Додик опет добио шездесетминуташе на суду

Основни суд у Бањој Луци донио је пресуду којом се Радио-телевизија Федерације БиХ и новинари Душка Јуришић, Бакир Хаџиомеровић и Слободан Васковић обавезују да Милораду Додику солидарно исплате накнаду нематеријалне штете у износу од 5.000 КМ, због повреде угледа и клевете у емисији “60 минута”, емитованој 19. маја 2008. године. Тужени се обавезују да тужиоцу […]

среда, март 27, 2013 / 10:05

Основни суд у Бањој Луци донио је пресуду којом се Радио-телевизија Федерације БиХ и новинари Душка Јуришић, Бакир Хаџиомеровић и Слободан Васковић обавезују да Милораду Додику солидарно исплате накнаду нематеријалне штете у износу од 5.000 КМ, због повреде угледа и клевете у емисији “60 минута”, емитованој 19. маја 2008. године.

Тужени се обавезују да тужиоцу солидарно надокнаде трошкове праничног поступка у висини од 1.360 КМ, сазнаје Срна.

Због изношења неистина у емисији "60 минута" судови су и раније неколико пута доносили пресуде у корист Милорада Додика, а Радио-телевизију Федерације БиХ и њене новинаре обавезивали на исплату одштете.

Мирослав Микеш, адвокат Милорада Додика, рекао је Срни да је до сада било око осам првостепених пресуда у предмету "Радио-телевизија ФБиХ", три или четири су правоснажне, док су остале у процесу жалбе пред Окружним судом у Бањој Луци.

"Свака емисија `60 минута` је била засебна тужба. Све оне су поднесене 2008. године, што је јасан доказ да тадашњи предсједник Владе, а сада предсједник Републике Српске Милорад Додик није вршио било какав утицај на суд, јер се његове тужбе завршавају пет година након подношење.

Евидентно је да није било никаквог притиска на суд, па чак ни кад је Додик био тужилац и када је имао лични инетерс да се нешто ријеши, с обзиром да је пет година поприлично дуг рок за рјешавање таквих предмета о било коме да је ријеч", нагласио је Микеш.

 



0 КОМЕНТАРА

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *