Александар Золак: Шта сам их питао и шта су ми одговорили

На јутрошњем актуелном часу 8. сједнице Скуштине града Бања Лука поставио сам сљедећа одборничка питања: 1. Због чега начелник Одјељења за комуналне, стамбене и послове саобраћаја послове Зоран Новаковић по хитном поступку мимо ове Скупштине уплањује „привремени приступни пут“ породици Вулић у улици Светозара Марковића која је у судском спору због права служности на пут […]

понедељак, јун 3, 2013 / 19:19

На јутрошњем актуелном часу 8. сједнице Скуштине града Бања Лука поставио сам сљедећа одборничка питања:

1. Због чега начелник Одјељења за комуналне, стамбене и послове саобраћаја послове Зоран Новаковић по хитном поступку мимо ове Скупштине уплањује „привремени приступни пут“ породици Вулић у улици Светозара Марковића која је у судском спору због права служности на пут који користи већ 40 година и одлази са грађевинском фирмом да ради пут који ова породица неће јер сматрају да имају право на пут који сад користе?

2. Шта у документацији која је достављена породици Вулић која је под сталним стресом од насртаја багера значи појам „ПРИВРЕМЕНИ ПРИСТУПНИ ПУТ“ и шта то значи због нас и због грађана јер се намјерава трошити новац из Буџета у ту намјену?

3. Због чега предсједник Скупштине г-дин Будимир Балабан није сазвао сједницу на захтјев 11 одборника , како би се о овом питању које заокупља велику пажњу јавности расправило на тој сједници ? Ако није могао присуствовати Колегију, а потребно је да се о том расправи на Колегију, ево затражићемо данас паузу да се одржи сједница Колегија и да предсједник сазове ванредну сједницу.

Приликом расправе о Извјештају о извршењу Буџета Града за 2012. годину између осталог рекао сам сљедеће:

Приказали сте да су приходи од уређења градског грађевинског земљишта мањи у односу на 2011. Годину, и то мањи за око 300 000 КМ , а народни посланици који су постављали посланичка питања у Народној скупштини РС добили су копију уплатнице гдје стоји да је Гранд трејд 3.5.2012. године уплатио износ од 879 106,00 КМ за уређење градског грађевинског земљишта за подземне објекте и 607 693,00 КМ за земљишну ренту.

И ово су дилеме због којих је била потребна посебна сједница Скупштине на тему те грађевине. Поставља се питање, шта ће даље бити са приходима , ако смо парцелу од 30 000 м2 у најужем центру Града дали уз велико негодовање грађана и имамо смањене приходе на уређење градског грађевинског земљишта у 2012.

Нико од надлежних није коментарисао моје питања у вези са ванредном сједницом нити је у завршној рјечи о Извјештају о извршењу Буџета одговорено на моје питање.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *