Додик: Побиједићемо СДС у Бијељини, Палама и нашем Сарајеву

Лидер СНСД-а Милорад Додик изјавио је да опозиционо дјеловање СДС-а на нивоу Републике Српске неће угрозити сарадњу на нивоу БиХ, као и да је увјерен да ће СНСД побиједити на локалним изборима у Бијељини, Источном Сарајеву и на Палама. "Њихово опозиционо дјеловање није аргументовано и више је ријеч о парадирању појединаца као што је (Вукота) […]

петак, јул 13, 2012 / 10:16

Лидер СНСД-а Милорад Додик изјавио је да опозиционо дјеловање СДС-а на нивоу Републике Српске неће угрозити сарадњу на нивоу БиХ, као и да је увјерен да ће СНСД побиједити на локалним изборима у Бијељини, Источном Сарајеву и на Палама.

"Њихово опозиционо дјеловање није аргументовано и више је ријеч о парадирању појединаца као што је (Вукота) Говедарица, који мисле да ће галамом скренути пажњу", рекао је Додик.

Додик наглашава да је због очувања позиције Републике Српске на нивоу БиХ потребно окупљање свих политичких представника из Бање Луке, а да то не значи да партнери на нивоу БиХ морају да дјелују заједно и на нивоу Републике Српске.

Он каже да СДС неће побиједити СНСД у Бањој Луци на предстојећима локалним изборима.

Додик је истакао да је Влада Републике Српске у посљедњих неколико година у Бијељини уложила око 200 милиона КМ у разне пројекте попут нове болнице, обилазнице, подстицаје у пољопривреди.

Он је за "Прес РС" рекао да је на Палама изграђена Основна школа "Србија", затим зграда економског и правног факултета, тунел Стамболчић, а да при том, како је рекао, локална власт није у стању да закрпи рупе на путевима.

Додик је нагласио да Влада Српске свој посао ради добро и да нема никаквих озбиљних размишљања о реконструкцији, већ да је једино потребно ријешити питање новог министра правде. "Већ се разговара са човјеком који би требало да дође на ту позицију", каже предсједник Републике Српске.

Додик је најавио да ће око 20. јула у Бању Луку доћи први замјеник директора Сбербанке с којим ће бити разговарано о даљој сарадњи када је ријеч о руским инвестицијама на овим просторима.

На питање шта мисли о иницијативи бившег британског дипломате Ајвора Робертса о новом Берлинском конгресу и цртању граница на Балкану, Додик је одговорио да за тим нема потребе јер, како је навео, никакав Берлински конгрес не може да ријеши проблеме.

"Једино рјешење је да се ми договоримо. Или да направимо функционалну причу чији ће кров бити нешто што се зове БиХ и ми из Српске нисмо против тога. Или да се договоримо да се разиђемо, а ми смо и те како за такав договор", истакао је Додик.

Предсједник Републике Српске наглашава да се, када је ријеч о Србији, добра сарадња подразумијева без обзира ко је на власти тамо или у Српској, те очекује да одмах након формирања Владе Србије буде одржана сједница Савјета за сарадњу РС и Србије.

Он каже да још није разговарао са новим предсједником Србије Томиславом Николићем о доласку у Бању Луку. "Вјерујем да ће сједница Савјета за сарадњу бити прилика да дође у Бањалуку", рекао је Додик.



0 КОМЕНТАРА

  1. Jaka вајда за овај народ и РС и ако „побиједиш“.

    О каквој побједи причаш јадове,и кога ћеш побиједити, и шта ако побиједиш!!!???

    Ево ти цијела РС, свакако се понашаш као да је твоје приватно власништво, и шта…
    😛

  2. Pobijedio je onih 150 000 nezaposlenih u RS.

    Pobijedio je onih 200 000 penzionera sa prosječnom penzijom 320 KM.

    Pobijedio je sve borce i invalide kad im je otimao ivalidnine borački dodatak.

    Pobijedio je i Dušanku Adžić kad je sa suzama u očima morala da odluči da li da se odrekne svinje ili invalidnine http://www.depo.ba/vijest/54841

    Pobijedio je i sve one koji rade u privatnoim firmama za plate od 300 do 500 KM

    Pobijedio je i sve one na istoku RS koji nemaju kad ni da jedu od silnog oduševljenja njegovom pobjedom. http://pressrs.ba/sr/vesti/vesti_dana/story/16907/U

    Pobjedio je i tamo nekakav park u Banjaluci.

    I još bi da pobjeđuje :/

  3. Кад ова бордо црвена гамад причају о својим евентуалним побједама у приземним крајишким срединама и срединицама, о побједама у Титовом Дрвару или Босанском Петровцу, мени буде свеједно, односно, заболи ме нека ствар, нек јебу своје, ал кад највећи крајишки син, иначе лакташки тракториста спомене Српско Сарајево, мени се смучи, имаш ти соколе балијско сарајево, тамо си се „здоговорио“ са Злајом и Фахром, па учествуј у федералној и кантоналној и градској и општинским властима, а Српско Сарајево само можеш да сањаш, тамо живе Срби, борци, јунаци…..који нису и неће никад продати вјеру за вечеру.
    Рећи ће неко да има и таквих, али ја на њих гледам као на изузетке који потврђују правило.

  4. А ни у Бијељини ти још нису заборавили лаковане ципеле и сунчане наочале док си обилазио поплављене, још ти нису заборавили помоћ коју си им пружио, још им у главама звоне обећања, а у устима још „горак укус“ оног што су добили, а народ би рекао, добили су ку.ац за зубе. Да ти је, мој предсједниче, било само гледати како твоји љути крајишници, они што су се негдје око Дворова уморили од бјежања, па се ту настанили, елем, да видиш како бацају и спаљују календаре и роковнике СНСД -а које су добили пред опште изборе 2010., а они су ти били највјернија гласачка машина, то јест, крајишници не кажу гласачка, него гласаћа машина.
    Кад се свему томе дода безброј оних који су за твог вакта остали без посла, којима је пополовљена пензија или укинута инвалиднина………..остаје ми само да се дивим твом оптимизму, или, што је много ближе истини, твом убјеђењу да је народ стока и да ће опет због 20 дека крметине и млаког нектара, фуј, опет ставити на коцку 4 године живота.

  5. Чуј њега „нашем“ Сарајеву? Којем твом Сарајеву? Прије неколико си тражио да промјенимо име нашем граду, скотино одвратна!?

    Хоћеш да побједиш, смрадино, а угасио си баш ти овај наш град Српско Сарајево, прије твоје владавине овдје се са једног мјеста могло избројати по десет и више кранова, како се гради град, а сад од како си ти опљачкао све касе и фондове испразнио, нема ни једне кативне грађевине, започете су напуштене, а нове се и не започињу градити о фирмама и о незапослености нема потребе ни да причамо, јад, туга и чемер то је најкраћи опис додикове каишарске владавине!

  6. А хоће ли Бобар ако дође на власт саградити трамвај звани жеља ?Разумем да је метропола као што је Београд па треба изградити трамвајску линију али Бијењина тако мала па се погосподила господа хоће трамвајску линију…боље поделите те паре сиротињи,пензионерима,социјалним случајевима,неко нема пара за леба а ви би да се возикате трамвајем Боже Боже x-(

  7. А хоће ли Бобар ако дође на власт саградити трамвај звани жеља ?Разумем да је метропола као што је Београд па треба изградити трамвајску линију али Бијењина тако мала па се погосподила господа хоће трамвајску линију…боље поделите те паре сиротињи,пензионерима,социјалним случајевима,неко нема пара за леба а ви би да се возикате трамвајем Боже Боже x-(

  8. А хоће ли Бобар ако дође на власт саградити трамвај звани жеља ?Разумем да је метропола као што је Београд па треба изградити трамвајску линију али Бијењина тако мала па се погосподила господа хоће трамвајску линију…боље поделите те паре сиротињи,пензионерима,социјалним случајевима,неко нема пара за леба а ви би да се возикате трамвајем Боже Боже x-(

  9. Како болан „вози мишко“ да се не дира Бањалука, па јеси видио СДС-овог кандидата за градоначелника, која озбиљност, која намјера да се узме град, хахахахаха.
    Бањалуци од срца желим још 4 године исте власти, а истовремено се надам да ће СНСД бити потучен у српскијем дијелу РС, оном источном.

  10. Миле,ниси у праву!

    Поуздано знам да власт СДС-а зна и те како добро да закрпи рупе и то толико добро раде да се након неког времена више ни не види први асфалт од бројних закрпа…у стању су да то понове више пута годишње,ако затреба.

    Колико они добро крпе рупе говори и то да без обзира што уместо толиког крпљења могу да ставе нови слој асфалта,они и даље крпе колико им то добро иде од руке.

  11. Al’ njegovo Sarajevo. OOO a htio mu dati ime Ilijevo ili kako već, jer ne može da podnese to što strane diplomate koje dolaze u Sarajevo kada idu u ono malo institucija RS i BIH koje su preostale u Istočnom Sarajevu smatraju da su i dalje u Sarajevu. E pa, država je po Ustavu bila zamišljena drugačije, nije džaba Sarajevo u Ustavu glavni grad Republike Srpske, sve te institucije zbog kojih predsjednika zaboli čir bile bi prenijete u Bosansku Krajinu da je ikako moglo, al’ po logici stvari ne može.

    Uštede bi bile ogromne a država funcionalnija da su institucije RS, FBIH i BIH ostale u istom gradu koje ima tradiciju glavnog grada države. A ovako, znaju to i ovi BL funkcioneri, kad moraju doći u Sarajevo, a moraju baš često, ne mili im se, daleko je Krajina. A mogu misliti kako na administrativno sjedište RS gledaju strane diplomate, doduše, oni i neće da idu goreK, obično ovi iz BL dolaze u I.Sarajevo, čuo sam da imaju sređen kabinet za prijeme i tako to.

    A između ostalog I. Sarajevo je uvijek i bilo Sarajevo, on bi da izvrši krajinizaciju nečega što nema veze sa krajinom, ma ćao…. Neka mijenja ime Banja Luci, nas nek zaobiđe, odnosno već nas je zaobišao – nek nas ne uzima u usta.

  12. vuk, 13.08.2012. 09:33:31

    Мислим да би било лијепо да престанеш да завађаш народ, инсистираш на подјелама и сл. Колико сам схватила већ дуже вријеме причаш како имаш намјеру да идеш из Српске. Ја имам намјеру да останем и у складу са тим престани да ми дијелиш народ и ствараш проблеме. Хвала!

  13. Znam ja da se vama Anja ne dopada ono što pričamo mi iz Istočne Republike Srpske, ali ni ja vama ne mogu da zabranim da pričate da želite da ostanete u drugom dijelu RS, nemojte i u ovom slučaju da nas iz Istočne Republike Srpske dovodite u potčinjen položaj, svakako smo u svim drugim slučajevima izopšteni.
    Što se tiče mog odlaska – 9 mjeseci je aktuelna tema. 😉 I da, narod nisam zavadio ja, narod su zavadili ovi što vladaju i to definitivno zavadili. Pozdrav

  14. Одпоздрав браћи на западу, било како било, морате схватити наш деликатан положај овдје на истоку РС ту у близини блискоисточно Сарајево, а около имамо издајничке домаће режиме у Подгорици, Београду и Бањалуци на југу поусташени Дубровник…наш положај је изузетно незахвалан!
    Ми смо на истоку у некој врсти гетоа!
    Сва срећа па је наш народ другачији и бољи од власти, па зато имамо ослонац Ужице у Србији и Херцег Нови у Црној Гори, који су исто изопштени од њихових режима, па дијелимо то искуство!

  15. Ја овај сукоб не видим као географски исток-запад,већ као идеолошки.Данас Србима владају неокомунистички примитивци и брозистички скотови.Осим што су се поново дочепали власти,дочепали су се и капитала.Извршена је трансформација идеолошке удбе у власничку класу.Најебали смо,да извинете на изразу.

  16. rammstein, 13.08.2012. 16:41:40

    Наравно да разумијемо и да бринемо из разлога које си навео. Више пута сам наводила да нема подјела, економских, на тај начин. Многи на „западу“ ( Кнежево, Шипово, Челинац, Котор Варош, Нови Град, Козарска Дубица…. ) нису у ништа бољој економској позицији. Овде се ради о томе да поједини политичари потпомогнути аналитичарима страних НВО завађају народ и имају врло јасне намјере којих многи од нас нису свјесни. У мору опасности које нас окружују подјеле су једна од највећих и због тога им се мора стати у крај.

    Иначе, браћа и сестре су Грци, Руси… Ја ти нисам сестра, ми смо једно! 😉

  17. U IRS svega ima i više nego dovoljno, i šume i vode i rude i trave, ima i dobrih, neiskvarenih, čestitih ljudi. Jbg da nije toga kod nas vi gore ne biste imali od čega da živite. Aj’ da zanemarimo rude i travu, ali šume i hidroelektrane su najveći resurs. Vi ne proizvodite ni za jednu sijalicu.

    Skoro pročitah jedan komentar koji kaže niste hidroelektrane napravili vi dole nego smo vam ih napravili mi… OK možete preseliti hidroelektrane ali ne možete preseliti Drinu i njen hidropotencijal. 😀 Doduše, od naših para sebi pravite kliničke centre a mi ovdje nemamo bolnicu u I Sarajevu, a hidroelektrane izmijenile klimu pa se narod porazboljevao. Al’ dobro, veliki je Bog što gleda na nas.

  18. vuk
    problem je nakaradno uredjenje citave BiH pa tako i same RS. Pod parolom borbe protiv unitarizacije BiH stvorena je najunitarnija teritorija u citavoj Evropi. Dovoljno je samo pogledati granice Rs pa vidjeti koliko je to neprirodna organizacija teritorije. A sto se tice Istocne RS borili su se da se sto vise udalje od svog prirodnog centra Sarajeva pa ih ne treba ni zaliti zbog ovakvog polozaja

  19. vuk, 14.08.2012. 12:02:10
    vuce ti si malo prikasnio sa svojim nacional romantizmom to je bilo u modi prije 150god.danas je najmanji problem sirovine jer najbolje prolaze oni koji ih nemaju pa su za razliku od nas na vrijeme razvili radne navike npr japan kina koreja itd.
    „ima i dobrih, neiskvarenih, čestitih ljudi“ jel to mislis na stoku koja gleda kako lokalni djilkos uzima zadnju koru hljeba ispred njegovog djeteta i nista ne preduzima?
    takvi smo kakvi smo i zato nam je ovako kako nam je niko nam nije kriv.

  20. zmaj , 14.08.2012. 12:43:38 [46338]

    „borili su se da se sto vise udalje od svog prirodnog centra Sarajeva pa ih ne treba ni zaliti zbog ovakvog polozaja“
    Slažem se djelimično, nismo se mi borili da se udaljimo od Sarajeva, nama je ostalo nešto od Sarajeva i Ustavni kapacitet ali i namjera da se od toga napravi centar. Međutim prvo su nam izmjestili sve ustanove, od Telekoma, Pošta, Televizije, Vlade i ostalog, a onda su okrenuli glavu od nas i pustili nas da bez i jedne bolnice umiremo na pravdi Boga. A što je najgore, pošto sve što nam treba mi imamo u federalnom Sarajevu, ali odnosi se kvare sa drugog mjesta.

    herc64, 14.08.2012. 12:43:50 [46339]
    Ja sam za stvaranje funkcionale sredine, od ovakve RS samo jedni imaju korist, a mi na istoku em što smo pretvoreni u građane drugog reda em eto nazivate nas i stokom. Ja se ne bih igrao sa takvim izrazima, ovaj narod je naučio da šuti, trpi i da radi najgore poslove, al kad proradi ono što se prešućuje, biće zeznuto.

  21. vuk
    da vlast u Banjaluci brine o svojim gradjanima u istocnoj RS odmah bi napravili sporazum recimo sa Kantonom Sarajevo o pruzanju medicinskih usluga koje nisu dostupne u Kasindolu. Znam da mnogi gradjani iz Istocnog Sarajeva i sad koriste usluge Bolnice Kosevo i nemaju nikakvih problema. Ali ovim iz Banja Luke draze je pricati o Teheranu, Bliskoistocnom Sarajevu i sl iako od toga njigovi gardjani nemaju nikakve koristi, vec samo stetu.

  22. vuk, 14.08.2012. 12:56:35
    molim te navedi mi tacniji izraz za narod koji gleda kako mu seoski djilkosi i traktoristi uzimaju zadnji komad hljeba ispred djeteta da bi to dijete ako prezivi sjutra poslao u rat za iste te djilkose ili negdje daleko da se vise nikad ne vrati.ili sam te pogresno razumio jer se stoka moze uvrijediti?
    mi na istoku nismo pretvoreni u gradjane drugog reda nego smo to sami uradili ili bar dopustili.koji se to od nasih predstavnika zalaze za istocni dio rs?nijedan, to se najbolje vidi ovdje u tb osim one knjigovodkinje iz laktasa svi su u ep iz ovih ktajeva pa samo vire li vire ispod njene suknje a bogami su se neki i dublje zavukli.
    „ovaj narod je naučio da šuti, trpi i da radi najgore poslove, al kad proradi ono što se prešućuje, biće zeznuto.“
    u ovoj recenici si pobrojao sve karakteristike primitivnog i situaciji nedoraslog naroda kakav smo mi, uktatko rekao si sto i ja u prethodnom komentaju samo na drugi nacin.
    drzava je kao i biljka treba je svaki dan zalijevati prihranjivati a bogami i rezati sto je viska i ako preskocis jedan dan nema popravnog, kad se osusi kasno je.
    umjesto da to radimo mi smo je prepustili najgorim medju nama koje interesuje i bukvalno koliko ima oblovine u njoj i posto se moze prodati i nisu nam to uradili drugi nego mi.

  23. zmaj , 14.08.2012. 13:08:52 [46343]

    Naravno da imamo problema, vi niste ni svjesni koje je to omalovažavanje i ubijanje u pojam. Jedino urgentni slučajevi u Koševu prolaze bez problema a sve ostalo je provlačenje kroz iglene uši. A o bolnici Kasindol ne treba ni govoriti, to i nije bolnica, ja ne znam šta je to. Znam da je nekad cijeli taj kompleks bio samo PLUĆNO odjeljenje kliničkog centra Koševo…

    Ali bez obzira na sve to, u SA postoje stvari koje mi koristimo a koje nigdje drugo u ovoj zemlji ne postoje i nikad neće ni postojati, niti će ih iko iz SA preseliti bilo gdje. To mi je najdraže. 😀

  24. vuk
    opet se vracamo na ove politicare iz RS. Da li je iko ikada pokusao porazgovarati da se taj problem rijesi? naravno da nije. Briga njih sto neko iz Lukavice mora na operaciju u Beograd iako bi je mogao obaviti i u Bolnici Kosevo. Uporno se pokusava praviti neki kineski zid gdje mu nije mjesto. realno gledajuci Sarajevo moze bez Pala i Sokoca, ali ne znam bas da li oni mogu bez Sarajeva.

