Додик: Народ ме може смијенити, странци ме нису бирали

Предсједник Републике Српске Милорад Додик изјавио је вечерас да га не могу смијенити странци, већ једино на изборима народ у Српској који га је и изабрао на ту функцију. "Нисам човјек који се плаши, нити ми је ова функција дата рођењем, схватам да једног дана нећу бити предсједник РС, али сам сигуран да о томе […]

субота, јун 25, 2011 / 00:05

Предсједник Републике Српске Милорад Додик изјавио је вечерас да га не могу смијенити странци, већ једино на изборима народ у Српској који га је и изабрао на ту функцију.

"Нисам човјек који се плаши, нити ми је ова функција дата рођењем, схватам да једног дана нећу бити предсједник РС, али сам сигуран да о томе неће одлучити странци, већ народ на изборима", рекао је Додик за Радио-телевизију РС.

Коментаришући писање мостарског "Дневног листа" да је амерички амбасадор у БиХ Патрик Мун на недавном састанку са предсједавајућим Предсједништва Небојшом Радмановићем поручио да се Додик мора повући до краја године, предсједник Српске је рекао да су ту причу из Сарајева пласирали платформаши, због успјешног договора РС са ЕУ о реформи правосуђа у БиХ, чиме је битно рехабилитована и ојачана међународно-политичка позиција Српске.

Он је истакао да Српска у структуралном дијалогу потенцира да се утврди на који начин се злоупотребљавају права када је ријеч о формирању Суда и Тужилаштва БиХ и како су ове институције развиле праксе које су у суштини против интереса РС у сваком погледу.

"Структурални дијалог треба да на сто стави чињенице, а то су да су Суд и Тужилаштво БиХ основани правним насиљем високог представника", појаснио је Додик.

Он сматра да је сасвим извјесно да кандидат за предсједавајућег Савјета министара БиХ Славо Кукић неће добити подршку у парламенту БиХ за избор на ту функцију, и да га неће подржати ни СДС.

"СДП покушава да наметне промуслимански концепт по коме се жели направити нови политички систем који ће бити предат у руке радикалним исламским организацијама у будућности. То значи да би Срби били маргинализовани, као што то данас покушавају да ураде са Хрватима", рекао је Додик, наглашавајући да је због тога било важно да Српска води овакву политику.

Према његовим ријечима, веома је важно и што су СНСД и СДС, схватајући историјски тренутак и одговорност за будућу позицију Српске, направили платформу о заједничком дјеловању на нивоу БиХ, која се остварује.

Додик каже да БиХ може бити територија у којој ће ентитети имати снажне аутономне позиције, истичући да је Српска апсолутно у праву када се залаже за потпуну самосталност у оквиру својих надлежности у БиХ. "Нико нема право да оспорава надлежности Српске и да их покушава укинути", нагласио је Додик.

Он је додао да подржава рад Владе РС која чини максималне напоре у веома отежаним економским условима у региону.

Предсједник РС поручио је да у Српској неће бити повећања пензија и плата док ова питања не буду регулисана новим законима.



0 КОМЕНТАРА

  1. Koliko se sećam dr.Nikola Poplašen izabran je za Predsjednika RS voljom naroda.Isti je smijenjen od strane visokog predstavnika za BiH.Sjećam se i komentara koji su tada davani u štampi.Mnogi bi trebalo da se postide zbog istih.Postavljam pitanje kako to u jednom slučaju smjenu može da uradi visoki predstavnik za BiH,a u drugom slučaju to može samo narod na izborima?Da se razumemo ja sam i u jednom i u drugom slučaju protiv ovakvog načina smjenjivanja ljudi.Kada se radi o RS za njeno postojanje,onda kada je trebalo ja sam dao neuporedivo više od sadašnjih „boraca“raznoraznih Baštinaca,Vasića,Kovačevića,Ristovića i da ne nabrajam dalje ima ih mnogo,ali se nisam borio za ovakvu RS.Moj ideal je bila RS u kojoj će vladati pravda i poštenje,u kojoj će se poštivati ljudske vrednosti i ljudi cijeniti po znanju i stručnosti.U sadašnjoj RS je nažalost sve suprotno.Godišnje izgubimo jedan bataljon bivših boraca za RS koji izvrše suicid,jer nemaju čime da hrane i školuju svoju djecu.Dezerteri vam kupuju penzije i druga prava.Ovako uređena RS ne zavređuje da postoji.Što se mene tiče mogu je sutra ukinuti.

  2. „Предсједник РС поручио је да у Српској неће бити повећања пензија и плата док ова питања не буду регулисана новим законима.“

    Удри Миле, нек’ се зна чија је Српска. Узми багри и то пола љеба што им дајеш, најеби им се кеве, да запамте вријеме кад је владао Миле Страшни (референдумски)! 😛

  3. travnicanin
    potpisujem!
    buddha
    potpisujem!
    „poplasen ne moze da 0da po crnoj zemlji, a hoce da bude predsjednik“
    rekao je dodik likujuci kada su ti isti koji su i njega nama doveli na grbacu, i koji ce ga i pocistiti kada im odradi sto su mu dali u zadatak:oslabi rs , a naplati od svoga naroda.
    i, gad to odradi, ali nece u tome uzivati kao ni sanader.

  4. јбт. дебил додик би још да приграби улогу жртве!?
    ма немој, а док си тај исти народ пљачкао немилице није ти било стало шта он мисли, већ шта мисли олбрајт, ештон, клинтон, к..ц, палац, сад су те шутнули ко псето, а ти дотрчао народу, ма треба на робију да идеш клошарчино, 20 година си на врату тог народа, теби све боље, а народу све горе, докле?!

  5. Slušaj mafijašu laktaški narod je birao i Miloševića i Đukanovića i Sanadera i još mnoge lopove za koje si ti sitna riba pa su morali nestati sa političke scene ovako ili onako tako ćeš i ti ubrzo otići a narod će da bira ono što mu se ponudi kao što je i tebe izabrao kad su te ponudili oni koji će te sad skloniti jer ti je istekao rok upotrebe glavonjo laktaški !!!!

  6. PeroPerić, 25.06.2011. 15:14:59

    Варате се ако мислите да ће убрзо отићи. Забава тек сад почиње. Први левел је превазићен одустајањем од референдума у замјену за аболицију. Други ниво ће бити мало тежи и он подразумијева уставне промјене на штету РС, а све у циљу тобожњег приплижавања уласку у ЕУ. Не сумњам да ће „Аска“ играти по жељи „вука“. Трећи ниво ће се односити можда на укључење БиХ у НАТО пакт, без било каквог референдума. Нагон за животом ће натјерати „мало шиљеже“ да игра за живот, па не сумњам да ћемо постати и дио НАТО пакта и да ће наше сиромашни младићи или чак и добровољно у Ирак, Иран, Афганистан, Либију, јер и код њих постоји нагон за животом, а ваздух није довољан. Ипак, већина становништва је упала у тешку депресију, а депресија доводи до слабљења/гашења нагона за животом, тако да ће изостати борба за живот. Биће то лагано одумирање. Овдје људи свакако не живе, већ лагано умиру.

    И на крају, кад „вуку“ досади игра, могућ је сценарио о којем пишете, али до тада ће Република Српска остати без ЕПРС, ЖРС, Шума РС, водовода,… И број Срба у БиХ и Србији ће се сигурно смањити и имаћемо убједљиво најстарије становништво на свијету.

    Кад смо већ код тога, нешто не чујем ништа о попису у задње вријеме. Хоће ли Република Српска спровести попис становништва, да се прикупе подаци битни за прављење стратегије развоја, када једног дана дођу неки нови клинци, који ће играти за народ, а не за „вука“?

  7. И не знам зашто стара овца Аја није свом шиљежету објаснила како се на крају заврши „плес с вуковима“.

    http://www.youtube.com/watch?v=P831RpCkIRA&feature=related

    Сигурно је мислила да је стари „андићофил“ прочитао сва Андрићева дјела. А некад није довољно да нешто прочиташ, ако не схватиш поруку.

  8. Jasno mi je da situacija nije sjajna, ali postavlja se pitanje da li stranci nas toliko vole da hoce da sklone Dodika da bi nama bilo bolje? Ne vjerujem. Oni vole samo sebe i sklanjaju sve sto ne igra njihovu igru. Seselj je 1992. iznio politicki najkorektniju izjavu koju sam u zivotu cuo a ona glasi: „Ako zapad hoce da srusi Milosevica, ja cu Milosevica u tom slucaju podrzati, jer nece meni zapad odredjivati ko ce mi biti na vlasti“. E isto to ja sada kazem, ako zapad hoce da srusi Dodika, ja ga podrzavam iako nisam zadovoljan njegovom vladavinom, jer nece meni zapad odredjivati ko ce biti na vlasti u mojoj drzavi, tj. moje je demokratsko pravo da se tome suprotstavim. Amerika hoce muslimansku Bosnu, da se dodvori mulimanskom svijetu. Ovdasnji muslimani nisu svjesni da naklonost zapada koju oni ovdje uzivaju, puca preko ledja muslimana bliskog istoka. U svemu ovome zrtve treba da budemo mi Srbi i muslimani u Libiji i Avganistanu, a zapad ce da trlja ruke. Dodik je zapadu ocigledno veca smetnja nego sto mi mislimo i meni je drago sto je tako. Amerikanci su toliko skrenuli sa uma seruci o demokratiji, da ih ponekad treba zamoliti da nam oni strucno definisu demokratiju, dakle da li je demokratija moje pravo da izaberem ko ce da mi vlada, ili je demokratija da mi oni to nametnu. I jebem vise mater i njima i EU, nek se nose u tri materine vise mi je muka i od jednih i od drugih.

  9. @drazen78bl, 25.06.2011. 16:39:19

    Veoma moguće !! A ovaj „zao glas“ od Američkog ambasadora je vjerovatno bio upozorenje za „Asku“ da je vrijeme da počne svoju igru !!! Već se šuška da Italijani imaju ozbiljne planove sa EPRS a već su kupili dobar dio akcija EPCG !! Uostalom nema tog mađioničara koji će spasiti RS od ekonomskog kolapsa ako se uskoro ne proda nešto krupno a EPRS je navjerovatniji kandidat !!

  10. zakljucak gornjih komentara je:
    na djelu je genocid.
    da li je zlocin ako sadista siluje mazohistu?
    bilo kako bilo, zvali to ovako ili onako, zlocin je na djelu, nebitno je da li je to namjerni ili nenamjerni, planski ili neplanski, navodjeni ili nenavodjeni,…
    ubijanje sistematsko , bez razlike na pol, starost, na sceni.
    zasticeni su samo istaknuti pripadnici zlocinacke organizacije snsd i bratskih koalicionih partija.

  11. PeroPerić, 25.06.2011. 15:35:33
    Kako nisu?
    Pa Milosevic je jedini pokusao stati na put zavodjenja straha od strane iredente na Kosovu(koja je bila finansirana iz fondova onih koji kontrolisu narko trziste)
    A Sanader,?Pa on je moj idolB-)
    Ucinio je vise u borbi protiv ustasoida,negoli sva Srpska vojskaB-)
    Nije sala 40 mlrd….i to Eura B-)

    maxon, 25.06.2011. 17:08:05
    Potpis ko kuca!

  12. maxon, 25.06.2011. 17:08:05

    Па јбт логика, а гдје си био кад ти је запад одредио додика за лидера званог „свјежи дашак“??
    Што тад ниси говорио неће мени запад бирати предсједника владе??
    хехехехе…која паљевина јбт.:-o

  13. Plata policajca u Srbiji 300 EUR plata policajca u RS 950KM.

    Plata medicinske sestre i tehničari u Srbiji 270 EUR plata medicinske sestre u RS 930 KM

    Plate Direktora u Zdravstvu http://www.banjalukalive.com/aktuelnosti/direktori-u-zdravstvu-najplaceniji-u-rs.html
    Slično je i sa platama u ministarstvu pravde gdje spadaju i Kazneno popravni zavodi i Sudska policija

    U RS trenutno preko 150.000 nezaposlenih i preko 220.000 penzionera prosječna penzija 320 KM a najniža penzija 160 KM ubjedljivo najniža u regionu , ono malo radnika što radi u privredi radi za 300 do 400 KM dok je vlast proćerdala pare od telekoma na visoke plate pojedinim budžetskim korisnicima a sve kako bi dobijala izbore no međutim para od telekoma više neeemaa i vrijeme je da se steže kaiš a niko ne bi da on bude prvi !! Bojim se samo da opet penzioneri ne budu na prvoj liniji !!

    Plata policajca u Srbiji 300 EUR plata policajca u RS 950KM.

    Plata medicinske sestre i tehničari u Srbiji 270 EUR plata medicinske sestre u RS 930 KM

    Plate Direktora u Zdravstvu http://www.banjalukalive.com/aktuelnosti/direktori-u-zdravstvu-najplaceniji-u-rs.html
    Slično je i sa platama u ministarstvu pravde gdje spadaju i Kazneno popravni zavodi i Sudska policija

    Po ovim platama u zdravstvu i policiji ispade da smo mi ekonomski moćniji od one iste Srbije koja nam dade 1.500.000.000 za Telekom kako bi malo pomogla naš privredni razvoj !!!

  14. И своје скидају амери. И то снајперским метком, то су они патентирали. Ништа се ту нема за додати нити одузети,осим питања да ли онај необријани и запуштени алкос од амбасадора дува у куртон-пробне балоне из неке смрдљиве споредне кухињице у Вашингтону, или просто одрађује неку кинту која је канула из безбројних сарајевских фондова за лобирање. Ако се Леми није пуно задувао око ових „приједлога“ из чаршије, не знам зашто се овдје толико „удара по мачку“?! Ваљда правите сладолед… Па јес’ угријало је…:D:D:D

  15. Критикујемо Лемијево понашање из времена када је Поплашен смијењен, а сада прижељкујемо исто то?! 🙂 Није у реду!

    Хрватски покушај закувавања, додатног, политичке ситуације у БиХ и ништа више.

  16. Bez obzira ko nam je na vlasti, nama je sudjeno da nas mocnici kupuju i od nas prave jeftinu radnu snagu, a nase resurse koriste za svoje potrebe. To nas ceka vrlo brzo. Ne samo nas, nego cijeli svijet. To vam je novi svjetski poredak, u kom cemo svi biti jednaki tj. svi do jednog cemo biti jeftini robovi sa cipom ugradjenim u tijelo, da se u svakom momentu zna gdje smo. Ajde da skinemo Dodika sa vlasti, i da postavimo bilo koga drugog. Sta ce se desiti? Da nam nece mozda ekonomija procvjetati? Nece, jer ekonomija znaci nezavisnost a mocnici ne vole kada se od njih ne zavisi. Svi moramo biti zavisni od njihove milosti i sigurno nam nece dozvoliti da sopstvenu ekonomiju razvijamo. Sto se tice samog Dodika, njega i nisu doveli zapadnjaci nego ga je prvi put predlozila za mandatara Biljana Plavsic (nakon sto SDS nije podrzao Ivanica 1999. a drugi put ga je imenovao za mandatara Dragan Cavic). Prema tome,Ramstajne, zapad ga nije doveo, zapad ga je samo podrzao kao protivtezu SDS-u 1999. i uopste nije bitno gdje sam bio ja kada je Dodik postavljen na vlast.

  17. Наравно да је пожељно да ову власт смијени народ на изборима, и то вандредним парламентарним, непосредно након локалних. Не бих желио да га смјењује неко споља нити било какво насиље при смјени власти.

    Друга је прича како се он понашао приликом смјене господина Поплашена. Сјећам се времена кад му је прво СДС, а потом и господин Поплашен био опсесија. Не знам да ли је имао удјела у смјени Поплашена. http://www.youtube.com/watch?v=fyh7RaUnK5U

  18. maxon, 25.06.2011. 22:29:25

    „Sto se tice samog Dodika, njega i nisu doveli zapadnjaci nego ga je prvi put predlozila za mandatara Biljana Plavsic (nakon sto SDS nije podrzao Ivanica 1999. a drugi put ga je imenovao za mandatara Dragan Cavic). Prema tome,Ramstajne, zapad ga nije doveo, zapad ga je samo podrzao kao protivtezu SDS-u 1999.“

    Сјећате ли се Ви кога су отворено подржавале Независне новине и од кога су финансиране? НИје ли чудно да се за мандатара именује човјек са 2 посланика у парламенту, а СНС и СП су имали много више посланика? То би било исто као кад би сад неко нпр. Војислава Глигића именовао за премијера. Зашто су СФОР-ови хеликоптери тражили Фрању Мајданџића иза поноћи, како би се формирала прва Додикова влада? Амери су тада преко Слободана Милошевића (они су га тада представљали као миротворца, а касније убили у Хагу) довели Милорада Додика на власт. Послије се отео контроли Милошевића и играо само по америчким нотама. Могуће је да се сада покушава отети контроли Амера, али то неће ићи тако лако. Можда је попут Броза „велики играч“!? Успоставио је добре везе с Јеврејима и неким руским круговима. Можда је ушао у „високо друштво“.

  19. prijedor, 26.06.2011. 09:53:21
    Sta je Anja rekla,sto nije istina?
    I prestani na sve i jednoj temi pricati samo o SNSD-u…
    Trubis jedno te isto SDS je upropastio sve da ne moze gore..
    Nije ni SNSD puno bolji.
    O cemu ti pricas?
    Nema veceg otvorenog lopova od Cavica i Sarovica,pa meni nebi bilo drago svejedno da ga stranci smjenjuju….
    Poplasen takodje…
    Ti uporno socijalnu pricu….pa situacija je vise nego dramaticna i u Srbiji a da ne pricam o Hrvatskoj….

  20. dozivotni moze, ali da …
    jahacu, socijalna prica je zivot.od njegovog laganja, izrugivanja narodu, od toga sto tovar nasih para strpa u avion da bi se samo rukovao sa medvedevim, da mu mi placamo psihoterapije, e, od toga moj narod umire .
    on mora da odgovara za zlocin.i neka ne misli da nece.causesku je zavrsio onako, a ni dinara nije ostavio duga iza sebe, ovom je svaka kazna preblaga.

  21. http://www.vreme.com/arhiva_html/438/index.html

    Intervju u doba smjene Poplasena

    –Kako komentarišete odluku o Poplašenovoj smeni?

    Poplašen nije više predsednik republike.

    Zašto su vaši poslanici prilikom glasanja o njoj bili uzdržani, a vaši koalicioni partneri glasali protiv nje?

    Pravo je visokog predstavnika da posegne za tom odlukom, koje je dobio po Dejtonskom sporazumu, u kojem je sadržana klauzula da je on iznad Ustava BiH i ustava entiteta. Nije Vestendorp diskvalifikovao Poplašena već se Poplašen sam diskvalifikovao u proteklih pet meseci, vršeći funkciju na samo njemu svojstven način. On je ugrožavao demokratski razvoj RS, i u tom pogledu joj je nanio mnogo štete. Dobro je što je otišao.//

  22. maxon, 25.06.2011. 22:29:25

    их па тебе нека амнезија ухватила, па си пола најбитнијих детаља „заборавио“, кад га је биљана предложила, сфор му је обезбједио скупштинску већину, послије тога је са сфором преузимао полицисјке станице једну по једну, а сфор је искључио сигнал телевизије са Пала, да би био укључен додиков тв сигнал..и још много тога, али добро, твоје је право да заборављаш, а додик и његови пајтоси са запада ће те редовно подјсећати као и овог пута, исто као што га је чава предложио, а чава чији је човјек?? хммм…

    жалосно је што ми немамо ту снагу да овакве лупеже попут додика искарикирамо у сваком покушају да се наметне на власт, а ако се наметне као што се он наметнуо онда метак у чело и ништа више ни мање од тога!

    Умјесто да добијемо неког рационалног паметног лидера који ће говорити реално онако како јесте, да смо сиромашни због недавног рата, па ће просјек аутомобила који ћемо возити бити голф 2, и да први који ће се возити у таквом ауту буде он премијер или предсједник, па онда редом сви како могу, али не ништа скупље, он је нанизао ауди на ауди све најновије класе!
    Натрпао је пара својој родбини и пријатељима и тако бједни буџет РС довео до издисаја, а буразерске фирме којима је намјестио неколико стратешких државних послова, пустио да се накупе народних пара ко крпељ кад исиса крв из овце, а да никад не преломи па да се те паре враћају народу од ког су и узете!?
    Па јел то правичност и поштење због којег би требали да штитимо ту хуљу од оних хуља што су га и довели на власт!?
    Не пада ми напамет, чак бих волио да се искрве исто као што су и се на туђој крви наслађивали и удруживали у преузимању власти!

  23. prijedor, 26.06.2011. 09:53:21

    Не разумијем шта си хтио да кажеш нити ко је кога овде бранио! 😀 Ја овде само реално посматрам ствари. Независна и непристрасна у мору вас пристрасних!

    Дакле, Леми ј подржао смјену проф. Поплашена… То сам чула од вас овде први пут ( с обзиром да се не сјећам баш 🙂 ), то сте критиковали…, сада прижељкујете то исто. Ја то зовем дволичност!

    quercus, 26.06.2011. 11:46:39

    Добродошао! 😀

  24. Поплашен је у сваком случају био много мање зло по нас од додика, па ако је по том, онда је разумљиво да буду неки сада за!
    Не можеш бити против мјешања, ако уважаваш „дејтон заувијек“!

  25. Eto, Dodik ne valja i treba ga smijeniti ali koga vi gospodo predlazete za njegovog naslijednika? Ja na TV vidim samo sljam pa me zivo zanima koga biste imenom i prezimenom u ovom momentu vi predlozili za vladajuceg politicara i sta mislite dokle bi nas neko takav doveo? A ja cu vam reci, taj ce morati istu igru da igra i nece smjeti raditi na ekonomskom razvoju ovog prostora iz gore navedenih razloga.Dakle ni taj nece moci da radi na tome da nam bude istinski bolje. Razlika je u nijansi, a to je da li ce taj neko konacno popustiti pritiscima i pristati da dodje do svojevrsnog ukidanja RS kako bi „konacno bilo bolje“ kako smatraju pojedini fasisti iz sarajevske secije i evropski pederi koji rade u korist Sarajeva…

  26. maxon, 26.06.2011. 14:12:25

    Жао ми је људи који размишаљју попут тебе, типа нема нико бољи од Додика. Ако оде Додик оде РС и сл. Књишки примјер снсд-овског бирача, уских погледа. Има бољих и те како их има. Доказ су ти избори по мјесним заједницама. Мени је лично Перо Букејловић био најбољи, стабилан, смирен, није се експонирао у медијима, ћутао човјек и радио, а буџет му био у плусу, жељезнице пословале у плусу, цијена прехрамбених производа је била много повољнија него данас, цијена струје мања, цијена воде мања, није се крало у овим количинама. Иванић ми је бољи од Додика, елоквентан је, зна направити новац, увео је порезе, спријечио одлив новца из РС. Гле чуда па Република Српска је постојала док су била ова двојица није укинута. Мани се тих јефтиниг демагогија, погледај истини у очи и гласно изговори ДОДИК ЈЕ КРИМИНАЛАЦ.

  27. Сарајево нема никаве везе са Бањалуком. У Федерацији криза, РС има неизрецив бол у полном органу за кризом у федерацији. Потпуно смо самостални у односу на федерацију и државне органе БиХ. Ту се завршава свака ретардирана прича о прегласавању, укидању РС.

  28. Нема укидања Републике Српске док Русија, Србија, Хрватска, Америка, Њемачка и Британија не одлуче другачије. То су све гаранти Републике Српске, и на крају Народна скупштина РС то не верификује. Жваке које нам политичари сервирају су намјењене ретрдираној маси која неће да мисли како да себи олакша живот, да им буде боље…

  29. Мени је Вукота Говедарица много бољи од додика, бољи је и Огњен Тадића, али ето препаметни народ је већ једном изабрао „бољег“ нек им је на част и на здравље ако тог вола сад набију у дупе они његови пулени са запада…

    За ту причу, ако нас прегласају муслимани, па јбт и сад се говори око подјеле ПДВ да су нас израдили за неких 30-так милиона, па шта ради во из лакташа да то одмах врати нама?
    и сад нас гуслају за ове пензионере што су пензије зарадили у федерацији, а тракториста ништа не предузима да се то исправи!?
    у чему је онда он брана нашег ентитета? и сама констатација нема нико бољи од њега је довољно дегутанта и самопонижавајућа по све нас у РС ако немамо бољег већ да ко папагаји понављамо додик=РС!

  30. niks, 26.06.2011. 11:21:50
    Браво, изабрашмо и добишмо!x-(
    Па нека нас сада гази и сили се на народној муци…и даље га гомила нашег несвјесног свијета гледа ко икону, диви се његовом лупању о сто, псовању и бусању у прса. И уз ријечи: Свака част Миле, сједају за свој врло скроман ручак, за бољи немају пара…
    Књиге у шаке, понављам или нас нема! Учите дјецо, али не само оно што вам нуде у образовном систему и ту се Миле потрудио да вас затупи, борите се!
    А даће бити боље, неће тако брзо, за корјените промјене треба времена па ко има снаге нека се стрпи педесетак година!

  31. buddha, 26.06.2011. 14:30:52

    Избори у МЗ нису баш најбољи доказ да постоје бољи, јер ми нисмо кандидовали најшколованије људе, али смо понудили људе, који желе да раде за добро заједнице. Далеко од тога да смо интелектуално инфериорни од нпр. састава Владе РС. Напротив! Имамо 3-4 „идеолога“, а сви ћемо да радимо заједно. Свако од нас има неке добре идеје и сваком се пружа шанса да креира наш рад.
    За мало већи политички ангажман су ипак потребни људи с мало већим искуством од мене и мојих пријатеља из МЗ, људи који се добро разумију у политику и економију, који су прочитали много књига.
    Постоје такви људи, ту у нашем сусједству, само их треба натјерати у политику, да с еполитика не би бавила њима, како је то сада случај. Или да се прави неки нови народни покрет или да се људи укључе у постојеће странке и покушају их промијенити набоље. Искрено, све и једна странка је тренутно јако далеко од идеалног и у приватном дружењу с политичарима покушавам да им сугеришем да се странке морају мијењати, да морају понудити нешто битно другачије од виђеног у задњих 20 година, уколико желе значајан напредак у смислу симпатија од стране широких народних маса. Тренутна власт ће отићи, али је битно да нас не задеси нешто слично. СДС је 1995. године био очајан и жељели смо нешто ново, али се нисмо могли надати да ће нас задесити много горе. Исто је и у Србији било. Огромна енергија за смјену Милошевића, а данас имамо Тадића, који је много гори. КО се први промијени, тај ће ући на упражњену позицију. Никад ми није било јасно чему толика похлепа. Да се није „крало на кубик“, било која власт је могла опстати доживотно и скоро исту ту суму узети у неком периоду од нпр. 40 година, што би народ далеко мање коштало. А сад је питање да ли се све овако ради по налогу неких центара далеко од РС!? Ипак, никад се не бих предавао попут Максона, и прихватио да ми је судбина ово што нам се дешава. Још није умрла нада да може боље!

  32. @drazen78bl, 26.06.2011. 15:20:27

    Slažem se praviti novi narodni pokret ili nešto slično, nema nam druge !!! Od uključivanja u postojeće stranke nema vajde jer je u njima toliko lešinara da bi neko sa zdravim razumom i novim idejama među njima bio smatran ludakom !!! A svi ovi lešinari od 1995 pa do danas opstaju samo na strahu naroda da će oni tamo ukinuti nas i da mi moramo trpiti sve pa i prazan frižider jer tamo ima neki gladni i nezaposleni musliman kome nije stalo ni do posla ni do hrane nego samo razmišlja kako da ukine i porobi nas ovamo !!! Tako isto vladaju i ovi u Federaciji a to se kod Amera zove „Boogeyman“ a kod nas „Babaroga“

  33. drazen78bl, 26.06.2011. 15:20:27

    Поента моје приче је да постоје људи који могу замјенити све и сваког. Доказ су те мјесне заједнице, иако на први поглед све то дјелује небитно, маргинална функција, може је обављати свако и сл. Е па НИЈЕ ТАКО. Чињеница да су се ствари промјениле ОДОЗДО, јако ме радује. Долази народ до (само)свијести, стидљиво али ипак долази. Тужно је што је то споро, јер немамо ми превише година на разбацивање, заправо у минусу смо (само)30 година, што у неку руку колики је недостатак толико је и предност. Рјешења су проста: криминалце у затворе, пијачаре на пијацу и успостави јаке законе. Лако је Додику мешетарити кад нема ко да га процесуира. Онај паћеник Чеко, све ревизије негативне а нико не робија… де мало… Мешетарима наплатити порезе које дугују држави и ето пара, посла, и ето коначно неког реда. Лако је са турицима преговарати кад су ти џепови пуни, лакше је и подмити странце кад имаш чим. Голе кости ни пас неће да глође…

  34. drazen78bl, 26.06.2011. 15:20:27
    Или да се прави неки нови народни покрет или да се људи укључе у постојеће странке и покушају их промијенити набоље.

    Не бих ја никад правио народни покрет, иза таквих покрета су обично странци (доказ је Биљана Плавшић СНС-ДНС), више сам или за ову другу опцију, само требају људи видјети чији програм им одговара. Мени рецимо највише се допада програм СДС, али никад не могу постати члан СДС јер они нису опрали руке од оног америчког плаћеника Караџића, и не могу заборавити ниакад да су били дио издаје у рату. Такође, не могу заборавити пљачку појединаца СДС… Постоје границе преко којих човјек не може. ПДП-у за мој укус недостаје национална и социјална политика, превише су ми некако недоречени, имају добар кадар, без обзира на све Иванић је јака политичка фигура РС, иако га пљује ко год стигне… ДП је тотална непознаница, Чавић ми се гади због својих поступака, није достојанствен.

  35. buddha, 26.06.2011. 17:07:11
    Nije problem napisati program bitno je ko stoji iza tog programa jesu li to ovi današnji mafijaši, lopovi i jajare ili ljudi koji iskreno vjeruju u ideje i načela koja stoje u tom programu i koji će ih provesti do poslednjeg !!!

    Uporedi programe i statute svih stranaka u BIH i vidjećeš da su svi skoro isti !!
    Svaka stranka u izbornoj kampanji forsira dio svog programa koji pominje zapošljavanje, penzionere,povećanje plata, itd a ta ista stranka kad dođe na vlast više voli da priča o Paji Patku i Mikiju Mausu nego li o broju nezaposlenih u državi!! Na djelovanje današnjih stranaka i partija u BiH više utiče ono što tokom noći sanja veliki vođa (predsjednik stranke)ili njegova žena nego li programi partija !!
    A siguran sam da ni jedan predsjednik nije pročitao program ni statut svoje stranke !!

  36. Морам похвалити и ово што је урадио Дражен и екипа, заборавио сам раније, јер ипак долази вријеме када ће обични народ гледати политику преко својих празних новчаника, а не преко режимских медија и идиличних тв дневника, са прилозима о предсједнику и његовом говору и краватама, са аеродрома, са аутопута, са кошаркашке утакмице, са прогнозе времена,…

  37. Buddha,
    RS nije nestala za vrijeme Ivanica, Bukejlovica i drugih a jedan od razloga je i taj sto su pritisci bili manji. Licno mislim da su svi neprijatelji srpskog naroda kako oni iz Sarajeva tako i oni sa zapada bili uvjereni da ce ona uveliko nestati do sada odnosno izgubiti na znacaju i funkciji a da ce oni moci svoje planove da sprovode u djelo. Ne znam tacno kakvi su im planovi ali za srpski narod tesko da mogu biti dobri. Koliko se sjecam pocelo je sa Cavicem za cijeg mandata smo izgubili silne nadleznosti. DODIK JE KRIMINALAC u to sam i ja uvjeren, je li ti sad lakse? A zar svojevremeno i Karadzic i kompanija nisu postali nista drugo nego gomila kriminalaca. Za razliku od mnogih, ja nisam ni u jednoj stranci, i zato imam neogranicenu slobodu da pljujem po svima koliko hocu, tj. koliko smatram da treba. Ja uveliko dizem ruke od toga ko ce mi biti na vlasti, jer ne vrijedi se boriti za promjene kada one nece donijeti ono sto nam realno treba. Eto otici ce i DODIK, milom ili silom, prije ili kasnije. Mozda napravimo neki novi narodni pokret kao sto neko rece, sa ciljem da sve ovo zbacimo i dovedemo novog covjeka koji ima cisto zaledje. On kad sve postavi na svoje mjesto, onda ce cike sa zapada da mu zakucaju na vrata i da mu kazu: „radices tako i tako, jer tako nama odgovara, dobices kofer para i ne pravi se budala da ne dobijes metak (slicno kao Djindjic). Ono sto mi hocemo, provodices ti a ako neces provesce neko drugi.“ E to je izbor koji se nudi gotovo svakoj licnosti koja iza sebe ima odredjenu masu ljudi i odredjenu moc na odredjenoj teritoriji. Nema slobode druze moj, svi smo u masini na ovakav nacin. Tako se to radi.

  38. Божо Чукеранац, 27.06.2011. 00:30:13

    Волио не волио, читаћеш! 😛

    maxon, 26.06.2011. 23:10:36
    „DODIK JE KRIMINALAC u to sam i ja uvjeren, je li ti sad lakse? A zar svojevremeno i Karadzic i kompanija nisu postali nista drugo nego gomila kriminalaca. Za razliku od mnogih, ja nisam ni u jednoj stranci, i zato imam neogranicenu slobodu da pljujem po svima koliko hocu, tj. koliko smatram da treba. Ja uveliko dizem ruke od toga ko ce mi biti na vlasti, jer ne vrijedi se boriti za promjene kada one nece donijeti ono sto nam realno treba. Eto otici ce i DODIK, milom ili silom, prije ili kasnije.“

    Значи слажеш се самном да криминалце треба на робију послати, и одузети им све што су покрали у системској отимачини од народа?! Караџић није постао својевремено, он је БИО и ОСТАО криминалац, и ту се слажемо, али оно гдје се не слажемо ти и ја је питање одговорности ти кажеш:“Ja uveliko dizem ruke od toga ko ce mi biti na vlasti, jer ne vrijedi se boriti za promjene kada one nece donijeti ono sto nam realno treba.“ ово је најпогубнији мисаони процес за човјека, треба овдје да живи и твоје и моје дијете, а ти/ми смо ти који морамо дати све од себе да олакшамо им живот, постоје бројни начини да се то уради, а то се не може урадити преко ноћи, треба времена. за почетак је довољно да престанеш гурати главу у пијесак и говорити „дижем руке“, не дижеш руке батане, у говнима смо до гуше исчупати се можемо САМО ако станемо једни уз друге и јавно кажемо КРИМИНАЛЦЕ У ЗАТВОРЕ, ово није ПРИВАТНА ДРЖАВА(ентитет)фамилије ДОДИК и његових трабаната, већ ДРЖАВА СРПСКОГ НАРОДА и националних мањина, које имају једнака права као српски народ.

    Наравно да ће отићи, нећемо га пустити да нас системски туца у мождане ћелије!!!

  39. mislim da je buddha potpuno u pravu i nije mi jasno otkud toliki pesimizam kod maxona.da je tesko slazem se,da „medjunarodna zajednica“ cini sve sto moze da ostanemo roblje slazem se ali se ne slazem da je sve tako crno kao kod maxona.mislim da je osnovni problem sto su ovi nasi cobani od nas napravili bijedu a na sirotinji i zeko silji k…c.ekonomija je zakon i da ovi zapadnjaci ovdje imaju poslovne partnere, ulaganja itd dvaput bi razmislili prije nego sto naprave pizdariju a ovako ih bas briga lako je tudjim k….m mlatiti gloginje.mislim da cak nije potrebno ni neko ekstra znanje, dovoljan bi bio dobar domacin u kuci(naravno ne mislim na obrvila)jer su ovi idioti profuckali toliko para da smo dosad mogli napravit jos ovliko elektrana i biti gospoda.ove sto su dosad bili na vlasti ubrajam u kategoriju „bilo ne ponovilo se“ i mislim da bi najbolje bilo uvaliti ih u protivnicke redove ako je ikako moguce jer bi brzo pokrali EU I SAD i bilo bi „Amerika i Engleska bit ce zemlja proleterska“.nesto novo i mozda bolje mogu donijeti samo nove snage bilo u okviru partija ili pokreta mada sam za pokret i argument da iza pokreta uvjek stoji neko ne stoji jer je isto i sa partijama i oni rade za koga stignu.zasad bi trebalo stvarati normalne uslove za zivot u RS i Srbiji gledat da opet ne zaratimo za tudje interese i cekati bolje dane jer je zapad na samrti i vjerovatno se ponasa po sistemu poslije mene potop a kad potonu gledat se izvuci iz ropstva.

  40. 1991. године нам је била угрожена егзистенција, па је настао широки народни покрет, за опстанак српског народа. Тада је имао пресудну улогу, а касније су га појединци компромитовали. Данас нам је поново као народу угрожена егзистенција и јавља се потреба да се заустави агонија. Зато постаје мање битно ко је у којој странци и сви требамо да се боримо за опстанак народа.
    Тачно је да је тешко супротставити се свјетским моћницима. Слобо им се супротставио, па су нас засули уранијумом. Зато треба мудро чекати тренутак, јер ни Америка са својим сателитима неће моћи још дуго издражати на више фронтова. Вјерујем да ће доћи чак и до глобалне револуције, нешто слично као 60-их. Друга ствар, ако постоји један јак лидер, лако га је уцијенити и натјерати га да ради у корист наше штете. Није сам Радован био „амерички“. Знате ли неког послије Радована у задњих 15 година да није био амерички? Сјетите се АТВ амлитуде у којој је г. Стевандић питао г. Чавића и г. Иванића шта су радили 2005. године у Вашингтону с г. Додиком и шта је тада договорено, а г. Чавић се бранио чињеницом да је г. Босић (иако тада није био на челу СДС-а) прије њега те исте године ишао у Вашингтон. http://www.youtube.com/watch?v=pgU45DLJdgk Иначе, та „Амплитуда“ ће бити упамћена и по СМС поруци „нарученог“ социјалисте да је „г. Ђокић прави интелектуалац у поређењу с поменутом тројицом осталих гостију.

    Вјерујем да су сви наши политичари у врху били изложени разним непријатностима и понекад се питам да ли смо превише груби с овим критикама. Можда су само прихватили игру и нашли у њој свој лични интерес.Зашто нам уопште треба јак лидер? Ако имате 50 оних који могу замијенити једног, окупаторима ништа неће значити да га уцијене или убију.
    Имамо данас ситуацију да су се неке странке ослободиле неких криминалаца, али нису значајно измијенили начин политичког дјеловања. И даље постоји јака централизација, гдје се на чланове гледа више као на „бројеве“ него на људе. Ето нпр. мој први комшија је некад био у СРС РС, гдје је ишао на неке састанке, а нико га никад ништа није питао. Тамо је господин Михајлица био неприкосновен. Слично је у ПДП-у: г. Иванић 1, г. Бореновић 2, и нема даље. У ДП: г. Чавић 1, г. Глигић 2, и нема даље.

  41. rammstein, 26.06.2011. 14:43:47

    “Мени је Вукота Говедарица много бољи од додика, бољи је и Огњен Тадић“

    Мени је Сњежана Божић (СДС) много боља од Мајкићке, боља ми је и Александра Пандуревић

  42. Ко се лати мача, од мача и гине.
    Нажалост да нам Амери мијењају председника, какав год да је овако несретан, али је он реално њихов најпрљавији слуга(можда после Ђукановића) на Балкану.
    Нек сад сједе на оне тенкове што је у њима марширао на Бански двор па нек се брани од господара, али је реалније да у замјену за слободу прода уставне надлежности РС.
    Поздрав за Пају Патка.

  43. Ко се лати мача, од мача и гине.
    Нажалост да нам Амери мијењају председника, какав год да је овако несретан, али је он реално њихов најпрљавији слуга(можда после Ђукановића) на Балкану.
    Нек сад сједе на оне тенкове што је у њима марширао на Бански двор па нек се брани од господара, али је реалније да у замјену за слободу прода уставне надлежности РС.
    Поздрав за Пају Патка.

  44. buddha, 27.06.2011. 17:27:26

    Волио не волио, ‘ће да нас туца… У мождане ћелије. Систематски. К’о што си га и досада пушт’о… Као одсада ћеш другојачије… Окренућеш ћурак наопако… Преокренућеш плочу…
    И шта? Ништа. Рогушићеш се овако анониман по Фронталу. Плашићеш мечку решетом… Препашћеш п…ку водом?! Ко и досада… Кад си Андреас Папандреу…:D

  45. sasa, 28.06.2011. 14:25:47

    Нажалост, тако је.

    Што се тиче „догађања народа“, нисам примјетио да га ико овдје призива, не вјерујем да би донијело неке битније промјене. Догодио се народ у Београду, па видимо како је данас, 11 година послије Слобе. Догодио се народ и у Бањој Луци, Момчило Крајишник истјеран из хотела „Босна“, „баба с балкона“ прозивала за криминал у двије СДС фирме (Центрекс, Селект импекс), народ подржао, а колико се тога промијенило, закључите сами. Иста та госпођа је у своје крило примила много шљама из ондашњег, криминализованог СДС-а, али ментори „преко баре“ су савјетовали да се иде са том слатком причом за сиромашне грађане.

  46. Божо Чукеранац, 28.06.2011. 00:53:24 [8719]
    А „ко се лати мачка, па још већег, сутрадан га цио дан боли буља!“

    Шта ти је човјек са искуством… вауу, браво Божо, нисам ни сумњао да ћеш ти бити тај који ће окренути дупе за нас због европе, нећемо ти то заборавити… Цијело вријеме мислим се шта ти тражиш у Предсједничкој палати, кад оно видиш ти то… Свака част мајсторе, капа доле. B-)

    Питаћу Жеки да ти покаже бар сису и да те погледа очи у очи, заслужио си! 😛

  47. Mislim da je defetizam poguban jer gusi i najmanju klicu mogucih promjena.
    Nama ne treba „rumunski scenario“ vec konacno prihvatanje neophodnosti promjene politicke svijesti svakog pojedinca.
    Dok kod mi mislimo da ce se nesto samo od sebe desiti ili da ce neko drugi za nase dobro nesto promijeniti na dobrobit ovog drustva – tapkacemo u mraku.

    Mada neki pokusavaju biti izuzetno fini:
    “ „Nadamo se da ćete imati razumijevanja za stanje u kojem se radnici nalaze pa Vas molimo da se odazovete na naš poziv, jer u suprotnom smo prisiljeni da krenemo u druge vidove radikalne borbe za naša prava“, navodi se u pismu.“

Оставите одговор