Безусловна сагласност ЕБРД за аутопут

Европска банка за обнову и развој дала је безусловну сагласност на приједлог за извођача радова дионице аутопута Прњавор-Добој, потврдио је синоћ Срни директор предузећа "Аутопутеви Републике Српске" Душко Топић. "ЕБРД нам је послала безусловну сагласност, тако да сада можемо потписати уговор са најповољнијим извођачем, а ријеч је о конзорцијуму који чине `Интеграл инжењеринг` из Лакташа […]

субота, август 4, 2012 / 08:12

Европска банка за обнову и развој дала је безусловну сагласност на приједлог за извођача радова дионице аутопута Прњавор-Добој, потврдио је синоћ Срни директор предузећа "Аутопутеви Републике Српске" Душко Топић.

"ЕБРД нам је послала безусловну сагласност, тако да сада можемо потписати уговор са најповољнијим извођачем, а ријеч је о конзорцијуму који чине `Интеграл инжењеринг` из Лакташа и `Гранит` из Скопља који је доставио најповољнију понуду за изградњу дионице аутопута од Прњавора до Добоја вриједну 180 милиона евра", рекао је Топић.

Он је истакао да је, прије потписивања уговора, обавеза извођача да обезбједи банковну гаранцију за добро извршење посла на износ од десет одсто од вриједности уговора, односно 18 милиона евра.

Према његовим ријечима, очекује се да ће уговор бити потписан већ овог мјесеца, јер постоји обострана заинтересованост да се што прије уђе у посао.

"Очекујемо да се у току ове грађевинске сезоне почне са припремним и конкретним радовима на изради пројектне документације и интерес нам је да што раније извођача уведемо у посао да би се на терену могло конкретно нешто урадити", рекао је Топић.

Он је подсјетио да је прије два дана предузеће "Аутопутеви Републике Српске" објавило јавни позив за избор приватног партнера у пројекту јавно-приватног партнерства за изградњу Коридора пет Ц, дионица аутопута од Добоја до Вукосавља.

"Пред нама је период од два мјесеца када очекујемо да ће се десетине великих европских фирми обратити са интересом и 12. октобар је рок да се поднесу пријаве", нагласио је Топић.



0 КОМЕНТАРА

  1. Nakon lošeg iskustva sa autoputem do Gradiške i mnogo bolje situacije sa Mahovljanskom petljom ovo je dobra vijest i najava dobrog posla. Ukoliko smo svi mi zajedno uspjeli od Dodoovih bizMismena napraviti ozbiljne firme koje mogu odgovoriti ovako zahtjevnim projektima – nije loše. Jeste nas koštalo ali izgleda mi da su oni ipak i možda ispekli zanat. Nadam se da je tako…

  2. @ex-1978

    Ma какве „oзбиљне фирме“…мора да се шалиш?!
    То су озбињне фирме исто колико је и твој коментар озбиљан.

    „Аутопут“ до Градишке требао је бити завршен још 2008. године а завршен је тек ове године. Цијена радова је 153% већа од планиране. Тако је километар пута кроз Лијевче поље испао скупљи него километар пута кроз планину Велебит у Хрватској.

    Овдје није ријеч о категоријама типа „озбиљан“ и „неозбиљан“, него је ријеч о злочиначкој организацији коју чине овдашњи „Црвени Кмери“ са Полом Потом на челу.

Оставите одговор на Че Гевара Одустани од одговора