ЧЕТИРИ СОБЕ (FOUR ROOMS)

Омнибус од четири филма, у којем је најзачуднији први и посљедњи. Други је најбљеђи, а трећи формулативно класицистичан. Добар за уџбенике. У првом вјештице желе васкрснути њихову диву, која се окаменила за вријеме прве брачне ноћи. Једна од њих грешком прогута сперму, па мора на поправни посредством јединог интегришућег фактора омнибуса. Хотелског момка, тј. рецепционера. […]

четвртак, март 24, 2011 / 05:40

Омнибус од четири филма, у којем је најзачуднији први и посљедњи. Други је најбљеђи, а трећи формулативно класицистичан. Добар за уџбенике.

У првом вјештице желе васкрснути њихову диву, која се окаменила за вријеме прве брачне ноћи. Једна од њих грешком прогута сперму, па мора на поправни посредством јединог интегришућег фактора омнибуса.

Хотелског момка, тј. рецепционера. Чија глума је из данашње перспективе старомодно пренаглашена.

Најзанимљивија се тиче одсијецања малог прста, уколико се не успије да упалити зипо 10 пута. Залог је луксузни олдајмер, што оклађеном не полази за прстом да добије.

У другој момак добија грешком поруку о којој се соби ради. Односећи лед, упада у перверзну љубавну игру пара којем је класичан секс већ досадио.

У преосталој причи латиноамерички мафијаш одлази на прославу Нове године, остављајући дјецу рецепционеру на бригу. Дјеца обављају читав низ недозвољених радњи, да би на крају нашли леш курве у мадрацу. Затим запале собу, а дјевојчица убоде рецепционера ту нађеним шприцем у ногу.

Да би тата то све затекао, уз сина са боцом и цигаром у нејаким рукама.

(Редитељ: Алисон Ендерс, Александра Роквел; Улоге: Мадона, Селма Хајек, Антонио Бандерас)



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *