Бинг прешишао Јаху

Интернет претраживач “Бинг”, кога је “Мајкрософт” представио маја 2009. године, по први пут је забиљежио већи удио на свјетском тржишту претраживача од “Јахуа”, објавила је истраживачка компанија “СтатКаунтер”. Према сопственим подацима "СтатКаунтера", процјењује се да је "Бинг" у фебруару забиљежио тржишни удио од 4,73 одсто, док је удио "Јахуа" износио 3,93 одсто. "Гугл" се, међутим, […]

среда, март 2, 2011 / 10:19

Интернет претраживач “Бинг”, кога је “Мајкрософт” представио маја 2009. године, по први пут је забиљежио већи удио на свјетском тржишту претраживача од “Јахуа”, објавила је истраживачка компанија “СтатКаунтер”.

Према сопственим подацима "СтатКаунтера", процјењује се да је "Бинг" у фебруару забиљежио тржишни удио од 4,73 одсто, док је удио "Јахуа" износио 3,93 одсто.

"Гугл" се, међутим, налази и даље много испред са тржишним уделом од 89,94 одсто, пренијели су данас француски електронски медији.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *