Антиасанжовци оборили сајт руске телевизије РТ

Непозната група хакера под називом Антиликс оборила је данас на сат времена сајт руске телевизијске станице на енглеском језику, Русија данас (Раша тудеј), у знак подршке хулиганкама Пуси рајотс. Интернет терористи су на Твитеру потврдили да стоје иза напада на сајт РТ. Разлози за напад су тешко објашњиви, пошто је ова телевизија о случају хулиганизма […]

петак, август 17, 2012 / 19:29

Непозната група хакера под називом Антиликс оборила је данас на сат времена сајт руске телевизијске станице на енглеском језику, Русија данас (Раша тудеј), у знак подршке хулиганкама Пуси рајотс.

Интернет терористи су на Твитеру потврдили да стоје иза напада на сајт РТ. Разлози за напад су тешко објашњиви, пошто је ова телевизија о случају хулиганизма и упада у цркву Христа спаситеља у Москви извјештавала у духу западних медија. То значи да се са РТ говорило како је о овом случају "руска јавност подијељена", мада је једина подјела за оне који за борбу против руске власти не примају новац из иностранства гласи: Да ли су у питању богохулнице или неуравнотежене особе жељне медијске пажње.

Очито да је у питању организован покушај дестабилизације Русије и компромитовања њеног предједника Путина. Он је чак затражио од суда да буде благ према хулиганкама, што је суд и учинио, осудивши их на по двије године. Суд је намјерно или случајно предвидио да је у питању организована акција која је за циљ имала да скандализује јавност и привуче пажњу медија. О томе свједочи и оркестрирана кампања западних медија, као и попкултурних кловнова тих истих медија, попут Мадоне.

Спиновање западних медија иде у правцу да сви као суманути говоре о слободи говора, иако су Пуси рајот упале у вјерски објекат (дакле и приватну имовину) гдје су се понашале благо рјечено непримјерено. Када се говори о слобои говора, треба напоменути да је спорна група више пута својим инструментима правила буку и на Црвеном тргу, што није наишло на рекацију власти, али наравно ни пролазника, које ни најмање нису занимале. Лицемјерје извјештавања се огледа у истицању мајчинства двије од три чланице "бенда", као да нису знале да су мајке док су упадале у цркву.

Свакако, један од разлога напада на РТ је и руска подршка Џулијану Асанжу, који је на РТ имао емисију Свијет сутра, у којој је између осталог разговарао и са Рафаелом Кореом, предсједником Еквадора, земље која му је дала политички азил, због прогона са којим се сусрео након објављивања повјерљивих депеша западних сила. Антиликс је у августу преузео одговорност за обарање Викуликсовог сајта, са кога су дистрибуисане депеше.

Последњи напад се поклопио са Викиликсовом објавом "новог дијела мејлова, које је наводно покупила група Анонимани на серверу консултантске фирме Стратфор. Најновији депеше тичу се наводног постојање тајне америчке система надзора зове ТрапВајр, која прикупља слике са надзорних камера широм САД и користи их за праћење лица и превентивно идентификовање могућих пријетњи по националну безбједност.



0 КОМЕНТАРА

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *