Андроид престиже Симбијан 2014.

Оперативни систем Андроид, компаније Гугл, могао би 2014. да се нађе “раме уз раме” са Симбијаном који користе Нокиа телефони, а да у великој мери премаши Блекбери платформу компаније РИМ, чији би пад могао да се настави, показала је анализа компание “Гартнер”. Том четворогодишњом пројекцијом предвиђа се и тржишни пад корисничког програма компаније Епл, након […]

среда, децембар 8, 2010 / 14:52

Оперативни систем Андроид, компаније Гугл, могао би 2014. да се нађе “раме уз раме” са Симбијаном који користе Нокиа телефони, а да у великој мери премаши Блекбери платформу компаније РИМ, чији би пад могао да се настави, показала је анализа компание “Гартнер”.

Том четворогодишњом пројекцијом предвиђа се и тржишни пад корисничког програма компаније Епл, након кулминације тржишног удјела од 17,1 одсто у 2011. години, као и неуспјех Мајкрософта да се наметне тржишту новим програмом Виндоуз Фон.

"Гартнер" предвиђа да ће се Андроид, лансиран крајем 2008, наћи на другом мјесту међу оперативним системима за мобилне телефоне, са тржишним удјелом који би могао ове године да скочи на 17,7 одсто, док је 2009. износио само 3,9 процената.

Тај тржишни удио би могао да достигне 22,2 одсто 2011. године и 29, 6 одсто 2014. и да потисне Симбијан.

Пад Симбијана би, како се предвиђа, требало да се настави са 46,9 одсто тржишног удела 2009. године, на 40,1 одсто ове, а потом на 34,2 одсто 2011. и 30,2 одсто 2014. године.

РИМ би такође, требало да биљежи даљи пад – са 19,9 у 2009. на 17,5 ове године, 15 одсто 2011 и 11,7 2014. године.

Епл, који се налази на трећем месту, требало би да забиљежи раст са 14,4 одсто 2009 на 15,4 одсто ове године, а потом 17,1 2011, да би затим дошло до пада на 14,9 одсто 2014. године.

Мајкрософту, који покушава да направи продор на тржишту оперативних система за мобилне телефоне, предвиђа се након пада тржишног удјела са 8,7 одсто на 4,7 одсто између 2009 и 2010. године, раст на само 5,2 одсто у 2011. години, а потом поновни пад на 3,9 одсто 2014.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *