Афера Пекабеско: Због државног подметања клипова слиједи милионска тужба против Владе РС

Афера Пекабеско дефинитивно добија судски епилог. Како АТВ сазнаје Лебурић комерц, као овлашћени увозник Пекабескових производа, тужиће Министарство пољопривреде због нанесене, по неким процјенама, милионске штете.

среда, мај 3, 2017 / 08:37

Афера Пекабеско дефинитивно добија судски епилог. Како АТВ сазнаје Лебурић комерц, као овлашћени увозник Пекабескових производа, тужиће Министарство пољопривреде због нанесене, по неким процјенама, милионске штете.

Тужбу подносе за изгубљену добит због владине Наредбе о забрани промета њихових производа у децембру 2014. године. Из прњаворског предузећа потврдили су нам да чекају извјештај судског вјештака. Чим добију процјену, кажу, обратиће се надлежном суду.

“Да, остајемо при намјери да тужимо Министарство. Вјештаци још раде. Крајем мјесеца очекујемо да имамо конкретне извјештаје, кад ћемо и поднијети тужбени захтјев”, навео је Милан Лебурић, “Лебурић комерц” Прњавор.

Прије више од двије године, Републичка инспекција за храну забранила је увоз и наредила враћање пошиљки “Голд – пилећи филе вакум” назад у Македонију. Откривено је да се у килограму тог производа налази седам, од дозвољених пет грама фосфата.

Министарство пољопривреде убрзо је донијело наредбу о забрани промета Пекабескових производа у Српској која је била на снази двије седмице. У “Лебурић комерцу” раније су тврдили да су због забране промета морали да баце 25 тона производа којима је истекао рок трајања.

Подршку и даље имају од удружених произвођача меса.

Стојим и сад иза тога што сам и данас рекао, да је то било нереално и да није требало тако радити и шта је била позадина и главни циљ свега тога ја стварно не знам. Мислим да је велика грешка направљена према њима”, наводи
Немања Васић, члан Удружења месара и месопрерађивача РС.

У министарству без ријечи на најаву тужбе. Раније су тврдили да су само радили свој посао бринећи се за здравље људи. У читав случај умијешала се и крим полиција. Почетком прошле године поднијели су извјештај против помоћника министра пољопривреде Радмиле Чојо и још неколико лица осумњичених за случај “Пекабеско” и ту је све стало. Из бањалучког Окружног тужилаштва АТВ-у нису одговорили да ли је донесена одлука о овом случају.



0 КОМЕНТАРА

  1. Ја своје рекох у првом коментару и стојим иза сваког написаног слова.
    За мене нема амнестије ни за једну власт од самог почетка „демократије“.

    Кад, тад ће сви одговарати за своја (не)дјела, иде вријеме.

    Имам Славија за тебе једно конкретно питање?
    Да ли треба вратити на власт САВЕЗ ЗА ПРОМЈЕНЕ, умјесто ове „државотворне власти на нивоу Српске?“

    Ако не, ко су онда ти људи и те партије?
    Мислим да си довољно свјестан човјек да систем мора да функционише, значи, неко мора преузети одговорност.

    Ко су људи којим можемо вјеровати, ко су људи који знају како функционише комплетан државни систем, ко су ти родољуби који су по теби спремни да преузму одговорност?

    Другим ријечима, које партије, или организације имају капацитет за изградњу неуништивог правног, политичког, безбједносног и привредног система Републике Српске?

    Молим конкретан одговор на конкретно питање.

  2. апостроф,05.05.2017. 20:39:30

    “Ко су људи којим можемо вјеровати, ко су људи који знају како функционише комплетан државни систем, ко су ти родољуби који су по теби спремни да преузму одговорност?
    Другим ријечима, које партије, или организације имају капацитет за изградњу неуништивог правног, политичког, безбједносног и привредног система Републике Српске?
    Молим конкретан одговор на конкретно питање.“

    Зна Славија ко су ти, само неће да каже. Не жели ти дизати рејтинг.

  3. апостроф,08.05.2017. 14:40:09[170281]

    Молим конкретан одговор на конкретно питање
    Шта је Славија, што не одговори на питање?
    ————————————–
    Славија је у овај наведени дан и час сједио са преко тридесетак гостију на својој крсној слави Св Марка, са својим оцем братом родбином и пријатељима…тако и толико и други дан, није висио и водио државотворну политику на Фронталу.

    А шта да ти кажем, не видим горе никакво конкретно питање него цијели сет питања.
    Тако да је материјал у припреми.
    🙂
    поззз

  4. Симо П. Ороз,10.05.2017. 13:44:14
    Зна Славија ко су ти, само неће да каже. Не жели ти дизати рејтин
    ———————————————–
    Наравно да знам!
    Рећи ћу онда када ова „државотворна политика“ пошаље у пензију те исплати и тешком РВИ-у отпремнину од 30.000 у петак а у понедељак га врати на плату од 5-6 хиљада…,а не да му шаље чопор наоружаних жандара и паразита на кућу и породицу због 124км…,

    „Јебем ја државу у којој нема производње, а лоповски“…,

  5. Славија,
    није журба за одговор, поготово конкретан.

    Ја мислим да сам прије питања био конкретан, рекао сам да ће сви који су изјебали овај народ одговарати, кад, тад.

    Тебе као РВИ који прати политику и пошто што си стални коментатор на Фронталу питам:
    „Има ли и ко су људи и партије које могу урадити нешто добро за Српску?“

    Не избјегавај одговор.

    Поздрав

  6. Још нешто Славија,
    први коментар на овом посту сам написао 04.05. а теби поставио питање 08.05.на твој коментар од петог маја, значи, да ти лицемјерно „ниси као неки имао времена водити државну политику за вријеме празника “ не стоји, напротив.

    Нисам ни ја, иако није моја породична слава.

    Ти си коментарисао дан уочи своје славе 05.05. ја ти на твој лицемјеран коментар одговорио осмог маја.

  7. Meni je najinteresatnija izjava Dragoslava Pavkova:
    „Losi ljudi ne mogu da naprave dobar sistem“
    Spominjao sam ranije da ljudi koji su nas uvukli u ovu ogromnu krizu – ne mogu ti isti ljudi da nas iz nj i izvuku. Valjda je sada i „nevernim Tomoama“ jasno o kakvom profilu ljudi se radi u Dodinom okruzenju .
    Ono sto zabrinjava je razmisljanje tipa:
    „Narodni izraz ‘’sjaši Kurta da uzjaši Murta’’, na žalost oslikava na najbolji način suštinu izbora i
    eventualne smene vlasti u Srbiji. Suština društveno-političkog života se promeniti neće što narod
    uglavnom konačno i shvata i otud sve manja izlaznost na izbore ili se glasa pretežno za aktuelnu vlast
    kakav god bila, jer – u čemu je razlika i kako će se moj život promeniti ako umesto SNS pobedi DS, ili SPS
    ili bilo ko od aktuelne ponude stranaka i ‘’vođa’’? Nikako!

    Zato bi mozda trebalo krenuti os sebe i mijenjajucu svoj odnos prema postojecem sistemu – mijenjati i sistem….

  8. sasa,14.05.2017. 11:08:18
    Drago mi je da je makar neko pročitao.Inače nakon postavljanja linka sam primjetio da se ne može otvoriti direktno i nisam ni pokušao da ponovim jer mi je dosadilo da crtam očigledno i to je i jedan od razloga zašto rjeđe komentarišem jer ne vidim razloga za diskusiju sa likom koji već godinama bezuspješno pokušava da makar izađe na 40 glasača ili sa likom koji već godinama ubjeđuje frontaluk kako živi u najboljoj a ne najgoroj državi evrope vjerovatno uz državnu apanažu sa 3-4 nule na kraju. Nije ni to najgore, oni samo rade svoj poso, najgore je što velika većina upravo ovo i zaslužuje i to je razlog što su nam vlast i opozicija tu neđe i nema neke bitne razlike a i ako postoji to je samo zato što su ovi vlast već deceniju pa se sve najgore odavno preselilo kod njih. Nije da ne postoje svjetle tačke ali je to daleko od kritične mase koje nema ni na vidiku.
    Pitanje je kako dalje i šta dalje a ovo je jedan od odgovora i zato sam postavio
    Uvjek dosad smo kaskali decenijama za Slovenijom i godinama za Hrvatskom a sad kaskamo i za CG jer se i kod njih v eć dešavaju značajne promjene tako da i nama možda prije dođe iz guzice u glavu prije nego izumremo čitajući bajke Sime oroza , seoskog mesara i propale učiteljice

  9. mica trofrtaljka,14.05.2017. 16:22:28

    Прочитах и ја и прослиједих даље. Само сам пустио мало Гњурца да се самозадовољава на овом порталу након што су нам покварили врхунску журку, брисали коментаре легендарном Сими Орозу и мојој маленкости. Знаш како пјева Бора Ђорђевић „ево иде истина, крвава, претучена“?! Ја напишем истину и онда „цензура“. И то на најслободнијем медију у Српској. Онда је стварно МРАААААК.

  10. https://www.kolumnista.com/ne-necu-da-cutim/

    mica trofrtaljka,14.05.2017. 16:22:28[1
    Mislim da ozbiljnost situacije u kojoj se kao narod nalazimo zahtijeva licni angazman svakog pojedinca. Nije poenta u bezpredmetnom raspravljanju sa “ rodoljubima u sluzbi rezima“ vec stalnim iznosenjem cinjenica i opominjanjem kuda nas ovaj rezim vodi.
    To da prisustvujemo zadnjem cinu rasprodaje preostalih resursa kojima ova zemlja jos raspolaze – a time mislim pored ostalog i na enrmni odliv mladog obrazovanog kadra koji ce radije biti konobar u nekoj zapadnoj zemlji nego strucnjak u sluzbi ovog nakaradnog rezima !

    Inace mislim da mi kaskamo ne samo za Slovenijom i Hrvatskom i CG kako je opste-poznato vec prema mom misljenju i za FBiH.

    Sto se tice kriticne mase – tacno je da je nema ( prvo se uniste oni koji stvaraju vrijednosti, pa oni koji vrijednosti razumiju i na kraju oni koji bi mogli postati kreatori novih vrijednosti) ali isto tako se treba raditi na tome da se stvori.
    Ja sam na pokusao podrzati prof. Ivana sijakovica svojim glasom – vidi ispod:

    O PROTESTIMA
    Ivan Šijaković: Protesti će uroditi političkom i društvenom promjenom

    Lamentirati da :
    Evidentno je, međutim, da niti šta učimo iz istorije, niti pokazujemo nameru da to u budućnosti činimo. Naučili smo jedino da strahujemo za goli život, da se borimo za golu egzistenciju, i da ćutimo. Da zabijemo glavu u pesak i da se nadamo da ćemo nekako ostati pošteđeni. Ne misleći o tome kako nam je u tom položaju sedalni deo leđa prilično na izvol’te svakom ko prođe pored nas…

    Umjesto toga hajde da prelazimo svakog par sati na odredjenom i obiljezenom pjesackom prelazu…

  11. drazen78bl,14.05.2017. 18:05:45
    Nemam pojma zašto banuju vas a ne gnjurca men se čini da je zreo za Sokoca a takvi nisu za medija. Inače odavno ne čitam njegove komentare pa samim tim i ne komentarišem Oroza samo ponekad podjebavam a ozbiljan komentar kad je on u pitanju napišem samo zbog drugih čitalaca jer mi je glupo polemisati sa tipom u stilu „Pa jel ti vjeruješ baji ili svojim očima“
    sasa,14.05.2017. 19:00:06
    Slažem se da situacija zahtijeva lični angažman ali nisam skontao kako to da bude efikasno jer je svako koga istina interesuje tu istinu već čuo desetinama puta. Nažalost situacija je trenutno takva da ne postoji skoro nikakav oblik organizacije osim partija i folklora. Sindikati i boračke organizacije su uz svaku vlast a nevladinići rade za onog ko plati dakle opet za vladu ali ne našu. Ostalo je još malo na dnu korita a na korito navalile sve krupne i drčne krmače tako da se malo ko može i primaći ne bi me začudilo da bude i krvi a kakve svrhe ima doći na korito kad bude prazno?? Za ovo korito đed je poginuo ćaća ga je punio čitavog života da mene ne bi ostavio na goloj ledini i sad manjina sve to uništava uz prećutnu podršku većine a ja bi trebo da se zalažem za ono „Jovo nanovo“???? malo morgen tolika budala ipak nisam.
    Jedinu motivaciju za angažman vidim u tome što većina koja podržava ovo uništavanje možda i nije realna nego samo prividna a tome u prilog govore i neke činjenice.
    Noć prije izbora u Tb je doletio helikopter sa“ podrškom za neoprijedeljene glasače“ i davano je od 100KM naviše. Za Luku su glasali svi iz EPRS i državnih organa a opozicija mu je pomogla najgorim mogućim kandidatom i opet nije dobio bog zna koliko više glasova. Kad se sve sabere i oduzme večina možda još uvjek glasa prema svom oprijedeljenju, računajući i one koji ne glasaju jer je i to oprijedeljenje, i tu ima prostora za djelovanje.
    Pitanje je kako djelovati. Dražen je pokušao u lokalu sa budžetom od par hiljada (koliko se sjećam napisao je to neđe) a Vukan na državnom nivou sa budžetom nekoliko desetina hiljada i nisu uspjeli (ili možda i jesu jer broj glasova koje su dobili prvi put na izborima i nije tako mali).Prema tome ili oni trebaju biti uporni ili treba na drugi način organizovati stvari. Pošto nije lijepo od drugog tražiti da vršnjakom mlati gloginje, a osim toga i nema baš puno takvih koji to mogu i hoće jer da bi neko imao šanse mora biti javna ličnost, s tim da recimo Vukelić nije javna ličnost lik je ok i većina informatički pismenih zna za njega ali takvih je manje od 10%, javnom ličnosti se može smatrati samo neko ko se bar jednom sedmično pojavi na RTRS ili dvaput na BN a takvih koji su protiv režima je malo. i ono malo što ih ima su prilično sujetni (vidi pod Šijaković – Vasković) tako da je šansa da elita učini nešto dobro za nas minimalna.
    Drugi način organizacije je po sistemu „zrno po zrno-pogača“ i vrlo rado bih učestvovao u nečemu takvom. Transparentnost i financiranje je najlakše riješiti putem interneta a vođama ekipe bi se mogli pokriti troškovi i možda i dati plata za rad u visini do prosječne .Nažalost ovo sam već više puta predlagao i nema zainteresovanih a ni drugih preloga osim druga Jezde koji jeste bio za organizaciju ali se nije izjasnio kakvu. Ovako ostaje samo da nas još prešiša i Albanija jer će već nakon narednih izbora mrska nam pederacija biti svjetlosnim godinama ispred nas jer me ne bi začudilo da ovi nezavisni kod njih budu ono što su demokrate u CG i most u HR

  12. mica trofrtaljka,14.05.2017. 21:06:02

    Гњурац је мени тако funny. Не можеш га на Соколац, јер је он суперздрав. Оно што је у рату назебао, од тога је оздравио. Он и чика Симо – Рајко су суперзабавни. Нека их! Само знаш ону: „Драги су ми Гњурац и Ороз, али ми је дража истина“?! Зато: БЕЗ ЦЕНЗУРЕ!

    Што се тиче ове друге, озбиљне теме, температура се подиже и ближи тачки кључања, али да би се заиста десила промјена система (а не само власти), потребно је да се створи снага јача од удружених ветерана УДБА-е и КОС-а који данас посједују милијарде долара. Осим тога, они своје људе убацују у странке, судове, медије, одрадили су беспрекорно у периоду 1991-1995. године. Видиш да је народ „на издисају“, а њима треба још, да увале посрнулим фондовима неке софтвере, да узму Љубију и Алумину, а да народ плаћа пенале, па и да продају ЕПРС. Све то глатко пролази. Да не ширимо на трговину оружја, наркотика, нафте,…..

  13. MILORAD DODIK (14.5.2017.): „Treba da vidite jučerašnju gužvu koja je bila u gradu, pa da vidite bijedu i siromaštvo. Odkud ovoliko automobila… milijarde su na ulicama Banjaluke i Republike Srpske. Stalno jaučemo kako nešto nemamo. Prestanite da budete apatični. Možete da me kritikujete koliko hoćete. Odvešću vas u firmu gdje stoji 20 kamiona, a nema šofera. Niko neće da vozi kamion, svi hoće da budu direktori. Otiđite u Miliće, pa pitajte koliko im fali radnika, u `Integral inženjering` i pitajte koliko im fali radnika. Ja sam radio na zemlji teške poljoprivredne poslove da bih se školovao. Možda ste vi u medijima malo plaćeni i nezadovoljni, ali to nije razlog da širite apatiju u ovom društvu”

  14. Симо П. Ороз,14.05.2017. 22:39:22
    U pravu ste obojica-posla ima koliko hoćeš no nema đengi. I kad bi šoferi radili svoj poso ko baja svoj malo bi nas preteklo ipak za šofera treba položiti nekakve ispite i dokazati da si fizički i psihički zdrav dok za precjednika i direktora ne treba pa je konkurencija za pracjednika i direktore daleko veća

  15. КОМЕНТАРИ ИСПОД ОВЕ ИЗЈАВЕ:

    „Kamion može da vozi samo onaj ko ima kvalifikaciju da vozi kamion
    Za razliku od prakse snsd-a i vladajuće klike da direktor može da bude i magarac pod uslovom da je njihov član“

    „Dok je on radio poljoprivredne poslove, svima je bilo dobro!“

    “ У Њемачој( 82 милиона становника) информације од јуче свршених дипломаца, економског факултета, на биро за запошљавање има 2354, а свршених правника 1237. А добио сам јуче информацију, да је само у Бањалуци број незапослених свршених дипломаца економског и правног факултета 15.000 незапослених?!? Је ли се то неко ишта запита у Р.С. Од ових „академских“ грађана , њихових родитеља или било ко други. или је то спорт доласка до шупљег папира па нека кошта шта кошта?!?“

    „Можемо рећи да се ти аутомобили у великом проценту купљени новцем добијеним од родбине из иностранства или у виду плате која је исплаћена од новца посуђеног од ММФ-а и продајом обвезница, те да бисмо можда исплатили пола јавног дуга Р.Српске када бисмо сви продали возила. Можемо рећи да имамо велики број високообразованих који се нису школовали да би возили камионе, а поготво не за биједне плате какве су у Интегралу нпр. Зашто он не пребаци 20 службеника Владе у Интеграл да возе камионе и тако појача привреду? Зашто пет људи из свог кабинета не запосли у Беми, јер сам чуо да тамо стално постоји потреба за онима који ће да раде за 370 КМ мјесечно? Зашто један доктор медицине ради као чистачица у коцкарници, други као магационер, а трећи као трговац? Знам лично људе, као што знам професоре који конобаришу.“

    “ Bilo bi zanimljivo,da nam predsjednik prozbori koju,o njegovim firmama i firmama njegove najuže porodice?!
    Tačnije,da nam kaže koliko je radnika prijavljeno u tim firmama!
    Od njih 10-ak,koji rade na ribnjaku- samo jedan radnik je prijavljen!
    Slično je i u Agro voću..“

    „Većina onih koji voze su većina onih koje je dotični „zaposlio“ na budžet koji se većinom puni na dug koji je većinom dostigao GDP. Kakva demagogija, u stilu one partije koja je dovela do WWII. Da, i većina budzetlija je kreditno zadužena, budući da poslovne banke za iste pare uzimaju dva puta kamate, jednom od države, drugi puta od budzetlija.“

    „U suštini Mile je u pravu. Posla ima jako puno. Malo je samo jeba za plate i doprinose. Kojih nema.“

    „Je li ON te aute po BL gleda iz novog helikoptera, kojeg je kupio na kredit koji ja moram otplaćivat ?“

  16. drazen78bl,14.05.2017. 18:05:45

    “Ја напишем истину и онда „цензура“. И то на најслободнијем медију у Српској. Онда је стварно МРАААААК.“

    Нешто се дешава на Фронталу. Огњен Тадић изјави да је српска тортура разлог за усташки геноцид, па тој још и потврди, нема реакције Фронтала (ни Басташића), али се зато (с правом) одмах реагује на латинични бањолучки маратон.

    Нема ни Мехтићевог вица иако је то јединствена прилика да ја и фурунџија станемо у оббрану Мехтича.

    Ја због вица у којем зајебава ону двојицу, а фурунџија због Мехтићевог розе-љубичастог стајлинга.

    http://www.youtube.com/watch?v=MLpZvlbNlco

  17. Чика Симо – Рајко, а разлику од Додика који је хардагросексуалац, Мектић је комбинација агро- и метросексуалца (па отуд и пинк мајица), али добар, народни човјек, одлучан да храбро стане на пут организованом државном криминалу.

    Него, дала вам га Пандуревићка по фуруни……

    http://dodaj.rs/image/3218.html 😀

  18. drazen78bl,15.05.2017. 12:15:13

    “Чика Симо – Рајко, а разлику од Додика који је хардагросексуалац, Мектић је комбинација агро- и метросексуалца (па отуд и пинк мајица).“

    Фуки,

    Пошто видим да добро познајеш материју, објасни ти нама јел’ тај Мехтић спада у ове моје (загонџије) или твоје (фурунџије).

  19. Чика Симо – Рајко, нико вам не брани да се декларишете као хомосексуалац нити да у своја четири зида упражњавате секс с мушкарцима, кућним љубинцима, пластичним луткама, али је дегутантно да ширите свој сексуални свјетоназор у јавности и пројектујете своју паравилију на друге.

    Понављам вам да ви о себи мислите да сте „загонџија“, да други о вама мисле да сте фурунџија, па је јасан резултат рачунске операције ако сагледамо и бројник и називник.

    Што се Мектића тиче, он сигурно није хомосексуалац, као ни Додик, јер то није у природи агросексуалаца. Ето, ви се декларишете као хомосексуалац, а сигуран сам да немате ниједну пинк мајицу сличну Мектићевој.

  20. drazen78bl,15.05.2017. 13:38:16

    “Што се Мектића тиче, он сигурно није хомосексуалац, као ни Додик, јер то није у природи агросексуалаца.“

    Фуки,

    Да та информација не потиче од тебе, сумњао бих у њу. Када то каже стручњак из те области онда нема друге него вјеровати.

    “Ето, ви се декларишете као хомосексуалац, а сигуран сам да немате ниједну пинк мајицу сличну Мектићевој.“

    Ја се декларишем као загонџија, а пинк мајице носе фурунџије, па сам мало посумњао на Мехтића, али када сам добио податак из провјерених извора, са Мехтића скидам сумњу да је фурунџија.

  21. Фуки,

    неизмјерно сам ти захвалан што дуњалуку, тј пучанству, разјашњаваш те подјеле сексуалаца. Треба ићи у корак са временом и технолошки не заостајати.

    Некад се то дијелило на загонџије и фурунџије, а сада су те подјеле много суптилније.

    Мислим да имаш знања да о тој теми напишеш неку колумну, само пази да ти се не деси слична грешка као када си ономад у једној колумни, у истој реченици, рекао да је српска шанса у здравој храни и тужби за бомбардовање сиромашним уранијумом.

    Тешко ћеш доказати да си сам себи ућеро.

Оставите одговор