Бијељина: Мићо и Соренсен се пецкали о аутопуту

Специјални представник ЕУ у БиХ Петер Соренсен данас борави у Бијељини гдје са градским руководводиоцима разговара о пројекту градске канализације, који се финансира из европских фондова. Прије почетка званичног разговора, док сниматељи узимају кадрове, званичници обично имају неке лаганије теме за разговор и пробијање леда. -Како сте путовали – интересовао се дамаћин. – Било би […]

четвртак, децембар 6, 2012 / 11:10

Специјални представник ЕУ у БиХ Петер Соренсен данас борави у Бијељини гдје са градским руководводиоцима разговара о пројекту градске канализације, који се финансира из европских фондова.

Прије почетка званичног разговора, док сниматељи узимају кадрове, званичници обично имају неке лаганије теме за разговор и пробијање леда.

-Како сте путовали – интересовао се дамаћин.

– Било би љепше да се може доћи аутопутем – рекао је Петер Соренсен свом домаћину Мићи Мићићу, одговарајући на куртоазно питање.

-Било би, али Додик све одвуче на запад Српске, одговорио је градоначелник Бијељине своме госту на шта се Соренсен сјетио Коридора Пет Це.

-Ипак је то кроз средину БиХ, ништа на исток, додаје Мићић.

-Па може се доградити неки крак – гестикулише и рукама Соренсен.

– Ми 2014. планирамо промијенити  власт у РС, па је и то могуће – одбацио је дилеме Мићо.

– Ма само нека се гради – насмијао се специјални представник ЕУ и завршио ћаскање.

Соренсен и Мићић су наставили формални разговор, а прикључио им се и замјеник градоначелника Хусо Зечкановић и предсједник Скупштине града Драган Ђурђевић.

У 12.25 часова Соренсен и Мићић обићи ће градилиште градске канализације у Улици жртава фашистичког терора. Пројекат изградње система водоснадбијевања и канализационе мреже у Бијељини са 6,5 милиона евра финансира ЕУ кроз Инструменте претприступне помоћи



0 КОМЕНТАРА

  1. Било би, али о аутопутевима власт прича само на западу Српске, одговорио је градоначелник Бијељине своме госту на шта се Соренсен сјетио Коридора Пет Це.

    B-)

    Мићо шмекерски, штакорска банда на западу РС отима и граби, али опет им све мало…проклетиње у души!
    Зато озбиљни људи преговарачи дођу и тим старим путевима код правих одговорних људи у Републици Источна Српска!

  2. Jedini projekat u ovoj vukojebini koji je potpuno transparentan i nema ugrađivanja.
    Banjaluka je za obnovu Kastela konkurisala ali pitanje je da li će biti odobren novac, mnogo toga je sumnjivo.

  3. Kad Sorensen vidi u šta je potrošeno 6,5 milona evra u ulici Žrtava fašističkog terora ima da padne na tjeme i pobjegne glavom bez obzira. Nije on navikao na ovakve mafijaše kao što su bijeljinski vlastodršci!

  4. Логично би било да се прво развија пословна инфраструктура и пословни сектор који ће да гради ауто пут. Милијарда КМ умјесто на ауто пут, да се убаци у мала и средња предузећа на начин да свако предузеће добије безповратни подстицај али под условом да се запосли до 1-2 човјека или више. И да се поред тога, релаксира фискална политика према предузетницима. Самим тим се праве услови за стране инвестиције и шта имамо, имамо то да незапослених неби прелазили 5%. А онда кад се то развије градимо ауто пут и све остало.. Хватаћемо се за главу кад на истом ауто путу не буде било ни приближно возила колико се очекује па ће бити куку леле.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *