Дизни раскида са Нетфликсом, у стриминг крећу самостално

Дизни ће 2019. окончати партнерство са Нетфликсом, али ће садржаји њене филијале Марвел и даље неко вријеме остати на платформи Нетфликса.

петак, август 11, 2017 / 09:11

Продуцентска кућа Дизни одлучила је да оконча уговор о партнерству с Нетфликсом, пошто покреће свој стриминг сервис како би се боље прилагодила жељама својих корисника

Иницијатива је дио нове стратегије Дизнија који ће уложити 1,6 милијарде како би удио у технолошкој компанији Бамтеч повећо с 33 одсто на 75 одсто, саопштио је Дизни.

Дизни ће тиме моћи да понуди стриминг свог спортског канала ЕСПН од 2018. године, а годину дана касније ће понудити сличне програме за забавни програм на који ће корисници моћи директно да се претплате.

Генерални директор Дизнија Роберт Ајџер (Игер) изјавио је да је повећање удјела у Бамтечу „потпуно нова стратегија раста“.

Традиционални медији су суочени са све већом конкуренцијом Нетфликса, Амазона и Јутјуба, а ускоро Фејсбука и Твитера у спорту, који нуде садржај преко стриминга што више одговара навикама млађих генерација.

Одлука Дизнија да фаворизује стриминг у односу на кабловско или сателитско емитовање потврђује да се овај начин емитовања сада сматра будућношћу америчких медијских компанија.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *