени изузетно фали. Свако ко жели да се докопа власти мора јасно рећи шта нуди, јер код Симе бланко подршке нема.

    Ја сам господина Лазаревића неколико пута упитао за став, њега као еколога, око никла на Дрини. Општина Рудо је већ дала зелено свјетло за ту концесију, а сутра је јавна расправа у Вишеграду. Ко тамо треба да се томе супростави, ако неће еколози?
    Вучић је успио отјерати Кустурицу са Мокре Горе, а онај вишеградски посланик што тјера Кусту из Андрић-града, већ је почео агитацију за никлолобисте причајући бајке о 5.000 радних мјеста.
    Еколошка партија је била гласно против безопасних централа, а ћути око никла.
    Ето зашто сам ја љут на Лазаревића.

  22. Симо П. Ороз, 09.03.2013. 12:25:0
    Симо П. Ороз, 10.03.2013. 18:11:47
    ljudi moji jel to moguce!napisao si dva komentara bez imalo cinizma.
    mislim da i dalje nisi u pravu ali bar napredujes, a evo zasto nisi u pravu.
    „Некада смо ми из СПО нешто покушавали, имали листе, али није ишло. Програм нам је био оно што ја данас и заступам. Монархија, антикомунизам, осуда ратних злочина, исправљање неправде према четницима, ЕУ и НАТО. Народ нас није хтио, ни овдје ни у Србији. Шта да радим? Ја увјерења не мислим мијењати под старе дане.
    Ако се до избора не појави боља опција, Додик и даље може рачунати на мој глас.
    Ето, надам се да сам био јасан. Данас је баш 9.март, а прије 22 године сам био на демострација на којима је Милошевић извео тенкове на нас.“
    komunisti 45 nisu pobjedili slucajno nego zato sto su bili bolji.u cemu?pa u svemu ukljucujuci i to da su bili efikasniji u ubijanju.mi sad mozemo moralisati koliko hoces ali sta bih ja trebao da mislim o kralju i kraljevini kome je narod okrenuo ledja a da jos nije ni sletio u london?da li je to slucajno ili je posljedica odnosa kralja i kraljevine prema narodu,(cuvena afera „sta cu dete voli slatko“,stojadinovic se poslije rata druzio sa pavelicem da li slucajno ili je nastavio predratno druzenje,ubistvo varnave itd)ukratko mislim da je 41 propalo nesto toliko trulo da se i bez rata nije moglo dugo odrzati i da za tim ne treba previse zaliti a cetnici su u toku rata samo nastavili zabijati autogolove i prosli su kako su prosli.sad je u modi pljuvati po partizanima ali to rade oni sto su nekad bili najzesci komunisti(cuvas li i ti partijsku ako se ne daj boze vrate?) a ja nikad ni dana nisam bio u partiji pa cu i ovaj put da preskocim taj dio i potrudicu se da objektivno pokusam objasniti cinjenice.
    mislim da nema potrebe da idem u istoriju do kosova pa cu poceti od drugog svjetskog rata.ja poticem iz partizanskog kraja i porodice pa sam do druge polovine 80tih mislio da je zvanicna istorija koja se tad ucila bila jako blizu istine jer je u mom kraju tako i bilo pa sam pretpostavio da je tako i u drugim dijelovima jugoslavije a nije me ni zanimalo da dublje kopam jer sam bio mlad i imao drugog posla.konkretno u mom kraju su partizani najvise ucinili da spasu narod koji je preostao nakon ustaskog pokolja,ustvari do 42 su bili skoro pa zajedno i bilo je puno prelazaka ljudi iz jednih u druge a negdje 42-3 je bila zajednicka akcija nijemaca i cetnika u kojoj je ubijeno i dosta nejaci preostale nakon ustasa i od tada su bili samo neprijatelji i tako je ostalo do kraja rata.danas se manje vise zna sve i sto se tice mog kraja partizani su sakrili da su ubili 2-3 covjeka i jednu zenu ali sam saznao i da je bilo masovnih strijeljanja od strane partizana u drugim dijelovima hercegovine i yu.
    na vidjelo su izasle fotografije svih sa svakim i kad danas pogledam sve sto je dostupno mislim da je drugi svjetski rat u ex yu bio skolski primjer gradjanskog rata(okupator je ubio manje od 10% mrtvih) a po moralu javna kuca i da niko nema razloga da se nesto puno ponosi djelima ovih ili onih i da bi puno pametnije bilo da svi zajedno analiziramo greske kojih je bilo najvise i da pokusamo da izvucemo pouke medjutim to je nemoguce ni 70 godina nakon rata i na ovom portalu se i danas vidi ko gdje pripada.inace kad su se pocela otkrivati nedjela partizana pomislio sam da sam ucio 100% pogresnu istoriju pa sam pokusavao da saznam i druga misljenja i prekretnica da i dalje smatram da su partizani bili najpozitivniji se desila u okolini cacka (na planini na jelici…).zadesio sam se tamo negdje 97-8 neposredno pred neke izbore u srbiji i tvoj idol je bio na svakoj drugoj banderi, domacin sa sajkacom itd.na moj komentar „izgledada ce ovi pobjediti“pokazujuci na vuka domacin kaze „nisu pobjedili niti ce pobjediti sve dok postoji slika na kojoj kolju ljude i zna se ime i prezime onog sto kolje i onog koga kolju“ i tako i bi opet ste izgubili izbore.tad sam shvatio da patrizani ako vec nisu imali oreol oko glave nisu bili ni crni djavoli kako ih se danas predstavlja nego samo jedna strana u sukobu u kom nije bilo nevinih i strana koja je „ubijala najvise neprijateljskih vojnika“(cercil) jer ako takvo misljenje ima prosjecan srbin ispod jelice onda ne znam gdje bi trebalo da cetnici imaju podrsku.
    prema tome kad kazes narod nas nece razmisli zasto vas nece i koliko je do vas a koliko do naroda.pogotovo ako si vec kriticki nastrojen razmisli malo koliko ce originalnih cetnika podrzati antikomunisticki pokret kome je na celu sin partizana koji je iz vojvodine pobjegao od odgovornosti za ubistvo a ne jer nije mogao zivjeti u tudjoj kuci(vidi sta je na ovu temu pricao kum Vojo)bivsi spiljkov sekretar i ciji brat ima pola srbije a kad je dosao iz slivalja nije imao ni sataru ni traktor sa prikljuccima nego samo jedne gace.
    pogotovo se ne bi trebao cuditi sto narod nece eu i nato nakon sto su nas bombardovali, cak je prije par godina visoki funkcioner nato (mislim da je u pitanju solana ali nisam siguran)izjavio da razumije zasto srbi nece u nato i jedino to ti ne razumijes ili se pravis blesav.
    slazem se da se ponasamo kao mala djeca,dobar dio proslog vijeka su nam se interesi podudarali sa engleskim i americkim i kovali smo ih u zvijezde dok smo zbog njihovih interesa zaustavljali napredovanje nijemaca prema istoku i time sebi stvarali neprijatelje a da se nikad nismo zapitali gdje smo mi u svemu tome i je li moglo drugacije.ako mislis da si prvi koji smatra da treba raditi to sto e danas radi i sto zastupas ja cu ti reci da nisi i da je toga bilo i prije i u vecem obimu a ovdje cu staviti jedan link koji sam stavljao i prije u kome pise kako se sve desavalo i zanimljivo cak se i ime partije u srbiji podudara, dakle istorija se opet ponavlja http://revolucijasada.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html
    prema tome ako mislis da trebamo u eu i nato ja ne mislim ili bar mislim da se treba praviti blesav jos neko vrijeme i za to imam bar istu kolicinu argumenata kao i ti. uostalom zasto bi mi trcali u eu ako se englezi prave englezi,francuzi italijani grci i jos poneko su zestoko povukli rucnu,trenutno su sve drzave koje imaju najveci privredni rast van eu a dobar dio je i van nato,ako bude novog velikog rata vjerovatnije je da ce biti na pacifiku nego ovdje,prema tome zasto bi mi trcali pred rudu.
    pogotovo nisi u pravu za situaciju u rs.sarovic mi je jedan od odvratnijih politicara ali bio je predsjednik pa nije privatizovao ni funkciju ni rs, u to vrijeme sam zivio i radio u rs i moglo se nekako plivati sad ne moze nikako i ako nisi crveni kmer ne mos ni cistiti ulicu.istovremeno sin dobije kredit od 3 mil pa tata od jabuka kupi nekoliko vila i nekoliko preduzeca itd.na stranu sto birac,eft i rafinerija posluju kako nigdje drugo ne bi mogli poslovati gomilaju gubitke i ja sumnjam da cuvar srpske ima debelog udjela u svemu tome jer je nemoguce da dozvoljava takve stvari bez licnog intresa a vrhunac odbrane lika i djela cuvara ti je bio kad si napisao da je dao drinu da ne bi vadili nikl a jedno sa drugim veze nema.i mislis li da je slucajno lagumdzija istog dana dobio mip kad i cuvar sipu?
    i na kraju ako mislis da zelis pomoci mos to i na drugi nacin a ne odbranom lika i djela cuvara npr posto se cesto kacis sa Drazenom zasto uvjek moras da reagujes kako reagujes on se ipak usudio da se upusti u politiku u kojoj ima i niskih udaraca da bi svima bilo bolje(ili se zasad nije dokazalo suprotno)a koliko uspjesno to je druga prica i zasto ne bi pomogao njemu ili nekom drugom iz opozicije koga smatras vrijednim truda umjesto sto branis neodbranjivo?ili i ti u svemu tome dobro znas zasto i za koga radis?

  23. Није истина да Никола а и ми други нисмо рекли да смо против те невидљиве еколошке бомбе.
    Чак и на твоје прозивање Симо, Никола је написао и потписао се да је против тога, чак је тражио да министар поднесе оставку и биће смијењен као што ће овдје бити смијењена министарка Голић и министар Ковачевић без обзира хоће ли их Жељка оставити.

    Немој сумњати да ће ова нова влада пасти до Ђурђева дана због заштите имовине наших грађана коју тренутно продају ова два министра без обзира ко им наређује и из ког разлога.
    Можда ту има и странаца па су зато напаковали једном од највећих џентлмена у РС онако јадан интервју.
    Није непознато, Петер Луковић је гори од Кандићке и осталих злотвора који су нашем народу направили ненадокнадиву штету живећи у Београду.

    Овдје је проблем што Никола смета влади и страним лобијима да се узму под концесије и неповратно униште преостали енергетски ресурси РС и тиме доживотно народ економски уништи.

    О томе можемо расправљати чак и жучно а не користити Сорошов портал који си ти Симо користио као извор шта је рекао човјек који никад у животу није био без става, човјек који има харизму, човјек са којим кад први пут сједеш за сто осјећаш се угодно било да се ради о некој причи и послу или о обичном дружењу уз пиће гдје се увијек осјећаш опуштено и понекад до суза насмијеш његовим шармантим досјеткама.

    Уз тог човјека нико не може остати равнодушан, једноставно је позитивно другачији, то долази од оне старе узречице у којој се каже „Да би имао пријатеља мораш увијек више дати него узимати“ управо је Никола такав, увијек весео, свима све даје а никад ни од кога ништа не тражи, можда је он био за цркве а не да се пати са овим нашим лоповима и лицемјерима.

    Можемо ми Симо овамо једни друге нападати аргументовано, без аргумената, РС је наша кућа, али користити Сорошов портал да облатиш једног од најбољих и најспособнијих људи у РС то је више него јадно.

    Десило се, не поновили се, што се нас из Еколошке партије тиче ми ћемо увијек што није добро оштро нападати, што је добро похвалити без обзира ко је то урадио али никад нећемо подваљивати.

    То је наш начин понашања и размишљања, то пише и у основама наше програмске декларације коју можете прочитати на нашем сајту.
    Због таквог става и визионарског програма РС има шансу, дио те нове шансе или катарзе РС свакако јесте и наша партија са својим авангардним програмом и Никола као творац тог програма.
    Нико неће моћи зауставити овај демократски талас који је покренут кроз наше дјеловање, дјеловање угледних удружења грађана и интелектуалне јавности кроз разне начине дјеловања па и кроз овај портал.

  24. Одавно ми је јасно да је много љепше живјети у не знању,дуже се и мирније живи.Велики сам љубитељ књиге и имао сам прилику да многе прочитам,па чак и оне из манастирских библиотека са Косова.Маните се лидера и краљева јер је историја показала да су нас многи продали и издали кроз историју.Све зависи од интелектуалне способности личности да научи,схвати и размишља. Такође је битан кућни одгој и оно што личност носи на души и да има жељу,енергију и циљ.Кад се ове ставке споје онда се пронађе пут и начин ријешења.Ја сам 80-тих имао сукоб са професорима историје и марксизма и аргументовано им показао да нас уче погрешно,а они су хтјели да ме пошаљу у посебне установе за преваспитавање.Игром судбине сретнемо се 92. на ратишту и опет су почели лагати познавање тадашње ситуације и исривљивање праве прошлоси јер је нису ни познавали зато што је бивши систем функционисао на бази „испраног мозга“.Нушић је давно описао власт у својим књигама и то и данас важи,рецепт је увијек исти,али и ми смо на жалост.Нећемо да размишљамо својом главом већ чекамо друге да нам кажу шта да радимо.Ђенерал Младић није хтио никакву војску него само Српску,а данас су га издали и „четници“ и „партизани“,већ како се ми то дијелимо.Циљ и јесте наша подјела да би они дуже владали и …Гледајте отворених очију и добро размислите јер наша судбина је само у нашим рукама!!!

  25. herc64, 10.03.2013. 21:17:00

    Херц, нема сврхе да своје иначе лоше аргументе ‘појачаваш’ глупостима и удбашким измишљотинама. Иначе ћу помислити да си и ти шталопалилац.

    Све што си рекао је типична удбашка истина и фазони како неко хоће ето да буде реалан. Стара Југославија је пала јер ју је напала највећа војна сила у то вријеме. Нова Југославија се разбила сама. По којој је онда логици нова била боља од старе.
    То је типична усташко-комунистичка прича о кРаљевини Југославији као тамници народа.
    Причаш неповезано о неким заједничким њемачко-четничким нападима и клаљу дјеце, а нећеш да кажеш када и гдје је то било. Све нешто неповезано, ко бајаги мудро.
    Уз све остало што си написао непогрешиво закључујем да си ти још један од оних из комунистичких фамилија који мисле да је радикализмом и измишљеним удбашким причама могуће надокнадити вријеме несрпства, а истовремено оне који се тога никад нису одрицали, прогласити несрбима. Мало морген, штоно реко онај непоменик.

  26. сутјеска, 10.03.2013. 22:48:40

    “Није истина да Никола а и ми други нисмо рекли да смо против те невидљиве еколошке бомбе.“

    Када и гдје? Има ли вас данас у Вишеграду на јавној расправи да оном Којићу скрешете у брк. Нема, а знали сте се у предизборне сврхе сликати са Кустом.

    “…чак је тражио да министар поднесе оставку и биће смијењен као што ће овдје бити смијењена министарка Голић и министар Ковачевић без обзира хоће ли их Жељка оставити.

    Није тачно. Он је тражио оставку због централа. Никал није ни поменуо.

    “Немој сумњати да ће ова нова влада пасти до Ђурђева дана…“

    Сумњам. До Ђурђева дана неће започети ни радити.

    “Можда ту има и странаца па су зато напаковали једном од највећих џентлмена у РС онако јадан интервју.“

    Никола је за тај интервју сам крив. Ко га је тјерао да са њима има посла. Послали му згодну Маџарицу, и он лапрдао, а ова га снимала. И сада сам ја крив. Иди бре…

    “Није непознато, Петер Луковић је гори од Кандићке и осталих злотвора који су нашем народу направили ненадокнадиву штету живећи у Београду.“

    А да нису живили, штете не би било, јел’тако?

    “Овдје је проблем што Никола смета влади и страним лобијима да се узму под концесије и неповратно униште преостали енергетски ресурси РС и тиме доживотно народ економски уништи.“

    Ја управо мислим да Никола својим недјеловањем доноси корист страним лобијима. Опет питам, је ли данас у Вишеграду?

    “О томе можемо расправљати чак и жучно а не користити Сорошов портал који си ти Симо користио као извор шта је рекао човјек који никад у животу није био без става…“

    Ја управо говорим да нема став око никла. Јер да има неби призивао Вучића у РС.

    “..човјек који има харизму, човјек са којим кад први пут сједеш за сто осјећаш се угодно било да се ради о некој причи и послу или о обичном дружењу уз пиће гдје се увијек осјећаш опуштено и понекад до суза насмијеш његовим шармантим досјеткама.“

    Сад ми је мало јасније у чему је разлика између њега и Шешеља.

    “Уз тог човјека нико не може остати равнодушан“

    Могуће!

    “ … можда је он био за цркве а не да се пати са овим нашим лоповима и лицемјерима.“

    Ово већ не контам.

    “Можемо ми Симо овамо једни друге нападати аргументовано, без аргумената, РС је наша кућа, али користити Сорошов портал да облатиш једног од најбољих и најспособнијих људи у РС то је више него јадно.“

    Није то никакав напад. Ја за тај портал никад нисам чуо, него сам по интернету трагао за појмовима екологија и Кустурица јер сам заинтересован за ово око никла у долини Дрине. И тако сам налетио на Николин интервју. Циљ ми је био да укажем на недораслост и неозбиљност опозиције. О томе нон-стоп трубим. А Никола као познати друшТвено-политички и јавни радник треба да бира коме даје интервјуе. Када Симо линкује Е-новине онда је то јадно, а када Никола њима даје интервјуе онда то није сорошовски портал.

    “ … што се нас из Еколошке партије тиче ми ћемо увијек што није добро оштро нападати, што је добро похвалити без обзира ко је то урадио али никад нећемо подваљивати.“

    Баш ћу данас у Вишеграду видјети да ли је то истина.

    “То је наш начин понашања и размишљања, то пише и у основама наше програмске декларације коју можете прочитати на нашем сајту.“

    То пише у програмима свих партија, а ја у то нимало не вјерујем.

    “Због таквог става и визионарског програма РС има шансу, дио те нове шансе или катарзе РС свакако јесте и наша партија са својим авангардним програмом и Никола као творац тог програма.“

    Ево вам шансе. Можете се прославити. Идите данас у Вишеград, сјебите Којића и одмах ми шаљите приступницу. Потписујем сто-посто.

    “Нико неће моћи зауставити овај демократски талас који је покренут кроз наше дјеловање, дјеловање угледних удружења грађана и интелектуалне јавности кроз разне начине дјеловања па и кроз овај портал.“

    А све на челу са идеологом тог демократског таласа Алексом Милијевићем.

  27. Не можеш ти Симо нигдје прећи кад си идеолог партије која је договорила продају будућности наше дјеце.

    Шта ти хоћеш да ми будемо судије свађа у Вишеграду.
    Еколошка партија је против рудника никла и тачка.
    Еколошка партија је против сваке хидроцентрале која ће донијети такву промјену биодиверзитета и толику влажност ваздуха да људско биће неће ту моћи опстати, да се дјеца неће рађати са брохитисом, људи бити суицидни јер је познато да влага највише утиче на нервни систем.

    Ко још нормалан може од 300 километара ријеке направити језера и промијенити катастрофално климу?
    Ко још нормалан може вјеровати да се ништа неће десити после тог ужасног чина?

    Што би ми и кад то не би било штетно по здравље дали другим да узимају паре од наших ријека, угља или неког другог природног ресурса.

    Зар није економија заснована на заради, како се то странцу исплати овдје правити а нама не исплати, то ти Симо и остали који радите за те објасни овдје и немој тражити да ми теби објашњавамо.
    Пусти ти никл и остале зајебанције, реци филозофу како се другим исплати а нама не?

    Немојте сад ти Симо као Крсмановић једне године бити за централе друге не, зависи шта је твој или шта су његови шефови рекли.

    За Вишеград и данашњу расправу немам право да ништа кажем осим што знам да је званичан став партије против ископавања никла због опасности по здравље шире регије од Кремана, на крају крајева имају стручњаци у министарствима нека то објасне и влада заузме став, ми смо са разлогом против и тачка.

    Предпостављам да ће партија поводом тога издати званично саопштење као што их често даје али због слободних медија мало ко их објави.

  28. Симо П. Ороз, 11.03.2013. 11:39:23
    kad nemas argumente popljuj protivnika.druga jugoslavija je bila bolja od prve jer je 20 godina uzastopno imala dvocifreni privredni rast itd da ne duljim jer ti ne zelis da slusas nego da te slusaju.nista sto sam naveo (korupcija nikole pasica, ubistvo varnave i stojadinovic) nemaju nikakve veze sa tamnicom naroda nego sa unutarsrpskim stvarima.i zasto ti je kraljevina draga,mozda zato sto se prema soluncima odnosila kao ti i cuvar prema borcima rs?
    na kraju kako to da je kraljevina pala od tada najjace vojne sile a komunjare tu istu silu pobjedile par godina kasnije?
    moje misljenje je da njemacka kraljevinu nije ni porazila jer se nije ni borila,jedinu ozbiljniju pobjedu je ostvario djurisic u albaniji a jedna bitka i nije rat.
    sto se tice sardnje cetnika i njemaca nazalost nije nicija propaganda pa ni ustaska zo su mi pricale prezivljeli svjedoci,nazalost jedna je umrla prije 3 g0d druga prije 20 godina i dobro se sjecam svih detalja.prvo su ustase oca porodice bacili u jamu 41 a onda su sredinom rata naisli cetici sa svabama.majka porodice je bila na pragu i pitali su je na srpskom ima li koga u kuci. rekla je da ima i pozvala sina i kcerku da izadju i sve troje su pobijeni na kucnom pragu.jedna svjedokinja je bila u kupini 30 m daleko a druga 50 m dalje u kuci na cijem pragu je bila koza pa nisu ni provjeravali ima li koga misleci da je pojata.prezivjeli brat je umro prosle godine u beogradu.sto se tice mog srpstva zaboli me vrsnjak sta ti mislis na tu temu i nemam ama bas nikakve potrebe da se pravdam takvima kao ti cak sam ponosan sto si me nazvao losim srbinom.

  29. сутјеска, 11.03.2013. 14:19:04

    “Не можеш ти Симо нигдје прећи кад си идеолог партије која је договорила продају будућности наше дјеце.“

    Пошто вас данас није било у херојском Вишеграду, од Симиног преласка у зелене нема ништа.

    “Шта ти хоћеш да ми будемо судије свађа у Вишеграду.“

    Не треба да будете судије него актери.

    “Еколошка партија је против рудника никла и тачка.“

    Ма је ли. Кад сте видјели реакцију народа у Вишеграду, сада би у наш табор. Не може, штоно каже Вучић, тачка.

    “Пусти ти никл и остале зајебанције, реци филозофу како се другим исплати а нама не?“

    Аферим, еколог а никал му зајебанција. Уа, уа.

    “За Вишеград и данашњу расправу немам право да ништа кажем…“

    Знам.

    “Предпостављам да ће партија поводом тога издати званично саопштење…“

    Касно, Сутјеска, касно. Можете то своје саопштење објестити мачку о реп. Требали сте данас бити са народом у Вишеграду.

    Још једном, браво Вишеграђани!

  30. mislim da postoji vrlo jednostavno objasnjenje za simu bigija herctrefa itd a nalazi se u knjizi Dale Carnegi-a pa cu citirati
    7. svibnja 1931. New York je bio svjedokom najsenzacionalnijeg lova na čovjeka što se odigrao na njegovim ulicama. Policija je nakon višetjednog traganja nanjušila Crowleyja, okorjelog revolveraša, ubojicu koji — uzgred rečeno — nije ni pio ni pušio, te ga opkolila u stanu njegove prijateljice u aveniji West End.
    Stotinu i pedeset policajaca i detektiva zaposjelo je Crowleyjevo tavansko skrovište. Probivši rupe na krovu, pokušali su suzavcem istjerati Crowleyja iz stana. Zatim su na krovove susjednih kuća namjestili strojnice, pa su se najljepšom njujorškom stambenom četvrti puni sat razlijegali zvukovi revolverskih hitaca i štektanja strojnica. Šćućuren iza glomaznog naslonjača, Crowley je neumorno odgovarao na policijsku vatru. Deset tisuća uzbuđenih građana promatralo je bitku kakvu nitko dotada nije vidio na ulicama New Yor-ka.
    Kad su Crowleyja najzad uhvatili, policijski komesar Mulrooney izjavio je da je okorjeli revolveraš jedan od najopasnijih zločinaca u povijesti New Yorka. »Spreman je ubiti čovjeka za najmanju glupost«, rekao je Mulrooney.
    Zanimljivo je, ipak, znati što je sam Crowley mislio o sebi. To nam je ostalo zapisano jer je Crowley, dok je policija pucala u njegovo skrovište, na brzinu
    21
    nadrljao pismo koje je naslovio: »Svima kojih se to tiče«. Dok je pisao, krv mu je kapala iz rana ostavljajući na papiru grimizne tragove. Evo što je napisao: »Pod ovim kaputom krije se umorno ali meko srce, srce koje nikome ne želi zlo.«
    Nedugo prije spomenutog događaja, Crowley se s nekom djevojkom odvezao prema obližnjem Long Islandu. Parkiranom automobilu prišao je iznenada policajac i zamolio mladića da mu pokaže vozačku dozvolu.
    Crowley je bez riječi izvukao pištolj i zasuo policajca kišom metaka. Zatim je iskočio iz automobila, zgrabio pištolj umirućeg policajca i opalio posljednji metak u napola mrtvo tijelo. Takav je bio ubojica koji je kasnije za sebe rekao: »Pod ovim kaputom krije se umorno ali meko srce, srce koje nikome ne želi zlo.«
    Osuđen je na smrt na električnoj stolici. Kad su ga u zatvoru Sing Sing uveli u ćeliju smrti Crowley nije rekao: »Ovo sam zaslužio zato što sam ubijao ljude«, nego: »Ovo sam zaslužio zato što sam branio vlastiti život.«
    Kakva je pouka ove priče? Ta da Crowley sebe ni za što nije držao krivim, što nije neuobičajeno među zločincima. Ukoliko se ne slažete, poslušajte ovo:
    »Najljepše godine svog života proveo sam trudeći se da olakšam ljudima život pružajući im zabavu i razonodu. Za nagradu sam dobio jedino prezir i život pun straha od proganjanja.«
    To su riječi Al Caponea, najopasnijeg čikaškog gangstera i »neprijatelja broj l« američke javnosti. Kao što vidimo, Al Capone sebe ni za što nije osuđivao. Smatrao se javnim dobročiniteljem, nepriznatim i neshvaćenim, ali ipak — dobročiniteljem.
    22
    Isto je o sebi rekao Dutch Schultz nedugo prije nego što je podlegao mecima konkurentske gangsterske bande u Newarku. Dutch Schultz, jedan od najprljavijih njujorških gangstera, izjavio je novinarima da sebe drži javnim dobročiniteljem. On je u to doista i vjerovao.
    Lawes, upravitelj kaznenog zatvora Sing Sing, napisao je da »rijetki zločinci u Sing Singu smatraju sebe zlikovcima. Drže da su ljudska bića, baš kao i svi ostali. Stoga se pokušavaju opravdati, traže razloge koji su ih naveli na pljačku i ubijanje. Većina pribjegava svakojakom umovanju, logičnom i nelogičnom, kako bi i pred sobom opravdali svoje protudruštvene čine, pa stoga uporno tvrde da zatvor nipošto nisu zaslužili.«
    Pa ako se Al Capone, Crowley, Dutch Schultz i svi oni očajnici iza rešetaka ne smatraju nimalo krivim, što o sebi misle brojni ljudi s kojima svakodnevno dolazimo u dodir?
    John Wanamaker jednom je priznao: »Ja sam već prije trideset godina shvatio da je nerazborito očitavati ljudima lekcije. Dovoljno se borim s vlastitim nesavršenostima da bih se mučio pitanjima zašto bog nije svakog čovjeka obdario istom količinom mudrosti.«
    Blago Wanamakeru kad je tako brzo došao do spomenute spoznaje! Ja sam cijelu trećinu stoljeća tapkao u tami prije nego što sam shvatio da gotovo nema čovjeka koji će osuditi samoga sebe, ma koliko griješio.
    Sjetimo se poznate svađe između Theodorea Roosevelta i predsjednika Tafta, svađe koja je razje-dinila republikansku stranku, u Bijelu kuću dovela Woodrowa Wilsona, potakla jedan svjetski rat i tako posve promijenila tijek povijesti. Da vas podsjetim: kada je 1908. Theodore Roosevelt napustio Bijelu kuću, prepustio je predsjedničko mjesto Taftu, a zatim krenuo u Afriku u lov na lavove. Nakon povratka iz
    23

    Afrike, počeo je pokazivati otvoreno neslaganje s novonastalim stanjem u stranci. Optužio je Tafta za konzervativnost, osnovao vlastitu disidentsku stranku i pokušao se po treći put kandidirati za predsjednika. Time je gotovo upropastio staru republikansku stranku. Na idućim izborima republikanci su doživjeli dotad nezapamćeni poraz: uspjeli su »proći« samo u dvjema američkim državama — Vermontu i Utahu.
    Roosevelt je za poraz okrivio Tafta, no je li Taft sam sebe okrivljavao: Dakako da nije. Sa suzama u očima Taft je izjavio: »Ne znam kako sam drugačije mogao postupiti!«
    Tko je, dakle krivac? Roosevelt ili Taft? Iskreno da vam kažem ne znam, a mislim da u ovom trenutku to nije ni važno. Pokušao sam vam samo pokazati da Rooseveltova kritika nije mogla uvjeriti Tafta kako nema pravo. Naprotiv, ona ga je samo natjerala da se opravdava i da suznih očiju ponavlja jedno te isto: »Ne znam kako sam drugačije mogao postupiti.«
    Uzmimo još jedan primjer: krupni naftni skandal što je buknuo 1924. godine, za vrijeme predsjednika Hardinga^Taj je skandal godinama izazivao zgražanje američkog tiska i uzbuđivao sve živo. Evo vam činjenica: Albert Fall, Hardingov ministar unutrašnjih poslova morao je po naputku vlade iznajmiti vladina naftna polja u Teapot Domeu, to jest naftne rezerve namijenjene američkoj vojnoj mornarici. Mislite li da je ministar Fali objavio javnu licitaciju? Varate se. On je taj masni zalogaj prepustio svome prijatelju Dohe-nyju koji inu je u znak zahvalnosti dao »pozajmicu« od sto tisuća dolara! No, to nije kraj priče. Kako bi se pokazao velikodušnim pred Dohenyjem, ministar Fali je na spomenuta polja poslao vojsku da otjera takmace sa susjednih zemljišta, to jest ljude koji su crpli naftu
    24
    iz istih rezervi. Protjerani s vlastitih posjeda, vlasnici okolnih zemljišta naoružali su se do grla i pohitali ravno u palaču pravde gdje su najzad raskrinkali motive Fallove stotisućdolarske tajne. Buknuo je skandal koji je gotovo oborio Hardingovu vladu, izazvao mučninu čitave javnosti, a ministra Falla otjerao iza rešetaka.
    Fali je bio nemilosrdno kažnjen. A da li se pokajao? Nikada! Nekoliko godina kasnije Herbert Hoover je javno rekao da su predsjednika Hardinga otjerali u grob tjeskoba i žalost zbog prijateljeve izdaje. Čuvši te riječi, Fallova je žena zaplakala od bijesa, te mašući stisnutim pesnicama povikala: »Što! Da je Fali izdao Hardinga! Moj muž nikoga nikad nije izdao. Nema novca koji bi njega mogao natjerati na izdaju. Nije on izdao, nego su njega izdali, nagnali u klaonicu i pribili na križ.«
    Takva je, dakle, ljudska priroda: krivac će za svoja djela okrivljivati svakoga osim samoga sebe. Svi smo mi takvi. Dođete li sutradan u napast da kritizirate ljude oko sebe, sjetite se Al Caponea, okorjelog revolve-raša Crowleyja i ministra Falla. B-)

  31. Пусти Симо(Васићу) причу, ко те још нормалан озбиљно схвата.
    Никл је еколошки проблем Србије и Српске, ми смо против ископавања док год се 100% не докаже да нема последица по здравље људи и контаминирање територије.

    Твоја Сребренка и Ковачевић су о томе требали мислити и делати, сад је касно, између осталог и због тога ће отићи, мада знам да си ти свакако против Сребренке, сам си о томе овдје писао у коментарима, али јачи Радмановић, шта ћу ти ја мој Рајкане.

    Немој се више качити, толико будаласто окрећеш причу, хоћеш да убиједиш људе да су еколози за уништавање свега и против здравља народа а да сте ви због којих и јесте овако безнађе свеци, морални и еколози.

  32. сутјеска, 11.03.2013. 19:38:34

    “Никл је еколошки проблем Србије и Српске, ми смо против ископавања док год се 100% не докаже да нема последица по здравље људи и контаминирање територије.“

    Изгледа да сте ви једини еколози на свијету којима треба још доказивати на посљедице експлоатације никла.
    Ја ти препоручујем посланика Којића. Он најбоље зна.

  33. Вишеград058,

    Само се немојте прердавати. Ваљда је сада свима јасно шта је било у позадини ове хајке на Кустурицу и хидроелектране. Чак су лафо нашли и неке екологе да то покрију да се Власи не досјете.
    Пуна подршка од Симе.

  34. Ето и Вишеград58 је у праву као и ми из Еколошке партије.
    Проблем је у надлежним министарствима која дају дозволе, ако они кажу да може онда иде општина, ако они кажу не, онда општина нема о чему расправљати, зар није тако?
    Све је до Ковачевића и Сребренке, зато треба тражити одговорност на правом мјесту.

    И поново Симо(Васић) о нама, о твојим је овдје ријеч, ова фарса у Вишеграду је политиканство.
    Тврдиш исто што и ми, погледај, ми тражимо да се 100% испитају последице по здравље а ти то цитираш и после кажеш да још нама јединим није јасно.

    Изгледа да вам одговара овај наш став због СДС-а Вишеград, није проблем, ми имамо став исти по питању свих природних ресурса, та прича иде ових дана, а тада ћете морати нас нападати јер ваши хоће да продају све остало, без обзира по здравље становништва и милијарде штете нашем народу.

  35. сутјеска, 11.03.2013. 21:49:19

    “Ето и Вишеград58 је у праву као и ми из Еколошке партије.“

    Шта се ви трпате. Данас вас није било у Вишеграду.

    “Проблем је у надлежним министарствима која дају дозволе, ако они кажу да може онда иде општина.“

    Није тачно. Да би неко могао поднијети захтјев за концесију предходно мора прибавити сагласност локалне заједнице.

  36. Лопови увијек прво дођу у владу, договоре се око тала, онда иду на терен да купе мале општинске мишеве, али то је други пар ципела.

    Да би општина могла о томе расправљати морају стручни људи извршити геолошка истраживања и треба се дати еколошка као најважнија дозвола, али пусти овдје се коментарише сасвим нешто друго Васићу.

  37. сутјеска, 11.03.2013. 22:15:42

    “Да би општина могла о томе расправљати морају стручни људи извршити геолошка истраживања“

    Па они баш траже да се врше истраживања. Петљаш се ко пиле у кучине

  38. Наравно да траже, али да је влада урадила дио свог посла прије оно не би имали потребе тражити испитивања.

    То управо говори о влади и њеним министрима, људи добијају концесије због мита а геолошка истраживања нису завршена као услов еколошке дозволе.

    Пусти Васићу народ, пиши о овом вашем златном љиљану, поштуј портал.

Оставите одговор на rammstein Одустани од одговора