  25. zmaj , 14.08.2012. 13:31:23 [46348]

    Za sad ne mogu bez Sarajeva, sve opštine Istočnog Sarajeva su još uvijek pupčanom vrpcom vezane za Sarajevo. Kad se zapalio Tuš u Lukavici da nije bilo vatrogasaca iz Sarajeva koji su za 3,5 minute došli, sve bi izgorilo, mi ovdje nemamo ni vatrogasni sistem kako treba…
    Još uvijek u toku dana ne vidim više od dva dostavna vozila iz BL, a znaš koliko vidim dostavnih vozila iz SA? Pih, e o tome se radi.
    Problem je u tome što neko iz krajine ne želi da shvati kako to ovdje funkcioniše. Ima bezbroj primjera apsurda u SA i ISA – x puta se desi da se sandžaklije skrše na putu u SA, i naša policija ih šalje na Koševo, HALO, prvo što su strani državljani, drugo što su imali udes na teritoriji RS koja ima svoju nazovi bolnicu, vozite ih tamo, ali neeee, oni idu na Koševo, a mi ako se shrvamo idemo odmah pod zemlju i tako sve do jednog dana.

  26. vuk, 14.08.2012. 13:46:03
    sve je tacno ali nemoj sve na banjaluku. nisu oni vama postavili onog sa falsifikovanom diplomom ni ovu dvojicu mafijasa za nacelnike nego ste ih sami izabrali a ovaj ramstajn ih jos i brani.pa i u snsd zar nemate mekog pametnijeg od ovih sad?naravno da imate ali ti pametni su nepovratno otisli ili su manji od makovog zrna jer znaju da ce sjutra vecina podrzati ovog falsifikatora i mafijase a ne njega.i zbog toga nam je svima ovako.i isto je u hercegovini krajini ili sarajevu samo sto u krajini ima jos neke crkavice da se podjeli i ukrade pa se bijeda manje vidi.muka mi je kad moram putem tb gacko foca visegrad rog sok han pij vlasenica, sve sama bijeda osi tb i gacka.

  27. zmaj

    Ја,за разлику од већине,никад нисам говорио о томе за кога треба да се гласа и то што ја мислим да не постоји адекватна алтернатива постојећој владајућој елити не значи да су неки „моји“.

    Грађани имају своје оруџе и нека сами изаберу,најбоље знају ко је како радио до сада,тим више што се сада ради о локалним изборима.

  28. Вријеме је сазрело да се подвуче црта и каже ДОСТА!

    Знам ја добро да исто тако народ, обичан плебс и на западу РС једва саставља крај с крајем и да имају гомилу проблема, али опет ми одваде не можемо утицати на њихове одлуке, ако одлуче да поново подрже ове лопове из снсд-а, ок. можда гријеше, али бар имају неки баланс у свему томе.
    Ми овамо немамо право на грешку, ствар је драстично промјењена од 1992 кад смо се морали национално збити у једну компактну територију чему смо платили велику цијену, али се тако једноставно морало!
    Да није било тако не би имали РС, а њу смо очајнички требали, да Рашо није мудро водио рат и политику, ми би извисили на све стране, да је проценат територије муком договорен кроз безброј бесконачних преговора, послије којих смо сваки пут ми били под притиском из вана и из Београда.
    Радован није пустио војнички Сарајево, јер је знао да би послије тога било немогуће муслимане вратити за преговарачки сто, јер би тим бенефитом себи дали међународни дигнитет да могу цијелу Босну заузети!

    Међутим, то је било тад, а сада је сасвим другачија слика и прилика, источни дио у задње вријеме потпуно девастиран катастрофалним управљањем власти из лакташа, претворен је у економску и привредну пустош, са трендом исељавања популације, једноставно пред гашењем животног простора и постаће лак плијен свакој следећој прерасподјели или реорганизацији територије!
    Нама би овдје помогло јаче повезивање са Ужицем и Херцег Новим и да тако формирамо један економски регион, сва средства умјесто у БЛ, БГ или Подгорицу окренути у те наше центре, Српско Сарајево, Требиње, Никшић, Херцег Нови, Ужице, Пљевља, Прибој, Бијело Поље…ако желимо да опстанемо ово је неопходно, овој досадашњој административној подијели треба окренути лагано леђа, јер није дало никаквог доброг резултата!

  29. Парадоксална реченица,ако нема нико гори онда су сви бољи…према последњим коментарима закључујем да си или потпуни идиот или на неким тежим дрогама.

    Ако не знаш има ли ко бољи,а о томе говоримо и то тражим,онда би било паметније да шутиш.

