Бијељина: Мићо и Соренсен се пецкали о аутопуту

Специјални представник ЕУ у БиХ Петер Соренсен данас борави у Бијељини гдје са градским руководводиоцима разговара о пројекту градске канализације, који се финансира из европских фондова. Прије почетка званичног разговора, док сниматељи узимају кадрове, званичници обично имају неке лаганије теме за разговор и пробијање леда. -Како сте путовали – интересовао се дамаћин. – Било би […]

четвртак, децембар 6, 2012 / 11:10

Специјални представник ЕУ у БиХ Петер Соренсен данас борави у Бијељини гдје са градским руководводиоцима разговара о пројекту градске канализације, који се финансира из европских фондова.

Прије почетка званичног разговора, док сниматељи узимају кадрове, званичници обично имају неке лаганије теме за разговор и пробијање леда.

-Како сте путовали – интересовао се дамаћин.

– Било би љепше да се може доћи аутопутем – рекао је Петер Соренсен свом домаћину Мићи Мићићу, одговарајући на куртоазно питање.

-Било би, али Додик све одвуче на запад Српске, одговорио је градоначелник Бијељине своме госту на шта се Соренсен сјетио Коридора Пет Це.

-Ипак је то кроз средину БиХ, ништа на исток, додаје Мићић.

-Па може се доградити неки крак – гестикулише и рукама Соренсен.

– Ми 2014. планирамо промијенити власт у РС, па је и то могуће – одбацио је дилеме Мићо.

– Ма само нека се гради – насмијао се специјални представник ЕУ и завршио ћаскање.

Соренсен и Мићић су наставили формални разговор, а прикључио им се и замјеник градоначелника Хусо Зечкановић и предсједник Скупштине града Драган Ђурђевић.

У 12.25 часова Соренсен и Мићић обићи ће градилиште градске канализације у Улици жртава фашистичког терора. Пројекат изградње система водоснадбијевања и канализационе мреже у Бијељини са 6,5 милиона евра финансира ЕУ кроз Инструменте претприступне помоћи



0 КОМЕНТАРА

  1. Било би, али о аутопутевима власт прича само на западу Српске, одговорио је градоначелник Бијељине своме госту на шта се Соренсен сјетио Коридора Пет Це.

    B-)

    Мићо шмекерски, штакорска банда на западу РС отима и граби, али опет им све мало…проклетиње у души!
    Зато озбиљни људи преговарачи дођу и тим старим путевима код правих одговорних људи у Републици Источна Српска!

  2. Логично би било да се прво развија пословна инфраструктура и пословни сектор који ће да гради ауто пут. Милијарда КМ умјесто на ауто пут, да се убаци у мала и средња предузећа на начин да свако предузеће добије безповратни подстицај али под условом да се запосли до 1-2 човјека или више. И да се поред тога, релаксира фискална политика према предузетницима. Самим тим се праве услови за стране инвестиције и шта имамо, имамо то да незапослених неби прелазили 5%. А онда кад се то развије градимо ауто пут и све остало.. Хватаћемо се за главу кад на истом ауто путу не буде било ни приближно возила колико се очекује па ће бити куку леле.

Оставите одговор на rammstein Одустани од одговора