Друштвене мреже – прва линија борбе Обаме и Ромнија

Употреба друштвених мрежа у америчкој предсjедничкој кампањи на овогодишњим изборима присутнија је него икада раније. Лидери демократа и републиканаца обећали су да ће годишње конвенције овога пута бити отвореније него што је то икада био случај. Друштвене мреже коришћене су и у претходној изборној кампањи 2008. године, али у знатно мањој мјери. Твитер је тада […]

субота, август 18, 2012 / 10:29

Употреба друштвених мрежа у америчкој предсjедничкој кампањи на овогодишњим изборима присутнија је него икада раније.

Лидери демократа и републиканаца обећали су да ће годишње конвенције овога пута бити отвореније него што је то икада био случај.

Друштвене мреже коришћене су и у претходној изборној кампањи 2008. године, али у знатно мањој мјери. Твитер је тада забиљежио да је број послатих порука једнак броју порука који се данас пошаље за само шест минута преко те мреже.

Ове године главни говори Барака Обаме и Мита Ромнија биће уживо преношени преко интернета. Изборни штабови двојице главних кандидата морали су такође да прилагоде своју кампању сајтовима попут Фејсбука, Твитера, Јутјуба и других.

Друштвене мреже показале су се посебно погодне с обзиром на то да су водеће телевизијске станице и листови драстично смањили вријеме и простор који ће бити издвојен за праћење кампање.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *