Драги друже Милов посилни

Зовем се Зоран Јанковић. Станујем у улици Српске слоге бр 27. у Рогатици. РС – БиХ. Број мог мобилног телефона је 066/379-602. Часни сам учесник отаџбинског рата у коме сам два пута рањен. Ту сам – гдје сам, то сам – што сам. За Вас или за било кога другог. Ко жели да ме потражи, […]

четвртак, децембар 22, 2011 / 07:10

Зовем се Зоран Јанковић. Станујем у улици Српске слоге бр 27. у Рогатици. РС – БиХ. Број мог мобилног телефона је 066/379-602. Часни сам учесник отаџбинског рата у коме сам два пута рањен. Ту сам – гдје сам, то сам – што сам.

За Вас или за било кога другог. Ко жели да ме потражи, из било ког разлога. Ако ме не нађе(те) код куће, ако сам тренутно одсутан, нека сачека. У кући, неће ваљда пред кућом. Домаћинска је кућа. Добиће и послужење. Има се и појести и попити, а навикло се и почастити путника-(добро)намјерника. А и оног другог. Исто тако „почастити“!

За разлику од Вас све што у животу урадим, учиним под властитим именом и презименом. И стојим иза тога. Овакво моје понашање има и своју цијену коју плаћам. Дебело и свакодневно плаћам, али сам спреман на ту цијену. Спреман и поносан. То су одлике зрелог човјека. Моје досљедно понашање има и свој назив. Зове се кратко – храброст.

Људе који атакују на друге кријући се иза туђег имена (па још иза имена руског вице-премијера!?) зову сасвим супротно од тога. Зову их – кукавице. Чак и још ружније. У мом крају их зову „јајаре“; жене са тестисима, а без „оног“ изнад! Може и мушкарац без „оног“ испод!

Кажете да сам „завидни дебил“. Овај „дебил“ има, на магистарским студијама, просјек оцјена 9,00. И намјеру даљег бављења науком. Може ли то „дебил“. (Извињавам се људима са посебним потребама).

Новинарску каријеру почео сам радећи временску прогнозу, био новинар-сарадник, новинар, уредник, самостални уредник, главни и одговорни уредник, директор медија… а сво то вријеме никад нисам био члан нити једне политичке партије. Све у животу постижем властитим трудом и радом.

Споменусте савјетнике предсједника. Ви, не ја. Иницирали сте ме, тиме, да кажем сљедеће: неки од тренутних савјетника предсједника први пут у животу су (баш) са мном улазили у ТВ-студио! Нисте знали? Сад знате! И то су улазили тресући се као лист на јасици, и држећи се за моју десну руку. Тако да ми је остала повелика модрица. Могу рећи, дакле, да су новинарски проходали захваљујући мени. И кажем то. А не тражим (им) ништа заузврат.

Не завидим им на савјетничкој синекури коју примају, јер су је платили губитком субјективитета и личног идентитета. Од мене су учили нешто сасвим супротно. Овако су постали крпе од људи. И то оне крпе које се баце послије употребе (живи били па видјели). Новинарско звање замијенили су звањем улизица, чанколизаца, подрепаша и удворица. Професионалних. Не бих се мијењао са њима ни за шта на свијету. Чак ни за цијело богатство Милорада Додика. Оно огромно; и што се зна и што се не зна за њега!

Лажем ли? Не, никако – не! Недавно сам имао понуду да будем “приме манагер“ једне од водећих фирми из области туризма у БиХ. Плата 2.000 КМ, смјештај, храна, и два пута седмично службени аутомобил да ме вози кући. Плус проценат од пораста прихода. Понуда као у латино-серији. Чим ми је предочено да се од мене, заузврат, очекује чланство и активизам у једној политичкој партији – одбио сам. Без размишљања. Толико о мојој „завидности“ било коме ко се продао политици.

Кажете да сам „лијен и нећу да радим“!? Ха, ха, хааа… Па овај „лијени нерадник“ породицу (тренутно) издржава управо радећи најтеже физичке послове на породичном имању (видите ли како лупате глупости и неистине! Нађите једну-једину неистину коју сам ја изнио и одмах ћу се извинити. Јесте ли Ви спремни на такво што?) Данас сам нпр. орезао више од 200 шљива, јабука и крушака у породичном воћњаку (а шта сте Ви данас урадили „драги Серјожа“?). И још, при томе, сушио месо и шаране у пушници. Сутра су Дјетињци а прекосутра Никољдан. Послије празника настављам са послом. Ако ме снијег не спријечи.

Није мени тата-Милорад дао три милиона, а други извели радове у воћњаку. Свако стабло подгојио сам од прутића до првог плода. Калемио, пресађивао, залијевао, окопавао, орезивао, гнојио, кречио, прскао… Све својим рукама. Жуљевитим. Мој покојни отац (Бог да му душу прости и помилује) и ја. И жене нам. А богами и дјеца.

Моја супруга и ја имамо два факултета и једно научно звање. А, због таквих као што сте Ви и Ваш Милорад Додик: муземо краве, пластимо сијено, орезујемо овцама папке, дајемо ињекције, телимо и јагњимо, возимо радне машине, оремо, копамо, ручно товаримо стајњак… Поштено и часно. И опет се нађе нека „шуша“ да ми каже да сам, ето, „лијен и нерадник“ и да ће због оваквих као ја „наша земља пропадати“! Пропада она због Додика и доди(ц)кића и „Сергеја“ а стоји на леђима оваквих каква је моја маленкост. Волим сваки дан у години по пет пута пасти ничице од умора, на властитом имању, него једном клекнути и молити. Било кога за било шта. Посебно не политичаре, те канцере на здравом народном ткиву. И остале њихове злоћудне прираслице од којих ће носилац неминовно умријети.

Кажете и да сам „паћеник“. Ако је то синоним за „радник“, „трудбеник“, онда јесам: паћеник сам. И то велики. Ако сте под „паћеник“ мислили „сиротиња“ грдно гријешите. Ја сам четврта генерација (толико се памти) у породици у којој сви раде, куће, придоносе са свих страна и свјетских меридијана (Европе, Аустралије, Африке, Америке…); нико не разноси, не дрогира се, не пуши, не пије, не курва, не коцка, не дангуби по кафанама и партијским састанцима… Имам на штедној књижици, у некретнинама и покретностима, у тору и обору, у бачви и наћви, у гаражи и сталажи, у срцу и души, у глави… а од државе ништа нисам добио. Ништа! Нити сам ишта тражио. Чак сам и ваучере одбио. Нисам извршио ни борачку категоризацију. Не треба ми ништа од државе. Овакве каква јесте. А ви сте је таквом начинили. Малигном!

Ето-зато се ја не бојим Милорада. Ни Милорадовог Милорада ни њиховог

„Сергеја“. И гадим се свих вас који „једете хљеб туђим зубима “, говорите туђим ријечима, и мислите туђом главом. Ужасно гадим.

„Драги Серјожа“ кажете и да сам „покушао бити занимљив“ и да би ми то пошло за руком „ако би ово писмо читале будале“. Ви сте га прочитали, зар не? И Ви и Ваши пријатељи и највећи дио чланова СНСД-а. Колико чујем (новинар сам, имам своје изворе информација) и скоро сви руководиоци Додикове предаторске, приватне странке. Тиме сте доказали да је писмо занимљиво а, по вашим тврдњама, доказали сте и ово друго. Како не контате, па ово: „ако би писмо читале будале“! Ви сте то рекли, нисам ја! Охо Вам се од Шефа!

