Дивна Аничић побиједила на изборима у Мркоњић Граду

Према првим прелиминарним подацима из Изборног штаба СНСД-а, нови начелник општине Мркоњић Град је кандидат СНСД-а Дивна Аничић, која је освојила 4.944 гласа, док је њен противкандидат Љубинко Томић из СДС-а освојио 2.180 гласова. Потпредсједник Општинског одбора СНСД-а Мркоњић Град Боро Рудић рекао је Срни да је било 7.124 важећих листића, док је број неважећих […]

недеља, мај 8, 2011 / 21:24

Према првим прелиминарним подацима из Изборног штаба СНСД-а, нови начелник општине Мркоњић Град је кандидат СНСД-а Дивна Аничић, која је освојила 4.944 гласа, док је њен противкандидат Љубинко Томић из СДС-а освојио 2.180 гласова.

Потпредсједник Општинског одбора СНСД-а Мркоњић Град Боро Рудић рекао је Срни да је било 7.124 важећих листића, док је број неважећих био занемарљив.

Пријевремени избори за начелника општине Мркоњић Града протекли су без проблема, сва бирачка мјеста су затворена у 19.00 часова, а своје бирачко право искористило је 7.309 гласача или 40,83 одсто од укупно регистрованих 17 965, саопштено је из Централне изборне комисије БиХ.

Изборе је на 37 бирачких мјеста надгледало 165 посматрача политичких странака, и то 91 посматрач СНСД-а и 74 посматрача СДС-а.

Прве прелиминарне резултате ЦИК БиХ ће објавити вечерас у 22 сата и 30 минута на интернет страници www.избори.ба.

Централна изборна комисија БиХ донијела је 2. марта одлуку о расписивању пријевремених избора будући да је мјесто начелника општине Мркоњић Град остало упражњено након што је досадашњи начелник Зоран Тегелтија изабран за министра финансија Републике Српске.



0 КОМЕНТАРА

  1. Ово је убједљива побједа и ако се погледају резултати општих избора у овој општини http://izbori.ba/Finalni2010/Finalni/NarodnaSkupstinaRS/Opstine.aspx , ништа се значајно није промјенило. Чак се тас на ваги још више нагео према страни позиције. Ово је одговор свима, који су славили побједу независних листа по бањолучким мјесним заједницама, да знају да је ово реална ситуација. Људи воле ову власт, подржавају је и онај ко жели да промијени ствари, мора озбиљније да приступи политичком организовању.

    Ипак, значајно је рећи да је гласало свега 40% регистрованих, а 27,5% уписаних је дало глас СНСД-у. Дакле, чисто да мало освијестимо неке људе, који високо полете, као некад послије Билеће.

  2. “Ипак, значајно је рећи да је гласало свега 40% регистрованих, а 27,5% уписаних је дало глас СНСД-у. Дакле, чисто да мало освијестимо неке људе, који високо полете, као некад послије Билеће.“

    Добро је Дражене да си схватио да Старчевица није прави показатељ стања.

  3. Симо, не бих с Вама полемисао.
    Ја сам увијек чврсто стајао с обје ноге на земљи, а ово написах због оних који су улазили у еуфорију. Тако да ја нисам сада схватио, а чињеница јесте да СНСД-у подршка у перманентном паду и да Мркоњић Град не може бити репер, као што није била ни Билећа.
    Овдје је релативно лако смијенити СНСД с власти, само када би се на политичком небу појавило нешто суштински ново или кад би се постојеће странке истински реформисале.

  4. Слажем се Дражене, јер ови резултати нису неки нови политички правац, већ слијед на депонију или ка депонији…мркоњић град није неки центар нити промотер идеја, већ обична куја под амбаром..

  5. rammstein, 08.05.2011. 23:19:36 [

    Да, прођоше и избори у Мркоњић Граду.
    Жао ми је на овако малој излазности бирача, с обзиром да познајем тај крај и да је већина људи у иностранству добро је, кад упоредимо са изборима 2008 године
    TEGELTIJA ZORAN SNSD 6,116
    ILIĆ DRAGAN
    SRPSKA DEMOKRATSKA STRANKA 2,975
    Ukupno glasova za načelnika
    9,091

    на овим изборима изашло је 7.124
    кандидат СНСД-а Дивна Аничић, која је освојила 4.944 гласа
    док је њен противкандидат Љубинко Томић из СДС-а освојио 2.180 гласова.
    http://www.vesti-online.com/data/images/2010-10-10/99961_mrkonjic-grad_f.jpg?ver=1286693573

    Ето (((rammstein))) не преостаје ти ништа друго осим;
    http://www.24sata.info/thumbnail.php?file=news/2010/march/samoubistvo_468185527.jpg&size=article_medium

  6. Мислим да је ова власт ипак доста урадила за МГ. Од средине у којој ништа није остало читаво послије хрватске агресије, Мркоњић Град данас личи на пристојну средину, бар за наше услове. Наравно, може да се приговори много тога у односу на оно што је најважније, а тиче се запошљавања.

  7. Сврљко то све говори! Изашли су само бирачи СНСД-а и СДС-а, 60% људи је у курцу и не виде алтернативу, опозиција мора почети још агресивније да води кампању против ових УСТАША! Да господу нема суштинске разлике између Додикове и Павелићеве политике. Предсједник који није предсједник свим грађанима, већ само свом партијском кадру, не разликује се од Павелића и усташа који су убијали српски народ! Ово стање ће тињати до краја ове године, потом ће доћи зима, стока ће се увући у јазбину, да презими а на прољеће крваве улице ћемо имати!

  8. Замолио бих администратора да се ликовима попут овог „buddha“,
    забрани на овакав начин кометарисање и лајковање на текстове где се спомиње председник Додик М.
    Упоређивати актуелно политичко руководство Републике Српске са „павелићевим усташама“ и призивати „крваве улице“ може само умоболна особа.

    У моме предходном посту (kubadors, 08.05.2011. 23:55:12 [4) навео сам излазност бирача на локалним изборима 2008.године.У години избора и изборној кампањи где су учествовале и остале старанке излазност је била мало јача од 50%.

    „buddha“ прати доњи линк;
    http://www.24sata.info/thumbnail.php?file=news/2010/march/samoubistvo_468185527.jpg&size=article_medium

  9. „buddha“ прати доњи линк;
    http://www.24sata.info/thumbnail.php?file=news/2010/march/samoubistvo_468185527.jpg&size=article_medium
    Овде ти видим излаз..

    Добро пишеш ћирилицу, а знак ти је добар, превртљивче.
    Није те било тешко провалити, просипаш се ко стајњак уочи орања.

  10. Jaka stvar ko je dobio izbore u Micigenu B-), mislim da je totalno nebitno.

    milanko, 08.05.2011. 23:59:35

    Ma kakvi, za Tegija kruze price da je derpe, sad furundzija ili tobdzija, to ne znam B-), iako nije iz PeDerPe-a :D…meni Divna vise lici na nekog koga bi Rajkan mogao opremati :D, to je ta liga.

  11. Вијест дана људи, чујте и почујте предсједник Додик је одликовао свог вијерног члана цертификованим бар кодом! Из поузданих извора сазнајемо да се у Народној скупштини РС спрема усвајење измјена и допуна Закона о ПИО, који између осталог гласи сви цертификовани чланови СНСД-а остварују право на пензију у износу од 6000евра под условима да су најмање 6година чланови СНСД-а, и да им је предсједник Додик уручио цертификат дугиних боја!

    цертификат можете погледати на лијевој руци првог цертификованог члана СНСД-а Кубадорс ->

    http://img69.imageshack.us/i/kubadorscertifikovan.jpg/

    Кубадорс ушао си у историју Српске, нико те неће смјети заборавити! Дан твог рођења биће државни празник, а из неформалних извора сазнао сам да ти бањалучки универзитет на челу са Станком Станићем спрема титулу почасног ректора, а предсједник АНУрС-а је одлучио да те постави за почасног предсједника академије!!!

  12. ubjedljiva pobjeda?
    Idemo matematičari izračunati koliko %ljudi iz Mrkonjića je glasalo za svoj nestanak.
    40% izašlo na izbore.Od toga glasalo za harakiri 27%.
    Za ovu vlast glasaju oni koji imaju korist, i debilni,retardirani, idioti, ljudi sa posebnim potrebama.
    Dakle, za zločinačko-autogenocidno-kriminalno-sadističku partiju SNSD je glasalo manje od 11 % mrkonjičana.
    postotak je i u rs ,otprilike oko 90 % stanovništva je oboljelo od beznađa, apatije, mazohizma.Uzroci bolesti su bijeda, glad, bezizlaznost,očaj, razočarenje.
    Uzročnik bolesti: pohlepa cara i onih oko njega ,svojstvena samo zvijerima , i što je strašno, lešinarima.Oni žive kradući i gazeći ne samo žive, već i grobove junaka.

  13. buddha, 09.05.2011. 10:49:52
    prijedor, 09.05.2011. 13:06:40 [4

    Стиче се утисак да јако болно и тешко подносите пораз.
    Људима попут Вас препоручујем да пратите доњи линк,
    http://www.24sata.info/thumbnail.php?file=news/2010/march/samoubistvo_468185527.jpg&size=article_medium

    Стичем утисак да је „rammstein“ и „Nikad kao Bane, dobri sin“ један те исти лик, то примјећујем и код овог „buddha“ и „prijedor“

    „““““TEGELTIJA ZORAN SNSD 6,116
    ILIĆ DRAGAN
    SRPSKA DEMOKRATSKA STRANKA 2,975
    Ukupno glasova za načelnika
    9,091

    на овим изборима изашло је 7.124
    кандидат СНСД-а Дивна Аничић, која је освојила 4.944 гласа
    док је њен противкандидат Љубинко Томић из СДС-а освојио 2.180 гласова.“““““

    На овим у односу на изборе 2008.године изашло је мање 1967 гласача. Разлика је у броју гласова између кандидата СНСД и СДС била 3141 глас.

    Пријевремени избори 7124 гласача разлика између кандидата СНСД и СДС је

  14. Гдје лежи рјешење проблема, у промјени изборног закона, прво се морају освјестити бирачи, кажњавањем, onaj ко не изађе на изборе треба да плати 100марака казне. Онда би људи били далеко одговорнији!

  15. @kubadorsu
    Ti si i njihov član i čovjek sa posebnim potrebama.U tvojoj školi si učio samo račun do onoliko koliko imaš prsta na ruci.
    Beno, izašlo na izbore 40%.Od toga glasalo za uništitelje rs 27%.
    To je 10,8%. E, toliko je mrkonjićana glasalo za suicid.
    moj neuspjeh?
    Šta je za tebe uspjeh?
    Ako je nestanak rs, onda si uspio.Čestitam!

  16. @kubadors
    U pravu si što kažeš da teško podnosim neuspjeh.Teško mi je gledati one koji su provozili šlepere ronhila kako pale, pljačkaju, uništavaju i gaze po borcima i grobovima onih koji poginuše za rs.Rs ona za koju sam se borio nije ovo.carska, kriminogena, nenarodna, proustaška ,privatnolaktaška, ogavno autogenocidna ne zaslužuje da postoji.

  17. prijedor, 09.05.2011. 14:20:17

    „izašlo na izbore 40%.Od toga glasalo za uništitelje rs 27%.“

    Нисте у праву. Од укупног броја уписаних је за СНСД гласало 27,5%, што значи да реално СНСД има подршку можда нешто више од трећине становништва у овој општини. Мала излазност показује незаинтересованост или општу апатију људи.

    Ваш револт потпуно разумијем, али мислим да је расправа са господином из Добоја расипање енергије. Усмјерите је према људима из своје околине, отворите им очи!

  18. Мени је ово показатељ да СНСД није у таквом паду како то неки овдје форсирају. Ипак треба рећи да свака општина има своје специфичности и да ће Мркоњић Град обзиром на гласачки потенцијал комуњара бити задња општина коју ће СНСД да изгуби. Слично као и Шековићи. Они још вапију за Савезом комуниста. Билећа је сушта супротност томе.

  19. NOIR вараш се, Шековићи су ултра „есдеесово“ гласачко тијело, веће и од Билеће, ал деси се некад да и изгубе, ваљда не знају да су од тих људи покрали све, чим се чуде што су изгубили!

  20. Заболи ме патка за мркоњићем и мркоњчадима, њихов избор њихова ствар, да сам се ја питао не би то ни враћали у Дејтону од усташа 1995 свакако су им максимално наклоњени, што потврђују и овим изборима.
    Никад нисам тамо био, нити ћу пожелити да одем у ту запиздину..тим људима од срца желим да добију оно што су и заслужили..

  21. а што је страшно Ања? Јел’ треба да готивим тамо некакве јајаре, којима је предходни начелник постављен за чувара опљачканог блага код алибабе из лакташа, а очекивати реалан резултат избора послије тога за то мјесто је илузорно, полтронски ефекат, само уз владајућу, они ће им дати!
    Па нека им дају више нек се наједу гована, само да не смрде по РС-у, срећа па тамо никог не познајем, никог ми није ни жао, ни због кога ми није ни драго..ништа пута ништа, ето то је тај резултат тих избора!
    Полторнске гласаче не могу смислити, дабогда им се поново вратио додиков партнер хдз!

  22. Србине,
    Немам нека сазанања о Шековићима осим што ми је остао упамћен по народним херојима. А на то ми се окреће желудац јер су све комуњаре данас за СНСД. Иако сам некада гласао за СНСД јер нисам подржавао Чавићев СДС. А и због ових комуњара данас нисам за СНСД, јер ће га сахранити. Само пратите шта се дешава у Бања Луци гдје су се СНСД-ови лопови и комуњаре удружиле протих Додиковог тајкунског клана. Ту ће почети крај СНСД, а не у Мркоњићима одакле је честити српски народ и протјеран односно раселио се по Словенији и Србији. Јер гдје владају комуњаре и црвени СНСД ту трава више не расте.

  23. Noir, твоја слова у Божије очи! Чуо сам и ја да је велика фрка у СНСД-у, прича се да је Радмановић се склонио у болницу, наводно је дошло до тешких ријечи са Додиком. Аваз није без разлога написао да Шпиран напушта СНСД.

    То је оно што је велика већина дискутаната овдје указивала, Додику већи су непријатељи они што окружени око њега него ми што не припадамо ником. Сви ти људи што су сахранили СРС, СДС, СНС, ПДП, сахраниће и Додика. Проблем је што ће они опет промијенити страначки дрес и остати на истим функцијама!

    Кад мало боље размислим сахранили су ону комунистичку партију, па СРС,СДС,СНС, ПДП, СНСД јеботе па то су супербактерије!

  24. rammstein, 10.05.2011. 14:02:31
    Slazem se sa tobom kad kazes da poltronski efekat radi ko’ zmaj.To sam imao prilike vidjeti u toku i poslije rata,kad se SDS razgmizao na sve strane,rpodajuci tenkove i municiju onima protiv kojih smo se borili.
    Sjecam se isto tako herojcine Mome Krajisnika koliko mi je bilo zao sto je isporucen za Hag jer ga je trebalo strijeljati na licu mjesta.
    Sjecam se aluminijuma od kojeg je SDS napravio tone registracija za vozila i koje su se placale svake druge godine,jer ih je SDS mijenjao kako bi sto prije prodao aliminijske tablice.
    Sjecam se pobune ’93,kad je stigla velika grupa patriota sa Pala da “sredi situaciju“ u Banjaluci.Sjecam se kad su govorili;“kako se ta sugava 16 krajiska usudjuje da remeti poredak“
    Sjecam se i Arkana i “kolega“koji su po krajini pravili haos,paleci stagljeve sa sijenom po okolini istog Mrkonjica,Kljuca itd,kako bi pomogli “prijatelj Atifu“(kojem su prodali usput jednu oklopnu brigadu)da zauzme Banjaluku u jurisu,dok je gospoda zavodila strahovladu pljackajuci i sukobila se na kraju sa Prijedorskim izvidjacima.Sve to zarad Sarajevskih pripizdina.Sjecam se podjele brasna i ulja borcima,koji su dok su dosli na red saznali da je skladiste opljackano.
    Sjecam se posljeratnog perioda,privatizacije u kojoj je Roguljic “privatizovao“pola kasarne,dok je kao “donator“placao gladnoj vojsci toboznji topli obrok,kojeg nikad nisu pojeli(osim mozda komandnog SDS-ovog kadra),da bi isti poslije ispostavio racun VRS-u(naravno nije vratio onih pola kasarne,gjde je sagradio objekte “rekreativno-profitabilnog sadrzaja“ u kojim je ugoscavao poslije rata “ugledne biznismene i ratne drugove iz fbih.Sjecam se i onih sugavih mjenica(u vrijednosti 50 rajhsmaraka) poslije rata koje sam dobio i potrosio u prodavnici ratnog profitera(takodje SDS-ovca)za jedan dan.Sjecam se zakona o stambenim odnosima,koje su omogucile SDS-ovcima kad su napravili privatizaciju i rasprodaju firmi budzasto,da zadrze stambeni fond,koji su otimali od ljudi ne donoseci zakone o otkupu i ne dozvoljavajuci upotrebu vaucera za otkup,jer su stanove trebali dobiti “po zaslugama“ u prvom redu ljubavnice SDS-ovih jurisnika.
    Sjecam se sa sjetom toga perioda poplave“biznismena“ u dresovima crvene Zvezdei tada statusnim simbolom(mobitela na usima) i njihove dreke u toku koristenja istih sjeme im se zatrlo.

  25. jahac,
    добро да се сјећаш, а сјећаће се неки и да је постојала РС, да су је неки људи стварали и животе дали, да би сад по њој харали додиковци у свим дресовима, док је не сведу на пуку фикцију!
    То што је теби Илиџа, Вогошћа и Грбавица запиздина, пробај купити ту стан па види колико треба да продаш кућа и станова у мркоњићу да би купио један на Илиџи, али та је демагогија довела до предаје Српског Сарајева, а враћање некакве џунгле коју сад све да гори ја не бих ни попишо да угасим!
    То све што си набројао, што су радили људи профитери из тадашњег СДС-а, сви скупа су били мале маце за ове проклетиње из снсд-а, мада их не раздвајам у томе нимало, али тада није коштало народ колико сада кошта, кад ти сваку марку из џепа одвале за тамо некакве своје приоритетне регије!
    За мјеницу од 50 дојчмарака, лажеш ко псето, јер ја сам за ту мјеницу добио тих 50 ДМ, а што си ти то дао неком за ћевапе то је твоја ствар.
    Ми смо војнички одбранили нашу регију, а ти своју ниси ни пробао бранити, тако да ту своју фрустрацију остави уз свој податак о учешћу у рату, ако си га и видио очима до 95-те!

  26. rammstein, 10.05.2011. 15:20:04
    Pa ja ti i kazem idiote da sam dobio 50DM i morao sam ih odmah potrositi kod tvojih “postenjacina“jer sam bio gladan.I to je sve sto sam dobio od njih a od ovih,koji su isti nisam nista ni dobio ni trazio,jer sam davno shvatio da se moram pouzdati samo u se i u svoje kljuse.
    Ne cekam milostinju ni od koga.
    To sto su Sandzaklije nabile cijene tamo po Sarajevu,uopste me ne interesuje.Niti me ionteresuje taj grad i zao mi je sve i jednog Banjalucanina i Krajisnika koji je poginuo u Sarajevu,toj pripizdini ia balijskoj mahali cijih ste 30kilometara uspjeli “odbraniti“citav rat,kontrolisuci grad sa Trebevica.Dok su nasi ginuli gore da vam spasavaju guzice,nisam vidio ni jednog na koridoru a ni kad je pola Hrvatske forsiralo Banjaluku??Nekolicina je odbila naredjenje(koje je stiglo iz Sarajeva) i napustili smo koridor i dosli da se prikljucimo Sestoj sanskoj kod Milinog birta.Svaka cast Sanjanima,hrabro su se borili i ginuli iako su Radovan i Slobo vec prodali njihov Sanski Most.Nihova strategija je bila drugacija ,jeb’ga ipak su gore vikendice po Jahorini rastrkane.Kralo se zato dugo jos prije rata.Steta da balijama padne u ruke.
    Niko tebi ovdje nije nista rekao zato i za razliku od tebe ja bih zastitio svaki pedalj Srpske ,gdje god da se nalazi a ti si se nasao da se izrugujes poklanim djeci i starcima po Krajini i posebno Mrkonjicu.

  27. jahac,
    ма заболи ме туки за тај мркоњић, не интересује ме, да је вриједио ви би га и одбранили, док са друге стране линије прстенова око Сарајева су биле много дуже него цио коридор кроз Посавину, искрено и мени је жао сваког нашег борца из Сарајева и са истока који је погинуо бранећи ту тамо запиздину на западу, а да није било Вукова са Дрине ушле би вам усташе у аутобусима у Бањалуку, толико о вашем херојству!
    Да није било некакве симпатије према Книну и Книњанима, не вјерујем да би ико за вас испалио и један метак, нисте били вриједни ни толико!
    Ето вам сад власт поштена баш какви сте и сами..хехехе..наставите, а нама можете само да попушите!

  28. Mноги чланови моје породице и пријатељи су погинули бранећи Сарајево. Заборавило се да су неки одавде били тамо??? Страшно! Немам више о чему да причам са тобом! Једноставно, неки су спремни да у име мржње према Додику жртвују све остало. Никада нешто страшније нисам чула. Срам те било!

  29. rammstein, 10.05.2011. 15:53:07
    Mene isto tako zaboli za te vase pripizdine gore.
    Pa kako onda vi heroji ne odbraniste tu saku jada ispunjene dzamijama i prije rata na svakom koraku?
    Reci cu ti kako,nije bilo ni potrebe,samo sto nije Momo Krajisnik i CO,ocekivao da ce 1KK uspjeti otjerati one koji su poslani po zadatku da pomognu Hrvatskoj soldateski i gosin Atifu,te da ce odbraniti Banjaluku.Vlasnici vikend naselja su se malo bili preracunali,mislili ce da ce biti “pojeo vuk magarca“,zato ste i blokirali dotok municije i sprijecili 1OKBR da se prikljuci odbrani grada.
    Mozda je i lova pala(nebi me iznenadilo)jer su vasi “Heroji“kontrolisali “berzu oruzja“tada,osim toga bio vam je Alija i duzan uslugicu,zar ne?
    Ko koliko vrijedi,upravo pokazujes takvim glupostima koje izvaljujes.
    Sto se pusenja tice,vidi ti to sa ovim tvojim komsijama,pa se uzajamno zadovoljavajte koliko zelite.
    Za mene licno,sve stranke su slicna ili ista djubrad.Mile,Radovan,Dragan,isti sljam.Zaboli me dupe za kojeg manipulanta narod glasa.Mene samo interesuje Srpska bilo gdje da se nalazi jer imamo sta imamo a nemamo sta nemamo.Nisam vidio nijednu vlast,koja je nesto ucinila posebno za ovaj izmuceni narod,sve kad se sabere i oduzme je tapkanje u mjestu.
    Okani se brate corava posla ako vec nesto mislis da kazes,ko ti brani ali slicnim zluradim komentarima pljujes po samome sebi i po sopstvenom narodu.(ako je ovo uopste tvoj narod).Pokazi da si bolji od ovih Srbozdera,bez obzira dali pripadaju drugom narodu ili smrdljivim politicarima.
    Ako si Srbin i obican covjek i imas djecu(mislim da si rekao da imas troje).I ja imam dvoje.Ne pravi razdore bezvezne,koji su nam ovdje najmanje potrebni.Nadam se da samo nisi neki bivsi politicar koji je izgubio nekakvu privilegiju,jer ako je tako,jasno mi je.
    A ako ne neznam sta bih ti rekao.Ja nisam nista tudje uzeo niti mi je ko dao.Niti drzava,pa cak ni moj caca.
    To mi je najveci ponos.

  30. “ Кад сви од Србије одузму по нешто,краљ-краљевину,војвода-војводину,кнез-кнежевину,деспот-деспотовину,па кад се сабере све оно што се одузме,може ли остати ковачница-ковачу,крава-сељаку и чамац риболовцу? “ Бој на Косову 1389

  31. Ма причајте ви шта хоћете, ми у Сарајеву смо војнички одбранили сваку стопу српске земље, никад нису успјели деблокирати град, а имали су сто хиљада војника спремних и укључених за то! Колико усташких бојовника је протјерало све крајишке борце до Бањалуке? ни десет хиљада, па то је ваша срамота!
    Знам ја добро ваше борце одавде, губили су се ко пи.цке, нису били свјесни да је балијски ров 30 метара од нашег, а кад питам па гдје сте то ви до сад ратовали и колико су те ваше јебене линије размакнуте, кажу по 3-4 километра!?
    алоо о чему причамо, ви правог рата нисте очима видјели и зато мрш у пизду материну и ви и крајина и додик са њом, све вас на к..рац набијем!

  32. АДМИНИСТРАТОРЕ ако се овај „“““rammstein““““ не обузда укидањем налога, онда мени заиста не остаје ништа друго да ову будалу унаказим нај горим изразима који постоје.
    Просто је нвјероватно да се овако коментарише. Ја сам из Добоја и био сам учесник рата, прошао сам од Западне Славоније , Посавине (Коридор)Озран,Добој, Теслића, Виторог планине, Шипова, Јајца, Санског Моста, Бихаћа, Козарске Дубице сва ратишта и ода ова будала и никоговић овако да пише, ако му не
    не избришете налог схватит ћу то као један вид подршке.
    Срам да те буде изроде, нека ти се угаси лоза смраду…

  33. rammstein, 11.05.2011. 08:30:00

    Нису ХТЈЕЛИ да га деблокирају што је сасвим супротно од онога да нису могли! Требало им је Сарајево да глуме град жртву, да на рачун тога профитирају током цијелог рата. Дакле, нису ХТЈЕЛИ.

    Ова уврједа на рачун погинулих бораца одавде говори о теби.

    Не правим разлику између било којег дијела РС. Свако, па и најмање и најзабаченије село ми је подједнако важно као и БЛ. То је оно што ти никада нећеш бити у стању да схватиш. На крају, ко другоме јаму копа, сам у њу упада. Радован је продао ових 13 општина за Сарајево и на крају се све вратило.

    Жалосно је што постоје овакви ликови.

    Предлажм да се не препиремо више, а Администратор ако дозволи да овакве ствари, прије свега уврједе на рачун погинулих бораца прођу… више ће да говори о њему него о Рмштајну!

  34. а одкуд сад позив администратору? шта је било? не можете да отрпите туђе мишљење? хоћеш да вам аминамо сви, то што ви РС са додиком својатате као приватну прћију, без трунке одговорности, а ко вам даје право за то? избори? јебли вас избори!
    Не подносим лицемјере из западног дијела РС, част поштеним људима било с које стране РС, али превише је смећа из те ваше кухиње, и сад јел хоћеш да ти кажем шта збиља мислим? или оно што ти желиш да чујеш? Ја сам од принципа, што мислим то и говорим!
    Питање је дана када ћемо са истока ове ваше бирократе протјерати и растргнути на улицама, као они у „дану беса“ у Тунису, рачунајте и на тај сценарио!
    Додијали сте и Богу и људима, ето вам лијепо мркоњић, лакташи, курац, палац па тамо оргијајте, пустите овај народ овдје да живи нормлано и водите ону стоку, крмка илића из ШС и кобилу милекић из ЕП!

  35. rammstein, 11.05.2011. 13:20:41

    Ovo za Milekicku i Ilica si u pravu B-).

    Kontroverzni Nedjo (sume) Ilic je pokrao sve sto se moglo pokrasti, a Romanija je velika planina, na kraju mu preslo u patologiju pa sam sebe poceo potkradati B-).

    A Milekicka ne zna gdje je lijevo, teta sa „laznom trajnom“ koja sa strujom nema nikakve veze, cisto sumnjam da zna i grijalicu upaliti, mozda peglu uspije iz treceg pokusaja, i ona da vodi najvazniju firmu u RS. Na osnovu kojih kvalifikacija? Sto zna Vozda?

    To sve treba jedan dan najuriti motkama, dok se ne dignu motike, nista 😀

    Jos kad maloumni Bastinac ustane na Skupstini i kaze kako je u Laktasima radan narod, dodje postenom covjeku da pukne, radan kad je Mile sve firme preselio u Laktase, kao da na Istoku RS niko ne zeli da radi, ali gdje kad je sve popljackano ?
    Koliki covjek mora imat’ proces u glavi pa da to kaze, uzas, kakvi sve likovi defiluju nasim zivotima, ovo je njihovih 5 minuta definitivno.

  36. rammstein, 11.05.2011. 13:20:41
    Misljenje i kritika nije problem,pogotovo ako je kritika pozitivna.Medjutim ako se vratis i procitas postove,vidjeces sta si pisao.U najmanju ruku pretjerao si i subjektivno gledas na stvari samo kroz prizmu nekakve “lokalne“ politike ili sta je vec to?
    Upravo takvo misljenje je ono jednoumlje,koje navodno pokusavas kritikovati i nije problem kritikovanje,nekakve politike pa i misljenja ali ti vrijedjas mnoge ovdje.
    Od boraca,porodica poginulih i tako dalje.
    I ja sam rekao sta mislim o Sarajevu generalno ali ne smijemo ni ti ni ja zaboraviti zrtve i krv koja je prolivena u bilo kojem dijelu Srpske.
    Kakvo je to potcjenjivanje zrtava i zemlje u krajnjoj liniji?Umjesto da se ponosis Kozarom,Podgrmecjem,Janjem,Principovim Grahovom itd.,kao sto se ja ponosim Romanijom,Srpskom Hercegovinom,Ozrenom i mnogim drugim dijelovima Srpske,ti si dozvolio da te sitna lokalna sujeta uperena prema isto tako sujetnim i prolaznim politicarima okrene protiv samog sebe.Ja to jedino mogu tako nazvati.Presaberi se malo covjece.Hoces da kazes da je samo tebi bilo tesko?
    Sta mislis kako je meni bilo kad sam se prijavljivao na biro poslije rata i kad mi je ljubavnica jednog SDS-ovog funkcionera(inace radnice “preko stele“na birou)rekla da mi treba oko 15-tak maraka da si kupim radnu knjizicu,zdravstvenu knjizicu i par obrazaca.Odkud mi 15 maraka kad nigdje ne radim,tek sam demobilisan.
    Pa pozajmi negdje,rekla mi je smizla.
    Od tada nisam ni na birou,nisam iskoristio vaucere,jer nisam htio ucestvovati u toj pljacki.I slag na tortu,kao nagradu SDS mi je oduzeo stanarsko pravo.
    Ako je pomenuta Sarajevska grupa bila odpad,nikad zbog tog nisam zamrzio obican narod a kamoli pljuvao i podcjenjivao one koji su prolijevali krv u odbrani kucnog praga.

  37. администраторе што је пуно пуно је;

    „“““Додијали сте и Богу и људима, ето вам лијепо мркоњић, лакташи, курац, палац па тамо оргијајте, пустите овај народ овдје да живи нормлано и водите ону стоку, крмка илића из ШС и кобилу милекић из ЕП!““““

    „“““rammstein“““
    нека ти Бог опрости на небу велики,
    али неће опростити људи,
    ка ни оном коме народ суди.

    Такви као ти су пошаст овог народа, куга којој нема лијека,
    предлажем ти да окончаш свој биједни живот тако што ћеш извршити самоубиство и то скоком у Билећко језеро везајући за себе стијену од најмање 5. тона.

  38. jahac, рат је рат и никад не изњедри добре и племените људе, обично такви страдају и постају људи трећег реда…зато ја могу да разумим тебе тад, ја нисам дозволио никад да се спустим на те гране, ни код комуниста, кад ми се није свиђало одем вани зарадим пара и боли ме уво, јер сам мислио да то мора проћи једног дана.
    Сад видим да то никад не пролази, ако је та послијератна психоза оставила такав утисак код тебе тад, шта онда има лијепо да кажеш за ово сад?
    Који је разлог да крвници воде крвничку политику 15 година послије рата, као да је рат у току па се немилосрдно пљачка све живо чега се дохвате, као куга!
    Ето кривим тај тамо народ, јер су они цјенећи своје поштење у односу на ратни СДС изњедрили највећи смрад ових простора, снсд и додика на челу смрада!

    кубадорс, не заборави кад видиш у сусрет фап машину, сјети се у тим задњим моментима да би то могао бити ја…хахаха..обећао сам ти једно поштено гажење, јер си писао да сваки дан возиш овим цестама према Херцеговини, пошто је ђокица боравио ту, мора да си његов смећар!

  39. rammstein, 11.05.2011. 15:57:45
    Nista ne mogu reci lijepo ni za jedne ni za druge.
    Nije poenta u tome.Nicija do zore nije,pogotovo nekim vlastodrscima,medjutim,kako ne valja jedna struktura,ne valja ni druga.
    Ja nisam clan ni jedne partije i kod kuce cuvam samo jednu jedinu kartonsku knjizicu od pokojnog Jove Raskovica,mozda janpostenijeg Dalmatinca i Krajisnika.Medjutim njega nema sad,kao sto nema ni ovog cupavog i mnogi drugi ce biti i proci.Sta je ko dobro ili lose cinio,prije ili kasnije ce mu doci glave.
    Ponovicu;Mozemo ovdje diskutovati dan noc i raspravljati i kritikovati ali ne mogu dozvoliti vrijedjanje i gazenje Srpskog dostojanstva,ma odakle dolazilo.
    Jednostavno krv je krv i zrtve su zrtve.
    Postavlja se pitanje cemu ako ce Srbi opet po kozna koji put u istoriji dizati dreku oko bilo kojeg vozda ili vozdica.Nije nas jednom takvo sranje kostalo i zrtrava i zemlje.
    Ti zamjeraj koliko hoces,ali ja sam ponosan Krajinom ali sam isto tako ponosan i Romanijom i da ne nabrajam dalje.
    Pojedini ce vuci sebi ili svome kraju,medjutim ja sam ti vec rekao a i ti si maloprije rekao,kad vidis da nema druge,bori se za sebe i porodicu kako znas i umijes.
    Ja sam relativno uspio bez icije pomoci,ne pada mi pamet da cekam milostinju bilo kojih lihvara.
    A sto se tice ovih igraca i mjenjaca dresova.mnogi su ih vec toliko puta izmijenili ,tako da te zmije meni nista ne znace iovako ionako.
    Samo jedinstvo je bitno i nista vise.Sitni interesi budu i prodju ali jedinstvo,sloga i svijest obicnih postenih ljudi je najbitnija,pogotovo kad nas napadaju sa svih strana,a to se desava vec vijekovima.
    Iskreno,neznam ni kako nam uspijeva ali kad zapne,tu smo.
    Vidis,svi zamjeraju Rusiji,kako nije priskakala kad je bilo potrebno,medjutim iako nezvanicno,odredjeni slojevi su uvijek bili od pomoci.Tako smo i mi zamjerali Srbiji itd.
    Mi ne smijemo dozvoliti da rasprostranjena nebriga i sebicnost preovlada.Pa jeli malo bilo sto su prodali Hrvatsku Krajinu i Kosovo,pa ako hoces i Sarajevo.Sta sad treba i dalje da se otudjujemo i u principu radimo,bas onako kako “tamo neko“zeli?
    Ne prijatelju,samo moramo ponekad biti malo i diplomate a ne uvijek,“sto na um to na drum“.To je druga stvar,koja nas je kostala u proslosti.
    P.S.Zagreb je predgradje Banjaluke.

  40. Ја знам, осјећам и вјерујем да 99 % Срба са „истока“ мисли другачије. Рођени сам Илиџанац или Сарајлија, због Караџића и Милошевића сам морао напустити свој дом а касније због Мандића, Шаровића и остале „есдеесове“ екипе и Српско Сарајево, остао сам настањен у источном дијелу РС али ја због те њихове тадашње „џамахирије“ нисам мрзио ни један дио тог С. Сарајева као ни једног човјека. Да ли можда требамо сад сви због политике Тадића у Србији да мрзимо Србију као највећег непријатеља? Наравно да не, власт, режим, диктатура… буду и прођу а типичан примјер је уједињење Њемачке или треба да будемо нова Кореја!?

  41. Неки очигледно ниу схватили шта су написали. Назвати погинуле борце овако, најмлађи којег знам, рођак, који је тамо страдао је имао 22 године. Отишао од своје куће да би бранио туђу и сада се појављује паметњакковић који га вријеђа.

    Ради шта хоћеш, али престани да говориш неистине, шириш мржњу и дијелиш народ на источне и западне. Запад није само БЛ, Лакташи. Запад је и Котор Варош, гори јад, биједу и чемер нисам срела у животу. Челинац, Теслић, Прњавор, Нови Град, Дубица. Многи од тих крајева су се деценијама запостављали, од стране комунистичких власти због тога ашто су били на „погрешној страни“.

    Зашто се нпр. ниси запитао како је то БЛ могла да буде заостала иза цивилизације, поред своје јаке индустрије, феноменалног географског положаја, као други по величини град у бившој БиХ? Тада се ниси питао како је то бити запостављен. Нажалост, ови одавде данас понављају грешку неких од прије неколико деценија. Та грешка није исток – запад, већ подобне и неподобне општине.

  42. Ма са чим ми то ви спајате српство? са додиком? дај немој те ми гадити ту пресвету ствар, ја сам за српство ратовао а додик није ни ципеле испрљо у тој нашој јебеној светој српској земљи!
    али нек вам буде, немам се ја ту шта правдати коме, а ти „илиџанац“ лажеш, јер да си овдје знао би шта већина мисли о западном дијелу, исто што и ја!
    Ја своје мишљење не приклањам већинском, само имам искрен став, то је мени племенитије него да лажем да се волимо, а да вас подкрадам онако како нас подкрадају ваши „земљаци“ клошари додикови, знам да од те љубави не би било ништа!

    Искрено сам прије за миран разлаз, него за добровољно сахрањивање истока РС овако како се сад ради у влади из БЛ!
    Нама су те власти са запада терет за општине, сва јавна предузећа су у њиховим рукама, од електропривреде, шумарства, водопривреде, олимпијског центра Јахорина, па до ситних пилићарских квазифирми попут оне у Бијељини „рад“ која располажу општинским земљиштем, општина није валсник своје земље, већ влада путем таквих опскурних предузећа у чије пословање ни ђаво не смије да умијеша прсте!?
    Све то треба растјерати говњивом мотком или рафалима!

  43. до када ће вам комунистичке власти бити изговор за све??? како је то БЛ била заостала иза цивилизације?? није имала кружне токове?? је ли то.. па они су били на власти 35 година, па су онда растјерали све што је ваљало и направили што су направили.. ови су 20 и ето..

    централизована власт је проблем сваке земље.. само се у овој вукојебини своди на вјерску и националну припадност а ево, сада и на географску.. то је питање децентралиѕације.. али, како ствари стоје и гдје идемо нема од рјешења ништа.. у здравље…

    али то ови, као гђа/гђица Ања контају ако довољно дуго понављају нешто неко ће им и повјеровати..

  44. Погледај БЛ прије 20 година. Погледај исељавања из ових крајева у том периоду. Распитај се шта је овде остајало од Инцела, Јелшинграда, Чајавеца, Космоса… Ма уосталом, шта ја имам са тобом да причам.

  45. па, шта ће остати када су све разнијели..? послушај стенограме са састанка руководства СРЈ (док је постојало). јбт. и Милошевић каже да „онима“ (нама) не може ништа, да нећемо да кажемо колико пара имамо, да нећемо да дамо машине а не знамо их користити, да разносимо све..

    гдје ли ти живиш?? знам ја шта је остало од тих фабрика.. добро.. ја ту живим.. али, јесу потрчали сви да узму себи, неко папире, неко машине.. а јбг.. некога запао само тоалет папир.. хоће то у рату и послије рата.. какве то везе има са политиком и идеологијом?? то бих волио чути..

    сам пао сам се убио…као у оној причи са псом и комадом меса – када се погледао у воду па му се учинило да одраз (мислио је да је други пас) има већи комад меса.. зинуо а оно испаде и онај који је имао.. е, то ти се десило прије 20 година..

  46. Мислим да ти ниси схватио о чему сам ја писала. Прочитај поново!!! Какав Милошевић? Какав рат? О чему ти причаш? Ја ти говорим о пријератном запостављању и систематском исељавању ових крајева!!!

  47. како нисам.. ти рече: погледај прије 20 година а погледај сада.. ја погледао и то ти је то..

    како је то прије рата запостављањо?? па знаш ли ти колико је фими било распоређено по општинама?? имаш ли ти појма о чему говориш?? је ли Пролекс из Котор Вароши с Марса пао, дио Шипада Шипову, фабрике у Мркоњићу, Свила Челинац.. не лупај, мајке ти.. неко ти је добро мозак испрао.. осим ако не мислиш да су овдје капацитети били за неку силиконску долину…

    свашта

  48. контам ја шта ти ЖЕЛИШ да заклључиш али, како ти полазна премисе несувисла, тај закључак нема везе са животом… него дај себи задатак да у наредних 6 мјесеци ни од чега, само својом главом и рукама зарадиш бар 6000 КМ… па, онда коментариши..

  49. Сигуран сам да се тешњо и онај „крканду“ упишаше од смјеха и свршавања читајући ове српске идиотлуке! Одавно сам написао да је јалијаш – јалијаш. Да ли се к’о фол клањ’о или се ко фол крстио, све су то иста сарајевска говна.
    Њима је Васковић калуп људства и пристојности, а Бакир „ше’сет минута“ и Жекс Комшић примјер дјеци у школама васпитања и етикеције!!!
    Усраније земље, поганијег народа и отровније енергије нема на земаљској кугли! К’о да је сав плутонијум из Јапана плитко закопан под височким „пирамидама“.
    Није џаба одавде бјежало све благородно и пристојно. Од Андрића,до Селимовића. Од Капора до Ноге. Од Ћопића до Кустурице. Сарјево је и свог „хрониЋара“ Сидрана протјерало у родно Горажде! Није довољно напсовао!!!x-(

  50. Мојне тисра чукеранац, можда смо ми на истоку набусити људи и пргави, али истину говоримо увијек у очи, а не ко ви снисходљиво и цинички, овамо мед и млијеко, а иза леђа увијек спремни нож ударити, такви сте, знам вас одавно..гадите ми се!

  51. Па то сам и рекао. Погану од човјека као што је Бакир и Жељко је јалијашко псовање и вријеђање свега око себе што не личи на његову бајту и кафану – разговор! И то „искрен и у очи“. И то сматра за врлину!? И не можеш им НИШТА! Можеш га јебат, можеш му главу расцопат’ буковом летвом, они ће једнако мислити!!!Све који не скачу једни на друге и не потежу ханџаре називају „пичкицама“. А кад досаде и богу и народу, онда дођу „пичкице“ на тенковима па их налупају к’о канте. Зато од овога овдје нема ништа. Ни људи ни државе.
    Ја сам СИГУРАН у двије ствари:
    1. „Босна“ никад неће бити држава ни „нормална“ ни „ненормална“.

    2. Територија под називом БиХ неће се нужно дијелити САМО по националним шавовима. У блиској будућности је извјесније да ће та подјела ићи по регионално-менталитетској граници. Ето, надоће и сарајевске балије на своје. Имаће државицу „граџана“ сарајевско-зеничке регије у којој ће једни другима „‘совати стару у уста“, што српску што балијску… Остале „пичкице“ нек’ се јебу!!!:D

    Фрањо, да би се водила иоле људска конверзација и у њој дошло до неког па и привременог закључка, потребно је прије свега МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ саговорника и добра воља.
    У старом распуклом бурету се не држи ракија! Исцури сва.
    А ти си буразеру пук’о ко каца од сто година. А да си трајно натопљен неком лошом брљом види се из авиона. Мало, мало – па делиријум…

  52. rammstein, 11.05.2011. 08:30:00
    Ма причајте ви шта хоћете, ми у Сарајеву смо војнички одбранили сваку стопу српске земље, никад нису успјели деблокирати град, а имали су сто хиљада војника спремних и укључених за то!

    У јеботе как’е јуначине!!! Ваууууу…….

    Ретардињо, што га нисте освојили? Ја ћу да ти кажем, зато што је Радован дневно узимао милион марака од турака! О шверцу брашна, цигарета и оружја други пут… А ти се кунеш у Радована, јебо те он у дупе!

  53. Знаш ти добро rammstein одакле сам ја, препирали смо се ми већ око људи који су после комуниста додатно уништили источни дио РС. Од Мандића, који је то сматрао као својим посједом, па до његових пајтоса Дарка Елеза и Ђорђа Ждрала који су били задужени да елеминишу све оне који су мислили другачије. Сјетимо се како је грађевински материјал намјењен за изградњу града С. Сарајева из Србије само тако ‘ладно нестао, па гдје нестаде онолика нафта. Сјетим се само колико је онај директор Будућности, који је сада окренуо леђа Караџићу као прави партијски пријатељ, узео нафте намјењене за изградњу цркве у Војковићима. За то вријеме ницале су виле по Новом Саду као печурке а мом оцу као борцу, који је био на првој линији током читавог рата, дају плац на Прљавом брду, па им мало и то, него га шаљу на суд да га стрпају у затвор јер је тобоже опљачкао неку тону нафте, али у ствари, он је био крив зато што се јавно руковао са Петром Ђокићем пред митинг СП РС-а у Трнову. На њихову жалост од тужбе ништа није било али зато је на снагу ступило протјеривање, можда и горе од оног са Илиџе, али у суштини и са Илиџе су ме протјерали опет они исти, Крајишник и Караџић. Али нека, њих је казна стигла, мада не онаква каква би требала али доста! И сада је људима овде криво што се развија западни дио, па ко је нама крив што се ми нисмо то развијали. Бирач Зворник, Романија Соколац, Фамос И. Сарајево, Енергоинвест И. Сарајево, Јадар Зворник, Боксит Милићи и многа друга предузећа су уништена после рата, сада нешто ради али тешко да ће се икад опоравити од лоповлука али нека, корак по корак. А погледај западни дио, људи су помало радили помало и крали, а код нас је нажалост само крађа ишла.

  54. Бирач Зворник, Романија Соколац, Фамос И. Сарајево, Енергоинвест И. Сарајево, Јадар Зворник, Боксит Милићи ..
    све нам је то сахранила власт РС, а не локалне заједнице, приватизације, транзиција, фолови, голови..од 1998 и првог додиковог наступа, потоп, а мислиш да су на западу нешто сачували, јесу к..ац мој, погледај уништили су фабрику дувана и пивару, то само ријетким идиотима полази за руком.

  55. @rammstein
    e, moj bratac, nađoše među nama lucifera i odvuče nas u provaliju.A, nismo još do dna ni došli.kada dođemo do dna, onda se možemo odraziti pa mic po mic idemo gore. neko će i preživjeti pa da priča:bio jednom jedan narod…
    Ali, tonemo još, tonemo….
    dokle? dok lucifera ne stavimo u bukagije.kada se to desi, na dnu smo, i onda odraz o glibavo dno, glavu gore,izronjavanje…

  56. Ја напротив не видим никакав интерес тамо? гдје тамо? па шта ја имам са јебеним мркоњићем, ја никог не познајем тамо..осим што сам оставио коментар на ову вијест, ја не видим никакав разлог за бригу што је тамо нека фуфица побједила на некаквим изборима!
    ееехе..сад сам се сјетио, љетос ме на плажи у пријатном сну, пробудио ударац нечијег сунцобрана у стомак..попиздио сам и таман да то поломим, кад неко двоје се извињавају, кажу да су из мркоњић града тек стигли, не умије забости дршку сунцобрана у пијесак да га вјетар не претура, а дошло на море…јбт, па ваљда је тамо имао времена научити побити колац у ледину..али јбг кажем оно моји су из РС опроштено, док се остали дио купача лаконски смијао, све се завршило пријатељски уз ладно пиво у најближем локалу!

  57. rammstein, 12.05.2011. 21:39:38

    „““кубадорс, не заборави кад видиш у сусрет фап машину, сјети се у тим задњим моментима да би то могао бити ја…хахаха..обећао сам ти једно поштено гажење, јер си писао да сваки дан возиш овим цестама према Херцеговини, пошто је ђокица боравио ту, мора да си његов смећар.““““

    Пази, пази, вози возача и још вози „ФАП машину“.
    У којем добу ти живиш..
    Да путуујем ал не сваки дан.

    „“““ љетос ме на плажи у пријатном сну, пробудио ударац нечијег сунцобрана у стомак..попиздио сам и таман да то поломим, кад неко двоје се извињавају, кажу да су из мркоњић града тек стигли, не умије забости дршку сунцобрана у пијесак да га вјетар не претура, а дошло на море…јбт, па ваљда је тамо имао времена научити побити колац у ледину““““

    Од 78 коментара ти си се баш тога сад сјетио.
    Која си ти будал…
    Заиста овде се нема шта више написати.
    Један савјет, требао би свој радиус кретања са садашњиг 5. километара дигнут на максималних 8. километара.
    Ма за тебе је национални парк „Сутјеска“ реон Перућице, а то ти је навећа прашума у Европи. Наравно не прелазити ових 8. километара..

  58. коњино, кубадорсе, „ФАП машина“ је омиљена крилатица из Рамбо амдеусове пјесме, али ти слушаш брацине бећаре, шаргије, шта ја теби имам уосталом да објашњавам…иди паси траву, тамо гдје те газда веже за оближње дрво у парку да га чекаш док ти креше сестру кураву, коју си му увалио да би дошао до посла…

  59. Божо Чукеранац, 12.05.2011. 09:24:06
    kubadors, 12.05.2011. 22:29:23
    Ljudi,pa jos niste uvijdeli,hahhah.Pa ovaj frankenstajn je Srbin u onolikoj mjeri koliko smo mi Japanci.
    Moran priznati da je i mene neki dan uspio djelomicno obmanuti,jer vidim da prati stampu(posebno sve sto se odnosi na privredni kriminal itd.)Ponekad i ja procitam “Avaz“ da vidim sta neprijatelj mucka,pa naletim na ove clanke koji opisuju dijelove “Avazovih“opisa “nepodopstina“ u Republici Srpskoj.
    Klasicni prevarant,stavio je fol Karadzica i krenuo je oprezno sa komentarima u pocetku slazuci se sa vecinom i nadopunjujuci komentare i cekao priliku da “raspali prijateljskom vatrom“.Imam dosta prijatelja,ozbiljnih ljudi sa Romanije,Sokoca tacnije,koji su odani SDS-ovci i kad sam im ispricao kakve komentare salje neki Sarajlija popucase od smijeha.Imaju i oni kritika na racun vlasti u globalu naravno,kao i mi svi ali ne pada na pamet da nipodastava pobijene nevine zrtve od strane Srbozdera,kao i da podriva suverenost Republike Srpske.
    Evo muslimanskh bisera;
    -“морали жртвовати те дијелове града за РС такву каква је сад“(nije mujo ovdje mogao izdrzati da ne pljuje po Srpskoj)
    *“100 хиљада Срба је изашло из СС да би преживио пројекат РС.“(Republiku Srpsku naziva “projekat“,klasicnio stav)

    -“ја ћу подржати сваку странку која је за раздвајање РС на исток и запад, вама ваше нама наше паре и завршена прича!“
    (poptpuno suplja prica,koja je u najmanju ruku smijesna)

    “и говорио да је то твој град и не требају ти резервисти (четници) са Романије, Лознице, Србије,..да те бране, као што су нама тада говорили мјештани бањалучких насеља! “

    Tipicna muslimanska floskula,rezervisti-cetnici.
    Osim toga u Banjaluci za vrijeme otadzbisnkog rata nije bilo Srbijanaca a kamoli Romanijaca.

    Гласа апарат државних јавних предузећа
    Други дио гласачког тијела чине тајкунско буразерско друштво, оно добије неки сумњиви газда кредит ИРБ-а, и онда за контрауслугу, нареди својим запосленим да сликају мобилним апаратом свој гласачки листић или без те слике да се не појављују на послу!

    Glupost

    да није било Вукова са Дрине ушле би вам усташе у аутобусима у Бањалуку, толико о вашем херојству!

    Jos jedna glupost.

    “Који је разлог да крвници воде крвничку политику 15 година послије рата, као да је рат у току“

    Hmmmm…

    “то што ви РС са додиком својатате као приватну прћију, без трунке одговорности, а ко вам даје право за то? избори? јебли вас избори!“

    Interesantno…

    Полторнске гласаче не могу смислити, дабогда им се поново вратио додиков партнер хдз!
    Ovo sam odabrao za kraj.jer je najljepse.Ovaj navodni “Srbenda“ je zaboravio ili misli da mi nemamo pojma sta njega najvise pece.A to je da je za vrijeme rata ni manje ni vise HVO ne samo saradjivao sa VRS u obrnuto,nego je gore cvjetala Srpsko-Hrvatska sprega ,hvala bogu na racun alahovih sljedbenika.

    Evo izvjestaja jednog srpskog specijalca;

    “Na rubnom podrucju oko Kiseljaka sa vecinskim Srpskim zivljem,nije bilo nikakvih problema osim sto su Srbi sami sebi stvarali probleme.Ti problemi su bili u tome da su se u HVO-u govorili da su bili angazovani u VRS a u VRS govorili da su angazovani u HVO i tako izbjegavali angazovanost u ratnim zbivanjima.
    Komunikacije su bile slobodne,islo se u Kiseljak bez ikakvih problema a iz Kiseljaka se takodje dolazilo na prostore Republike Srpske bez ikakvih peripetija.
    Benzin je u Kiseljaku u to vrijeme bio 1DM a na Ilidzi 7DM,pa su mnogi isli u Kiseljak da napune rezervoar i bez sipanja u kanistere.
    Nakon pada Varesa,svi Hrvati su puteni bez ikakvih problema da preko teritorija Republike Srpske odu u pravcu Kiseljaka,a i vojnici su sa svojim licnim naoruzanjem presli taj dio puta.
    Saradnja HVO-VRS na tom dijelu je bila izuzetno dobra i korektna.Linij eprema muslimanskoj strani drzali su zajedno Srbi i Hrvati,a kada je krenula muslimanska ofanziva na Kiseljak,Srbi su priskocili u pomoc i sacuvali postojece linije.

    Jeli te to pece “Radovane“?Ili mozda Muhamede?;)

  60. Пошто си ти преоптерећен авазом, новином коју ја ни за потпалу не узимам, нити кад читам било шта од њих, не зато што је то превентива забуни, већ једноставно не интересује ме ништа из њиховог листа…
    а ти видим одлично читаш све те балијске листове редом и онда ти се свукуд привиђају виртуелни муслимани, који хоће да сјебу твог лакташенка!

    пошто тврдиш да си причао са људима из Сарајева и Романије, хехехе…мада је то скоро шизофрено, причати са људима о коментарима на интернету, лудило..јбт који си ти фрик, јеси ли им објаснио ко је Ања, ко је Лексо, ко је Божо..мислим јеси ли упознао појединачно све те људе са коментаторима овдје…хихихихи… реци ми бар једно значајније име из наше регије, а да није слиниша додик па ћу ти рећи све о њему и његовом мишљењу!
    Знам да лажеш.

    Остало све није вриједно коментара, и даље тврдим да ме савршено боли патка за мркоњићем и да ме не интересују ти људи тамо, да их мрзим, можда не бих требао полтрони су то је јаче од мене..јбг. .морам да их презирем!

    Остало све лажеш ко пас, да не набрајам, ајде се сјети ако ниси био побјегао негдје гдје смо били ми резервисти из Сарајевско-романијске регије плус лозничани и добровољци за мобилизацију у јулу 1991?
    Погледаћу у својој војној књижици тачан број ВП тадашње моје јединице!
    За сарадњу у рату између ХВО и дјелова ВРС, није ништа спорно да није било те сарадње муслиманске снаге би прегазиле Кисељак и дошле нама на Кобиљачу, тада би Илиџа и цио западни дио сарајевског ратишта практично био неодбрањив, али ти си се тек сад сјетио шта је то било!?
    Добро да си се сјетио, то овдје није ником разлог да се крије..помогли смо ми њима, помогли су они нама, то је издвојени договор на том терену, ништа спорно из тога нема, зар то што смо се скупа одупрли муслиманском спајању Сарајева и средње Босне, теби дјелује као велеиздаја!?

  61. rammstein, 13.05.2011. 14:48:45
    Veci sam frik nego sto mislis Muhamede.Kad podjes na dzumu ti lijepo objasni ko je rammstein….hihihihi…
    Znacajno ime iz vase regije?
    Znam ime jednoga Muhameda zvani rammstein,dovoljno?
    Ovi vasi ostali muslimanski fasisti nisu vrijedni pomena.
    Pogledaj u toj vojnoj knjizici ,prvu stranicu pa se nemoj iznenaditi kad vidis ime Abdulah ili Muhamed hahahah.
    Sta kazes,ne cu ja dobro ko je to saradjivao sa ustasama?
    Nego salu na stranu,znam ja da tebe boli cinjenica sto su Srbi i Hrvati u Sarajevu bili udruzeni za vrijeme otadzbinskog rata i naravno da je veleizdaja vasih bolesnih stremljenja za uspostavljanjem velikobosanske muslimanske hegemonije.

  62. jahac,
    Теби брее не може помоћи ни овај чова са моје аватар слике, ти си скикно скроз…а тек што си толико опсједнут муслиманима, иди код неког хоџе не би ли ти какав запис саставио…B-)

  63. jahac, 13.05.2011. 15:19:14

    Ма, разјеб’о је „ковер“ нашем сунећеном „Радовану“, тј. франкенштајну, тј. рами још одавно чича Симо Ороз, и открио му право име: Рамо!:D
    На шта чича Сими треба одати признање на виспрености… Јес’ да му је наш Рамо Франкенштајновић обилно помагао „тијеком“ комичне кампање оних реј-бан клинаца за обарање власти на улици. Рамага је пјенио и псовао, колачио очи, пријетио, клео се у ђедове који су „давали војсковође и цару Фрањи и турском султану – симултано“ затим опслуживали војске Броза и Павелића, а нарочито је поносан на ђедовски допринос Равногорском покрету…B-)
    Мораш признати да није било тешко провалити овог „универзалца“ који до подне клања, а од подне се „крсти“ овдје на Фронталу! Једино што константно и са сталном тенденцијом раста мрзи Милу и Бањалуку, а то је мисао са којом сваки босански мујо и лијеже и устаје а богме му је Ћитају и на ђенази…

  64. Мрзим ја и тебе усташо чукеранац…немој никог да прескачеш, јел ти жена затруднила коначно, јбг ако ти нисам могао помоћи онда, онда не знам коме да се обратиш!? Знам да си љут на мене, али јбг она је то сама тражила, ја јој га дао, немој да си љубоморан.
    Ти си србин ко мој курац, зна твоја госпођа ко је бољи и већи…B-)

  65. rammstein, 13.05.2011. 21:10:07
    Oho,sad smo krenuli mjeriti i penise.
    Ja mislio ti ozbiljan sagovornik a ti kao neki djecacic.Igrao bi se misa i macke.Cini se da nisi odavno vrsio “neke funkcije“,posto sam primijetio da si malko opsjednut polnim organima i rado ih stavljas u usta.
    Sto se tice velicine Muhamede,skini cvike,dobices pravu sliku.Mani se mastanja…

  66. ма не контате то вас двојица педера, не мрзим ја вас што сте пичкице у души и што вам жене носе бркове, да се зна ко кога јебе код вас…већ што сте крајишке јајаре, снисходљиви према усташама, док овамо серете о некаквим мусилманима, па како се осјећате кад вам јебем матер усташку..а ето ја за вас мујо, а јебем вам кеву и то ћирилично,пииих, усташки окот…
    http://www.youtube.com/watch?v=JC97RKuT8G8

  67. rammstein, ja ne mogu da vjerujem šta ti pričaš. Vjerujem da imaš 35-40 godina ali ovakve psovke… ovako klinci u igraonici ne psuju i ne vrijeđaju, iako je opšte poznata činjenica da se tamo Bogara i psuje na veliko.

    Probaj da se kontrolišeš, nismo na Frontal kao informativni servis došli da se vrijeđamo i to, što je najgore, prepirka Srbi protiv Srba.

  68. Svrljko, 15.05.2011. 22:19:28

    Ниси пратио ранија хистерисања, вриску и запљувавање. госин сврљко. Па овај наш „франкенштајн“ се одмах тако легитимисао и уклизао са оба ђона. У цугу је проваљен да се јавља искључиво из играонице, сав онако запишан и исполиван јефтином пивом из двогузе. Није се много ни отимао на констатацију да туче на урин… Шта ће чо’ек, брани свој сој, свој став, поглед на свијет… Знаш ону популарну „мрачних деведесетих“:

    …“ водам свога пит-бул кера,
    испред себе све он тера
    ИСТИ поглед имамо на свет!…“

    Свилене тренерке, горњи дио увучен у доњи, доњи задигнут до под пазухо, смрад зноја и покварених зуба, кад имаш шта јебеш, кад немаш – онда ЈЕБИГА БРАТЕ, само гураш контејнере…B-)

  69. Svrljko,

    Не занима ме шта ти вјерујеш, али ако ти неко као основни аргумент каже да си „сигурно“ муслиман, јер не волиш, додика и бањалуку, онда сам у стању свашта да пожелим том усташи било ко да је, или из било ког мјеста био…једноставно је тако, ја сам рекао да ме не интересују ти људи тамо, а они су довели до тезе да сам ја „сигурно“ муслиман, а ту је увијек спремни божо џукела да се закуне да зна ко сам ја, онда према свецу и тропар…усташе мрш усташама…

  70. Има ли овде АДМИНИСТРАТОРА???

    Више нема смисла да трпимо сумњиве ликове на Фронталу. Престани више!

    Ви који му одговарате сте гори од њега што му дајете повода да лупа. ИГНОРИШИТЕ ГА!

  71. Svrljko, 15.05.2011. 22:19:28
    Ti izgleda jos nisi shvatio da je rijec o baliji koji prosipa ustasku pricu,glumeci Srbina?
    Evo cujem od Boze da je davno provaljen od SPO-a a meni je bilko jasno,citajuci nebulozne frankenstajnove komentare neki dan kad sam ga uhvatio u lazima o Sarajevskim Srbima i izmisljenim pricama.Nema on pojma sta se desavalo gore a osim toga nema on nikakvih 35-40 godina,balavo je to nesto,nego se naslusao balijskih bajkica od svog amidze,pa kad izgubi klinac na sportskoj prognozi zasjedne da nekome se posteno ispsuje.
    Da je mlad,svjedoci i cinjenica da je opsjednut polnim organima definitivno,kao i seksualnim fantazijama i snovima u kojima je on naravno glavni junak.
    Najvise voli mlatiti k..cem,kojega sudeci po poslednjim komentarima,neprestano mjerka,pa ga onda isfrustriran stavi u usta i pocne svoju malu seansu verbalne masturbacije.
    Ne znam svrlji,sta jos da ti kazem,da ima jos…
    Koristeci iskljucivo balijske izraze za dajuci iskaze o nemoralnosti danasnjih zena,tipa “kurava“,“fufica“ i tome slicno,pa vidim da na neki nacin prezire zenski rod “koji se kurva na sve strane“(usput njega mimoilazeci),malo me je iznenadio sa onim “brkovima“.Obicno sizofrenici imaju slicne napade,kao posljedice traume iz djetinjstva vidjesvi majku u snosaju sa ocem ili postarom,ne uvidjajuci zasto ti ljudi zapomazu ili mozda i vriste.Taj strah je u malome frankenstajnu izazvao pojacanu nesigurnost u vezi sa desavanjima na relaciji otac-majka ili postar-majka,koje su “onecitile“dotadasnju viziju “dobre vile“iz bajki,koja se do tada brinula iskljucivo o nasem frankenstajnu a sada je potcinjena “zlim silama mraka“.
    Sta je dalje bilo?Pa u takvom odrastanju,postajuci svjestan da i on ima “ekstenziju“,kao i brkati tata ili postar,ali ekstenziju,koja je mnogo manja od njihove,stavlja malog frenkija u dilemu spolne pripadnosti.
    Dali sam musko ili zensko?Zakljucio je Frenki da je izdan od strane majke,koja se “podcjenjivacki“smjeska dok kupa frenkija,govoreci mu;“sta imamo to“?,mali kikiriki?
    I kad je porastao,sumnjicavo je mjerkao svoj “kikiriki“,misleci da je ta velicina srazmjerna sa velicinom muskosti,pameti i svega sto covjeka cini covjekom; citat “зна твоја госпођа ко је бољи и већи…“
    Imao je strah od zena,koje ako ga odbiju u njegovoj glavi kao odbranu je imao odgovor da imaju previse muskih hormona; citat“ што вам жене носе бркове, “
    Rezultat svega je konfuzija identiteta.Posto ima sklonost da se pretvara da je neko drugi(hoce mujo da bude Srbin),te se bori za “zajednicku islamsku stvar“(pokusaj zavade istoka i zapada RS).Njemu u svoj njegovoj konfuziji nije jasno zasto su se Srbi i Hrvati urotili protiv njega u Sarajevu?Dosao je do Solomonskog rjesenja.Uzeti sliku svog licnog doktora,zamazati “mrskim neprijateljima“ oci,reci par komentara protiv svojih(da nebi poslije bio sumnjiv),te ubijediti Srbe da oni u stvari mrze jedni druge i da su im bolje komsije(zavisno od geografske sirine i duzine),te da su Srbi u stvari nesigurni u svoj identitet,kao sto je on sam.Jednostavno prebaciti svoje strahove Srbima i eto im pakla.“Piskice i oni navece u krevetu kao i ja.“

  72. хахаха..ово је ненадјебиво, како си до детаља описао своје животне трауме..која исповијест интелектуланог колоса, јахача боже, или божиног јахача, који од вас јаше зависи од ситуације, кад божо џукела остане без инспирације, јахач га зајаше и обрунто…хехехе..е крајино, мутава стрвино…

  73. Е и ја сам провалио ко је Рамштајн. Требало ми је пуно, слабије долазим и читам па је сигурно зато.. ал мислим да сам сигуран. Шта ти Рамштајне мислиш, јесам ли у праву? Ако јесам, онда сам и ја муслиман, јбг.
    Јахач, ти само удри, ал држи се тастатуре, немој да те ђаво нанесе да заказујеш неки лајв ко што су радили неки овде. Романијац ти је ко регал, па ти види.

    B-)

  74. хехе..јеси ли ти тај..знамо се, брате, ма нису нас „вјерски“ подвојили јахачи боже, ни сјевер, ни југ, само право…велики поздрав Лексо, па се видимо опет некад у „слободној“ чаршији…

  75. Божо Чукеранац, 16.05.2011. 16:43:31
    Sta mislis,sajko je ramina “kratkopricljiva samopodrska“,ma nebi me iznenadilo,samo me je iznenadilo da je “Ilidzanac“ iznenada postao “Romanijac“,cini mi se da se gubi u svemu tome ovaj muhamed.
    Ali mogu poruciti obrezanom regalu ili obojici,sitan sam i slabasan ali nisam los u streljastvu,pa ako mi “obrezani regal“ dodje na musicu,rado cu ga kukavicki,kako pravom krajisniku i prilici poslati u dzenet.

  76. а кај је било дечки, јел то комплекси говоре из вас, не можете постати Срби!?хехехе…ометени сте у развоју, не можеш од усташког копилета направити за неколико година Србина..мало вам јахања, мора то боље..јахач настави, божо псст опуштено..па се замјените на полувремену!
    два комплетна ретарда, штета тастатуре…

  77. Како да не, усташчић мали, јел те правио анте или мујо?
    Ко је теби дрмо кавез јутрос рано, давиш народ уторком? Имаш накарадну верзију српства по додику, ти немаш ни С српско!? и ти ћеш нешто рећи јаду јадни…да није тамо тих људи као што је Лексо, стварно не бих имао коме рећи Помоз’ Бог!

  78. јбт додиков снсд-е је препун тако вицкастих ликова, који и на Романији виде мухамеда кад је одбрана лакташенка у питању…и онда се неко чуди што мрзим полтроне тог и таквог типа…

  79. rammstein, 17.05.2011. 11:30:25
    Ko se cudi,cemu?
    Sta se imam cuditi “ozbiljnom“Sarajevskom Muhamedu,poltronu Zlajine i Alijine politike i nemoj se smarati,krijuci se iza Romanije i slike tvog licnog predratnog i ratnog lijecnika.
    Nebi ni tebi bilo svejedno da se na vasim portalima krijem iza Travnika i sa Alijinom slikom,ponosima vase ideologije.Zna se da su vas Travnicani zajebali po tom pitanju iako je vasih tamo vise izginulo.
    U tom i jeste vas problem sto mislite da je Radovan nekakva svetinja.Ne “jarane“,da nije Alije bilo,nebi sigurno bilo ni Radovana.Ali sto ste trazili sad i imate….fildzan republiku.Iskljucivo vasim zaslugama.

  80. Баш ми је драго што си се истрабуњао, сад је бар свима очигледно јасно да су додикови гласачи тотално сјебани у мозак..и ако неко очекује од таквих нешто па чак и у мркоњићу боље нек купује метар штрика.

    Ти си искомплексирана додиковска кратковида кокош, којем сваки дан почиње са злајом, аљом, курцем, палцем…задњи зарез у животу којем бих ја подносио своје личне податке, ја се за разлику од тебе не фемкам и не мјењам страначке дресове преко ноћи, напротив нисам још увијек члан ни једне странке, а Радована волим зато што га ти и још неки квазисрби мрзите, морам се дистанцирати од вас и на тај начин.

  81. rammstein, 17.05.2011. 12:57:15
    Pa zasto ti Muhamede dan pocinjes sa dodom,snsd-om,i ostalim polnim organima koje si nabrojao?
    Sta kazes?“нисам још увијек члан ни једне странке“
    “ Радована волим зато што га ти и још неки квазисрби мрзите“
    Ko ti je rekao da mrzim Radovana?Pa Raso je spasio Srbe u BiH.Bio je okruzen kriminalcima doduse ali svakako je imao zasluga.Sjecam se kad je vas Alija grcevito se sa njim gambao ne predizbornim kampanjama pljujuci bjesomucno po njemu i po Srpskom narodu.
    To sa clanstvom za tvoju informaciju,jedino imam staru clansku od pok.Raskovica,koji je bio jos bolji od Radovana i mozda je bio najrealniji i najposteniji predstavnik Srba zapadno od Drine.Sta je kvazisrbin?Pa to si ti Muhamede:D

  82. хахаха…а зашто ти одговараш редом на моје коментаре разговарајући сам са собом? ти имагинарни jahac, питаш самог себе имагинарног мухамеда нешто, па онда опет ти сам дајеш одоговор имагинарног мухамеда за имагинарног jahacа??
    Јел су теби све овце на броју?? Јел ти жена са комшијом спава? Каква то тебе мори туга претешка, па си толико дволичан, заробио си мухамеда у себи?? хехехе..вријеме је ти је за чика доцу!

Оставите одговор на rammstein Одустани од одговора