19.03.2017.

front, 20.03.2017. 11:53:15 [169176]
oko vozila 4.500 na dan prema Gradiškoj i 1.800 prema Doboju, daleeeeko od onih minimum 10.000 za bilo kakvu održivost autoputa.;)
Serbinum, 22.03.2017. 10:01:50 [169227]
Не треба журити братац,али временом ће се појавити саобраћајни знаци на магистралним путевима као у свим нормалним земљама,забрана саобраћаја преко 15-20 тона.Тиме ће камиони бити присиљени ићи на аутопут,а они су најскупља категорија.Тако ти је у Хрватској,Србији,Словенији,Аустрији,Швици,Италији,.....Колико људи ти скрене у Клашницама и Александровцу и опет се укључи.Само камере и знаци.;)
front, 22.03.2017. 10:51:13 [169228]
@serbinum

zar već nisu stavljeni? A treba i imati kamiona preko 20 tona, sada je dominantan način distribucije kombijima.
Симо П. Ороз, 22.03.2017. 12:16:02 [169231]
front,20.03.2017. 11:53:15

''oko vozila 4.500 na dan prema Gradiškoj i 1.800 prema Doboju, daleeeeko od onih minimum 10.000 za bilo kakvu održivost autoputa.''

Ти као да размишњаш мозгом Мице Трофртаљке!?

Улога аутопутева није да се на њима зарађује, него да служе друштвено-политикој заједници у њеном развоју. Не може се корист од ауто-путева гледати само кроз остварени приход од наплате.

Када би се та логика примјенила, онда 80% аутопутева на свијету не би била изграђена, а ако већ идемо у крајност, шта је са путевима који се не наплаћују? По теби ни они не требају да се граде јер нису одрживи сами од себе!?

И друго, шта мислиш шта би било да тих 4.800 аута сваки дан пролази кроз центар Лакташа, Тополе и осталих мјеста? Како би било становницима тих мјеста? Да не говорим да би путовање од Градишке до Бањалуке трајало сат и по.

Какви су вам то чипови уграђени?
slavija, 22.03.2017. 13:59:18 [169234]
Фронте,

и ја се слажем са Симом - "Не може се корист од ауто-путева гледати само кроз остварени приход од наплате"
Јер "права корист" је одавно већ извучена! Сви прорачуни су прво рађени у вези "користи", па даље што претекне. Зато је толико година и грађен и толико коштао.
А ти би сада, све и одмах??!
:)
front, 22.03.2017. 15:12:30 [169236]
Naravno Simo je u pravu što se tiče šireg konteksta. No zaboravio je da se autoputevi otplaćuju, pa se sredstva dobijena iz strane akumulacije vraćaju strancima, a ne ulažu u razvoj, a domaćeg razvoja nema, jer i laktaška privreda posrće. Da smo u poslednje 4 godine pročitali neku vijest o novim privrednim objektima na toj trasi osim Nikole Tesle možda bih u Siminu priču povjerovao. A deset hiljada je minimum, a ne komercijalno korišćenje, za manji kapacitet može i brza cesta za koju rekoše da je samo 40% jeftinija.
Autoputevi su besplatni tamo gdje su nužda daljeg razvoja. Kod nas se nešto malo vozi i željeznicom, a u Evropi su željeznice povratile čak i putnički saobraćaj, a teretni je doveden do maksimuma.
Dakle Simo, imaš autoput a nemaš pare za razvoj.;)
risovivrbasa, 23.03.2017. 23:35:20 [169268]
Sa novcem koji je potrosen na autoput Banja Luka - Gradiska moglo se napraviti jos 100 kilometara vrhunskog autoputa, da te pare nisu pokradene!
risovivrbasa, 23.03.2017. 23:35:34 [169269]
Sa novcem koji je potrosen na autoput Banja Luka - Gradiska moglo se napraviti jos 100 kilometara vrhunskog autoputa, da te pare nisu pokradene!


Напомена: остављања коментара је омогућено само регистрованим корисницима!
Уколико нисте регистровани - региструјте се.