С поштовањем, Зоран Јанковић

П.С. С обзиром да су односи са јавношћу (публиц релатионс – ПР) област којом се бавим на нивоу научне спознаје није ми било нимало тешко извести закључак да је Ваша чанколизачка полемика срачуната на то да се додворите Милораду Додику, не би ли Вас негдје намјестио да примате добру плату (синекуру) а да ништа не радите. Или је то већ учинио па „гризете“ бранећи позицију. Провидно Вам је то! Провидно као „фиранга“!



0 КОМЕНТАРА

  1. Што јест,јест.Свашта сам прочитао,али ово је врхунац.

    Поштовани Зоране хвала Вам што сте нам рекли како сте вредан и поштен човек,како не трчите примарно за материјалним,како сте од принципа,како вас не занимају добро плаћена места која би Ваш идентитет и идеале нарушила.Хвала за информације о вашем образовању.Како сте учествовали у рату…

    Осим тог задњег,и ја сам све то.Слободно станите у ред,има нас још таквих.Али се не експонирамо.

    Хвала Вам,али што ви то нама говорите?Како то помаже,зашто Ви то нама говорите?

    Фронтал све више личи на „Аваз“,“60 минута“,“буку“,“Глас“,“РТРС“ и сличне непрофесионалне медијске субјекте.

  2. Poštovani „@ Mr Biggy“,

    “Како то помаже,зашто Ви то нама говорите?“, pitali ste me (pitali ste i još ponešto, ali ovo je esencija svih Vaših pitanja). Dva su ovdje, dakle, pitanja. Odgovoriću prvo na drugo pa na prvo. Vidjećete da to ima logike.
    1. „Zašto Vi to nama govorite“, glasi pitanje. Krećem sa odgovorom. Međutim, da bih odgovorio „zašto ja to Vama govorim“ moram prvo odgovoriti: zašto uopše čovjek bilo šta govori? I bilo kome. Ako se (stvarno) i Vi bavite naukom onda znate i da je – sistematičnost – jedan od osnovnih principa nauke. Zato Vam je jasno da ja ovo ne pametujem radi pametovanja nego Vam temeljito odgovaram.
    Govor je, dakle, emanacija misli. Verbalna komunikacija je, uz neverbalnu, najstariji vid komunikacije. Nije moguće nekomunicirati. Čovjek i kad odbija komunikaciju i dalje šalje poruku koja glasi „odbijam komunikaciju“. Dakle i tada – komunicira. Srž komunikacije jeste razmjena informacija. Ipak, iza komunikacije, prevashodno, stoji – misao. Misli se, na osnovu ulaznih informacija i onog što već ima unutra, procesiraju, artikulišu i oblikuju u ljudskoj glavi. Odatle kreću u izvornom obliku, zatim bivaju kodirane, u ovom slučaju u govor; zvučnu manifestaciju. U formi zvuka odlaze do primaoca, on ih dekodira i razumije. Komunicira. Eto zato ja govorim! Tj. pišem. To je moj način komuniciranja. A nekomunicirati, rekli smo to već – nije moguće. Za čovjeka.
    Znali ste ovo i bez mene „Mr Biggy“? Pa ako ste znali zašto ste me pitali!?
    Aha, niste me to pitali. Pošto se bavim komunikologijom poznato mi je i da se, nekad, odašilje jedna poruka (pitanje), a da iza nje stoji sasvim drugo mišljenje. Ovom logikom Vi ste mene pitali to što jeste, a mislili ste: zašto Vi, Zorane Jankoviću – mislite? Ko Vam je dao pravo na to? Zašto ne mislite isto kao ja? Tako se mora! Kako sam ja, „Mr Biggy“ dobar pa mislim isto kao svi u vlasti; svi u SNSD-u? Kako sam i ja pošten, i radan, i vrijedan i i ja se bavim naukom a opet mogu da mislim isto kao Milorad Dodik? Morate i Vi, Zorane Jankoviću, da mislite isto kao „Šef“ (Vam); da mislite, isto kao ja, isto kao Rajko Vasić, isto kao sav SNSD, isto kao sav toralitarni režim sa kultom ličnosti Milorada Dodika! To ste Vi „Mr Biggy“ imali na umu kad ste mene pitali „zašto Vi to nama govorite“. Esencija poruke koju ste time odaslali glasi: „Ućutite, prokleti Zorane Jankoviću, ne govorite ništa! Posebno se, Vašim govorom koji se razlikuje od mišljenja Milorada Dodika, ne obraćajte javnosti!“ To ste Vi mislili a da, ni sebi, ni meni, ni čitaocima, nećete to priznati ni da Vas „na najteže udarimo muke“!
    (A Vi, „Mr Biggy“, molim Vas lijepo, pošto se primjeriste uz mene i moje osobine, slijedite moj primjer: recite kako se zovete i prezivate, čime se bavite, gdje radite. To bi bilo pošteno. Pošto polemišete sa mojom malenkošću koja se „razgolitila“ pred Vama i čitaocima, fer bi bilo da i Vi to uradite. Da vide čitaoci da li primate sinekuru ili naknadu za rad. Mislim da mi toliko, za moje ovoliko pisanije – dugujete.)
    Idemo dalje. Zašto, dakle, čovjek mislim. Cogito, ergo sum – Mislim, dakle postojim. Postojim, to je činjenica od koje ne mogu pobjeći. Ja, Zoran Janković, postojim, mislim, i govorim to što mislim uprkos tome što to ne žele svi „Mr Pigy“-ji ovog svijeta. Mislim slobodno zato što znam da, sa svojih deset prstiju, mogu da izdržavam svoju porodicu, da ne moram da se ponižavam i poltronišem bilo kome za sinekuru.
    „Majmun radi što majmun vidi“ veli jedna pjesma. Ja dodajem: majmun radi ono što vidi od mamuna-alfa mužjaka. Čovjek misli, radi i govori ono što on misli. Gotov odgovor. Ko razumije shvatiće!
    2. „Kako to pomaže“, pitali ste me. Lako i mnogo, odgovor je. Pomaže tako što javnosti potkrepljuje već poznatu činjenicu da je kod nas na snazi negativna selekcija. Da se, u svim porama društva, biraju poslušni a ne pametni pošteni i sposobni, a to nije dobro. Šaljem i informaciju da je moguće zadržati pozitivne ljudske osobine i ostati svoj, ostati ČOVJEK, uprkos pritisku režima. Mnogi su to učinili prije mene, učiniće i poslije mene. Šaljem poruku mladim ljudima da je moguće misliti i raditi drugačije nego što naredi Milorad Dodik. Šaljem poruku da je država ogrezla u kriminalu i korupciji, da se poslušnici i nesposobnjakovići preoteli sve poluge društva i da to ne može tako u beskonačnost (a da ne može vidimo svakog dana, svakog sata, svake minute), da se stvari moraju mijenjati. Sve nas je više koji tako mislimo, govorimo i radimo, a jednoga dana biće nas toliko da ćemo promijeniti lopovsku vlast. Ako to ne pomaže, onda ništa na svijetu ne pomaže!
    Pitajte Vi, „Mr Biggy“?, slobodno još šta god hoćete. Spadam u ljude koji razmjenjuju mišljenja a da pri tom ne zapjene. Jedino što tražim od Vas, još jednom, ako želite polemisati sa mnom, morate se predstaviti: imenom, prezimenom, zanimanjem i zaposlenjem. Kako bismo mogli ravopravno razgovarati. U protivnom odbijam dalju komunikaciju sa Vama. A na početku teksta smo rekli da i odbijanje komunikacije jeste komunikacija i da šalje poruku.

    S poštovanjem, Zoran Janković.

  3. Ako (slučajno) ima još neko ko mi ne vjeruje da sam klasična žrtva režima samo zato što govorim ono što mislim neka pogleda dokumentarni film o mojom malenkosti (dva dijela):
    http://www.youtube.com/watch?v=XYzh1k8gUnQ
    http://www.youtube.com/watch?v=z1W7y36Cu9k
    Odavde je, takođe, vidljivo da sam dosljedan u svojim stavovima, da se tačno predstavljam: imenom i prezimenom, glavom i bradom… ali i zašto mi se, uprkos svim oblicima progona, niko ne usuđuje fizički prijetiti 😉

  4. Господине Јанковићу,

    Ја сам ово јутро толико пута се насмејао читајући ваш текст,чини ми се као никад у животу.И таман кад сам помислио да је готово самим читањем текста,ви ми учините задовољство и наставите…

    1.Ја господине мислим само СВОЈОМ великом главом,као што замерам сваком ко не мисли сопственом.Питајући Вас „зашто говорите“ (а говорили сте о својој личности) мислио сам на то због чега нас овог прохладног дана обасипате стварима које једног обичног становника Српске не занимају уопште.Можемо наћи још стотине часнијих и способнијих који свој таленат и делатност не троше кроз самопромоцију.Хвала Вам што сте нам показали јавно да сте самомислећи,вредан и поштен човек.Међутим,како се бавите науком (а и новинарством) много већи ефекат би имали да сте нам пренели неке чињенице о криминалу,корупцији,подастрели неке доказе,дакле указали овом друштву на који начин је ова власт извршила то што јој стављате на терет.Шта је урадила добро,шта лоше,ко је одговоран,како би могли да утичемо на неке позитивне промене.Ви сте,ипак,одлучили ићи линијом лакшег отпора и радити оно што код наше масе најбоље пролази-ДЕМАГОГИЈА.Шупљак,празна прича,која нема практичну корист.А она самомислеће људе попут мене тера у другу крајност,на другу страну.Осим тога,моја једноставна питања,одвели сте на једну потпуно другу страну,покушавате да неке своје мисли импутирате у моје речи.Дакле,не питам ја вас зашто мислите другачије,нити зашто мислите уопше (Боже сачувај),већ зашто само МИСЛИТЕ и пишете?Зашто и нешто конкретно не урадите и напишете?Нешто ефектно,супротно демагогији?
    2. Ту долазимо до другог питања,питања корисности.Шта има за циљ овај текст,осим ваше самопромоције и скупљања неке масе која ће вас (јер маса не мисли) глорификовати због неколико увредљивих реченица које ником ништа не доносе,а до омраженог Додика неће ни доћи,а камо ли неку штету да му донесу?И ја сам човек,и ја мислим,али за разлику од вас,ја ћу и да радим.Не мислим притом само на уздржавање породице,већ на јавни интерес.И остаћу ЧОВЕК.И према својим неистомишљеницима.И смисао ове власти је свакако да сломи Вас (и успут дискутанта „приједора“).Осим што сте демагог ви сте један од већих его манијака са којим сам се сусрео.Разлика између мене и Вас (осим што сте Ви демагог и его-манијак,а ја нисам) је у томе што ја нећу да рушим само „лоповску власт“,већ и све лоше у друштву.И при том ћу остати ЧОВЕК.А знаће се и ако је нешто добро неко урадио.Добро је што вас је све више,сад ћете моћи у хору да причате празне приче,али лоше што исто мислите,али не допуштате плурализам мишљења.Види се из Вашег одговора.

    Не дугујем ја вама ништа,нарочито не након подругљивог надимка који сте ми дали.Али Ви и не знате другачије.То је све оно што сте ви спремни да урадите у јавном интересу.Након све ове демагогије,наше друштво је прочишћено.

    Вечно захвалан!

    П.С.:Имате право да знате да не примам накнаду,да нисам запослен,да ме не финансира ова власт ни на који начин,да нисам послушник,нити партијска маса,ни све друго што сте рекли или вам пада на памет.Име и презиме нисам ни ја од вас тражио,а каквих све проблема може бити због другачијег мишљења,ваљда Ви знате боље.Притом се ја не плашим власти,већ луђака који се и овде на Фронталу појављују.Још ми само фали да разбијем неке умоболнике у самоодбрани.

  5. „И гадим се свих вас који „једете хљеб туђим зубима “, говорите туђим ријечима, и мислите туђом главом. Ужасно гадим.“

    Ово много вриједи и у овој реченици је сажет сав проблем овог народа! Можемо се само зла ријешити на начин како предлаже овај часни човјек и којих има по свим крајевима наше земље који не могу доћи до изражаја и који се неће продати ни предати за синекуре ни за било шта да би били дио данашње наше каљуге из које се шири душевни смарад посрнулих душа. налазимо се под притиском огромног зла које се храни људском малодушношћу. Није то права слика овог народа у који никад нисам изгубио вјеру. И сам сам крварио и борио се за његово достојанство и слободу и у сличном сам положају као Зоран. Исто тако црпим приходе са свог имања на којем нисам репа без коријена и слободан сам човјек упркос многим изазовима који су ми свакодневно пред очима. Наш народ је подијељен по идеолошкој припадности и то разумијем јер многи нису имали снаге да се одупру злу које је дошло иза првог зла односно рата.

  6. Ја се слажем са Mr Biggy- јем у извјесној мјери! Ништа се неће постићи вријеђањем, реакцијама попут неких овде, препуцавањима, псовањем… Добијамо само ланчану реакцију типа Рајко једно, ви друго, једни другима све по списку… и ту нема никаквог напретка. Не можемо оптуживати Васића за псовање, Додика за реакције које су наведене у посму од неки дан, а радити нешто слично.

    Ја бих вољела да се овај портал врати у оквире конструктивне критике јер се тиме постижу највећи ефекти.

    Ако смо спали на то да се светимо једни другима и да отпуштамо једни друге, немам разлога да сумњам у ово што говори г. Јанковић… позивам у другу страну на разум. Људи, будимо људи и престанимо да се светимо једни другима, подмећемо ступице… то је сигуран пут у нашу пропаст.

  7. Ово је земља (Балкан, а у њему територија звана Босна) ЕСЕНЦИЈАЛНЕ мржње и нетолеранције! При том су све комбинације нетолеранције у игри.
    Овдје ратују муње с громовима, овдје ратују вали с хридинама…
    Овдје се пика САМО стање крајности. У друштвеном уређењу: ИЛИ комунизам ИЛИ фашизам!x-( Вјерски или идеолошки. Идеологија је, као што знамо, замјена – ШТАКА за здрав разум и људску, самосвојну свијест…

    Немам гдје побјећи. И не желим… И не да ми мој инат и курчевитост која је многе моје оставила без главе, али тако је. Човјек не бира гдје ће се родити и од каквих родитеља…

    Према томе, преостаје нам ВЈЕЧИТА борба!!! Против завојевача, разних смутљиваца из разних империја, њихових домаћих подрепаша и кметова, борба једних против других – међусобно, и на крају, највећа и најузалуднија: Борба самих са собом!!!:(

  8. anja banja luka, 22.12.2011. 13:29:48
    Potpisujem.

    Meni se cini da je trka za parama ono na sto “oni preko bare“serviraju cijelom svijetu.Potrosacki mentalitet i drustvo zasnovano ucenjima Darwina.Pa ko prezivi,prezivi.
    Kreatori globalnog potrosackog drustva smatraju sa razlogom da su svi ljudi isti,pa zasto bi Serb bio iznimka?
    I tacno je.Pohlepa,zavist,trka pa opet pohlepa,jurcanje jedni za drugima,takmicenje zasnovano na negativnim motivima,neminovno kreiraju vrtlog i zlo kolo,koje ce Serbe izbrisati sa ovih podrucja,cak i bez upotrebe sile.

    Misli sotona da je rijesila posao i formirajuci ovaj “mehanizam“sa odbrojavanjem.

    Medjutim,zaboravili su da je ovaj nebeski narod prezivljavao sve i svasta…

    Умна помраченост код србских народних старешина у старије време и србске тзв. интелигенције у новије време долазила је од безобзирног гажења једне велике заповести Христове. Та заповест гласи: Али међу вама да не буде тако (као међу незнабошцима), него који хоће да буде већи међу вама, нека вам служи, и који хоће да буде међу вама први нека вам буде слуга. (Мат. 20, 26; Лука 22, 26) Другом приликом опет заповедио је својима да се не отимају о прва места, као фарисеји, него нека седају на последње место. Јер, вели, сваки ко се издиже, биће понижен, а који се понижује биће издигнут. (Лука 14, 11) Од свих заповести Господњих, Срби су најрадије и најчешће газили ову заповест. Борба за првенство међутим доносила им је градобитне поразе и ударце. И после 800 година искуства и учења, Срби ни до данас нису научили ту једино спасавајућу за њих заповест Христову. Зато и стоје сваке деценије или две пред градобитном страхотом.
    СВ. Вл. Николај Велимировић

  9. Salu na stranu.
    Nacelno podrzavam Jankovica-Karabaju i smatram da treba ukazivati na bilo koja losa kretanja u drustvu i treba ih kritikovati svim raspolozivim sredstvima.
    Opet sa druge strane nebi se trebale brkati babe i zabe.Odredjen broj diskutanata kritikuju ino transportere pa u isto vrijeme navode magazine (primjera radi)“buka“,koji se upravo promovisao na istim transporterima.

    Ja na stvari gledam otprilike ovako;
    Dozvoliti neprijateljski raspolozenim Serbima entitet,te ciniti sve da se taj entitet ugusi sam od sebe.(Najbolje je da se taj posao odradi od strane samih Serba).

    Interesantna stvar u cijeloj prici je toboznja briga nasih “komsija“za Serbe i Srpsku,prozivajuci aktuelnog Milu zvanog “Ronhill“,optuzujuci ga da upravo on radi protiv svog naroda,lopovlukom i ostalim marifetlucima.
    Ispade da je nekad“mrski“SDS“,koji je u jednom momentu napravio koaliciju sa aSDAdidasom sad manje mrzak a najveci neprijatelj je sad neko drugi.
    Kad uzmem u obzir da se trubi o “cjelovitosti“,kojoj neJma alternative,trebao bi im Mile biti simpatican(jer on je taj koji rusi Srbe,Srpsku itd,itd)

    Sad na kraju,sta reci?
    Borba za opstanak moze imati razne aspekte.Od individualnih,kolektivnih,preko onih politickih.
    Sta mi mozemo uciniti,postavicu pitanje jos jednom?
    Mislim da su mnogi shvatili da je politika prljav posao.Posao usko vezan za materijalne stvari i kao takva automatski izbacuje onaj mulj sa dna.
    Mozemo ucestvovati u maskaradi,zvano glasanje.Mozemo se i organizovati pa izbaciti nekog “postenog“.Taj posteni cesce zavrsi na vjesalima pred publikom zvanoj “narodna masa“,koji ce(putem medija saznati)da je taj posteni bio najveci “lopov“.Gori od onih prije.Mirno ce uz kikiriki i kokice promatrati kako “postenjacinu“trgaju lavovi.

    Jos jednom braco i sestre.Iznijecu samo moje licno misljenje a vi se bacajte kamenjem i cime hocete.
    Radite na sebi,pomozite bliznje.Ko god moze nek se okrece poljoprivredi i bude makar ugledan domacin,kao nas Jankovic.
    Takav domacin moze pomoci i nahraniti mnoge i pored toga biti dobar kriticar i baviti se i drugim stvarima.
    Srpska je jedna i vazan je svaki njen segment.
    Taj segment nije iskljucivo komad zemlje na opancima.
    Taj segment ste vi sami.

    „Jednu je slamku lako slomiti, ali snop slamki je teško“.
    Ubuntu

  10. Поштовани господине Јанковићу, из Вашег текста сам закључио да имате све предиспозиције да будете врло срећан човјек, али здраво срећан, а то данас нема цијену, и ако може мали савјет, парафразираћу Бојана Костреша у дуелу са магистром Вељом Илићем, “ …немојте се спуштати на ниво будале, побиједиће Вас искуством…..“, мислим, “ гледе “ комуникације.
    Лијеп поздрав.

  11. Deca iz bogataških porodica često su se razmetljivo odevala, pa je vetropirastog Oberkneževića, tipičnog srpskog kicoša, Dositej Obradović ovako pisao: „U proste dane, kad nije lepo obučen, s njim se može kako-tako razgovarati, ali kad se o kom prazniku obuče u zlato, nakiti i napudra se, ti mu govoriš, a on zviždi, gleda svoj vezeni prsluk i kaže da će mu drugi, nove mode skoro iz Beča doći. Jednim slovom: druge aljine na njemu, druga i pamet.“

  12. Sa’ cemo mi u monarhiju i “tegracije“,bice boljeB-)
    A svabo vec “zna“ s kim ima poslaB-)B-)

    Progon sitnih svetaca

    Čim je minula neposredna vojna opasnost od opadajućeg Osmanskog carstva, a važnost srpskih graničara postala drugorazredna, bečka birokratija počinje kritički da razmatra antropologiju Srba (nazivali su ih Ilirima), pa Fridrih Vilhelm fon Taube 1777. piše: „Pod turskim jarmom Iliri su zadivljali, primili su poroke od svojih gospodara, a ne i njihove vrline.

    Oni koji žive u Sremu još su najbolji od svih, i u odnosu na Hrvate i Dalmatince oni su pravi anđeli. Svi Iliri u austrijskim i turskim zemljama veoma su prepredeni, lukavi i umeju da se pretvaraju. Seljaci nisu glupi i prosti, kao mamlazi u drugim zemljama. U religiji su revnosni i gotovo sujeverni, a za svoje sveštenstvo imaju ne samo najveće poštovanje, nego su im i slepo poslušni.“

    „Glavne vrline Ilira su vernost vladaru, gostoljubivost i smelost koja ne preza ni od kakve opasnost, sklonost ratu i vanredna hrabrost u njemu. Glavni su im poroci tromost i lenjost, čemu doprinosi i podneblje, sklonost razbojništvu, neobuzdani nagon za žestoka pića, sa svim porocima koji nastaju odatle kao što su mnogoženstvo, razvrat i obostrane preljube, neviđen nehat za budućnost, te preziranje nauke i umetnosti. Tu je i sasvim ohlađena ljubav prema bližnjem i osvetoljubivost koja često traje godinama.“

    I pored ovakvih nimalo laskavih ocena, Ilirska dvorska kancelarija je pokušala da reformama prilagodi srpski etnos prosvećenoj apsolutističkoj državi. Monarhija se već na početku razmimoišla sa pravoslavnom crkvom oko pitanja praznika i postova, koji su iscrpljivali srpske podanike, slabili njihovu radnu sposobnost i povećavali stopu smrtnosti. Pravoslavci su post smatrali velikom vrlinom, poštujući ga ma koliko bio strog i dug.

    A postili su četiri velika posta, svake srede i petka, kao i na zavetne dana, dakle gotovo polovinu godine. Tih dana nisu jeli meso, mleko, niti maslac, dok su siromašni uglavnom živeli o pasulju, sočivu i hlebu. Upotreba alkohola, međutim, bila je dozvoljena. Roditelji su zbog postova izbegavali da šalju decu na školovanje u udaljena mesta, pa u svojim memoarima Simeon Piščević beleži: „Najviše su strahovali da će im sinovi, kad se odvoje od kuće, svaki dan jesti meso, zaboraviti veru i zakon, pretopiti se u Nemce ili Šokce i postati nesposobni za ekonomičan domaći život.“

    Mnogo značajniji je bio problem prevelikog broja zapovednih dana, kada pravoslavci nisu radili. Centralna državna vlast, koja je u središtu svoje ideologije imala kult rada, smatrala je to gubljenjem radnog vremena. Bečka administracija je težila da reformama nauštrb praznika poveća broj radnih dana i podigne životni standard podanika, a time i njihovu poresku sposobnost. Na udaru su se našle sve veroispovesti, pa i zvanična katolička, ali dok su ostale konfesije ove mere mirno primile, pravoslavci su pružali veliki otpor.

    Srbi su nakon Velike seobe i dolaska u Habzburšku monarhiju 1690, pored nedelja, crkvenih slava i zavetnih dana, poštovali 164 praznika, što je bilo više od polovine kalendarske godine. Prema shvatanju carice Marije Terezije i državne vlasti, bio je to glavni uzrok lenjosti i siromaštva rascijanske nacije u toj monarhiji.

    Franc Štefan Engel, koji je gotovo čitav radni vek proveo među Srbima, pa ih je odlično i poznavao, u svom rukopisu „Opis Kraljevine Slavonije i Vojvodstva Srema“ iz 1786. je napisao: „Nadničari i sluge su upravo retki, na selu ih gotovo uopšte nema, jer nacija je tako troma, da joj i sopstveno gazdinstvo preteško pada.“ Redukcijom koju je Sinod SPC uveo po naređenju državne vlasti 1769, ukinuto je 69 praznika, onih manje značajnih, koji su, inače, neradno praznovani samo pre podne.

    I nakon ove redukcije nije se radilo 68 dana i ako se tome dodaju 52 nedelje, zajedno sa postom, Srbi se tokom godine nikakvog posla nisu prihvatali puna četiri meseca. Prva redukcija primljena bez negodovanja ostala je na snazi narednih pet godina i u narodu je upamćena kroz poslovicu kojom se opisuju mnogobrojnost bilo čega: ima ih k’o sitnih svetaca.

    Bezuspešan otpor vernika izazvala je nova redukcija, kojom je Sinod, po naređenju vlasti, broj zapovednih praznika sveo na 42. Najviše ogorčenja izazvalo je ukidanje praznovanje svih srpskih svetaca, osim Svetog Save. Konačno sažimanje neradnih dana sprovedeno je 1786, kad je ostalo 27 praznika.

  13. anja banja luka, 22.12.2011. 13:29:48

    Хехе..Аењице и ти осцилираш, таман помислим биће нешто од тебе ти подбациш и убједљиво разочараш.
    Какве критике би могле помоћи озлоглашеним лоповима из снсд-а на власти, ако сумњаш, прочитај онај СМС допис џомбара и његов кумара голић екс власник..кхмм..директор ИРБ.

    Да ли би пио воде икакав конструктиван разговор на коме инсистираш ти и овај додиковац биги, а да не буде трагикомичан, попут рецимо сцене, лопов ти мазне новчаник у бусу, ти си то видјела, али хоћеш да будеш коректна пред осталим путницима и кажеш извините господине лопов, хоћете ли ми вратити мој новчаник који сте случајно узели из мог џепа? 😛
    Пошто њему не пада на памет, тако нешто он ће употрјебити омиљену српску рјеч мршшш у пм, а ти се наљутиш и кажеш ви нисте културни у дијалогу, па с тога прекидам са вама господине лопов сваку комуникацију…:P

    Ништа посебно није у стварности, ти кад би могла замислити какве будале раде по тим информативним центрима и јавном јадном сервису, док за способне људе попут Јанковића нема посла, јер нису подобни. Исто као што Светлана Ценић нема мјеста у финансијском сектору, а финансије води онај кравар из мркоњића…зато смо ту гдје и јесмо.

  14. Zorane mnogo je frustriranih i ostecenih ljudi i uvoj zemlji, svakako da je prednost kada to mozes obnarodovati…a jos ako ti pomaze kao vid olaksanja, tim bolje.
    No javlja se jedan problem,ljudi od struke bi to mnogo bolje objasnili (citaj: psiholozi) kada ogorcenje postaje samo sebi dovoljno, kada je tu samo sebe radi…to je jednostavno gubitak smisla i nastavljanjem urusava sve vrijednosti koje je u pocetku imalo.
    Mislim da je vrijeme da stanes, unistices sve ono sto si radio…i jedina rijec koja ce iz svega ovoga uvijek da se probija bice PATOLOGIJA!

  15. Hvala Vam svima na komentarima. I pozitivnim i negativnim, naravno. Najlošija varijanta jeste, veli nauka o komunikaciji, izostanak bilo kakve reakcije. Mnogo je gori od negativne. Jer i negativna reakcija je „feedback“, povratna informacija koja ima svoju znatnu vrijednost. To narod veli: „Pametnom je i išaret dosta“! Išaret je turcizam, mogao bi se prevesti i kao gestikulacija ili kakavgod drugi oblik neverbalne komunikacije.
    Da dam i svoje generalno mišljenje o trenutnom stanju nacije i društva: ono je – KATASTROFALNO. Što bi rekao pokojni Zoka Radmilović „zadnji je čas“ ili „krajnje je vreme!“
    Većina Vas tvrdi da ne treba sjediti skrštenih ruku, već djelati da se to otkloni. Pošto sam čovjek „od pera“ ja radim ono što najbolje znam – PIŠEM! A šta bi se drugo moglo očekivati od novinara nego da ukazuje na društvene devijacije i socijalnu patologiju, djelujući kao korektiv i „vršeći pritisak“ (u pozitivnom smislu riječi) na javno mnenje da, demokratskim metodama, ne dozvoli dalje izopačenje zajednice. A šta Vi radite, u svojim strukama, pitam ja Vas, svakog pojedinačni i sviju skupa???
    To što sam u pisanju, za jedan momenat, svoju malenkost izbacio u prvi plan, nije nikakav pokušaj samopromocije, nego tek korištenje reprezentativnog i meni najpoznatijeg primjer(k)a negativne selekcije kao društvene zakonomjernosti. Jer zaista, ali pazite – zaista, mislim da je to jedan od osnovnih društvenih problema – NEGATIVNA SELEKCIJA. Odličan tekst o tome napisao je Siniša Božić: http://slobodanvaskovic.blogspot.com/2011/12/pozitivne-reference.html. Suština je rečena, da ja „ne šiljim“ o tome.
    Dalje, kažete da bih ja trebalo sad da – stanem. Evo: STAO SAM. Ako sam ikad i pisao o sebi, a mislim da nisam. Više neću. Pisati! O sebi! A i to što sam napisao bila je samo profesionalna reakcija na staru PR-ovsku foru: kad ne možeš da osporiš činjenice ospori autora. Samo zato sam morao da dokažem da autor, Zoran Janković, nije sporan. A ni u tekstu iznesene činjenice nisu sporne. Sa stanovišta istine. Jedna od definicija istine koja mi se mnogo dopada jeste: istina je ono što niko od nas ne voli da čuje. Tačka. Ko kuća.
    A to kakve NOVE pritiske režima trpim zbog par posljednjih tekstova – zadržaću za sebe. Da ne bude ponovo da vršim samopromociju. I da ne „zastranim u – patologiju“!
    Međutim, pošto se bavim odnosima sa javnošću, nemojte misliti da mom senzibilitetu može promaći bilo čije „spinovanje“; da mi se može prikrasti bilo koji „nick“ a da ne „namirišem“ da piše po zadatku i koji je krajnji cilj njegovih poruka!

    S poštovanjem, Zoran Janković

  16. Razmisljanje jednog једног обичног становника Српске:
    Postovani g.Jankovicu,
    Ovim putem zelim da Vam cestitam na sjajnom clanku koga sam procitao sa izuzetnim zanimanjem.
    Zelim Vam uspjeh u daljem radu koji treba da doprinese demokratizaciji naseg drustva. Jedan od nacina je svakako i aktivno ukljucivanje mladih i obrazovanih ljudi koji su sada sigurno ohrabreni Vasim transparentnim djelovanjem.

    Inace, juce je predsjednik SR Njemacke morao javnosti objasnjavati kako je pored ostalog dosao do kredita od 500.000,00 Eura . Za nadati se da ce takve norme ponasanje biti jednog dana uobicajene i na nasim prostorima. E sad sto bi u tom razni Bobari, Pavlavici, MF, Nove i sl. vjerovatno propali sigurno je manja nesreca od transparentnosti finansijskih tokova.

    Svako dobro u 2012 g.

  17. anja

    Nemoj nesto tako da govoris,Anja.Ovde vlada isto ono jednoumlje za koju ovi demagozi optuzuju vlast,ovde vladaju i iste one metode za koju optuzuju vlast,a to su satanizacija licnosti,placenistvo,demagogija i izigravanje vecne zrtve sistema.Treba da svi mislimo kako misli ramstajn.Ili Jankovic.Ili Dodik.Koja je razlika?

    Evo i gospodin Jankovic zna nakon par komentara koliko da se ovde radi po zadatku.Ne dopusta se neka kriticka masa koja koja je oslobodjena bilo kakvih uticaja.Ista je to podela na podobne i nepodobne,kao ona za koju optuzuju vlast.Koja je razlika?Jedni imaju moc,drugi je pod svaku cenu zele.Necemo verovati nikakvim informacijama osim onim Slobodana Vaskovica,po meni,novinara koji je dokazan covek od zadatka.Covek koji je sa svojom ekipom uveo neki novi oblik novinarstva,zasnovan na mahalskim pricama i davanju nadimaka.I samo ekonomistima koji govore ono sto oni zele da cuju iako su bili neuspesni u vodjenju velikih preduzeca kao i ovi danas.

  18. Mr Biggy, 23.12.2011. 13:58:49

    Па у томе и јесте проблем, што власт хоће да ми мислимо ко ти, а ми нећемо и онда се ствара тај клише истомишљеништва у два смјера.

    Власт је таква да гора не може бити, и зато изазива овако гнушање код обичног свијета при здравом разуму. Не може се алибијем куповати повјерење на ријеч, није нас упропастила свјетска економска криза, већ непотизам, деспотизам, криминал јавашлук ове власти. Да ли је свјетска криза крива за падање фасада по Требињу или паљење аута? Да ли за нестанак струје и пљачкашку сјечу шума по Сарајевско-романијској регији? Да ли за поплаве у Семберији? Да ли за Жељезнице? Да ли за Јелшинград, Медицинску-електронику, Фабрику дувана,…да ли за борце, пензионере, незапослене, студенте,..?

    Сваки изговор би био бједан и ћорав би видио да је кривац само један и једини творац криминала у РС додик лично.

  19. Зоране, није то ПР-овска фора већ нешто што je реторички аргумент у процесу убјеђивања (што је другачије од ПР-а јер убјеђивање подразумијева постојање суженог слободног избора за оне који су објекат тог убјеђивања) a који је још од доба старих Грка познат као етос (ethos), pored logosa i patosa.. наравно да га је лако препознати на обе стране и карактеристичан је по томе, што га користе сви – само треба препознати фундаменталне вриједности на које се позива да би се препознало у име које групе долази.. Поред моралног, тај аргумент обухвата и стручни. У томе и јесте проблем, ви се позивате на морални а ваши противници (а види се из коментара који су) се позивају на стручни..обојица сте у праву и свађа је неминовна. Проблем је што стручни кредибилитет успостављају институције за које је упитно да и саме имају а морални опет медији или појединци чији је кредибилитет непровјерљив.. Тако остаје једино, што ви као новинар можете радити, утврђивање чињеница које се односе на неко питање..Иначе, честитке за храбре текстове..

  20. @Бојан Нишевић
    Jeste, Bojane, odlično si me razumio. Samo želim da radim svoj posao. I ja i svako drugi!
    Što se moći tiče, ona je četvrta na spisku ljudskih potreba.

    1. kiseonik,
    2. voda,
    3. hrana,
    4. moć.

    Moć je složena kategorija. Neću ovdje ulaziti u njeno definisanje, samo u nekoliko spoljnih manifestacija. Za većinu ljudi moć predstavlja(ju): pare, vlast, uticaj na druge ljude… Spadam u manjinu koja za moć smatra isključivo – znanje.

    Svakoga dana budim se frustriran jer mi nedostaje znanja. Većio dio dana provedem sakupljajući ga. Sljedećeg dana ponovo mi nedostaje znanje, prikupljam ga i… ponovo ga nemam dovoljno. Sve tako. Ukrug. Kao što, neumorno, prikupljaju pare oni koji smatraju da je novac jedina moć! Ovu žeđ nikad, ni oni ni ja, nećemo uspjeti da u potpunosti zadovoljimo! Njima nikad neće biti dovoljno para, meni nikad neće biti dovoljno znanja.

  21. rammstein

    O čemu ti govoris?O cemu?Ko te tera da mislis ko ja?Ko je taj?Ko!?!

    Jedini koji smatraju da poseduju monopol na samostalno (i ispravno) misljenje na Frontalu jeste ti i odnedavno Zoran Janković.Jedini koji mene u nesto zeli da uveri ste vas dvojica.Zato,posto mene i jedno i drugo jednoumlje nervira,ja sam postao „plaćenik“.Čak neko ko „sprečava“ da se samostalno misli!E pa za tebe me i nije cudo sobzirom čija ti je slika na profilu,i on je isti takav,mislio je da sve zna i da sve moze.I danas misli.Ali sam razočaran budicim magistrom koji je u nedostatku odgovora na neka jednostavna pitanja posegnuo,ne samo za demagogijom,već za istim tim metoda blaćenja i podelom na „vaše“ i „naše“.Razočaran sam kakva prazna priča kod nas može da prođe,da izazove pozitivnu raekciju.Takvu kakvu ne moze da izazove jadna humanitarna akcija.

    Nepotizam,javašluk,krimina…despotizam!Sve jeste,sve stoji,sve je odlika nase vlasti od nastanka moderne srpske države!Da te pitam…te fasade što otpadaju,verovatno ne otpadaju od juče!Da li si se zapitao da li neka prosla vlast snosi odgovornost jer nije zaustavila propadanje dok je jos lakse i jednostavnije mogla spreciti danasnju stetu?Da li je ona bila nepotistička,da li je bila „javašluk“?Ako ćemo o kriminalu,nikad ga nije bilo,niti će biti dok je Raso bio na vlasti.I to u nikad teze vreme po srpski narod!Ali ti si Sveznadar Objektivni.
    Koliko je šume opljačkano za vreme rata?Hoces o privatizaciji,svercu teritorijom i ljudski zivotima?Hoces nekad progovoriti O TOME?Koliko su kostale banke kad ste ih vi prodavali,a koliko Rafinerija?Koliko Telekom?
    Hoces o tome kako su bas tog seronju i kriminalca Dodika SDSovci molili da poturi svoja ledja pred medjunarodnom zajednicom!?!Čestitali mu na Zgradi vlade jer to „ove moje jajare“ nikad ne bi mogle?
    Sto sutis o tome?Ja nikad nisam sutio o losim potezima ove vlasti.Niti ću.
    A i borci i penzioneri su ti zadovoljni novim zakonima.A to Govedarica i ekipa nece nikad moci.
    Moj rodni grad je izgledao bolje srazmerno minornosti učesca SDSa u njegovoj vlasti.I Republika Srpska,doduse.I to je tako.Ne zato sto branim SNSD,verć zato sto ste vi bili nesposobni.Istina je takva,a ti mene sad zovi kako hoces.Znam da se ne mozes pomiriti sa tim.

    Zato prestani mi nametati svoje idiotsko misljenje,svoju „objektivnost“ i svoju demagogiju.JA nisam neko ko ce biti iskljucivo profilisan stranački i koji će svo rešenje svesti na tri slova (SDS) jer ja zelim bolje drustvo,a ne promenu jedne stranke drugom.Ti to ne mozes da shvatiš,ograničen si i ja to postujem.Ali nemoj meni pripisivati stranačku neobjektivnost jer to si ti.Meni je Srpska na PRVOM MESTU.A ne Vukota,ne Cenićeva i ini.Nikako Raso Svemogući.

    Mr Jankoviću i ja vama želim srećnu (N)ovu godinu i da prestanete biti zrtva svih režima.Da vase sposobnosti budu u potpunosti iskoristene.Da ne postanete isti,a u suprotnosti,ikao i naši režimi jer na njih počinjete da ličite.

  22. Karabaja, 23.12.2011. 15:13:34
    Ne bih ulazio u polemiku ni prepucavanje(da nebi bilo ko pogresno shvatio).
    Moje misljenje je da su svi ti pojmovi(moc,znanje itd…)veoma apstraktni i time podlozni svacijem sudu i nahodjenju.
    Kritika i samokritika nam je svakako potrebna i u tome te podrzavam.
    Medjutim bilo bi idealno da je okrenuta ne samo prema pojedincima,nego i prema nama samima jer niko nije savrsen. Sto se tice tvog ogorcenja,razumijem i to,medjutim,kako jedna poslovica kaze;“Lakše je naći rupe nego ih zakrpiti.“Ne branim nikoga,nego pokusavam gledati na stvari malo sire.Istorija nam pokazuje da su svi velikani,veci i manji domacini,nazalost u vecini slucajeva gurnuti u odredjenom periodu na marginu drustva.(to nije svojstveno samo nama)
    Simic je pokrenuo dobru temu o “sanjarima“,kao i Svitlica u “ribi koja smrdi od glave“ i smatram da se u suceljavanju stavova mnogosta uvidjelo.
    Ja uporno polazim od pojedinca,iako je tim taj koji pobjedjuje ipak,da bi tim bio jak,mora se sastojati od grupe jakih i savjesnih pojedinaca.
    Ne podnosim poltronstvo ali ne podnosim ni gotovane koji ocekuju da se “nesto desi“.Treba nam malo vise rada,djelanja koji je potkovan sa malo vise produhovljenosti i covjekoljublja.Kad spomenu covjekoljublje imali smo ovdje na frontalu lijep primjer,gdje se vidi da je lijepe stvari moguce pokrenuti.Malo i mi sami moramo pobjeci od podanicke hipokrizije,koja ne dopusta nijednom domacem covjeku da odskoci.Cesto je iz ovih ili onih razloga i “razmisljanja,lopov,ovakav,onakav.Ne kazem,nekad sa razlogom a nekad bogami i bez.Medjutim ako se ne zove Jovan,Marko,Stojan onda je cesce “ugledan,fin gospodin“.
    Svasta sam vidio od ovog cudnovatog naroda.
    Polazim i od sveopsteg odgoja i kulture.Porodice kojoj se treba okretati,podizuci narastaje koji ce nas jednog dana zamijeniti.
    Sve ovo sto sam nabrojao iziskuje ogromnu nadljudsku snagu.
    Ponekad je covjek covjeku vuk ali,vjerujem u ovaj narod.
    Ipak vjerujem u ove ponosne i do bola inertne ljude(koje je mozda Andric na interesantan nacin i prilicno dobro opisao u “Vezirovom slonu“).
    Vjerujem u ovaj tragikomicni narod ,zajedno sa svojim kicosima i probisvjetima,kao i u njegov nesalomivi duh,koji ne priznaje silu ni moc.Narod koji pokrece nebo i zemlju,rusi titule ,kojima ne pridaje znacaj u isto vrijeme,sprda se sa andjelima i plese sa sotonom.

    Zelim ti jos mnogo dobrih satiricnih radova u buducnosti uz malu opasku da se ta satira produbi i prozme sto je moguce vise segmenata drustva i drustvenih slojeva.
    A sto se tice uspjeha…znanje imas,upornost imas,volju imas i porodicu na koju sve to prenosis.Rezultati nece izmaci.Sve najbolje u buducnosti.

  23. Bigeru, psssssst, tvoja rs, i moja RS nisu iste. Tvoja rs zemlja bezčasti , kriminala, tiranije i terora, gladi i sirotinje, pljačke , nemorala, šatorskokočijaška, šleperdžijskoronhilska, genocidnozločinačka za Srpski narod . U pravu si, ona je tebi na prvom mjestu.
    REPUBLIKA SRPSKA herojska i slavom ovjenčana, popaljena i u crno zavijena .. E, za tu RS sam se borio.
    rs, i RS se razlikuju koliko se razlikuju đavo i anđeo, zlo i dobro, smrti i rađanje, nesreća i sreća, , koliko se razlikujemo ti i ja . Tvoja rs je sinonim zločina nad svojim narodom, a moja RS je sinonim slavnih srpskih junaka, znanih i neznanih. Tvoji zločinci će završiti onako kako završavaju tirani i zločinci, a na slavnim djelima junaka RS će se vaspitavati pokolenja.