  30. Citam, i prosto ne mogu da vjerujem. Kakve gluposti i nebuloze pricaju rammstain (po obicaju) i vuk. Prvo, ocito zagovaranje podjele Republike Srpske (cuj IRS!), podjela ljudi na zapadne i istocne, prica o navodnoj „ugrozenosti“ jednih, a privilegovanja drugih. Za ne povjerovati. Ekonomski region sa Herceg Novim, Niksicem, Nijelim Poljem. Pa neka mi samo kazu jedan privredni subjekat iz ovog dijela Republike Srpske koji na bilo koji nacin posluje sa preduzecima iz ovih gradova. Osim sto ljudi ljetuju u H.Novom, i jedan broj ima stanove, nikakve vise ekonomske veze nema sa ovim podrucjima. Niti je kad bilo, nmakar kada je privreda u pitanju. Evo da ne bude da sve kritikujem, veza sa Uzicem je dobra ideja, odnosno dalje povezivanje sa Cackom, Kraljevom, pa cak i do Krusevca. Takodje, mogu da shvatim vase razlicite stavove, politicku opredjeljenost, poptunu suprotstavljenost sadasnjoj politici. Sve mi je to jasno. Ali toliki stepen netrepeljivosti i mrznje mi nikako ne ide. Vi ste u sustini ostrasceni stranacki likovi koji pisu ovdje po zadatku, a administrator (kojeg ocigledno nema) je taj koji vam dopusta sve uvrede i psovke na racun drugih.
    Nisam ni pisao ni pratio frontal odavno, ali mislim da nema likova sa vecim nivoom isfrustriranosti i kompleksa nego ovdje.
    I usput, kada je u pitanju politika i izbori, zelim da vam kazem ovo, a to nisu moji stavovi, nego cujem od ljudi oko sebe i u prolazu. Cujem da ovdje u Palama SDS i PDP ne stoje bas najbolje, odnosno da vam je kandidat jedan ispodprosjecan lik, kojem je svaka druga kritika na racun vlasti SNSD-a. I vidim da ljudi vise ne odobravaju politiku vladavine SDS-a u Palama. Takodje, znam da se u Istocnoj Ilidzi situacija ne razvija bas najbolje po SDS, odnosno i dole je kandidat SNSD-a bolji od sadasnjeg nacelnika. Za Istocno Novo Sarajevo je prica ista. SDS istaknuti clanovi pricaju da je SNSD-ov kandidat covjek bez ikakve mrlje u zivotu, i da je mnogo bolji u svemu od ovog sadasnjeg. E sada, da vi meni ne bi prilijepili ekitetu SNSD-ovca, prica se da ce u Sokocu i Istocnom Starom Gradu da pobijedi SDS i neki prijatelji odozgo su mi to potvrdili, mada isto tako kazu da SDS-ovi, kao i SNSD-ovi kandidati nisu uopste respektabilni. Prenosim vam potpuno neutralan stav, koji ce sigurno biti okarakterisan kao SNSD-ov, ali nema veze.

    Pozdrav sa Pala!

  31. Ja mislim da se ne zagovara nikakva podjela, RS je davno podjeljena na ekonomski upropašten dio odnosno IRS i na Švajcarsku (u poređenju sa IRS to i jeste Švica).
    Što se tiče ostrašćenosti i mržnje, ne mrzim nikoga, čak se nikad u životu nisam upoznao sa bilo kim ko živi sjeverno i zapadno od Bijeljine, tako da ni po tom osnovu ne mogu da mrzim.
    Sudeći prema načinu komunikacije ovdje, zaključio sam da mnogo bolje funkcionišem sa stanovništvom kantona nego sa ljudima iz Švajcarske.

  32. tomcat, 15.08.2012. 09:43:14

    Ти си у суштини један ретардиран снсд папак, ако твој додик држи под санкцијама источни дио РС не значи да нема сарадње нити да је није било нити да нам свима не би била од изузетног значаја!
    Ајде редом, пројекат БуК Бијела, кад би се ријешили битанги из БЛ и Подгорице био би могућ, али да тај пројекат носи и изградњу оне магистрале од Фоче према Никшићу давно започете и никад не завршене, тамо је макадамски пут, а ти питаш зашто нема економске сарадње коњино глупава!
    Твој дорат из лакташа као нешто промовисо рафтинг, али без Таре то можеш мачку о реп окачити, али то вама снсд талибанима нема везе с мозгом, мајмуне!

    Онда сјети се кад се боксит тим истим макадамским путем превозио из Милића у Никшић? Јел се сјећаш? Јел знаш за превоз тоне отпада у жељезару Никшић? Колико вриједе хидроцентрале у горњем току Дрине и на ријеци Лим? еее јебем ли вам све живо бандити црвени, искључите мозак а укључите компјутер и онда би нешто да пишеш!?
    Иди види како тај народ у Билећи, Гацку,Невесињу.. пропада на тим границама, због овакве подјеле, а да имамо економски регион свима би боље било!
    И да напоменем више робе циркулише и више интереса има између ових центара које сам ја набројао него са Бањалуком!
    Шта ти имаш од Бањалуке на Палама?
    Која корист од тог удаљеног центра исто ко од Загреба, Сплита…нека њих тамо, нек се развијају како знају и умију, ми имамо овдје своје потребе и интересе, ако прође тај коридор 10 треба се укачити преко Ужица што више за централну Србију, а Бањалука свакако гради ауто пут за Загреб!

  33. rammstein, 15.08.2012. 13:35:00 [46425]

    Stvarno mi nije jasno što nam neki pokušavaju prizvati administratore i uskratiti pravo da kažemo šta želimo. Uostalom, nismo ništa pogriješili, ako kažem da je regija Banje Luke Švajcarska u poređenju sa ISA u čemu sam pogriješio?
    Nema nama sreće dok neko ne napravi pravi IRS portal. Ovdje posjetioci ne razumiju našu muku a kako i da razumiju kad je njima gore kao u Cirihu. 🙂

  34. vuk, 15.08.2012. 13:41:48

    Брате, тамо народ има исто доста проблема са режимом, али то је у односу на нас исто као проблеми Марса са водом!
    Њима је можда сад актуелно куда ће проћи траса ауто-пута до Прњавора и Добоја и ко ће како уновчити свој посјед ако буде обухваћен коридором!
    За то вријеме ти и ја се пењемо уз Романију у колонама аутомобила као у сватовима јер немамо ту трећу траку, немамо итекако потребну брзу цесту, јб се додику за наше проблеме и што се стално гине на тој цести, преброј крајпуташе па ћеш се запрепастити колико је људи изгинуло на тој дионици, а ми морамо да радимо и да се крећемо тим путем, а тај пут иде даље према Ужицу и централној Србији па и Новом Пазару, Бијелом Пољу, баш тамо гдје онај папак томцат каже да немамо никакве економске везе!
    Наши проблеми нису заједнички и кад се год поредимо, прије ће проћи нека изградња зградетине у БЛ него овамо било шта!
    Зато даље овако не може, и наши политичари из Источне Српске морају добро отворити очи јер даљи промашај носи озбиљне и кобне последице по све нас овдје!
    Како они мисле да примакну БЛ нама овдје кад сви путеви за БЛ иду преко федерације БиХ?
    Ми већ имао излаз на границу са Србијом, Црном ГОром и Хрватском, зато нам не треба управљачки систем из БЛ!

  35. rammstein, 15.08.2012. 14:03:42 [46428]

    Kako će raditi političari iz IRS za nas kad je svim strankama sjedište kod njih gore u Švajcarskoj. Jedino je izuzetak NSP Zdravka Krsmanovića. Na kraju oni iz Ciriha osuđuju Krsmanovića jer se okreće Sarajevu a on im čovjek jasno postavi pitanje – Kako ću se iz Foče okrenuti Banja Luci? I oni naravno nemaju nikakav odgovor. Zato će on opet pobijediti na izborima.
    Da, mi smo na fantastičnom položaju, uvijek bili.

  36. vuk, 15.08.2012. 14:09:50

    Здравко Крсмановић је измислио локал патриотизам за све њих, факат да ми генерално његови ставови нит смрде нит миришу, али кад је локал патриотизам у питању он је шампион, тако и треба!
    додик је са том политиком поклопио цијелу РС, сви раде за његове лакташке бизМисмене!

  37. TO SU SAMO JEDNE OD MNOGOBROJNI DODIKOVI NEBULOZA KOJE IZNOSI U JAVNOST MOGU SAMO DA MASTAJU SRPSKA DEMOKRASKA STRANKA(SDS)I NAS GRADONACELNIK MICO MICIC OSTAJU JOS MNOGO GODINA U BIJELJINI A SNSD NIKAD NECE DOCI NA VLAST U BIJELJINU NEK SE NE NADAJU DZABA NAROD SEMBERIJE I BIJELJINE PREPOZNAJE KOJE KO TJ. KOJE LOPOV A KO DOMACINSKI RADI I RAZVIJA SVOJ GRAD 😀

  38. Молио бих ове паметњаковиће да напишу или израчунају колико дрвних сортимената наши дрвопрерађивачи из Сарајевско-романијске регије продају и пласирају према Ужицу и Новом Пазару, или према Црној Гори у односу на Бањалуку!
    Да ли је тај однос негдје 90-10% и онда нека будалетина овдје напише да ми немамо никакав интерес ту, већ негдје у Бањалуци!?
    Нек чињенице говоре, а шупља прича је за оне што од те шупље још увијек добро просперирају!

  39. Rammstain, hvala na kvalifikaciji. Ja cu ti reci da ti po politickoj opredjeljenosti si zagrizeni SDS-ovac, ogranicen kao balkon, i ne moze te niko ni u sta sto je izvan te doktrine, ubijediti. A po prirodi si retardian, odnosno iskompleksiran, od udzbenika si mozda vidio neki roman i veselu svesku kad su te jos roditelji pokusavali na put izvesti. A sada ti je ocigledno taj SNSD nanio neke licne stete, pa se to odrazilo na tvoju prirodu, koja je od pocetka umobolna. Cim ti takve psovke, kakve ovdje ljudima upucujes, mogu pasti na pamet. Ali, to o tebi sve govori, zar ne?!
    E sad, ono sto je daleko bitnije, negdje si nacuo tu pricu o ekonomskim regionima, pa se kao sad pravis pametan, i pricas o nekoj zeljezari u Niksicu, koja je uzgred propala. To ti niko nije rekao. Pricas o nekom brzom putu od Foce do Niksica, kad znas da je geografski tamo nemoguce spojiti bilo kakav put. I da ti najbitnije pojasnim, tamo stanovnistva nema. Niti ce ga kad biti, jer je rijec o nezaustavljivom procesu odliva stanovnistva. I nije nikakav MD i SNSD kriv za to. Ima razloga.I kad pricas o privredi, otidji malo na sajt Zavoda za statistiku RS pa pogledaj koliko koji grad i opstina u RS ucestvuju u strukturi izvoza i izvoza, ali i potrosnje. Nesretnice jedan, Istocno Sarajevo ucestvuje u 3 % izvoza RS, a ti nikako da shvatis da nam za to nije kriva Banjaluka, nego mi sami. Budaletino jedna. Sta je radilo 250 brentadzija na Palama?! Kralo sumu, ponekad kupovalo, prorezivalo, i prodavalo, a za te pare kupovalo stanove, dobra, auto, poneko se i drogirao. Da nije ko otvorio fabriku namjestaja, panela?! A te likove je napravio tvoj SDS. Nije MD i SNSD.
    I opet cu ti reci, da se vidi da si ti ogranicen, a ne ja. Jedino dobro iz tvoje price je prica o povezivanju sa Uzicem i ostalim dijelovima Srbije koridorom 10, ali na nasu zajednicku zalost, davno ce tebe i mene crvi pojesti dok se to desi, jer je mnogo novca potrebno za taj projekat, a ne pokazuje se preveliki interes.

  40. tomcat, 15.08.2012. 14:41:15

    Ајде ти мање сери, какве везе моје навођење чињеница има са СДС-ом!
    Шта је, је л’то теби кретену жао што су наше брентаџије продавале грађу, а нису паре носили твом додику у лакташе!?
    Ако су радили и продавали бар је неко неку корист имао од тога, колико видим, наш цио регион још увијек држе та мала и средња предузећа и предузетници јер додиков „гигант“ Нова Романија је примјер безуспјешног пословања, с друге стране приватници се како тако одржавају и насупрот економским потешкоћама и катастрофалној пореској политици управо од оних из лакташта којих се требамо што прије куратлисати!
    Што је жељезара у Никшићу стала, није стала пивара..јбг ти, ето увози се пиво и боље то него оно из хрватске!
    С друге стране и ми имамо увијек шта продати Никшићу, али исто тако и у Херцег Новом, колико наших младих људи оде доле да ради преко сезоне, а колико оде у БЛ да троши на школовање!
    Па јбг ти, који си ти сероња, ти из снсд позиције гледаш на ствари тако што је добро за странку добро је и за тебе!
    Џаба је теби цртати, глуп се роди и умире у незнању!
    Ја те питам, израчунај пословања наших предузећа приватних дрвопрерађивача са осталим у регији и видјећеш гдје нам је економски интерес највише заступљен!

  41. Nije mi to zao, nego mi je zao sto nikad nisu napravili preduzeca koja su odrziva i okrenuta trzistu. Zao mi je sto nisu nikada radili finalizaciju proizvoda. I zao mi je sto su izrabljivali radnike godinama, izbjegavali porez, krali sume, i krali time i mene i tebe. Ti nikako da shvatis da nemaju Laktasi veze sa ovim, kao ni MD. Ma koja bolan mala i srednja preduzeca i preduzetnici, na prste se mogu izbrojati oni koji rade, i to samo oni sto su se okrenuli i prema drugim djelatnostima. A oni koji su se ugasili su to uradili samo zbog toga sto nema vise ocigledne kradje. To je poenta, i ti to ne vidis. U Herceg Novi ode sezonski da radi 50 konobara i 30 gradjevinaca, a ti mi nadji da neko sezonski ili bilo kako drugo radi u Niksicu, Bijelom Polju, Pljevljima, ili bilo gdje drugo, ja povlacim sve sto sam rekao. Daj bolan, rammstaine, kakve su ti to fiks ideje i ko ti puni glavu. Kakva SNSD pozicija?! Pricam realno. I samo da znas da cu ti izracunati i pronaci to sto kazes, i nece tu biti nikakve dobiti ni prihoda, jer svi foliraju. I normalno je da se skoluju u BL, nece u Niksicu. A najnormalnije bi bilo da se skoluju ovdje, sa dobrim uslovima i najboljim kadrovima. Zamisli, slazem se to za „Novu Romaniju“. Potpuno pogresan koncept privatizacije. Neko je mislio da je to ok, ali ocigledno nije racunao na faktor privatnih interesa. Ja to tako objasnjavam. I uvijek imam argumente. A ti imas samo pricu bez pokrica.

  42. tomcat, 15.08.2012. 15:13:35

    😛 јбг јаране, демантоваше ти сву причу данас твоји страначки пајтоси, ухапсише замисли директора ЈП Шума Српске…хехехее…ја јада, јебенијех јада! А замисли, ко је онда лоповчина?
    Овај тужник ишао фронтално, објавио списак од 50 додикових кумовских тајкунских предузећа која су дужна Шумама, а они му заскочили са лисицама на руке!!
    Пази брее…отвори очи, немој да си слијеп и глух то је срамота за данашње вријеме, ера интернета еееј!

    Од наших привредника, па не можеш потцјенити неке који су развили тај посао до савршеног, па тамо млади људи раде на цнц-компјутеризованим машинама, велики дио привредника се изградио и подиго систем производње на завидан ниво, држава то није правилно испратила и одредила школовање кадра за технологију кориштења дрвета!
    Не можеш потцјенити Илића или Терзића и Владичића са Пала односно Мокрог, па затим Шљива, онда на Вучијој Луци Тадића и Петрониће, затим у Рогатици изузетно значајног произвођача Дрволик, па онда на Сокоцу Чајевић, Кошарац, Ерић…
    Све су то људи који опстају на тржишту и послују сасвим коректно, неке лично познајем и стварно нема се шта тим људима замјерити, да имамо бољу државу камо среће, али и овако преброј колико радника су они обезбједили и колико породица живи пристојно од њиховог посла!

    Нама је интерес окружење и ту се ствара пословна атмосфера од ове шупље приче из лакташа нама овдје нема никакве користи, да није тако онда би додик правио ауто пут до Бијељине и до Требиња е не себи до Загреба, тамо је његов интерес ово овамо је наш, ми смо себи најпречи пусти ми њихове преварантске послове!

    Јел’ се сјећаш кад су Романијапутеви и Ужицепутеви направили холдинг предузеће да би заједнички могли радити Чемерно и коридор 10 до Пожеге, па је онај крмак додик убацио оног свог пацова интеграл и словенце да раде Чемерно и тако пропадне конзорциј ова два регионална предузећа, да би корист извукла нека мртва фирма из словеније и лакташа!?

  43. Polako dolazi i oktobar, dan kada nam na vrata kucaju izbori. Dan D kako ga vole nazvati visoko pozicionirani političari. Taj dan,dan D za koga je sudbonosan. Za nas male obične ljude ili ili za njih koji tim danom mogu da izgube sve. Poziciju,status,imidž i funkcije koje im nudi takva pozicija u vrhu jedne ’’ekonomski prosperativne države’’. No da se vratimo na dan D.
    Koliko je običan čovijek spreman i svjestan da sa tim danom i svojim glasom kojega da nekom može biti siguran da je izabrao pravu ličnost. Šta će on dobiti njegovim izborom i šta mu njegov izabrani kandidat može ponuditi. Kada dođe na vlast može narodu obećati da će se on truditi da: će on imati dobru platu, da će sebi odmah kupiti novo auto (nema smisla da se voza u autu koje je bivši ministar novo kupio prije 4god.),a narod će vidjeti da ta investicija nije uzaludna, to će mu omogućiti da zajedno sa njegovom pratnjom vozi savremeno izgrađenim auto putevima naše republike mnogo brže od dozvoljene brzine,ne poštujući zabrane ograničenja i druga saobr.pravila,i tako ekspresno stiže do mjesta kojima trebju njegovo znanje za strategijom razvoja istih, nemamo vremena da čekamo,zaposliće svu bližu familiju u javne ustanove i agencije jer tu nema plate ispod 2000km a nema smisla da rodbina jednoga gradonačelnika- ministra radi za manje para, pa da ga bude sramota i narodu u oči neće moći pogledati,moraće po hitnom postupku da raspiše tender za javnu nabavku(bilo čega)jer od tog tendera i razlike u parama nabavci mora odmah da kupi stan od minimum 150m2. To je neki minimum za stanovanje gradonačelničke- ministarske porodice. Ipak gradonačelnik-ministar mora da ima svoj mir i veliki kutak kada bude razmišljao o velikim strategijama razvoja ove države(gradnje auto puteva, pomoći u izgradnji novih zgrada i naselja i plaćanju pojedincima za razvoj i unpređenje sela)sve su to velike investicije sa puno para i procenat je, hvala bogu dobar, pa to sve na miru moraš da sračunaš de te neko nebi prevario pa da sutra za hljeba nema svojoj porodici da da.I tako još puno toga moji ’’drugovi’’(oprostite prošlo je vrijeme drugova )već gos.ministri mogu obećavati. Mogla bi se jedna lijepa knjiga napisati.
    Ja kada bi bio u prilici da postavim pitanje budućim kandidatima za grdonačelnike pitao bi ih:
    1- Mojim glasanjem za Vas šta ja(mi)obični ljudi dobijamo Vašim izborom???
    2-Koji nam program razvoja i zapošljavanja nudite?Izložite ga javno i stanite iza njega
    tj.preuzmite odgovornost da ćete ga realizovati. Po svakoj godini šta ćete uraditi?
    3-Koje zakonske olakšice ste spremili-set zakona – za dovođenje svježega kapitala tj.
    svjetskih kompanija na ove prostore(da bi bili konkurentni u svijetu za bilo kakvu proizvodnju i prodaju visoko kvalitetne robe i poljoprivrednih proizvoda moramo da imamo savremenu tehnologiju i edukaciju našega naroda, Ovako smo postali bijelo roblje Evrope radeći lom poslove za plate od 300 KM).
    4-Program razvoja svakoga grada(to podrazumijeva savremeni grad razvoja,svjetski urbanizam,modernu administraciju što sa svi tim donosi oživljavanje privrede jedne razvojne oblasti(dali ćemo i dalje dizati kredite i zaduživati naš narod pa na poslijetku morati prodati naša prirodna bogatstva i dr.ili da oživljavamo privredu pa da budžet punimo iz svakoga proizvedenoga-prodanoga proizvoda.Ovako nevjerujem da ćemo uskoro imati i za penzije ili bilo koje druge potrebe) jedne države.
    5-Koje zakonske olakšice imaju da ih odmah donesu za spašavanje privatnog
    preduzetništva i odmah da ga obrazlože(svakim danom sve više i više radnji i preduzeća
    se zatvara zbog nerazumjevanja i nebrige administracije,umjesto da bude servis razvoja
    privrede vlast postaje kočničar )
    6-Kakav program i projekat imaju o sagledavanju postojećih izgrađenih kapaciteta i
    njihovu revitalizaciju i ponude velikim kompanijama za njihovo oživljavanje
    (nevjerujem da ima bilo kakva ponuda bilo koga sa ovakim zakonima)
    7-Projekat zaštite prirodnih resursa(šumskih kompleksa,kompleksa za proizvodnju
    ljekovitog bilja i zaštita vodenih kompleksa). Primjer rijeka Vrbas koja je od životnoga
    značaja za ovaj narod. Kako misle da kompletan sliv rijeke Vrbas urede i tako je
    naprave najljepšom rijekom na svijet a ne praznim pričama. Od našeg Vrbasa životno
    i poslovno zavisi stotine hiljada ljudi. A danas nemožemo ni da se kupamo u njoj a kakav je
    kvalitet vode koju pijemo nesmijemo ni da razmišljamo.
    Eto to bi bila pitanja jednoga običnoga skromnog čovijeka,koja bi postavio svim kandidatima za gradonačelnike i za buduće ministre. To su pitanja opstanka i razvoja običnoga čovijeka i nadam se da će mi naši uvaženi kandidati za buduće gradonačelnike i ministri, koji su hvala bogu mirni barem jaš dvije godine, u velikom kutku svoga skromnoga stana(oko150m2) smoći snage a i vremena da daju odgovore na ova pitanja.
    Ako oni ,nedaj bože od svojih velikih obaveza, nebudu mogli odgovoriti ta ista pitanja postavljam i njihovim političkim partijama i velikim ekspertima(koji smješteni u javnim ustanovama u svakoj prilici preuzimaju odgovornost za razvoj našega društva npr. AKADEMIJA NAUKE UMJETNOSTI I RAZVOJA sa mladim i poletnim direktorom koji je uvijek na čelu kada se priča o razvoju a on i njegovi eksperti uvijek preuzmu odgovornost za realizaciju projekata razvoja). REZULTATI SU VIDLJIVI. Kakav direktor takvi rezultati razvoja.
    Svi mi znamo što i vi pričate. Moramo da zaposlimo mlade-moramo da oživimo privredu,moramo da oživimo tj.uložimo u poljoprivredu i poljoprivradniku damo mogućnost da ima stabilnu proizvodnju i siguran otkup njegovih proizvoda,moramo-moramo-moramo i tako u nedogled.
    DRUGOVI(uh pogriješi ja opet prošlo vrijeme drugova ali gle čuda neki slični ljudi, ma rekao bih ist ljudi na vlasti da neznam da je prošlo vrijeme DRUGOVA,ma Vi mene ipak zezate,vrijeme DRUGOVA nije prošlo. Traje ono još uvijek samo su naši pioniri odrasli i postali mnogo gori od naših stari DRUGOVA.A ja Vas pitam – KAKO???KAKO???KAKO??? Kako ćete i kada sve to uraditi????
    PREUZMITE ODGOVORNOST ZA SVOJE FUNKCIJE I DAJTE DJELA.

    S,poštovanjem.

  44. mico, 20.08.2012. 13:41:12

    Браво за коментар, камо среће да имамо више оваких коментара умјесто оних глупих, безличних и наручених из страначких база, итекако би помогло у изградњи друштвене свијести!
    Да ли је немогуће поставити лимит данас у 21 вијеку, испод којих граница прихода не смије остати свака породица у РС!?
    Да ли би хуманизам на дјелу помогао свима да сви боље живимо, него овако што гледамо да безброј породица буде без икаквих примања, а с друге стране имамо расипничку власт која поклања милионе тајкунима од којих никакве користи друштво нема!
    Ту се и локална власт мора укључити највише, јер су они по хијерархији ближе становништву, а онда кад од министра сероње као што је онај миловановић, добије одговор као пре неки дан, да они(влада РС) нису бунар жеља, истог момента да се покрене све живо и да се та будалетина казни и санкционише правично, па да се смјести или у лудару или у затвор!

  45. rammstein potpunose slažem sa tobom. Nama trebaju ljudi koji će da preuzmu odgovornost za polažaje i funkcije koje obavljaju da imaju rezultate za opšte dobro našega naroda. Mi smo po broju stanovnika jedan manji grad u svijetu a sa toliko prirodnoga bogatstva da nam treba samo malo više odgovornosti i poštenja ljudi na vlasti. To bi omogičilo našoj djeci da ostanu ovdje na našim prostorima i stvaraju porodice a složiće te se ako nebude mladost i pamet ostala nama ni RS.Nažalost naša nesloga i želja za ličnim bogačenjem dovešče nas vremenom do istrebljenja. Zato treba da se borimo pametnim idejama i programima i svi složno da gradimo to bolje sutra za našu djecu jer mislim da nam je svima to cilj. Poz.

Оставите одговор