БЛИСКОСТ (CLOSER)
У овако брзоплетој продукцији, амбициозно је рећи да је Блискост у нултим годинама; исто што и Секс, лажи и видео трака у осамдесетим. Без обзира на плагирану тему, и конструкцију са четири стожерна лика. Дан и Алиса се срећу, тако што је пала под такси. Рађа се љубав. Иако Дан већ има дјевојку, која му […]
У овако брзоплетој продукцији, амбициозно је рећи да је Блискост у нултим годинама; исто што и Секс, лажи и видео трака у осамдесетим. Без обзира на плагирану тему, и конструкцију са четири стожерна лика.
Дан и Алиса се срећу, тако што је пала под такси. Рађа се љубав. Иако Дан већ има дјевојку, која му је направила сендвич с туном. Он пише смртовнице, а желио би романе. Кадар се наставља, у трену када превари Алису. Са Аном, која га фотографише за корице књиге, написане о Алисином животу. Формира се љубоморни четвероугао, са једним губитничким тјеменом. И три напаћена.
А напатио се Лари. Љекар који вјенча Ану, па му је преотме Ден. Пада у очај, у одличном приказу мушке хистерије. (Хистера, на грчком, значи материца). До врхунца је доведе у изванредној, али баш мучно-напаљујућој сцени Алисиног стриптиза. Онда се сабере.
Руководећи се логиком да је жена твоја, докле год пристаје на секс. Прије развода, тражи га у замјену за потпис. Ана пристаје, и то упропасти Дана. Да би се још боље осјећао у освети, Лари му каже како је спавао и са Алисом.
Штета што не би и мало хомосексуализма…
(Редитељ: Мајк Николс; Улоге: Натали Портман, Џад Лоу, Џулија Робертс, Клајв Овен)
Au, odličan film na odličan dramski tekst, gledao sam i predstavu. Ne kontam, kako je to brzopleta produkcija? A ni tema nije plagirana, ko bi to mogao imati kopirajt na ljubavne trouglove/četverouglove?
Nije zadobio taj status kao Seks, laži… ali je jako dobar film.