  24. REPLIKA

    Ko rece pa ostade ziv, da su borci zadovoljni zakonom koji je,nazalost,usvojen, da ce penzioneri biti sretni i do kraja zivota biti zadovoljni,finacijski neoptereceni.
    E, zaista nema pojma, dal je ovo demagogija i poltronstvo ako se brani neodbranjivo, podrzava propalo i aplaudira za primljeni gol svoje ekipe. Nije, niti može biti normalno i ovo je glorifikovanje jedne lose poruke svim gradjanima RS. Meni vlast nije bitna, nevazna, bilo koja i bilo cija, a da budem iskren ponajmanje Milova. Znam, bolje da ne znam, da je ovaj koncept daleko lošiji, mislim na ekonomiji, od koncepta dosadasnjih vlada. Busanje i udaranje u junacke ronhilske grudi, stalno podsjece ba begove i sarajevske secije, a u stvari bjezanje od realiteta i nase muke. NEMAMO POSLA MILORADE, NEMAMO HLJEBA SRBINE, NEMAMO VOLJE ZA ZIVOTOM,a to znaci da uskoro nemamo volje za RS. ODGOVORNO TVRDIM, nazalost vidjecete. Paaaaaaa, zar prekinuta granica kod Brckog nije dovoljan polazni momenat, faktor, zar podjela RS na dva dijela nema elemente buduceg kantonalnog karaktera RS. IMA, priznajmo sami sebi. E zbog toga je 95% investiciuja usmjereno u,sada i de fakto, zapadnu RS, a u istocni deo malo,mrvice, ni koka se nemoze nakljucati, a i to uglavnom gde su objekti,kapital i imovina snsd tajkuna.

    Ina kraju, zgrada vlade, ok, treba,apsolutno treba, al dal je skupa,e to je pitanje,a dal sva ministarstva treba da su u staklari u B.Luci, e to ne treba. Zasto u ISTOCNOJ RS, nije koje ministarstvo, nazalost nije jer mi nismo intelektualno zreli da preuzmemo odgovornost i nastavimo kontinuitet vlade. I PDP i SDS su, a posebno ovi prvi pokazali odlučnost i politicki senzibilitet, oko ova dva usvojena zakona. Neka vam presudjeni kriminalac Petar vodi sirotinju jer je pokazao da od sirotinje voli da uzima, cetiri mjeseca

  25. Mr Biggy, 23.12.2011. 17:52:08

    Зар те не смара властита глупост, причаш о једноумљу а користиш се додиковим безумљем?
    Нема тог криминала који се може поредити са додиковим, Рашо је за тебе и њега господин човјек Србин, док год ви то не уклавирите можете се овако батргати до бесвјести рафинерија, телеком, зграда владе, трт, мрт…свега тога ви не би ни видјели да није било доктора Радована и наше воље да изгурамо до краја ту политику која је стварала, а не разбијала Републику Српску. Упореди да се раније боље живјело него сад! Можеш упоредити 2004, 2005..то су биле златне године, иако то тад нико није вјеровао у поређењу са овим сад безнађем и лоповском прћијом на шта је све свео додик лично, јер он није био човјек система па да се политичком борбом изборио за општи просперитет и личну сатисфакцију, а не, он је био задужен само за рушење система.

  26. rammstein

    Naravno,ti i ostali ratni i poratin kadrovi,članovi,simpatizeri..SDS-a ste ziveli bolje.Svi ostali lošije.Iz iskustva znam da najviše kukaju bas takvi.Vidi se i po rezultatima nekoliko zadnjih izbora da se zivelo bas dobro kod pređasnjih vlasti.Ma blagostanje.

    Ja ne pravim razliku izmedju tvog i Dodikovog jednoumlja,osim sto on radi,a ti samo tralaš gluposti.Ni jedan ni drugi mi nećete uspeti nametnuti svoje ideje iskljucivio.A ja sam gospodin i za tebe,Dodika i Radovana Svemogućeg.

    Radovan je iskoristio sve ono sto je stvorio narod,to ste mu pripisali a zapravo je obični lopov.Egocentrik.Sramotis i vređas one koji su stvarno stvorili Srpsku dajući mu takav status.Srpsku je stvorio i odrzava narod Srpske.Ni Rašo ni Mile.

  27. Људи држава је постала илузија! То је наш сељак на Балкану одувијек и знао и сам је био држава у држави док му нису нашли „рецепт“ да му дохакају. Наш народ страдава између осталога и због своје наивности и то у једнакој мјери колико и од властитих лопова. Демократија је илизија такође, али је исто тако добар систем како се народ може по дубини и ширини лагати. Демократија је добра само у једном случају, а то је да постоје у политици људи који нису склони лагању и лоповлуку, крађи. Код нас то није случај. Из тога разлога нам се држава руши по три пута у једном вијеку или чешће. Без доброг темеља нема ни добре куће. Суочимо се коначно са истином коју нећа рећи никада, али никада на вечерњим вијестима.

  28. Mr Biggy, 24.12.2011. 19:49:08

    Хехехе..ти и твој народ, типично додиковско дрвљење, али зна се добро ко сте ви…знаш, код мене постоји изрека ко изда пизда…е то сте ви.
    А за ћургузчину ћемо се посебно побринути и он је један од додикових бораца, а то да ли су сви борци сагласни, па не би било узбуне у свим општинским организацијама за понедељак ванредни састанци, само са једном тачком дневног реда ћургуз=издаја!

    prijedor, тачно, очигледна је ћургузова превара бораца и занимљиво да је опет један преварант и манипулатор добар додиков другар, јел то симптоматично постало. Да ли има и један поштен човјек који познаје додика или да је са њим на ти, а да није украо бар хиљаду марака, испод хиљаде толеришемо ко кокошарење! Мислим да нема и да нико не зна да постоји такав његов пријатељ!

    solium, баш тако, нашу државу су претворили у проститутку, пустају је да се проституише и да зарађује њима новац, а нама болешчине! Гдје је војска овој држави? Ко гарантује физичку заштиту народу ове државе? Нико ништа, а види и даље имамо највеће порезе у свијету, кад погледаш пропорционално издвајање за порез имао би утисак да је РС војна сила у најмању руку у рангу са УСА!

  29. E, moj Rammsteine, u BL su postavljene nove korpe za smeće , na banderma. Iste one što su u kineskim radnjama po 3 km, a grad ih je plaćao po 260 km.
    Svete bandere. Eto sada na njima imaju i „pozlaćene“ korpe za smeće.
    Jednu banderu na najljepšem mjestu u gradu bezecovati za Uguza. Jao što je cakan, onako BELA kosa, crni brčići, zlatna narukcica, zlatna kajla sa krstom od po litre zlata!
    Ko stvoren za banderu!

  30. rammstein

    Ма коме се замјерио и ма ко шта мислио, ја одавно ГАЛАМИМ да људи који се нису ни поштено ознојили а камоли крварили за државу не могу је достојно ни представљати. Држава није оличење у једној личности, а код нас једна личност може подредити опште интересе својим приватним. То је горе од диктатуре. Ипак смо ми стари народ и имамо много различитих искустава кроз вијекове и то је утолико моје чуђење веће како народ није у стању активирати механизам одбране од онога што му није на част. Стојим на становишту да један неспособан може угрозити хиљаде и хиљаде других у зависности од хијерархије и положаја на којем се нађе, а с друге стране, један генијалан је мало и за самог себе ако су му сарадници обични себични лузери који државу виде као краву музару.

Оставите одговор на prijedor Одустани од одговора