Аутопут: Прије коришћења, прочитајте упутство

Од сутра РС треба да добије нових 26 километара аутопута, а јуче је добила летак са упутством за коришћење истог. На јучерашњој конференцији за новинаре у Бањој Луци, на којој је промовисана Агенција за безбједност саобраћаја РС, новинарима су подијељени леци који би возаче требали да "припреме за саобраћај на новом аутопуту Бања Лука – […]

уторак, новембар 29, 2011 / 10:10

Од сутра РС треба да добије нових 26 километара аутопута, а јуче је добила летак са упутством за коришћење истог.

На јучерашњој конференцији за новинаре у Бањој Луци, на којој је промовисана Агенција за безбједност саобраћаја РС, новинарима су подијељени леци који би возаче требали да "припреме за саобраћај на новом аутопуту Бања Лука – Градишка".

Адреналин

"Сматрали смо сви да је потребан један овакав летак, да упознамо учеснике у саобраћају шта се смије, а шта не. Овдје су и упуте како користити аутопут и наравно упозорење на казнене одредбе. Коришћење аутопута ће код нас у неком моменту можда пробудити адреналин па ћемо мало више притиснути папучицу за гас, али апелујемо на возаче да се придржавају прилагођене брзине, посебно у овом времену сада, када је клизаво и има доста магле", рекла је помоћник министра саобраћаја и веза РС Наташа Костић, представљајући значај и улогу летка.

Она је објаснила да ће леци за “правилно вожење аутопутем” бити дијељени посредством Ауто-мото савеза РС, на станицама за техничке прегледе и приликом свечаног отварања аутопута које је најављено за сутра.

Једна од ставки у летку: "На аутопуту возач не смије возилом да се креће коловозном траком намијењеном за саобраћај возила из супротног смјера"

Агенција

Милија Радовић, директор Агенције за безбједност саобраћаја РС, која је формирана у октобри прошле године, је рекао да су у посљедњих 10 година на цестама овог ентитета погинуле 1.852 особе, а да су 32.953 особе повријеђене.

“Задаци Агеније за безбједност саобраћаја су организовано и континуирано усавршавање система безбједности саобраћаја у РС, координација и пружање подршке свим субјектима овог система, промоција безбједности саобраћаја и други", закључио је Радовић.

Агенција се финансира из буџета РС, уз помоћ донација и осталих извора, а за рад Агенције у наредној години предвиђено је око 150.000 КМ.

Тренутно Агенција ради на пројекту "Консултантске услуге на јачању система и стања безбједности саобраћаја у РС" чији је имплементатор предузеће "Путеви РС", а у посао је укључена једна шведска консултантска кућа. Пројекат се финансира из кредитних средстава Свјетске банке у вриједности од 1,2 милиона евра.

Није речено колико новца је издвојено за штампање инфо-летка.



0 КОМЕНТАРА

  1. Што је сигурно сигурно је. Тужно је то што свакави возачи данас добијају возачку дозволу, лично знам многе људе који данас не смију да иду у Београд јер морају ићи аутопутем тј. не знају се снаћи на улазу према самом центру, а Бога, ни у Сарајево не знају да уђу него оставе ауто на улазу у град и онда пјешке или трамвајом иду даље.

  2. Континуирано пратим рад Владе РС и министарстава, што професионално, што из обичне грађанске знатижеље. Не сјећам се да је лане у октобру објављено оснивање Агенције за безбједност саобраћаја РС, па логично закључујем да је основана мимо „очију“ јавности. Али и то није важно, навикли смо! Питам се само да ли се оснивач и директор и остали уплетени у ову аферу без преседана не стиде сами пред собом и пред народом чије паре бестидно крчме док се цијели свијет изругује нашој наводној неукости и примитивизму.

    Није ли доста лоповлука и увреда које нам свакодневно просипа изабрана власт!!!!

  3. Неко је само узео новац за штампање летака.

    Заборављамо да огромна већина наших људи никада није изашла из БиХ, да је ауто-пут нешто што је већина видјела само преко ТВ екрана. Ова идеја и није тако лоша, али могло се и без летака. На неки други начин.

  4. ćaomanu, 29.11.2011. 16:19:04
    Otprilike tako.B-)
    Medjutim,nesto drugo me muci pored sveg jada.
    Kad malo bolje razmislim,citajuci sve posprdne komentare,misljenja sam da u Srpskoj ne treba nista graditi.
    Iz kog razloga?
    Ako si na vlasti,mozes uzeti lovu i bez toga.Ovaj narod ce gundjati ali nece nista uraditi.
    Ne treba ti opravdanje nikakvo ni za zaduzenje isto tako.
    Mozes napraviti isto kao onaj Serader,uvaliti zemlju 40 mlrd.i nikom nista.
    Osim toga sve sto napravis u ovoj zemlji je samo povod pljuvacini.
    Na svoje usi sam slusao komentare ljudi,punih zlobe,koji pljuju po obicnim ljudima,svojim komsijama koji su gradili kakvu kucu ili bilo sta.
    Nemere Serb gledati neciji napredakB-)

    “Hvataj! Hapsi! Gazi! Nikog ne stedi! Sve je to ista bagra! Ni travka da ne ostane! Ni kamen na kamenu! Milicijo, ovo nije nas narod! Ovo nije nas narod! Nama ne treba ovakav narod! Mi cemo stvoriti drugi narod! Pravi! Bolji! Lepsi narod! Narod koji ume da slusa, da voli, da postuje vlast! Koji zna ko ga je stvorio i kome treba da zahvali sto postoji! “
    B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)

  5. Ееее,и ми комадић аутопута имамо, како, за колико пара и за које вријеме, то је сад мање битно. Мало ће бити појебено тестирати потрошњу на аутопуту, оно на отвореном, таман кад пребациш у пету, угајгулиш казаљку на економик, онда кочи, прошло 25 км.
    Тако је Ањице, слажем се, видиш сад како је мени ваљао одмор у Задру, аутопут Жупања – Загреб – Задар 2, има и тунела и мостова и свега, сад би знао и од Градишке до БЛ.
    У потпуности подржавам штампање упутства за упорабу, поготово кад знамо колико је тешкоћа проузроковао један кружни ток.

  6. Колико само љепоте осјетих овај викенд кад нема саобраћаја на брзој цести поред које станујем. А, тек отворен аутопут, а возила ни за лијека. Ех… ово није било још од 81′ кад је направљена цеста од Бања Луке до Клашница.

Оставите одговор на rakovic Одустани од одговора